• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Laget mot VIF

Started by R.I.P.Super-ray, August 18, 2005, 19:30:29 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

R.I.P.Super-ray

BT spår dette laget til lørdagens kamp:

Opdal, Sigurdsson, Klock, Soma, Hanstveit - Miller, Scharner, Andresen, Sanne - Winters, Macallister.

Nå ble eg steik forbanna. Hva i HELVETE gjør Tom Sanne på laget? Hvorfor i alle dager får ikke Huseklepp starte? Herregud mann, både MK, Huseklepp, Spurkeland er for faen bedre alternativer på kanten enn Sanne. Det er jo sånn at til og med Mons Ivar kunne startet å gjort det bedre enn Sanne! Det eneste Sanne kan er å løpe.. I tilegg til å... hmm.. det var visst alt! Faen heller, stemmer for å pipe Sanne ut ved hver anledning. Slike møkka spillere ønsker ikke eg i Brann! UT MED PAKKET!
7 SUPER RAY - LEGENDE

Xminator

Sanne hadde da ett bra innhopp mot Glimt han :p to tre gode innlegg fra venstre. Slik er det på kanten for tiden. Når ikke Sæternes starter, så trenger vi winters på topp. Og da er det eneste virkelige venstrekantalternativet borte.

Er også overrasket over at Miller går på kant og ikke frem istedenfor Mcallister. Tydelig at de vil ha en "stor sterk" på topp.

Nixon

He he, jeg må nesten le. Sanne på venstre var ikke akkurat det jeg hadde tenkt meg. Men Walde var kanskje Brann sin svakeste spiller mot B/G og spilte seg desverre ut. Synd at TFL ikke er klar slik vi hadde håpet på.

Men det kan jo være at tanken bak er at Huseklepp ikke holder hele kampen og at Mjelde vil ha han som en joker i 2. omgang. (For guds skyld bytt for en gang skyld i pausen Mjelde!!!). Og kanskje det har en sammenheng med at Andresen nok heller ikke holder hele kampen.
Rød makt på Hansa

Ginger

Det er vel stor forskjell på hva tabloidene spår, og hvilket lag som virkelig blir tatt ut.

Får vel heller vente til laget virkelig blir tatt ut av de rette personene, før vi slakter noen.

Ikke BT som tar ut laget!!!!!

Nixon

Nå er vel BT en av de få avisene som står imot tabloid-trenden...
Men erfaringsmessig sier formasjonstreningen ganske mye om laget som blir tatt ut. Så jeg vil ikke bli overrasket om BT har rett.
Rød makt på Hansa

cyp

elt O e snobbete!!

Klaus_Brann

Quote from: "R.I.P.Super-ray"BT spår dette laget til lørdagens kamp:

Opdal, Sigurdsson, Klock, Soma, Hanstveit - Miller, Scharner, Andresen, Sanne - Winters, Macallister.

Nå ble eg steik forbanna. Hva i HELVETE gjør Tom Sanne på laget? Hvorfor i alle dager får ikke Huseklepp starte? Herregud mann, både MK, Huseklepp, Spurkeland er for faen bedre alternativer på kanten enn Sanne. Det er jo sånn at til og med Mons Ivar kunne startet å gjort det bedre enn Sanne! Det eneste Sanne kan er å løpe.. I tilegg til å... hmm.. det var visst alt! Faen heller, stemmer for å pipe Sanne ut ved hver anledning. Slike møkka spillere ønsker ikke eg i Brann! UT MED PAKKET!


Jeg er helt enig med deg i at Sanne er en ræva spiller, men ærlig talt, det gjør vel ikke saken mye bedre om vi skal pipe han ut?!?!
Tror ikke han gjør en bedre kamp om vi buer han ut...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

oppedal

Brann sliter litt for tiden og da hjelper det ikke å bue på en spiller. Skal Brann finne den gode-gamle formen skal vi støtte de. Ikke bue, det gjør ting bare verre.

Hva BT mener er vel langt fra sannheten, men det kan jo stemme. At Sanne starter tviler jeg på. Men det er godt mulig Dylan begynner, Saeternes har jo vondt i ryggen.
g e' ikkje fra Norge, eg e' fra Bergen!

AtroZ

Quote from: "Ginger"Det er vel stor forskjell på hva tabloidene spår, og hvilket lag som virkelig blir tatt ut.

Får vel heller vente til laget virkelig blir tatt ut av de rette personene, før vi slakter noen.

