• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Alliansi - Brann

Started by Xminator, August 22, 2005, 07:44:23 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

Jeg tror nok Andresen er med og da er laget ditt det beste Brann kan stille for øyeblikket. Og det burde være mer enn godt nok til å vinne kampen på en grei måte.

Og spennende med to utpregede kantspillere. Det er lenge siden vi har hatt!
Rød makt på Hansa

Straffe!!!

Noen som vet om live-overføring av kampen?

Har forsøkt å finne noen kanaler eller web-tv hvor den blir vist, uten suksess. Viasat sendte, såvidt jeg har forstått, bortekampen til Tromsø, men istedet for Alliansi-kampen sender de visstnok strandfotball og fjorårets CL-finale...

Idioter

oppedal

Jeg tipper:

Opdal
Sigurdsson - Klock - Soma - Hanstveit
Ludvigsen - Scharner - Andresen - Huseklepp (Knudsen)
Miller - Winters


Jeg tror Mjelde helst vil ha Scharner i midten. Er usikker på om Huseklepp starter, visst ikke han starter kommer nok Knudsen til å starte. Blir spennende å se om Huseklepp blir en suksess eller ikke. Ludvigsen forventer jeg mer av, han var ikke 100% mot VIF.
g e' ikkje fra Norge, eg e' fra Bergen!

AtroZ

kan Huseklepp spille da? Trodde han tidligst kunne bli spilleklar til neste runde.
Football is a game in which a handful of fit men run around for one and a half hours
watched by millions of people who could really use the exercise.`

gamlefar

Huseklepp kan vel ikke spille denne kampen nei.  Brann kjøpte han etter påmeldingen til kvalikkampene.  Men det er ny påmelding til 1. runde, så han er først klar til de kampene (tar det som en selvfølge at vi slår ut saunfolket)

Nixon

Sukk! Alltid er det noe med disse Brannspillerne.
Så da får vi altså ikke se Huseklepp i denne kampen heller.

Da tipper jeg Mjelde satser på dette laget.

Opdal
Sigurdsson - Klock - Soma - Hanstveit
Ludvigsen - Scharner - Andresen - Sanne
Miller - Winters
Rød makt på Hansa

Stoffi

Fanastisk smart å kvitte seg med 3. stopperen vår, Knut Walde, slik at vi nå kun har den eminente Herr Klock tilbake.
Stallen er tynn som en flis og vi trenger forsterkninger på alle plasser utenom keeper. Men Styret har jo allerede sagt seg fornøyd, så det kan vi nok glemme, og vi ender opp som en middelhavsfarer.
Vi bør være meget fornøyd om vi greier å kvalifisere oss til Champions League.
Vif, Start, Viking har alle en bedre stall enn Brann, og Lyn og LSK er tydeligvis ikke så langt bak heller. Alle disse lagene frykter jeg havner foran Brann.
Uten vinger, er vi et ribbet lag som mangler det viktigste offensive våpenet. Ludvigsen har ikke bevist noe som helst enda, og venstrekanten er ikke-eksisterende.

At styret lot Kvisvik gå uten forsterkning er latterlig. Mannen hadde greid 3 måneder ekstra i Bergen. Personlig, så bryr jeg meg faktisk ikke om familien til Kvisvik, og de hadde nok også klart å vente 3 måneder ekstra.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

gamlefar

Quote from: "Stoffi"Vi bør være meget fornøyd om vi greier å kvalifisere oss til Champions League.


Ja, hvis vi klarer det bør vi være ekstremt fornøyd :)

Falkman

øøøh.. Champions League??.. tror det ligger noen år frem i tid!!.. ellers blir eg forbannet når eg leser ting som  at Kvisvik og/eller familien hans  fint  kunne blitt her tre måndeder til. Ka FAEN vet vi om det?? Ikkje en FUCKINGS skit!!..Syns det blir latterlig når noen nærmest prøver å gi Kvisvik skylden  for at det har gått så dårlig i det siste.Eg skulle selvfølgelig ønske at han va her, eg og.. MEN det e han ikkje, og derfor bør folk slutte å mase om han.

Torvanger

Brannspillerne kan holde seg i Finland frem til søndagen dersom de på ny opptrer som nyfødte kalver uten koordinasjon på bortebane.

kenta

tviler på at vi klarer royal league også i år(aldri CL i år), tror vi er på vei tilbake, men muligens alt for sent...

når det gjelder super-ray, så gjorde han alt, og kanskje mer enn vi noensinne kan forvente av en fotball-spiller... han var en gud i flere år, og vi har alt å takke han for!!!

mener vi på sikt (viss mulig fortest mulig), bør hente øren som var ett mye større talent enn ødegaard, og som ved å spille for en klubb som brann, ville blomstret til landslagsklasse!  han kan dessuten brukes som hengende spiss, viss det skulle bli interessant for herr mjelde!
ellers vil jeg nevne fredrik berglund som idag ikke var interessert i en overgang til trønder-pakket...!
http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=84314
ANSA, aldri frydenbø...!

