• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Tobbe Grahn

Started by Kruxleiven, August 15, 2005, 23:04:19 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Kruxleiven

Grahn har enda en gang klart å gjøre seg upopulær i en klubb.

http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,685598,00.html

Kunne det være noe for oss? En eller annen gang må han da finne seg en klubb han klarer å oppføre seg i? Med tanke på vår tynne og skadeutsatte stall kunne vel det kanskje vært noe i og med at han har erfaring fra landslaget og spilte bra på VIF når han var der. Dessuten har han vel bra venstrebein og kan bekle alle plasser på midtbanen. Særlig sannsynlig virker det vel ikke at han skulle komme til oss, men jeg mener nå vi burde undersøke sjansen i det minste.

kabelmann

"Klyse"-Hoseth ville folket ikke ha, men Grahn er ok? ;)

Vel vel, ville ha Hoseth til Brann, jeg, så da går det helt sikkert greit med Grahn også for min del.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

nummer9

BT og BA er utsultet på skikkelige Brann-skaldaler, tror "Tobbe" som du kaller han er riktig mann ;)

TjellFromHell

Grahn har laget kvalm i alle klubber han har spillet for  VIF,MFF,AGF,,, han er en klyse som bare tenker på seg selv,  Vi etterlyer spillere som vill gi allt for klubben. Det kommer ikke Grahn gjöre!!!!!!   Han er en spiller som kunne blitt dritbra, men med sin instilling så kommer ingen ville skrive kontrakt med han.  

hater Grahn

Xminator

Vi klarer oss uten (tror jeg).

Legg pengene på bordet for Jan Kristiansen, hører du meg Revheim!

Gaustad

Huff, jeg blir provosert bare jeg hører navnet til svinet!

For øvrig så har vi også tråd om dette på forumet vårt, og der har noen prestert å assosiere ham med den flotte jula: http://kjernen.com/ubbthreads/showflat.php?Cat=0&Number=23760&page=&fpart=1&vc=1
roillan fra Trondhjæm, vi e her!

AtroZ

Ville heller hatt Christer George vist vi først skulle hente noen fra den klubben.
Football is a game in which a handful of fit men run around for one and a half hours
watched by millions of people who could really use the exercise.`

Mr_Soma

Zlatan har to ting her i verden, en blendende teknink som nesten ingen kan matche, og en oppførsel utenfor banen som er like patetisk som teknikken er blendende.

Grahn har en ting her i verden, Zlatan's sistnevnte.

Vi hadde Normann i klubben, vi trenger ikke en ny idiot, og nye skandaler.

Mr.Soma har talt -

  Punktum.

Opacus

Soma taler stor visdom
ttp://www.fotballsupporter.com/ - Norges supporterforum

SeTrE

Quote from: "Xminator"Vi klarer oss uten (tror jeg).

Legg pengene på bordet for Jan Kristiansen, hører du meg Revheim!



Helt ening med deg....Denne spillern bør vi kunne klare og hente oxo, særlig med tanke på at vi har vollvik i ryggen ;)

Vil være en kjempe forsterkning, og pluss for at han kan spille på mange forskjellige plasser....

Tobbias Grahn er god i medgang, men tror ikke han er en spiller som vil passe inn i maskineriet til mjelde....

SeTrE

Quote from: "Xminator"Vi klarer oss uten (tror jeg).

Legg pengene på bordet for Jan Kristiansen, hører du meg Revheim!



Helt ening med deg....Denne spillern bør vi kunne klare og hente oxo, særlig med tanke på at vi har vollvik i ryggen ;)

Vil være en kjempe forsterkning, og pluss for at han kan spille på mange forskjellige plasser....

Tobbias Grahn er god i medgang, men tror ikke han er en spiller som vil passe inn i maskineriet til mjelde....

SeTrE

Quote from: "Xminator"Vi klarer oss uten (tror jeg).

Legg pengene på bordet for Jan Kristiansen, hører du meg Revheim!



Helt ening med deg....Denne spillern bør vi kunne klare og hente oxo, særlig med tanke på at vi har vollvik i ryggen ;)

Vil være en kjempe forsterkning, og pluss for at han kan spille på mange forskjellige plasser....

Tobbias Grahn er god i medgang, men tror ikke han er en spiller som vil passe inn i maskineriet til mjelde....

SeTrE

Ening at vi bør satse på og få inn jan Kristiansen....

Denne spilleren har det vi trenger i brann, sikkelig innsatse vilje pluss at han har noen utrolig bra egenskaper....Dette må være en sånn spiller vi kan få vollvik til og hente for oss!! Han kan også spille på en del plasser og det er jo greit, med tanke på at vi er veldig utsatt for skader....

Tobbe jaaa, veldig god spiller i medgang, men tror ikke han vil passe inn i et "homogent" brann lag til neste år, mjelde vil heller ha et MASKINERI enn enkelte spillere som kan gjøre ting på egenhånd...

ikstart

Tobbe skal være på vei til Start.
Selv er jeg svært skeptisk...
K Start - Vi lier det <3

naitsirk

"Tobbe jaaa, veldig god spiller i medgang, men tror ikke han vil passe inn i et "homogent" brann lag til neste år, mjelde vil heller ha et MASKINERI enn enkelte spillere som kan gjøre ting på egenhånd..."

stemme jo ikkje heilt dette SeTrE.
da e jo akkuratt sånn angrepsspelet te brann har vore under mim.satsa på individuelle egenskaper.
men uansett so kjem han ikkje,får me håpa

Geir

Til og med Vålerengen, som samler på seg all slags sære typer, klarte jo ikke å ha han der. Så det lureste er vel å holde seg langt unna. Han går jo Runar Norman en høy gang.
ndelig SERIEMESTER

Go Up