• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Hareide: Skal sjekke tre backer

Started by Bruiser, August 16, 2005, 15:15:16 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Bruiser

http://fotball.aftenposten.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=83917

Og ingen av dei er Hanstveit! Kvifor i alle dager hopper Hareide alltid over Erlend? Han er en av dei beste venstrebackane Norge har, og har heilt klart passert Bergdølmo på venstrebacken.

Hareide ta å skjerp deg. Hanstveit fortjener å spele på landslaget.
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

Toa

Uenig. Hanstveit er for tiden en av Branns dårligste spillere.
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

KennethS

Hanstveit e rett og slett for dårlig for landslaget. Han e svak defensivt.
tå på Brann

Bruiser

Er ikkje Hanstveit sin feil forsvaret lekker som ei sil. Han har spelt godt, det er mangel på hjelp frå midtbana som er skyld i at det stadig blir overtal imot.
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

BL

Quote from: "Bruiser"Er ikkje Hanstveit sin feil forsvaret lekker som ei sil. Han har spelt godt, det er mangel på hjelp frå midtbana som er skyld i at det stadig blir overtal imot.


Den var ny. Ikkje forsvaret sin feil at forsvaret lekker som en sil?
Hansa-
Felt Z

Bruiser

Quote from: "BL"
Quote from: "Bruiser"Er ikkje Hanstveit sin feil forsvaret lekker som ei sil. Han har spelt godt, det er mangel på hjelp frå midtbana som er skyld i at det stadig blir overtal imot.


Den var ny. Ikkje forsvaret sin feil at forsvaret lekker som en sil?

Les en gang til.
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

BL

Quote from: "Bruiser"
Quote from: "BL"
Quote from: "Bruiser"Er ikkje Hanstveit sin feil forsvaret lekker som ei sil. Han har spelt godt, det er mangel på hjelp frå midtbana som er skyld i at det stadig blir overtal imot.


Den var ny. Ikkje forsvaret sin feil at forsvaret lekker som en sil?

Les en gang til.


Fortsatt veldig merkelig sagt.
Hansa-
Felt Z

nummer9

Synes ikke Hanstveit har greid å stå frem som den lederskikkelsen han burde vært i høst iom. at han har vært kaptein i disse kampene (alle? husker ikke helt).

Er vel klart at i 2 mot 1 situasjoner kan man ikke alltid laste forsvaret for (faktisk svært sjeldent).

Tom C

Hanstveit er ikke i nærheten av noe landslag. Synes han har vært rundingsbøye i lang lang tid... Faktisk er Sigurdsson bedre defensivt enn Hanstveit.
Aldri mer Obos....

Bruiser

Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

cyp

Sorry Bruiserboy, men Hanstveit holder ikke internasjonal toppklasse og er ikke god nok for det norske A-landslaget.
elt O e snobbete!!

Xminator

Her har nok folket rett. Hanstveit har slitt mye denne sesongen. Langt fra dårligst, men det er ett stykke frem til landslagsklasse.

Opacus

Quote from: "Bruiser"Er ikkje Hanstveit sin feil forsvaret lekker som ei sil. Han har spelt godt, det er mangel på hjelp frå midtbana som er skyld i at det stadig blir overtal imot.


Du som bor i Sykkylven... Tror ikke du har vært mye på stadion i år... Erlend  har, dessverre, stagnert ganske mye over de 2 siste sesongene. Han gjør sjelden noen store brølere, men bidrar med altfor lite offensivt til å i det hele tatt være i nærheten av en landslagsdiskusjon. Synd men sant.
ttp://www.fotballsupporter.com/ - Norges supporterforum

Xminator

Om du har fulgt med litt i år, så har du ikke trengt sesongkort på stadion for å skjønne noe som helst. Det har vært mulig å få med seg stort sett alt av kamper LIVE, og de fleste på TV :p Ser bedre på TV enn fra Hansa ;)

KennethS

Ingen tvil om at Hanstveit e en god spiller, men per dags dato holder han ikkje landslagsnivå, det må vi bare innse.
tå på Brann

saibot

Quote from: "Toa"Uenig. Hanstveit er for tiden en av Branns dårligste spillere.


Uenig. Hanstveit er blitt vanvittig bra, spør du meg. God både defensivt og offensivt.

Toa

Quote from: "saibot"
Quote from: "Toa"Uenig. Hanstveit er for tiden en av Branns dårligste spillere.


Uenig. Hanstveit er blitt vanvittig bra, spør du meg. God både defensivt og offensivt.


Da er vi uenig. Han er passiv i forsvarsspillet, og en brukbar ving har stort sett ingen problemer med å komme forbi. Offensivt er han ikke mye uten Kvisvik ved sin side. Men, greit nok, når han er i form så er han ganske god. Denne sesongen har han vært dårlig, og lå vel også på bunnen av BT-børsen etter halvspilt sesong-
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

tintin

Må si meg enig i at eg er uenig med trådstarter:)
bakkene i år har vært meget svake. hanstveit har prestert langt under det vi kan forvente av han i år. Men så lenge Kalvenes er ute, og han ikkje har prestert enormt de få gangene han har fått sjansen, så spiller vise-kapteinen...

Bruiser

Quote from: "Opacus"
Quote from: "Bruiser"Er ikkje Hanstveit sin feil forsvaret lekker som ei sil. Han har spelt godt, det er mangel på hjelp frå midtbana som er skyld i at det stadig blir overtal imot.


Du som bor i Sykkylven... Tror ikke du har vært mye på stadion i år... Erlend  har, dessverre, stagnert ganske mye over de 2 siste sesongene. Han gjør sjelden noen store brølere, men bidrar med altfor lite offensivt til å i det hele tatt være i nærheten av en landslagsdiskusjon. Synd men sant.

Har faktisk vore på stadion en gong i år, men eg har uansett sett 90% av kampane via tv eller web so eg veit kva eg prater om.

Det går ikkje ann å nekte på at Hanstveit på sitt beste er i landslagsklasse. Sæternes og Andresen og Soma og. Dei har ikkje vore på sitt beste i år, men alt dei treng er sjølvtillit, og det kan man få ved å bli tatt ut på landslaget og prestere godt på trening og i kamp. Det er alt som skal til. Poenget mitt er at eg meiner at hvis Hanstveit (og dei andre for den saks skyld) fekk vere fast inventar i landslagstroppa, so hadde sikkert både landslaget og Brann tjent på det på lengre sikt.
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

kabelmann

Man kan ærlig talt ikke forvente at spillerne skal få bruke landslaget til å spille på seg selvtillit. Dersom man har andre spillere som er i form så bruker man selvsagt de.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Bruiser

Quote from: "kabelmann"Man kan ærlig talt ikke forvente at spillerne skal få bruke landslaget til å spille på seg selvtillit. Dersom man har andre spillere som er i form så bruker man selvsagt de.

Er ikkje noke gale i å ta med dei beste spelerane og la dei få spele på seg sjølvtillit på trening. Kva har Norge å tape på det i en vennskapskamp? Man kan sjølvsagt ta med spelerane som er i form, men dei kjem aldri til å prestere like godt som det dei beste spelerane gjer når dei er i form.
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

Go Up