Stoffi

Mente selvfølgelig Royal league. :)
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Candyman

Slik jeg ser det er det kun to mål igjen i årets sesong. Kapre 4 plass i serien og få RL plass til vinteren, samt slå disse elendige finnene på bortebane, og få ett storlag til Stadion i neste runde.

Ang. laget så mener jeg det bør se sånn ut:

Opdal
Sigurdsson - Klock - Soma - Hanstveit
Ludvigsen - Scharner - Andresen - ?
Miller - Winters

? har jeg satt for det å finne en spiller her får Mjelde gjøre som han vil, ser ikke noe gode løsninger her. (det gjør jo han med resten og seff, selv om vi kan innbille oss at vi har ett ord med i laget :)
Ang. Ludvigsen mener jeg han gjorde ett godt innhopp mot Vif. Mange syns sikkert det er rart av meg å si, men mener det på bakgrunn av at han veldig aktiv, rask og ville mye. Men han ville nok for mye, og siden han fikk kun 25 minutt, så fikk han ikke tid til å finne roen. Tror han vil bli veldig bra i tiden som kommer. Gleder meg til å se han i fortsettelsen.
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Xminator

Ligger nok an til Sanne eller Haugen på venstre.

Candyman

Quote from: "Candyman"? har jeg satt for det å finne en spiller her får Mjelde gjøre som han vil, ser ikke noe gode løsninger her.

Quote from: "Xminator"Ligger nok an til Sanne eller Haugen på venstre.

My point exactly Xminator! :)
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Nemesis

Fra Brann.no:

UEFA har satt opp nordirsk dommerfirer til å lede Branns bortemøte med Allianssi. Dommeren har Brann dårlige erfaringer med, David Malcolm var nemlig kampleder da Brann tapte 2-3 hjemme for Suduva i 2002.
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

YadaYada

Quote from: "Nemesis"Fra Brann.no:

UEFA har satt opp nordirsk dommerfirer til å lede Branns bortemøte med Allianssi. Dommeren har Brann dårlige erfaringer med, David Malcolm var nemlig kampleder da Brann tapte 2-3 hjemme for Suduva i 2002.


Stemmer det, den kampen husker jeg godt. Han dommeren var sinnsykt pirkete husker jeg. Mener og vi ble snytt for en klar straffe i den kampen.
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

28966mustang

Hvil i fred- 1963!

Xminator

Ligner litt på Stadion en gang på tidlig 90-tall ;)

YadaYada

Quote from: "28966mustang"http://www.brann.no/index.php?valg=arena&arena=66
her blir det liv rai,rai


Da blir det utepils med Lapin Kulta ;)
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

enavgutta

Har et så dårlig lag en så bra bane? Er lettere sjokkert. Dette er som om  Vadmyra skulle ha et eget Stadion med sitteplasser.

Candyman

Drikk mange nok Lapin Kulta så ser du mummitroll overalt skal du se!
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

kirsti

ar du hette og ljå, holder du med rbk.

apop

Er det noen som vet om kampen blir sendt på noen form for web-tv/radio?

naitsirk

kanskje på pplive eller coolstreaming

Xminator

Her er Brannlaget i følge BT:

Opdal
Sigurdsson - Scharner - Soma - Knudsen
Ludvigsen - Andresen - Haugen - Hanstveit
Miller - Winters

Greit nok det. Vi kan ikke skylde på kvaliteten på spillerene om det går til pokkers mot Alliansi. Ikke at man skulle gjort det uansett, for strengt tatt hadde juniorlaget fra Birminghamkampen slått Alliansi.

http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=84377

Nixon

Quote from: "Xminator"Her er Brannlaget i følge BT:

Opdal
Sigurdsson - Scharner - Soma - Knudsen
Ludvigsen - Andresen - Haugen - Hanstveit
Miller - Winters


Liker at Mjelde begynner å bli uforutsigbar!

Så er det bare å benke seg foran TVen i kveld og håpe på en festaften!:)
Rød makt på Hansa

kabelmann

Går kampen på TV? Hvilken kanal? Og det er jo ikke før imorgen. Eller snakker du om VIF-kampen nå?

Forøvrig blir det spennende å se hvordan dette laget vil fungere.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Nixon

Quote from: "kabelmann"Går kampen på TV? Hvilken kanal? Og det er jo ikke før imorgen. Eller snakker du om VIF-kampen nå?


Neida, tenkte på Brannkampen, men tok den litt på forskudd da jeg ble så oppglødd over laget. Og det var selvsagt bare tull, for den går ikke engang på YLE...:)

Men jeg håper selvsagt også på en festaften i kveld. For Brugge!
Rød makt på Hansa

Leffen

mjelde bruker sin 5 venstrekant på syv kamper, men den eneste rendyrkede, helge b, har ennå ikke fått muligheten. gi mannen et innhopp i det minste!
når han er bak helge haugen i venstrekant køen, må det være noe galt.
kan jo selvfølgelig hende han rett og slett ikke er så god.....

KennethS

Quote from: "Leffen"mjelde bruker sin 5 venstrekant på syv kamper, men den eneste rendyrkede, helge b, har ennå ikke fått muligheten. gi mannen et innhopp i det minste!
når han er bak helge haugen i venstrekant køen, må det være noe galt.
kan jo selvfølgelig hende han rett og slett ikke er så god.....


