• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - FFK

Started by BL, August 24, 2005, 12:40:29 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

BL

Hansa-
Felt Z

Nixon

Rød makt på Hansa

Xminator

Amatører:

Haugen, Sæternes og Miller soner karantene for gule kort. Hadde ventet bedre fra Nixon :p
Bjarnasson og mest sannsynlig også Guntveit og Kalvenes er ute med skade.

Opdal
Sigurdsson - Klock - Soma - Knudsen
Ludvigsen - Andresen - Scharner - Hanstveit
Winters - Mcallister

Se se! Jeg klarte ett lag uten Sanne! :)

SeTrE


Nixon

Quote from: "Xminator"Amatører:

Haugen, Sæternes og Miller soner karantene for gule kort. Hadde ventet bedre fra Nixon :p


Dæven! Jeg tar selvkritikk og ilegger meg selv karantene resten av dagen!:)
Rød makt på Hansa

Brann/Bergen

et er en tilstand som går ut over all forstand, hjertet hamrer og banker for byen og Brann <3

Xminator

Invilget Nixon.

For andre gang, Sæternes, Miller og Haugen SPILLER IKKE!

Litt skremmende at 3 av de mest aktive på forumet bommer så til de grader på den der...

Xminator

Tror ikke laget mot Alliansi blir det samme som vi stiller mot FFK. Kan ikke helt se hvilke andre som kan spille sentralt samme med Andresen enn Scharner i den kampen. At Hanstveit kan bli "fast" på venstre denne høsten skal vi ikke se bort fra. Med Ludvigsen tilbake kan de bli en del mindre spilletid på Huseklepp enn hva mange av oss trodde for en uke siden.

Xminator

Etter vareopptelling er nok Ludvigsen uaktuell fra start mot FFK.

Jeg håper i det aller aller lengste at Mjelde ikke starter med Sanne som sentral midtbane.

Opdal
Sigurdsson - Klock - Soma - Knudsen
Huseklepp - Andresen - Scharner - Hanstveit
Winters - Mcallister

Og alternativet om BT skulle få rett?
Opdal
Sigurdsson - Scharner - Soma - Knudsen
Huseklepp - Andresen - Sanne - Hanstveit
Winters - Mcallister

Det er ikke lett å være sterk i troen om 3 poeng med noen av de to lagene. "Diverse" i forsvar - "Diverse" på midtbanen - "Diverse" i angrepet... Jeg tipper på en sjelden borteseier fra FFK.

Nixon

Quote from: "BL"Edit; endrer laget etter at det kom viktig info fra Xminator :wink:


Det er feigt å endre laget!:)

Ellers virker det som at Scharner blir midtstopper.
Da blir det vel kanskje dette siste laget som Xminator skriver. Og det er vel ikke akkurat det sterkeste laget vi har stilt i år. Beste midtstopperparet kanskje, men det stopper der...
Rød makt på Hansa

KennethS

Ser det står i Ba at Tom Sanne skal spille sentralt mot FFK. Håper virkelig dette e en dårlig spør fra ba sin side.
tå på Brann

Xminator

Er nok ikke det. :p Får håpe Guntveit er skadefri :p

Stoffi

Quote from: "Xminator"

Jeg håper i det aller aller lengste at Mjelde ikke starter med Sanne som sentral midtbane.



For guds skyld, håper han hører deg.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Alexåsane

Eg savner Kvisvik:(  Kommer aldri til Ã¥ bli erstattet. Fantastisk spiller og fantastisk person, blir hyggelig Ã¥ se han pÃ¥ stadion i igjen. Selv om han har feil drakt pÃ¥ seg.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

paf

Quote from: "KennethS"Ser det står i Ba at Tom Sanne skal spille sentralt mot FFK. Håper virkelig dette e en dårlig spør fra ba sin side.

Northside

Greit at Sanne spilte bra i 2 omgang mot VIF, men at han begynner på midten er å dra det litt for langt... Blir som å tro julenissen komme ned gjennom pipen om julen! (alle vet han går inn døren)

Sharpy

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Xminator"Amatører:

Haugen, Sæternes og Miller soner karantene for gule kort. Hadde ventet bedre fra Nixon :p


Dæven! Jeg tar selvkritikk og ilegger meg selv karantene resten av dagen!:)


Ta to dager fri, for den der var stygg;)
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen


oppedal

Quote from: "Tois"


Endelig starter Huseklepp! Gleder meg til Ã¥ se hva han fÃ¥r til  :D
g e' ikkje fra Norge, eg e' fra Bergen!

