• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billetter til Brann Lokomotiv

Started by Northside, September 02, 2005, 18:50:13 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

R.I.P.Super-ray

Quote from: "Lskgutt"Jeg ønsker brann lykke til i denne kampen og håper dere kommer videre til UEFA  :)


Hva er det du vil egentlig? På smiskingen? Vi er Brann fra Bergen og trenger ingen støtte fra LSK fra ingenmannsland..
7 SUPER RAY - LEGENDE

Lskgutt

Quote from: "R.I.P.Super-ray"
Quote from: "Lskgutt"Jeg ønsker brann lykke til i denne kampen og håper dere kommer videre til UEFA  :)


Hva er det du vil egentlig? På smiskingen? Vi er Brann fra Bergen og trenger ingen støtte fra LSK fra ingenmannsland..

Jeg ville ønske dere lykke til. Men ser ut som om dere tydeligvis ikke er særlig hyggelige når det gjelder sånt. Og jeg smisker ikke, jeg liker SK Brann veldig godt, en av de få klubbene i landet man kan fordra.

Lurkin

Da burde du kanskje ikke komt inn på forumet til BBB dagen etter noen av de feige supporterene deres laget bråk og dere vant pga en kanarigul dommer, og så sutre over en spiller på Brann som dere egentlig bare er misunnelige på.

Se, mine kjære medbergensere, dette skjer når det kommer bredbånd på bondelandet. Snart har vi Soma's familiemedlemmer og enda flere kanaripakk her.
Berømte Brann fra Bergen

Straffe!!!

Takk for det, lskgutt!

Alltid hyggelig å få lykkeønskninger på veien, til tross for enkelte surmagete raringer sine ytringer.

Kjipt dersom noe fyllerør på lørdagskvelden skal ødelegge det gode forholdet mellom BBB og kanaris, men kan vel virke som at historiene er noe oppblåst...

Det som kan være mer ødeleggende for forholdet de to klubbene imellom er en idiot av en øst-europeer som trener. Makan!
Har sjelden opplevet større kødd og 'arrogant fuck' enn han. Bidrar ihvertfall ikke akkurat til den gode tonen.

Leffen


BrannMann

Ser ut som kampen bare går på web tv. Vålerenga og Viking blir selvsagt vist på henhodsvis Nrk2 og Tv2xtra...
jokomelk og brød og seriegull!!!

naitsirk

"Synes det er litt bekymringsverdig at det er under 2500 av 8000? sesongkortinnehavere som har benyttet seg av forkjøpsretten."

Egentlig ikkje. eg bestilte 5 billetter i går på student.felt F rad 9.
ok plass til 100kr per billett.
du e vel heller dum om du benytta deg av "tilbudet" spør du meg.

Timbaa

Jeg har bare ett lite spm, orker ikke lese gjennom hele debatten, bare lurte på hvor det er mulig å få kjøpt billetter til øvre felt z mot lok moskva. Sånn med en gang.. takk
ansa Z

Nemesis

Narvesen! Mix sleire eller stadda

Ellers avbrøt Winters treningen i dag pga vondt kne, og Miller stod over pga stiv nakke........ får håpe de blir klar til torsdag......
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

Timbaa

Fikk ikke kjøpe på felt z på narvesen, kontakt brann sa de, fotballpuben?
ansa Z

BrannMann

Hvis du tar en tur inn på http://www.ticnet.no så klarer du sikkert å kjøpe....
jokomelk og brød og seriegull!!!

Timbaa

Quote from: "BrannMann"Hvis du tar en tur inn på http://www.ticnet.no så klarer du sikkert å kjøpe....


Hvis det va så enkelt hadde jeg ikke giddet spurt her!!!
ansa Z

enavgutta

Det er faktisk helt utrolig at denne kampen ikke er utsolgt når vi skriver tirsdag ! Det er hårreisende at bare 4000 tusen har sikret seg bill til kampen ! Her er det kun 12 000 plasser og det burde vært rift om disse !!! Kom dokkar ut i bergensværet folkens så ikke dette ender i en glissen skandale ! En kamp vi har gledet oss til i ukesvis er det ikke ????

fettnok

er det bare de som har partout kort på en sitteplass som får brev om billet eller?
ette går aaaaaldri bra!

naitsirk

ja, trur du at brann sender ut brev til alle i bergen
og i tillegg so gjekk fristen ut på søndag.

lewis

Noen som tilfeldigvis vet hvilken rad søylene står på på felt O? Har reservert billetter på rad 10. Vil ikke risikere å havne forran en slik...
Noen?

mobli

Må være mye bedre å sitte foran søylene, enn bak.

Søylene er vel på rad 11, om jeg ikke tar helt feil

lewis

hehe. Mente selfølgelig at eg ikke vil havne bak en. Men hvis søylene er på rad 11 så er jo ikke det noe problem;)

BrannMann

Quote from: "Timbaa"
Quote from: "BrannMann"Hvis du tar en tur inn på http://www.ticnet.no så klarer du sikkert å kjøpe....


Hvis det va så enkelt hadde jeg ikke giddet spurt her!!!


mulig jeg tar feil.. men jeg prøvde å bestille på z feltet på ticnet og fikk lov til det.. jeg avbrøt bestillingen i det jeg måtte betale.. hvis feilmeldingen kommer i den siste transaksjonen der så beklager jeg at jeg tok feil
jokomelk og brød og seriegull!!!

Timbaa

Quote from: "BrannMann"
Quote from: "Timbaa"
Quote from: "BrannMann"Hvis du tar en tur inn på http://www.ticnet.no så klarer du sikkert å kjøpe....


Hvis det va så enkelt hadde jeg ikke giddet spurt her!!!


mulig jeg tar feil.. men jeg prøvde å bestille på z feltet på ticnet og fikk lov til det.. jeg avbrøt bestillingen i det jeg måtte betale.. hvis feilmeldingen kommer i den siste transaksjonen der så beklager jeg at jeg tok feil


Har prøvd på nett å per. tlf. der fikk jeg beskjed om at det va Brann som hadde disse billettene, tar meg en tur på puben å sjekker i dag jeg;)
Ellers takk for hjelpen.
ansa Z

Go Up