• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Styret!

Started by Kararay, August 20, 2005, 19:58:41 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Kararay

et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Knasen

jeg synes brann gjorde en veldig bra kamp. De fikk ikke det lille måle de ville, men jeg var ikke noe skuffa etter kampen. jeg synes det var en spennende kamp og et steg i riktig retning for Brann.

Brann69

Helt enig. Spesielt andre omgang var stor.. Det tok litt tid å komme igang, men etter 2-0 og resten av kampen var Brann det beste laget.
Nå er vi på rett spor igjen..  Driter i cupen nå - nå må vi bare få et brukbart resultat i serien, 4. - 2. plass   og  komme oss videre i Uefa-cupen.  Dette er iallefall det beste jeg har sett av Brann på de 6 siste kampene og viser at det er håp for å kunne klare å stable et lag på bena uten Kvisvik.. Enga måtte ty til en mengde skitne triks for å hale dette i land - det ble en del gule kort.

ThomasC

Vollvik-maset ditt er ikke så enkelt som du vil ha det til. Det er ikke bare å be om penger, man må jo først finne en spiller man vil ha, og som kan styrke laget, ikke stallen. I tillegg kommer lønnen, i øyeblikket er Branns lønnsbudsjett sprengt. Du ønsker vel ikke at Brann igjen skal ende i et økonomisk uføre?

Når det gjelder det andre du skriver, så forstår jeg ikke helt hva du hyler og skriker etter, i hvertfall ikke om du tar dagens kamp som utgangspunkt. Spillerne kjempet meget godt, spesielt i 2. omgang. Det går faktisk an å tape fotballkamper selv om man ofrer "alt". Med litt flaks i dag kunne resultatet vært et annet, men innsatsen var det i hvertfall ikke noe å si på i dag.

Synes ellers at Mjelde fortjener litt skryt i dag, han var offensiv i taktikken og ga klare beskjeder inn på banen.  Kan det tyde på at han har bestemt seg for en holdningsendring?

Thomas.

Knasen

som jeg så så kunne ikk MOns gjøre noe annet idag. holt beina på jorda og var tydelig på bana og gjørde mange bra bytter.

Helt enig med det Thomas. Noe jeg har hørt mye i det siste er, "Man kan ikke trylle"

oppedal

Quote from: "Knasen"jeg synes brann gjorde en veldig bra kamp. De fikk ikke det lille måle de ville, men jeg var ikke noe skuffa etter kampen. jeg synes det var en spennende kamp og et steg i riktig retning for Brann.


Hvorfor klikker folk? Rett etter vi tapte kampen så starter folk tråder der de sier Brann spilte elendig og at vi skal pensjonere Opdal. Han var en av Branns beste.

Dere som har peiling på fotball her (rundt 5 %) burde ikke klage. Ja, vi tapte, men innsatsen i andre omgang viste glimt av at Brann er på vei mot gamle høyder.

Jeg forstår deres frustrasjon, men man sier ikke at Opdal bør pensjonere seg. Sørens dårlige tapere!
g e' ikkje fra Norge, eg e' fra Bergen!

Lurkin

Faen så idiotisk. Hadde det ikke vært for fantomredningen til Arason så hadde ikke Enga kontret og scoret 1-0, og det hadde vært 0-1 i stedenfor. Hadde Brann fått det straffesparket de skulle hatt, så hadde Enga heller ikke kontret og scoret 2-0. Da hadde det kanskje vært 0-2.

Og da hadde plutselig det vært hyllest og alt. Folk er så forbanna dum at det er patetisk.
Berømte Brann fra Bergen

Ginger

Litt enig med alle her.
Så lengie gutta kjemper og står på i hver kamp, noe de ikke har gjort i det siste, men gjorde idag så er det greit at de taper.
Littt marginene imot seg idag. Men så lenge de kjempe som idag e det greit nok

apop

*humre* noen som er litt frustrete over å tape mot VIF?

Jaja, det er uansett ingen unnskyldning for ikke å slå av caps locken på tastaturet.

Andre har skrevet hvorfor Vollvik-skriket ditt ikke nødvendigvis er "det lovede land", men det er en ting jeg bare må få si;

De siste årene har fokus for Styret, MIM og POL vært å få Brann til å bli en stabil toppklubb, og ja det betyr en bred stall med gode spillere på benken såvel som på banen. Men, og selvfølgelig er det et men her, Det betyr at man faktisk må begynne med å lage en god første-ellver. Deretter kan man begynne å se på bredden i stallen. Og jeg regner med at vi i vinter vil se endel av 2. og 3.valgene forsvinne fra Brann og noen gode reserver kommer til klubben.

Og når det gjelder den oppramsingen av benkene lå oss regne litt på det:

VIF - Bolthof  Brann- Thorbjørnsen
Ville hatt Thorbjørnsen uten tvil. Ung lovende og hatt noen gode kamper for Brann i år, mens det eneste fine mine VIF-kompiser (får sånne når man bor i Oslo) vil si om Bolthof er at han i det minste kommer fra rett del av landet. Ett poeng til Brann

Mabizela vs Helegbe
Mabi-hvem? Riktignok er det også Hele-hvem, men Jeg har stor tro på Helge B. så enda et poeng til brann

Muri, Skiri vs Knudsen, Walde
her skal jeg innrømme at det er litt verre. Muri spilte veldig bra når han kom innpå og er en habil tippeligaspiller. Skiri er litt sånn ehh for meg ikke noe spesielt med han. Knudsen er også en habil tippeligaspiller, men jeg skal innrømme at jeg ikke hadde savnet ham noe særlig. Walde er ung og lovende en perfekt tyupe å ha på benk. så la oss si Et til VIF for muri og et til Brann for Walde.