BL

Har ikkje fulgt helt med i media o.l de siste dagene, men kanskje noen her kan fortelle meg korfor det ser ut som Sanne starter sentralt? Helge Haugen skadet? Ka med Klock i midtforsvaret og Scharner sentralt? Alt er bedre enn Sanne sentralt...

Og korfor får ikkje TFL starte?
Hansa-
Felt Z

Gud

Haugen må sone karantene og TFL fikk føling med skaden mot Allianssi. TFL får nok et innhopp i 2. omgang.

BL

Quote from: "Gud"Haugen må sone karantene og TFL fikk føling med skaden mot Allianssi. TFL får nok et innhopp i 2. omgang.


Då er jo det greit. Men det stinker jo fortsatt av å ha Sanna sentralt! Klock inn i midtforsvaret og Scharner sentralt hadde vel vært bedre...
Hansa-
Felt Z

Northside

la oss spille med 10 mann så dropper vi sanne :)

Neida, bare tuller... Hadde vært fett dersom han spilte bra då, selv om eg e i tvil

AtroZ

Sanne bidrar mer iløpet av en kamp en klock.
Football is a game in which a handful of fit men run around for one and a half hours
watched by millions of people who could really use the exercise.`

Tom Bjarne

Om nåkken år er sanne en klippe i midtforsvaret det skal eg låve dåkkar azzz...... :!:
jomp

moffy_

Oppdal

Sigurdsson - Scharner - Soma - Knudsen

Huseklepp - Sanne - Andresen - Hanstveit

                   McAllister - Winters
 
Her e mitt forslag.. Skulle gjerne hatt ludde med! Dersom han blir klar, kunne han kansje bekledd offensiv midtbanerolle i denne kampen - så slipper vi sanne....
Eg sitter på Frydenbø og eg e stolt av d!

eilifBrun

Hvis noen snart kunne klare å klone mennesker hadde vi kunnet stille dette uovervinnelige laget:

Opdal

Sanne - Sanne - Soma - Sanne

Sanne - Andresen - Sanne - Sanne

Winter - Sanne

Dette gir kvalitet i ALLE ledd.
or etter å ha snakket i nesten tre minutter, var det åpenbart at noe forsvant i oversettelsen da tolken oppsummerte Esjtrekovs foredrag med følgende:

«Han sa noe generelt om kampen».

oppedal

Ifølge BT.no blir det denne lagoppstillingen:

HÃ¥kon Opdal
Sigurdsson - Scharner - Soma - Hanstveit
Knudsen - Sanne - Andresen - Huseklepp
Winters - Macallister.

Og de sier at TFL er skadet. Men er han med som innbytter?
g e' ikkje fra Norge, eg e' fra Bergen!

naitsirk

tfl kjem sikkert inn som mot alliansi.
da sa han ihvertfall sjølv

janjan

Sanne sentralt er jo helt latterlig. Ville mye heller sett at en unggutt fikk sjansen. Blir overrasket hvis han vinner ballen mer enn to ganger i løpet av kampen. Makan til dårlige defensive evner skal du lete lenge etter. Løpskapasiteten hans er bra så vi får satse på han kommer seg ofte inn i boksen i alle fall. Ellers håper jeg Dylan griper sjansen. Han har potensiale til å lykkes. Blir jo også forferdelig spennende å se Scharner som midtstopper. Alle rapportene virker jo veldig positive. I alle fall ingen tvil om at vi trenger farten hans mot Enerly og West. Også positivt hvis Scharners inntog i den bakre fireren får Mjelde til å tørre å løfte laget høyere. Vi er absolutt best når vi presser høyt synes jeg. Synd at ikke dette har vært et tema tidligere i sesongen.

monzilla

det som er så bra her er at vi kan ikke bli annet en positivt overrasket.

Alexåsane

La oss få en like bra opplevelse som i denne kampen! http://home.online.no/~tommklev/artimages/brannrbk.wav
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

naitsirk

Kampen i morgon e utrulig viktig.Med tap eller uavgjort e nok mest sannsynligvis medalje- og rl toget gått.
BÃ¥de lyn,viking og lsk vant jo i dag.

sitte å håpe at helegbe kjem inn og avgjer kampen, og at kvisvik etterpå kjem bort og kysser skoa hans.

Skumling

Ser ut som det kan bli mange lekre kombinasjoner på høyresiden i dag ja. Er meget pessimistisk, her er det bare å håpe at det løsner for Winters.

kabelmann

Lekre kombinasjoner tror jeg ikke vi hadde fått sett uansett hvem som spilte med tanke på det været som er idag. Det blir vel overvann deluxe i kveld.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Tom C

Og det er en fin ting, for vi vet vel alle hva Raymond synes om å bli våt på drakten.
Aldri mer Obos....

