• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Bataljonsbussen

Started by Laxevaag, August 22, 2005, 14:44:49 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Laxevaag

Var det så at noen holdt på å bli kastet av bussen på vei til Oslo?

tj00m

Eg var på bussen, eg fikk isje med meg at noen holdt på å bli kastet av vertfall
Brann Bergens Stolthet!

anders millar

Ja. så dere han med rød bukse på sete 15 og eller ?? :gørr
Brann, må ha det bare må ha det..

Northside

var overboket når vi skulle reise fra byn, 2 for mye, men de fikk gratis fly og hotel i oslo, tror de var med på den frivillig, er ikke sikker. Uansett så dekket no bbb den lille feilen sin rimelig bra!

Nixon

Quote from: "NorthsideFCDH"var overboket når vi skulle reise fra byn, 2 for mye, men de fikk gratis fly og hotel i oslo, tror de var med på den frivillig, er ikke sikker. Uansett så dekket no bbb den lille feilen sin rimelig bra!


Rett skal være rett. Overfylt hotellrom og tog sier ryktene på strøket. Men på tide at bussen var full!
Rød makt på Hansa

Andrés

Quote from: "anders millar"Ja. så dere han med rød bukse på sete 15 og eller ?? :gørr


What?

De som ikke kom med bussen, fikk tog nedover lørdag, og opp igjen søndags morning. Regner med de fikk dekket overnatting en eller annen plass også...

Uansett, bussen var skøy nok den.. Greit når det er en del folk
niagara fossen, london og paris -  ka e det mot bergen, nordens paradis?

Northside

Quote from: "Nixon"
Quote from: "NorthsideFCDH"var overboket når vi skulle reise fra byn, 2 for mye, men de fikk gratis fly og hotel i oslo, tror de var med på den frivillig, er ikke sikker. Uansett så dekket no bbb den lille feilen sin rimelig bra!


Rett skal være rett. Overfylt hotellrom og tog sier ryktene på strøket. Men på tide at bussen var full!


hmm, har ikke hørt noe om det.

Uansett, bussturen var artig den, selvom alle sov på hjemveien :P

henk

For at det ikke skal gå noen feile rykter om det som skjedde med BBB bussen så skal jeg fortelle hva som skjedde og ble gjort.
Ved en feiltakelse ble BBB bussen overbokket med tre personer, to personer bort pluss en som kun skulle være med hjem, det som ble gjort var at vi fikk bestilt tog tur/retur. Toget gikk fra Bergen lørdag morning og fra Oslo tidlig søndag morgen, samt overnatting på et hotell i Oslo(dette siden det ikke gikk natt tog hjem etter kampen). De som reiste denne ruten betalt de 400,- som bussen kostet og BBB betalte det restrerende av kostnadene siden feilen var våres.
enk Ekerhovd
Nå som privatperson

Nixon

Det er vel opplagt hva som har skjedd her. Det er så lenge siden bussen har vært full at man ikke begynte å telle før det var for sent. Kunne skjedd den beste...:)
Rød makt på Hansa

tj00m

gikk greit for seg på bussen
Brann Bergens Stolthet!

28966mustang

Vil bare takke for en fin tur som førstegangsreisende med BBBussen.Det var jo litt krøll i forbindelse med boarding i Vaskerelven,men jeg synes at de ansvarlige taklet det fint. Mye alkohol og overbooking er jo ikke akkurat en heldig kombinasjon. Takker  den tålmodige bussjåføren og reiseleder Geir som holdt fin kontroll. At sikkerhetssituasjonen ble understreket av reiseleder var vel helt ok med tanke på episoden fra cupfinalen i fjor. Etter kampen ble jeg kontaktet av mange i Oslo som syntes synd på Brann og hadde sympati med fans+klubb. Dette var både oslofolk og innflyttere. Det  verste var å måtte gå å trøkke i 5 timer før hjemreise, og dette må unngås ved senere anledninger. En årsak kan vel være bussjåførens hviletidsbestemmerlser?
Ellers er det en minirapport på bloggen min:htttp://skb1908.blogspot.com
Hvil i fred- 1963!

Go Up