Hvis de mener Helgeb e så dårlig så bør de sette han på første fly hjem.
tå på Brann

Nixon

Quote from: "KennethS"Hvis de mener Helgeb e så dårlig så bør de sette han på første fly hjem.


Nå er det ikke ulovlig å være tålmodig og tenke litt langsiktig. Selv om Helegbe kanskje har taklet den norske virkeligheten dårligere enn forventet kan det jo være at Brann ser potensiale i han. At de ser at han neste sesong kan bli en fullverdig TL-spiller.
Rød makt på Hansa

Xminator

Eller at de bare er profesjonelle nok til å respektere kontrakter. Og Helegbe er ansatt i SK Brann frem til utlånsavtalen går ut etter sesongen. Det hemmer neppe Helegbes utvikling som fotballspiller å trene med Brann.

el-diego

Er det mulig å se denne kampen på Web tv?
udere est facere

KennethS

Quote from: "el-diego"Er det mulig å se denne kampen på Web tv?


Alle kamper sendes på web tv.
tå på Brann

Tom C

Quote from: "KennethS"
Quote from: "el-diego"Er det mulig å se denne kampen på Web tv?


Alle kamper sendes på web tv.


Javel?? Regner med du kan fortelle hvor?
Aldri mer Obos....

Straffe!!!

YLE Teema prioriterer dokumentarprogram om "De norske hakkespettene" i samme tidsrommet som kampen.

Kanskje noe å tenke på det?

enavgutta

Jeg har tidligere gått ut og sagt at jeg kommer til å spise Brannskjerfet mitt hvis vi taper i Finland, så den der er jo grei...

Ellers var det trist å konstatere at trønderpakket unngikk fadesen og kom seg til Mesterligaen igjen.

Håper for guds skyld at Brügge lyser opp kvelden og slår ut Norges vemmeligste lag ikveld.

Videre håper jeg vi kan glede oss over at VIF ikke tar gullet og ryker i semi'en i cupen..

... så blir ikke høsten så aller verst likevel :-)

Xminator

TV2 har ikke lagt ut kampene til Viking og Tromsø enda, så det er kanskje håp i hengende snøre? :)

Nemesis

Quote from: "enavgutta"

Videre håper jeg vi kan glede oss over at VIF ikke tar gullet og ryker i semi'en i cupen..
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

BL

Quote from: "enavgutta"Jeg har tidligere gått ut og sagt at jeg kommer til å spise Brannskjerfet mitt hvis vi taper i Finland, så den der er jo grei...


Det blir jo bra underholdning i pausen på mandag  :wink:
Hansa-
Felt Z

Xminator

Egentlig ikke Nemesis. Det blir mer som å velge mellom en lett forkjølelse og kastrering. LSK uten tvil...

Uansett skal cupfinalesøndagen tilbringes foran dataen med fjorårets DVD-utgave av cupfinalen på repeat ;)

Xminator

I dagens BT er Sanne kommet inn på høyre... Der forsvant litt av de positive vibrasjonene du :p

Candyman

10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Bruiser

Mjelde er en jævla amatør. Velg dei beste spelerane for en gangs skyld da fjompen.
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

Xminator

Det går rykter om at Dubliners sender kampen. Hvilken kanal er det de har fått inn, eller sender de hjemmekampen i reprise og håper alle er for fulle til å merke det?

Nixon

Quote from: "Candyman"


Grunnen er jo at TFL har vært skadet i lengre tid. Vi bør slå dette laget uten TFL, og da er det fornuftig å ikke risikere noe tilbakefall. FFK på mandag blir en vanskeligere oppgave, og da må vi ha han klar til kamp.
Rød makt på Hansa

Nixon

Quote from: "Xminator"Det går rykter om at Dubliners sender kampen.


Måtte du skrive det? Nå blir det fullt!:)
Rød makt på Hansa

Candyman

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Candyman"


Grunnen er jo at TFL har vært skadet i lengre tid. Vi bør slå dette laget uten TFL, og da er det fornuftig å ikke risikere noe tilbakefall. FFK på mandag blir en vanskeligere oppgave, og da må vi ha han klar til kamp.

Greit nok. Men hva hvis vi ikke vinner da? Hva hvis Sanne legger 9 innlegg bak mål, det ender 0-0 igjen og vi ryker på straffe som Vif?
Sier bare hva hvis...?
Brann håver inn 4 mill på kun tv rettighetene neste runde hvis de trekker feks ett tysk storlag leser jeg idag. 4 mill. Dette er mye penger, for ikke å snakke om hvis de skulle gå videre fra neste runde og komme til gruppespillet. Kan alene sikre nok penger til forsterkninger i alle ledd i vinter. Mener faktisk dette er viktigere enn en seriekamp på mandag. Vi tar ikke gull og vi rykker ikke ned. Vi er middelhavsfarere i år. Og det er til og med mye mer penger i Uefa-cupen enn RL....
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Go Up