• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

TFL ute for resten av sesongen...

Started by tintin, September 06, 2005, 07:56:55 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

tintin

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article1727228.ece

Når skal det medisinske apparatet i Brann begynne å ta ting på alvor?
Alle spillere som kommer til klubben, må selvfølgelig gjennomgå en medisinsk test. Trodde virkelig Brann hadde lært etter Kalvenes og Andresen...

Xminator

Er det rart Stig Johansen sliter med skader :) Ellers er jeg enig, ikke ta rapporter fra andre klubber helt for god fisk. Til Bodø/glimts forsvar må vel sies at skaden var fersk da de stilte diagnosen. Men kanskje gjorde de ikke jobben fullt så grundig som de burde siden spilleren var på vei bort. Litt "gi faen"?

tintin

Ofrer ikkje glimt legene en tanke her, de kan stille så mange feil-diagnoser de bare vil, eller servere brann en solid dose løgn, mener at det er uhyre uproft av Brann som skal være en toppklubb. Brann har kun seg sjøl å takke her... blir jo nesten flau:)

kabelmann

Her har Brann kun seg selv å takke. Dette er for dårlig.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

paperboy

Det er jo helt utrolig at Brann ikke klarer å utføre medisinske tester før en spiller kommer midt i en sensong!

Rett og slett for dårlig jobb av det medisinske apperatet i klubben.
Har du en fotball, så har du alt!

obiwan

Grunnen er vel egentlig at TFL var kjøpt og betalt legne før han ble skadet, tror den overgang var var klar lenge før overgangsvinduet. Noe som kan tyde på det er uttalelsene fra TFL med at brann har ett av de beste publikummerne i Norge. Dette lenge før overgangsvinduet var åpnet.

Når det er sagt, så skal selvfølgelig det medisinske apparatet til Brann sjekke skaden med en gang han kom. Og jeg mener at de egentlig burde gå av nå. For dette er ikke første gangen og det er heller ikke lenge siden forrige gang.

Det jeg mener de burde gjort nå var å innsett at dette blir en sesong midt på tabellen. Og heller hvilt Andresen, Sæternes, Guntveit og TFL ut sesongen. Eller til de er 100% friske. Sånn at vi kan komme knallhardt igjen neste sesong

Leffen


Roffarne

Vi signerer Cipot og selger ham til Glimt med diagnosen "lårhøne".
Det hadde vært tilpass til dem, sjøsamene.

jegløh

Ligger det noe i ryktene om at SKB snuser på Tom Sundby?
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

slang

Dette sto i BA.. ta det med en klype salt..
ansa 08

Gud


Nixon

Apropos Tom Sundby: Husker vi tidlig på 90-tallet sang "There`s only one Steve Nicol". Det var tider det!:)
Rød makt på Hansa

Xminator

Og fikk kjeft på Briskeby for å synge på engelsk. Jeg husker ikke lenger hva vi sang tilbake, men engelsk var det :p

enavgutta

Frode Skjelvan bør få fyken av dette her... få inn nye krefter. Sæternes og Andresen må jo dra alle andre steder. UT MED PAKKET :-) Røk Japan, så kan like godt Frode ta bikkjen og sin avlegse skadeinnsikt og sin ut Stadionporten.

Brann_ruler

Skader og slikt.

Selv om BA er avis jeg normalt mener har like stor troverdighet til som Bagdad Ali så virker det som dagens artikkel om legeapparatet i brann bekrefter mine mistanker.

En rekke spillere kjøpt inn uten sjekk, flere kjøpt inn med overfladisk sjekk o.l.

Deretter uttaler Skjelvan at det er så dyrt å gjennomføre gode tester. Er det mulig!! Vi har slitt med halve laget skadet. Lønningene dekkes ikke 100% trygdekontor i hele skadeperioden. (de har et tak på slikt).

Påstår at den første som skulle vært erstattet i Brann er legen/ physio, særdeles elendige resultat å vise til. Punktum finale.

tintin

NÃ¥r ni av fjorten spillere ikkje ble sjekket, vitner dette om en utrolig uproff behandling...

Leffen

skjelvan innrømmer det selv!
dett er ikke langt unna å være en skandale. 9 av 14 spillere blir ikke sjekket for skade? hva i h/¤%")/ tenkte de på? nå er ludvigsen ute resten av sesongen. en skjebne det kan se ut til at bengt også kommer til å lide.

skjelvan innrømmer også at ludde kunne vært tilbake på banen nå, hvis ikke de hadde matchet han så hardt i starten. litt sent å si det nå kanskje???
herre jemini. nå er jeg sint.

naitsirk

"skjelvan innrømmer også at ludde kunne vært tilbake på banen nå, hvis ikke de hadde matchet han så hardt i starten. litt sent å si det nå kanskje???
herre jemini. nå er jeg sint."

da e vel gjenngangskommentaren te Skjelvan.
Trudde virkelig dei va på vakt ette da som skjedde med andresen.
Sæternes har berre ein elendig kropp og ingen lege i verden kan helbreda han.

28966mustang

Mulig å få støtte fra Norsk Handikapforbund?
Vi kan eventuelt sende Branns Medisinske apparat til New Orleans og håpe at de drukner.
Hvil i fred- 1963!

28966mustang

Det viser seg at de kun har gjennomført førstehjelp på brevkurs. I tillegg skal de ha ferie 47 uker i året. De må jo jobbe mye ubekvem arbeidstid.
Det er forresten bestilt mange medisinske bøker til Brann via nettet nå.
Følgende titler: Lysken, hvor ligger den?
Kneet, en grunnleggende innføring for rørleggere.
Hvil i fred- 1963!

Alexåsane

Lurer på hvordan det går med disse kneskadde brannspilleren etter en vinter i Vestlandshalen. Har selv ødelagt kneet mitt av mye spill der!
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Northside

Tror Brann kan investere i et sykehjem snart for spillere i Norge som sliter med skader....

Xminator

http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtm?articleID=85334

BT klarer å sette en skikkelig spiss på det hele :) Endelig en brannskandale av godt gammelt kaliber. Vedder på at det kom ett stille "yes" fra toalettene i BA og BT :p Nå må noen få sparken så vi virkelig er tilbake i den mørke middelalderen...

Mico

En ting er at dette har skjedd. Det er jo greit nok nå. Noe som har skjedd, og som nå sikkert ikke vil skje igjen.
Men hvorfor i all verden kommuniserer Skjelvan og Ludvigsen sammen gjennom BT?
Er vel ganske innlysende at man tar diskusjonen internt, og så uttaler seg til avisene.
Brann er jo ikke skolelaget, og BT er ikke skoleavisen....

Go Up