• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Overgangsvinduet stenger snart

Started by Geir, August 21, 2005, 16:02:04 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Geir

Nå er det bare 10 dager til overgangsvinduet stenger. Blir det hentet noen flere til Bergen, eller må vi klare oss med det vi har?

Akkurat nå ser det ut som at det å score mål er det største problemet, så hvis Vollvik eller Hardball har noen ekstra millioner, så ryktes det at Fredrik Berglund kan bli solgt fra Esbjærg. Han er en av de råeste angrepsspillere jeg har sett, men det må skje raskt. Ser at MalmøFF og er ute etter han.

Flere dere kunne tenkt dere til Brann??
ndelig SERIEMESTER

Kruxleiven

Berglund høres bra ut, men jeg tror ikke Brann har råd eller er interessert i å hente noen nye nå. For kort tid igjen av sesongen. Tar for lang tid å spille inn nye spillere. Skulle gjerne hatt en venstrekant jeg da. En dyktig forsvarsspiller burde også være mulig å få tak i. Pri 1 har det hos meg. Konkrete navn vet jeg ikke. Ganske så sikkert på at det er de færreste som ønsker å flytte på seg nå. Eneste jeg vet var at Hulsker vurderte sterkt å bytte klubb en periode.

Nixon

HamKam er akkurat slått ut av cupen av Hønefoss.
Det øken sjansen for at PVM kan komme litt før tiden.
Rød makt på Hansa

DJ_ADG

Quote from: "Nixon"HamKam er akkurat slått ut av cupen av Hønefoss.
Det øken sjansen for at PVM kan komme litt før tiden.


Moen fikk rødt kort på slutten av den kampen.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Xminator

Rødt kort gjør ham ikke mindre aktuell. Vi er tross alt ute av cupen uansett, så det får vel ikke konsekvenser for serie og uefa-cup.

Skulle helst sett vi fikk tak i ett par tre spillere før 31. august. Signalene som er kommet fra Brann gir vel liten grunn til å håpe det skjer.

BrannSupporter

Den tacklingen til PVM var en av de styggeste jeg har sett. Han mistet hodet fullstedig.

AtroZ

Football is a game in which a handful of fit men run around for one and a half hours
watched by millions of people who could really use the exercise.`

oppedal

Tror ikke Brann henter nye spillere nå. De skal jo bygge stadion ut snart og må spare penger.

Skal de hente en spiller, blir det nokk ikke noen landslagsklasse-spiller.
g e' ikkje fra Norge, eg e' fra Bergen!

Slostril

Quote from: "oppedal"

Skal de hente en spiller, blir det nokk ikke noen landslagsklasse-spiller.


Da kan de la det være..
Vi trenger ikke flere Tom Sanner..
elt Z rad 16.

Eikeland

eir Hasund

Nemesis

Husk!

Scharner ble signert 23:59 den dagen overgangsvinduet stengte i fjor....
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

kabelmann

I de tider kunne man levere overgangspapirene pr faks. Det kan man ikke lengre.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

2rB

Quote from: "Xminator"Rødt kort gjør ham ikke mindre aktuell. Vi er tross alt ute av cupen uansett, så det får vel ikke konsekvenser for serie og uefa-cup.
(...)


FEIL
http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/ham-kam/article442009.ece

Ser også ut til at han risikerer 3 kampers karantene...

oppedal

Ja, men karantenen er for Ham/Kam, IKKE Brann. SÃ¥ han kommer ikke til Brann med 3 kampers karantene i serien.
g e' ikkje fra Norge, eg e' fra Bergen!

Nixon

Quote from: "oppedal"Ja, men karantenen er for Ham/Kam, IKKE Brann. SÃ¥ han kommer ikke til Brann med 3 kampers karantene i serien.


Stemmer det? Straffen er jo personlig og vil vel følge han videre til en ny klubb vil jeg tro.
Rød makt på Hansa

Alexåsane

Quote from: "Nixon"
Quote from: "oppedal"Ja, men karantenen er for Ham/Kam, IKKE Brann. SÃ¥ han kommer ikke til Brann med 3 kampers karantene i serien.


Stemmer det? Straffen er jo personlig og vil vel følge han videre til en ny klubb vil jeg tro.

Det vil jeg og tro, noe annet ville rett og slett bare vært tåpelig!
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

megleren

Han har fått karantene og må sone i serien siden de er utslått av cupen. Og karantenen gjelder samme hvor han spiller!
r og blir et sittesvin på Hansa

Mr_Soma

http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=84259

Hva med denne karen her?

Har vært mye plaget med skader - men skal visstnok være "fit for figth" igjen.

Han er en mye bedre stopper enn Klock ect.

Prisen kommer vel heller ikke til å skremme så mange.


Geir

Quote from: "oppedal"Ja, men karantenen er for Ham/Kam, IKKE Brann. SÃ¥ han kommer ikke til Brann med 3 kampers karantene i serien.


En karantene er personlig. Blir han solgt med karantene hengende over seg, må den sones i ny klubb.
ndelig SERIEMESTER


obiwan

Slutten på overgangsvinduet nærmer seg med stormskritt og jeg pløyer avisene i håp om brann jakter på forsterkninger. Men jeg finner ingenting. Begynner å bli frustert. Er brann fornøyd meg stallen? det kan virke sånn.

Nå kommer PVM etter sesongen, men allikevel mener jeg at vi trenger en del forsterkninger. Dersom Scharner er blitt omskolert til stopper for godt må vi han en sentral midtbanespiller til, kanskje to? Målet må jo være og ha dobbeldekning på alle plasser.

Vi kommer til å få en meget spennende første 11 til neste sesong, kanskje bedre enn inngangen til denne sesongen da høyresiden er forbedret TFL og PVM for Kvisvik. Men benken er meget svak.

SÃ¥ kommer det flere spillere i dette vinduet? Har Brann gitt opp Kristensen? jobbes det i det skjulte eller er pengekassen skrapt? Hvor er Vollevik blitt av?

Xminator

Kassen er skrapt og sølvpengene satt av til pølseboder på nye stadion.

obiwan

Quote from: "Xminator"Kassen er skrapt og sølvpengene satt av til pølseboder på nye stadion.


fÃ¥r hÃ¥pe det blir j.... gode pølser pÃ¥ stadion da  :D

oppedal

Tror vi bare kan glemme noen spillere før overgangsvinduet stenger. Brann skal jo bygge ut stadion snart og det vil koste. Jeg tror ikke det vil hentes en 10 millioners mann etter sesongen. Men det er godt mulig de henter en billig spiller fra utlandet.

Jeg synes kanskje vi trenger en ny klassespiss, så vi kan få litt mer konkuranse på topp. Jeg er litt bekymret for Winters for tiden, jeg vet han kan score mer enn det han har gjort til nå. Men det positive er vel at han er en av de som har mest assist i Tippeligaen.
g e' ikkje fra Norge, eg e' fra Bergen!

Go Up