Fredheim Holm vs Ludvigsen
er litt hipp som happ her, begge er veldig gode spillere og unge. uavgjort og ingen poeng til noen av stallene.

Hulsker vs BigMac
Hvem vil egentlig ha Hulsker på laget sitt? Ja jeg vet han scoret to i dag, men det er HULSKER for pokker.
Ett poeng til Brann

Iversen vs Sæternes
Vel idag er det ingen tvil Iversen var bedre å ha på benken enn Sæternes, så ett poeng til VIF

etter å ha funnet frem min kalkulator og regnet på det så har brann vunnet 4-2 i kampen om benken, hva pokker er det Kararay maser om, vi har jo bedre benk enn VIF :)

cyp

Ny trend å skrive dumme innlegg på dette forumet eller? Forstår ikke vitsen i å sammenligne Brann sin benk og VIF sin benk (som forøvrig var på trynet etter min mening). La oss heller diskutere hva Brann kan gjøre for å bli bedre, enn å sitte bitre etter en kamp og prøve på å rettferdiggjøre hvem Brann har på benken.
elt O e snobbete!!

`Nisse

Helt enig. Kan ikke kjøpe noen spillere fordi vi har en del skader og folk er ute av form. Vi må være fornøyd med de vi har, noe jeg er når PVM kommer. Da er stallen komplett!! hehe

Likte også taktikken til Mjelde idag. Synes riktige bytter kom til rett tid. Jeg ser fremgang folkens.. 8)

Kararay

Tror apop er litt urealistisk i sin oppsumering. kem vil ha hulsker? vel ikkje eg heller men når han har scora 12 mål i cupen og det gjenstår to runder så sier vel det egentlig masse... han har scora 5-6 mål mer til no enn winters gjorde ifjor i cupen. og "alle" bergensere "elsker" winters...

når det gjeder cyp og et par andre så oppfordrer eg til å lese HELE innlegget... og se hva eg egentlig vil frem til...


PVM hadde vært brannspiller idag om POL hadde sagt ja takk.....!!!
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

BL

Quote from: "cyp"Ny trend å skrive dumme innlegg på dette forumet eller? Forstår ikke vitsen i å sammenligne Brann sin benk og VIF sin benk (som forøvrig var på trynet etter min mening). La oss heller diskutere hva Brann kan gjøre for å bli bedre, enn å sitte bitre etter en kamp og prøve på å rettferdiggjøre hvem Brann har på benken.


Skriver under på den! Rosenborg har også en veldig bra stall men de spiller jo som en gjeng kjerringer for tiden.
Hansa-
Felt Z

Yngve

Quote from: "Kararay"Tror apop er litt urealistisk i sin oppsumering. kem vil ha hulsker? vel ikkje eg heller men når han har scora 12 mål i cupen og det gjenstår to runder så sier vel det egentlig masse... han har scora 5-6 mål mer til no enn winters gjorde ifjor i cupen. og "alle" bergensere "elsker" winters...

når det gjeder cyp og et par andre så oppfordrer eg til å lese HELE innlegget... og se hva eg egentlig vil frem til...


PVM hadde vært brannspiller idag om POL hadde sagt ja takk.....!!!


Winters putta vel nesten lika mange mål i fjor i cupen. Men det var jo berre mot dritlag, slike lag som gjer at me ikkje kan kvila på laubæra (jamf. spark mjelde diskusjonane..). Så då har sikkert vif berre møtt gode lag før dei møtte Brann i årets cup. 12 mål...imponerande eter kampar mot lag som hadeland..

Romani3

color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

Xminator

Vi er egentlig helsikes uheldige at Flo blir skadet. Ikke pokker om han hadde scoret på de Hulsker satte ;)

Tom C

Quote from: "Xminator"Vi er egentlig helsikes uheldige at Flo blir skadet. Ikke pokker om han hadde scoret på de Hulsker satte ;)


Akkurat det tenkte jeg også... Med Flo i hele kampen er jeg bombesikker på at resultatet ville blitt annerledes.

Men alt i alt hadde jeg forventet å bli mye mer skuffet enn jeg faktisk er når vi faktisk røk ut av cupen. Men jeg klarer ikke å hisse meg når vi faktisk for første gang på lenge faktisk viser litt tæl og innsats. Holder vi denne innstillingen fremover, er jeg sikker på at vi både avanserer i UEFA cupen og klatrer på tabellen igjen...
Aldri mer Obos....

cyp

Vi var ikke nødvendigvis uheldige når Hulsker kom inn på. For alt vi vet kunne Flo ha scoret 3, og da hadde resultatet blitt 3-1 istedenfor. Men man må jo ha noe å skylde på etter kamp :)
elt O e snobbete!!

oppedal

Quote from: "cyp"Vi var ikke nødvendigvis uheldige når Hulsker kom inn på. For alt vi vet kunne Flo ha scoret 3, og da hadde resultatet blitt 3-1 istedenfor. Men man må jo ha noe å skylde på etter kamp :)


Flo score 3????
g e' ikkje fra Norge, eg e' fra Bergen!

Go Up