• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Thank you!

Started by Henki, August 24, 2005, 22:10:56 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Henki

Ballen skal fremover!

abe78

Heheh! Hiver meg på før tråden blir låst!

Herlig!!!!
.og husk!


nummer9

JA!

Skadefryd er DEFINITIVT fryd!

Xminator

Jeg håper vi aldri taper seriegull på overtid.
Eller blir slått ut av CL på straffer etter å ha sluppet inn mål rett før slutt.

Nå gjelder det bare å få ett fattig mål mer enn Aliansi i morgen - og en noenlunde avslutning i serien.

Bruiser

FLOTT! Drillo-fotball kan ryke og reise.
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

Candyman

10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Mr_Soma

Kronen på verket var klysen Hulskers miss!

Takk Brugge.

arild


Andrés

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! DER E EN GUD!!!!!!

Kan det bli bedre? Bydelspakket er ute av CL, og hu***r bomma på straffe!!

Så nettopp dette oslopakket på tv som grein og styra på.. Det er så herlig!!!!
niagara fossen, london og paris -  ka e det mot bergen, nordens paradis?

Gud

Herlig at det var cuphelten som sendte VIF til Uefa-cupen...

R.I.P.Super-ray

JAAAAAAAAAAAA

DEOLIG!!! Hulsker av alle... Takk gud
7 SUPER RAY - LEGENDE

Erik

En fin fin kveld etter en kjedelig aften i går...

Falkman


Stoffi

Takk og lov!
Det eneste jeg unner Vålerengen, er evig kvalikkplass.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Lene

HAHAHAHA!!! Dette kan eg leve lenge på! Ah, dette va deilig! Akkurat det vi trengte!

megleren

Jeg må bare si at intet gleder meg mer enn at Engen forsvant ut i kveld. Neste drømmen min er at Hønefoss slår Molde og at Engen vinner mot Lillestrøm og taper for Hønefoss i finalen. Og at Start vinner serien i stedet for Engen. Da sitter de igjen og gaper over alt de tapte og ikke hva de vant.
r og blir et sittesvin på Hansa

eksilbergenser

Fy faen det ble mer spennende enn jeg hadde fryktet. TAKK BRUGGE!!!!![/u]
lt for Brann!

Gaustad

Hoho. Jeg storkoser meg. Til helheim med VIF.
roillan fra Trondhjæm, vi e her!

chris_henrik

<BRANN> ..... DKFM

Lennono8

Må innrømme at jeg lo godt da jeg så Hulsker på gråten i klippet som er på VG-nett... Dette fortjente de etter all lidelsen de har påført oss i år!!

EngaiBergen

Ja det er bra dere kan smile for noe i hvertfall. Etter å ha brukt 30 mill. på spillere og endt opp med å bli slått ut av cupen og kjempe om gjeve plasseringer midt på tabellen i Tippeligaen så trenger dere vel all den glede dere kan få.

Lykke til i Finland!

Candyman

Quote from: "EngaiBergen"Ja det er bra dere kan smile for noe i hvertfall. Etter å ha brukt 30 mill. på spillere og endt opp med å bli slått ut av cupen og kjempe om gjeve plasseringer midt på tabellen i Tippeligaen så trenger dere vel all den glede dere kan få.

Jepp, det trenger vi. Og dette gleder nesten mer enn noe annet jeg kan komme på.....
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

panZer micky

Danset i sengen av glede når Ho**e hulsker å dos santos brente

enavgutta

Lenge siden vi har hygget oss så mye med en fotballkamp folkens :-)

... at Hulsker tok seg en bom også gjorde ikke akurrat kvelden verre  ;-)

Candyman

Og som ekstra salt i Vif såret:

Tromsø, Viking, Brann, Rbk; alle de andre norske lagene har gått videre fra sine turneringer, mens Vif var de eneste som trynte!
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Nixon

Quote from: "Candyman"Tromsø, Viking, Brann, Rbk; alle de andre norske lagene har gått videre fra sine turneringer, mens Vif var de eneste som trynte!


Vel, de kommer jo rett inn i 1. runde i UEFA-cupen da. Der vi er nå...
Rød makt på Hansa

Gud

Bare så synd VIF får delta videre i Uefa-cupen!

enavgutta

Skal bli en sann glede å se VIF ryke igjen....

BL

Quote from: "EngaiBergen"Ja det er bra dere kan smile for noe i hvertfall. Etter å ha brukt 30 mill. på spillere og endt opp med å bli slått ut av cupen og kjempe om gjeve plasseringer midt på tabellen i Tippeligaen så trenger dere vel all den glede dere kan få.

Lykke til i Finland!


Jo, takk. Det gikk bra  :)
Hansa-
Felt Z

Candyman

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Candyman"Tromsø, Viking, Brann, Rbk; alle de andre norske lagene har gått videre fra sine turneringer, mens Vif var de eneste som trynte!


Vel, de kommer jo rett inn i 1. runde i UEFA-cupen da. Der vi er nå...

Er klar over det, kjedelig, men allikevel, de var de eneste som tapte. Og det var skøy! Håper de trekker Alkmaar da, og får juling. Igjen. Og igjen.
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

lewis

Engen trakk steuna, kan jo bli vanskelig nok det...

EngaiBergen

Joda, Steua blir tøft nok, men på langt nær umulig. Rosenborg slo dem ut, riktignok med litt flaks, men jeg tør påstå at vi er hakket bedre enn trønderne for tiden og med litt hell kan det faktisk bli gruppespill på oss. Det er verre for dere som fikk Lokomotiv, som er det suverent beste laget i Russland for tiden. Dere trenger ikke bare flaks, men også hjelp ovenfra (eller nedenfra...) for å avansere.  Ser uansett fram til kampen, og tar nok turen til Stadion for å få med meg matchen.

Ser at VG påstår at det er en fordel å spille borte først, men jeg er ikke så sikker på det. Med hjemmekamp først, ville Stadion bli fyllt til av rabiate bergensere, men hvis det blir stygge sifre i Moskva kan oppgjøret i Bergen fort bli en transportetappe med lite folk og laber interesse.

Sharpy

Hehe. Jeg var tilnærmet likegyldig til om RBK skulle ryke ut, men det var fryktelig moro at VIF gikk på hodet og rumpehullet ut av Champions League. Det er virkelig en klubb jeg unner null godt!
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Go Up