• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Kopteff

Started by hocey, August 23, 2005, 11:05:57 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

hocey

tenhus kan lett bryte sammen når de er dårlig bygget

Xminator


Andrés

niagara fossen, london og paris -  ka e det mot bergen, nordens paradis?

Nemesis

et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

naitsirk


Xminator


naitsirk

mine motiv e vel heller svake, men skjønne ikkje alle som har lagt sin elsk på heile sogndal.
øren har ikkje imponert meg,før kanskje då han va eit talent, men talentet slo aldri ut i blomst.
ødegård var og eit talent.han stagnerte, men fekk ein kjempe sesong. ser no ut som ein heilt ordinær spelar.

øren e ein heilt grei spelar som eg samanlikne med feks bent inge johsen, morten fevang, trond strande osv. gode spelarar, men mangle litt på å kunna utmerka seg.
Brann har lånt helegbe og pvm kjem snart.ka e då vitsen med å lønna ein spelar te?hent heller ein forsvarsspelar i same klassen som øren.
men da e lov te å ta feil.skulle brann mot min formodning kjøpa øren so ville eg sjølvsagt bli glad, men trua e ikkje stor.
Om du har lika stor tru på TFL som øren so e eg redd du blir skuffa.

Falkman


naitsirk

hadde du lest innlegget skikkelig so hadde du sett at eg ikkje vil ha øren.
men om BRANN MOT MIN FORMODNING skulle kjøpa han, so blir eg jo sjølvsagt glad om han slår til.

har faktisk mykje større tru på at helegbe ska slå te, men han ser ikkje ut te å få sjansen.

Xminator


Falkman

så at det stod "mot  din formodning".. men det betyr  vel bare du ikkje TROR de kommer te å kjøpe han, ikkje at du ikkje VIL at de ska gjøre det..nuvel.. ska ikkje kverulere.. syns forsåvidt og det e rart, hvis de sender Helge B hjem igjen, uten å gi han en eneste sjanse.. men det betyr sannsynligvis bare at han ikkje holder det nivået mange her inne har forventninger om at han gjør. Virker som mange blir blendtet av at han har vært kaptein på U-21 landslaget til Ghana..greit nok de (Ghana) har ofte fått frem veldig gode aldersbestemte landslag.. men har de noen gang kvalifisert seg til VM på seniornivå?.. eller har de noen enkeltspillere som har markert seg  i de europeiske toppligaene?? ikkje såvidt eg kan komme på.. det skal selvfølgelig ikkje brukes mot Helge B, han kan utvikle seg til å bli en bra spiller, men det setter forventningene til ferdighetene hans i et litt  mer realistisk perspektiv.. Det han presterte mot mot Alliansi, va ikkje spesielt overbevisende.. MEN, skulle han mot formodning bli en kjempesuksess, vil eg selvfølgelig bli glad for det!!

Go Up