• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

sang på ullevål

Started by Charlie Winters, August 19, 2005, 19:44:40 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Charlie Winters

sang til ullevål::::

Gashi fåkkje perm,
gashi fåkkje perm,
d e sikkert, d e sikkert,
gashi fåkkje perm
RANN vinner!

Northside


BL

Perm? Korfor skal han ha perm? Er han i militæret? Skal han sitte inne lenger enn et par dager bare?
Hansa-
Felt Z

`Nisse

Ghasji sitter i fengsel for råkjøring. Tror han fikk 18 dager eller noe slikt.

cyp

Nok et patetisk forslag om å rakke ned på det andre laget sine spillere, enn å støtte sitt eget lag :P
elt O e snobbete!!

Green shirt mush

Quote from: "cyp"Nok et patetisk forslag om å rakke ned på det andre laget sine spillere, enn å støtte sitt eget lag :P


rakke ned? hva faen er det med folk? hvor faen er supporterkulturen?

Hvorfor ska vi være så jævla snille hele tiden? La oss ikke hetse motstanderene,la oss ikke gjøre ditt og ikke datt.

Klart vi skal støtte brann,men vi må no for faen kunne hetse engen.

Det er for mye klovner og fair fans mentalitet i bataljonen,hvorfor i helvete kan vi ikke få si hva vi føler og mener på tribunen?

Hvorfor i helvete skal fabrikksupportermentaliteten overta fotballen?

er det rart folk rømmer til stone island?
i!
ACAB

BL

Quote from: "`Nisse"Ghasji sitter i fengsel for råkjøring. Tror han fikk 18 dager eller noe slikt.


Hvor han må "sitte inne" maks halvparten.
Hansa-
Felt Z

cyp

Quote from: "Green shirt mush"
Quote from: "cyp"Nok et patetisk forslag om å rakke ned på det andre laget sine spillere, enn å støtte sitt eget lag :P


rakke ned? hva faen er det med folk? hvor faen er supporterkulturen?

Hvorfor ska vi være så jævla snille hele tiden? La oss ikke hetse motstanderene,la oss ikke gjøre ditt og ikke datt.

Klart vi skal støtte brann,men vi må no for faen kunne hetse engen.

Det er for mye klovner og fair fans mentalitet i bataljonen,hvorfor i helvete kan vi ikke få si hva vi føler og mener på tribunen?

Hvorfor i helvete skal fabrikksupportermentaliteten overta fotballen?

er det rart folk rømmer til stone island?


Dette er noe av det dummeste jeg har hørt.

Hvis du hørte hva Bataljonen (ja, jeg står der selv) gjorde mot VIF, så var det KUN å rakke ned på motstanderens spillere. Jeg hørte veldig sjeldent at man støttet eget lag. Veldig mange ble irriterte på de som startet sangene, for det var mer eller mindre ingen støtting av eget lag. Trist, men mange Brann supportere har veldig sårt over å støtte eget lag i motgang, og vil heller slenge drit om motstanderlaget. Brann spillerne trenger støtte, ikke høre på at "Flo suger Hoseth", eller hva faen folk sang.
elt O e snobbete!!

Charlie Winters

Quote from: "Green shirt mush"
Quote from: "cyp"Nok et patetisk forslag om å rakke ned på det andre laget sine spillere, enn å støtte sitt eget lag :P


rakke ned? hva faen er det med folk? hvor faen er supporterkulturen?

Hvorfor ska vi være så jævla snille hele tiden? La oss ikke hetse motstanderene,la oss ikke gjøre ditt og ikke datt.

Klart vi skal støtte brann,men vi må no for faen kunne hetse engen.

Det er for mye klovner og fair fans mentalitet i bataljonen,hvorfor i helvete kan vi ikke få si hva vi føler og mener på tribunen?

Hvorfor i helvete skal fabrikksupportermentaliteten overta fotballen?

er det rart folk rømmer til stone island?





Bra sagt!!!
RANN vinner!

Nemesis

Brann-Vif/Vif-Brann er HAT kamper, og da er det bare rett og rimelig at dette kommer frem også fra tribunen...

"Flo suger Hoseth" har ikke noe med hetsing å gjøre, kun en faktaopplysning fra tribunen....:p
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

Romani3

Men e no mye bedre å heie fram sitt eget lag enn å rope "dritt" om det andre laget. Bare sier det sånn som eg egentlig mener det e. Men roper no kanskje litt "dritt" av og te eg og, så...... =P
color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

Northside

Quote from: "Romani3"Men e no mye bedre å heie fram sitt eget lag enn å rope "dritt" om det andre laget. Bare sier det sånn som eg egentlig mener det e. Men roper no kanskje litt "dritt" av og te eg og, så...... =P


Det er det, men så lenge det er stemning og vi synger så holder det... Tviler på spillerene tenker over ka vi synger under kamp, unntak når det er sang til en av våre spillere.
Men det må ikke bli formye av det! Hjemme mot VIF sist var 90% av sangene før kamp start rettet mot VIF, var latterlig å høre på då.

Stoffi

Quote from: "NorthsideFCDH"
Men det må ikke bli formye av det! Hjemme mot VIF sist var 90% av sangene før kamp start rettet mot VIF, var latterlig å høre på då.


Hvis du nå går tilbake i tid, bare noen uker, til hjemmekamper utenom mot VIF, er det da noe som helst synging i det hele tatt?
Så fortell meg, hvorfor er det da latterlig å synge før kampstart?

Introduksjonen av Radio 1 på stadion for endel år siden ødela det at vi sang før kampen begynte. Derfor er det blitt som det er.
Mot Vålerenga, så vekkes konkurranseinstinktet i endel av oss, og det blir "battling" før kampstart, som det skal være.

Så vær så snill og fortell meg hva som er så galt med dette.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Northside

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "NorthsideFCDH"
Men det må ikke bli formye av det! Hjemme mot VIF sist var 90% av sangene før kamp start rettet mot VIF, var latterlig å høre på då.


Hvis du nå går tilbake i tid, bare noen uker, til hjemmekamper utenom mot VIF, er det da noe som helst synging i det hele tatt?
Så fortell meg, hvorfor er det da latterlig å synge før kampstart?

Introduksjonen av Radio 1 på stadion for endel år siden ødela det at vi sang før kampen begynte. Derfor er det blitt som det er.
Mot Vålerenga, så vekkes konkurranseinstinktet i endel av oss, og det blir "battling" før kampstart, som det skal være.

Så vær så snill og fortell meg hva som er så galt med dette.


Det er dårlig pga det ikke er våre gutter vi hejer frem! Men det er endå verre at vi ikke synger noe som helst, det har du rett i

Mr_Soma

Er helt enig med at folk må tåle at vi hetser motstanderlaget, spesielt når vi møter lag som RBK og VIF.

Det er en del av gamet det!

Eneste gangen jeg har tenkt at nå har vi "gått for langt" var hjemme mot VIF (les:Hoset suger Flo) Sånt blir fort for dumt/barnslig.

Flo-banneret var helt på sin plass! En ting som hadde historie,og som virkelig satte sinnene i kok her i Bergen. Takk til Guttene på felt Z.

Fikk også med meg på Ullevaal nå sist at det var en gjeng som ropte "Sønn av en alkis" når Iversen kom inn,som det ble gjort i Bergen for noen år siden.

Kanskje litt over grensen?
Men må innrømme at jeg trakk litt på smilebåndet akkurat da.

Go Up