Ikke BT som tar ut laget!!!!!


Bt`s lag er utifra formasjonstreningen før kamp.
Kan vel alltids hende at mille blir satt opp som spiss, vis TFL blir klar likevel. I såfall går nok winters ned på venstrekant.
Football is a game in which a handful of fit men run around for one and a half hours
watched by millions of people who could really use the exercise.`

Tom C

Quote from: "cyp"


Nå får ihvertfall de som har krevd at Mcallister får sjansen på bekostning av en sommerslapp Sæternes se om dette er en god løsning. Mcallister viste jo tendenser i Vestlandshallen tidligere i år, og har vel stort sett ikke fått sjansen siden. Så skal han ha noe som helst håp om mer spilletid, bør han vel gripe denne sjansen... Tror egentlig det bor mer i den gutten enn han har fått vist...
Aldri mer Obos....

Geir

Er ganske sikker på at vif-spillerne tenker litt på returkampen mot Brugge, selv nå. Det er jo en langt viktigere kamp for dem enn denne.

Kan derfor tyenke meg at hvis vi blir voldsomt aggressive og går på med dødsforakt, så vil nok noen av dem automatisk trekke seg litt i frykt for å bli skadet. Kanskje det er en måte å vinne en kamp på der vi er underdogs.

Engen er jo favoritter uansett hva vi måtet si.
ndelig SERIEMESTER

Eikeland

En skadet farmor kan prestere bedre enn Tom Sanne på fotballbanen det tør jeg vedde penger på.
eir Hasund

R.I.P.Super-ray

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "R.I.P.Super-ray"BT spår dette laget til lørdagens kamp:

Opdal, Sigurdsson, Klock, Soma, Hanstveit - Miller, Scharner, Andresen, Sanne - Winters, Macallister.

Nå ble eg steik forbanna. Hva i HELVETE gjør Tom Sanne på laget? Hvorfor i alle dager får ikke Huseklepp starte? Herregud mann, både MK, Huseklepp, Spurkeland er for faen bedre alternativer på kanten enn Sanne. Det er jo sånn at til og med Mons Ivar kunne startet å gjort det bedre enn Sanne! Det eneste Sanne kan er å løpe.. I tilegg til å... hmm.. det var visst alt! Faen heller, stemmer for å pipe Sanne ut ved hver anledning. Slike møkka spillere ønsker ikke eg i Brann! UT MED PAKKET!


Jeg er helt enig med deg i at Sanne er en ræva spiller, men ærlig talt, det gjør vel ikke saken mye bedre om vi skal pipe han ut?!?!
Tror ikke han gjør en bedre kamp om vi buer han ut...


Men da presser vi han ut av klubben. Noe eg drømmer om...
7 SUPER RAY - LEGENDE

Geir

Kjære R.I.P.-en. Har du tenkt på at slik buing kan påvirke resten av laget negativt??
ndelig SERIEMESTER

Northside

Du buer ikke på en av våre egne spillere uansett kor dårlig de spiller!!!

Falkman

enig med foregående taler!!..lattterlig og fullstendig meningsløst å komme med forslag om å pipe ut en av sine egen spillere..Antar at det ikkje  Tom Sanne sjøl som avgjør om han ska spille elller ikkje.  At han har klare begrensninger som fotballspiller e det ingen tvil om, men eg kan ikkje akkurat se for meg at det hjelper å pipe mot  han. Har gått på Stadion i over 20 år, og i de fleste av de årene, har Brann vært et i beste fall middelmådig fotballag, bestående av spillere med tilsvarende kvalitet.. kan ikkje huske noen ( som enkeltspillere)  har blittt pepet mot av den grunn. sannheten e vel at mange her inne va forutinntatt i forhold til  Sanne, og fast bestemt på at han va en rævva spilller før han hadde spilt et eneste minutt. Eg e enig i at ha kanskje har fått litt for mange sjanser, og ikkje tatt spesielt odt vare på de..Men hvis han gjør en bra kamp i morgen, kommer han til å til å få noe særlig kred  her inne??.. det tviler eg på!!!!

Lurkin

Hva faen er vits i å bue på Sanne? Er Mjelde som tar ut laget da, er ikke akkurat som Sanne kan si nei.