Xminator

Det er en topp motivert Kvisvik som stiller i kveld. Og jeg liker ikke akkurat det. han kommer til å holde ett lurveleven med høyrekanten vår det vil ta flere uker for Mjeldehaterene å svelge.

kabelmann

Ifølge BA trente Kvisvik litt med Brann igår (eller idag)... hvorfor ingen kunne gjort en bittelittegranne hard takling på han forstår jeg ikke. Altså, trengte ikke gjøre noe alvorlig med fyren, bare akkurat nok til at han måtte stå over dagens kamp.

Eventuelt kunne de truet med prikkedøden dersom han ikke lovet å stå over kampen.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

jegløh

Quote from: "kabelmann"
Eventuelt kunne de truet med prikkedøden dersom han ikke lovet å stå over kampen.


Har hørt Bjørn Dahl utførte prikkedøden på MIM på gårsdagens trening da MIM gav Sigurdsson gul trøye og ba ham spille sentral med MA.
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Nemesis

Det som avgjør dagens kamp blir vingene/kantene til ffk, enerly/Kvisvik. Har vi kontroll pÃ¥ disse er mye gjort. Hvis ikke er mye gjort andre veien..  SÃ¥ det blir spennende det om MIM ser det samme som meg, en-annenrangs-fotball-bedreviter, eller om han driter pÃ¥ draget igjen....
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

hocey

Her er det bare å utstyre seg med lykkepiller. Midtbanen er vel den sterkeste vi har sett siden Motyka og Røssevold styrte midten på begynnelsen av 90 tallet. Våt og halvkaldt er det også men en seier hadde smakt utrolig godt med tanke på liten sannsynlighet det er for det. Gjerne kall meg pessemistisk men all forskning tyder på et surt 0 2 tap i dag.
tenhus kan lett bryte sammen når de er dårlig bygget

BL

Mye tyder på regn, kaldt, flomlys, festfotball og 2-0! Nok en herlig kveld i Bergen by med andre ord :D
Hansa-
Felt Z

TERD

Quote from: "Xminator"Det er en topp motivert Kvisvik som stiller i kveld. Og jeg liker ikke akkurat det. han kommer til å holde ett lurveleven med høyrekanten vår det vil ta flere uker for Mjeldehaterene å svelge.

Hva er det egentlig med deg og mennesker som er kritiske til Mjelde siden du trekker det inn i absolutt alt du sier? Noen må ha gjort deg noe vondt en gang, annet kan de ikke være.

Jeg skulle anta at også de som støtter Mjelde vil synes det er kjipt om Brann taper kampen, uansett om det på grunn av Kvisvik eller ikke, eller er det ikke så farlig for dere?
-----------------
Dersom det bare finnes en vinner, må resten per definisjon være tapere.

hocey

Jeg har lyst å spørre X'sen hva som skal til før han også evt ser at Mjelde mangler kompetansen til å lede det som engang var Bergens stolthet?
tenhus kan lett bryte sammen når de er dårlig bygget

Nixon

Quote from: "hocey"Jeg har lyst å spørre X'sen hva som skal til før han også evt ser at Mjelde mangler kompetansen til å lede det som engang var Bergens stolthet?


NÃ¥r var Brann Bergens stolthet mener du?
Rød makt på Hansa

Xminator

Vet du hva. Her er bevisets byrde på anklageren. Så langt har jeg bare sett en haug med påstander og manglende evne til å se realitetene i den situasjonen Brann er i. Gullsesongen? For min del var det utelukkende en gullsesong en gang før Kvisvikryktet ble en realitet, og da det så ut som skadene på winters, Sæternes og Andresen var ute av verden.

Hva skulle en annen trener gjort? Sutrert i avisene og truet med å gå hver mandag fordi styret ikke vil gi ham penger til å styrke stallen? Nå har vel Høgmo etterhvert vist at han ikke akkurat har snudd noen som helst trend i barteland. Det var noen her inne (gidder ikke lete) som i ett av sine "mjelde må gå" smørerier var totalt 100% overbevist om at nå snur det (etter å ha lest alt han kom over av uttalelser fra Høgmo).

Mjelde har fortsatt 2 år igjen.

Brannfrelst

Dagens råtips: 12.000 tilskuere,1-2 og Kvisvik scorer i feil trøye.
BA i morgen: Supporterene ba nok en gang om Mjeldes avgang.
Med Sanne sentralt og BIG Mac som spiss så lover det ikke så veldig bra. Regn og vind. Blir nok en dårlig nattesøvn i natt.
2.10.07-Gullet kom hem!

Christophe


Bruiser

Huseklepp overbeviser? Kan ikkje sjå kampen..
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

Svante!!

Huseklepp inn på landslaget
rann er best

Go Up