Men er enig om at samtlige spillere kan gjøre det bedre.
Berømte Brann fra Bergen

oppedal

Er man ekte Brann-supporter så buer man ikke på Brann og spillerne. De trenger støtte og vi bør viser at vi elsker Brann uansett om de spiller elendig eller i internasjonal-klasse. I gode og onde dager skal vi støtte de, iallefall jeg...
g e' ikkje fra Norge, eg e' fra Bergen!

skip


Xminator

Hehe, alt jeg kan si er "Godt jobbet Brann!". En del tidligere Brannregimer ville ikke vist den dritt om karantener og latt Huseklepp spille :p Joda...

Nixon

Quote from: "skip"http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=4296&brann=993bf0a5d220f3b9dc3630c7b1b90fc7

Huseklepp ikke med mot VIF. Soner karantene. Noen som visste om dette?


Mjelde visste i alle fall ikke det etter kampen i Bodø da han ville gi Huseklepp mye spilletid mot VIF...

Men det viser vel at vi ofte blir forbannet på Mjelde når det er en god grunn til at han gjør som han gjør. Som å ta ut Miller med skade, eller starte med Sanne i stedet for Huseklepp.
Rød makt på Hansa

Bruiser

KVA skjer med Michael Helegbe? Er han ikkje speleberettiga?
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

Nixon

Quote from: "Bruiser"KVA skjer med Michael Helegbe? Er han ikkje speleberettiga?


Joda, men er ikke god nok til å få starte. Noe ikke minst Brann2-kampen mot Haugesund viste. Kan nok få et innhopp.
Rød makt på Hansa

cyp

Må bare si til de av dere som i det hele tatt TENKER på å bue på en Brann spiller: dra fra byen og kom aldri igjen! Dere kan ikke kalle dere Brann-supportere med den holdningen der. Helt tragisk å se slike innlegg. Skammer meg over å være Brann supporter når jeg leser slikt.

Dere gjør meg kvalm!
elt O e snobbete!!

oppedal

Buer dere så støtter dere iallefall ikke laget. Slutt med den buingen. Klapp no istedenfor, VISST du er Brann-supporter.
g e' ikkje fra Norge, eg e' fra Bergen!

AtroZ

Henger meg på og støtter de andre. Buing er en forbanna uting. Det skaper usikkerhet blant brannspillerne. (Er det meg de buer på??) Det er uansett med å sette negative tanker i hodet på spillerne.
Football is a game in which a handful of fit men run around for one and a half hours
watched by millions of people who could really use the exercise.`

oj3

Betryggende å vite at en av Tippeligaens aller dårligste spillere nok en gang er aktuell for Branns startellever:

VG-børsen: 262.  Tom Sanne 3,67 (av i alt 281).

Og like betryggende å ha denne spilleren i bakhånd:

252.  Martin Knudsen 3,8

TheRock

Da har brann.no kommet med et offisielt laguttak:

Opdal

Sigurdsson-Klock-Soma-Hanstveit

Haugen-Andresen-Scharner-Sanne

Winters-Miller

Benken: Walde, Sæternes, Helegbe, MacAllister, Knudsen, Thorbjørnsen og Ludvigsen.

oj3

Sigurdsson, Klock, Haugen og Sanne - trenger man å si mer?

Trøsten er at Iversen ikke starter mot denne subbekvartetten  :lol:

Erik

Bedre å starte med de enn de kommer inn!! Har no hvertfall en god benk no!!!

TheRock

Quote from: "Erik"Bedre å starte med de enn de kommer inn!! Har no hvertfall en god benk no!!!

Ja, tenk Sæternes komme inn i det 70. minutt mot 4 totalt utslitte VIF spillere. Tippeliga spillere er dårlig trent, det har Start vist ved å score mange, mange mål i andre omgang når motstanderen er utslitt.

oj3

Med den gjengen på banen er det fare for at Brann er ute av cupen lenge før det er gått 70 minutter.

De fire er vel ikke bedre i cupen enn i serien - selv om Knudsens første og siste gode kamp var nettopp i cupfinalen i fjor ... :)

`Nisse

Ka de tenker på!! Sanne på kanten!! Jada dette går jo suuuupert. Hadde sikkert vært bedre meg Helgeb.

Erik

1-0 etter forsvaret sover... latterlig

Ellers sover jo Brannsupporterene..

Erik

2-0 og forsvaret sover enda..

bernu

2-0.....
jeg gir opp...
ut å drikke i stedet....
HANSA - Z

`Nisse


Erik

Nisse, ta deg en pils å roan =)

`Nisse


`Nisse


`Nisse


Go Up