• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

La Dylan få sjangsen!!

Started by andreas27, August 15, 2005, 21:52:02 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

andreas27

Håper at monsen lar Dylan få sjangsen mot FFk den 27.
Synes at han viser vilje når han har fått sine 10 minnutt i det siste.
kansje litt overiverig mot alllansi men...., bengt har ikke akkurat storspilt i det siste, så når han først må stå over så...
Hva synes dere?

Nixon

Vi synes det er ganske naturlig at Dylan får sjansen den 29.(!) august mot laget til denne tøffelhelten av en eks Brannspiller.

Om det blir noe bedre enn Sæternes er derimot ikke sikkert.
Rød makt på Hansa

Snublefot

Jeg vet ikke helt hvor godt du følger med!!!!!


Både sæternes og miller fikk sitt 3 gule for sesongen i kampen mot Bodø Glimt..

Noe som tilsier at det kun er Dylan og winters som kan danne spissduoen.. så sant ikke monsen drar frem et veldig uventet trekk og plaserer noen andre der oppe..

så her er nok spørsmålet bare om hvor bra dylan spiller, ikke OM han spiller!

Jeg håper (men tror absolut ikke) på at dylan slår igjennom på nytt..  hadde jo vært utrolig artig om han plutselig viste seg som en australsk utgave av john carew(slik carew spiller i lyon om dagen)

Ellers blir det nok det gamle begredelige midtbanen.. muligens andresen er klar, håper da det, men med den karen er det ikke godt å si!


Og Kvisvik er fortsatt en stor liten mann,  med mye god fotball i beina... håper bare han har en dårlig da(er jo ganske mange av de for den gutten og) mot brann!

andreas27

e det låv å drømme så kan vi stille med dette laget.

opdal
sigurdson-bjarnason-soma-hanstveit
guntveit-scharner-andressen-v.moen
t.ludviksen(dylan)-winters

Leffen

tilbake til skolebenken gutter. tilbake til skolebenken.

Toa

Få inn Dylan på topp! Fungerer det ikke, kan Mjelde gjøre noe så sjeldent som et bytte i pausen. Dylan er nok sugen på å få vise seg, og har alt å vinne på den kampen. Sæternes sitt klippekort bør inndras. Her skal det presteres!!!
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

AtroZ

Disse er spissene i brann for øyeblikket:
Charlie Miller, Robbie Winters, Bengt Sæternes, Dylan Macallister, Arve Walde, Trond Fredrik Ludvigsen, Michael Helegbe, Thor Jørgen Spurkeland, og muligens også Erik Huseklepp. (ser bort fra Kristian Ystaas siden han er utlånt).

Vi har flere alternativer til Macallister, men om de er bedre er en annen sak. Forhåpentlig vis er TFL tilbake og kan spille høyrekant eller spiss. Spissplass er en forholdsvis trygg posisjon å prøve ut Helegbe, og Walde er jo egentlig spiss.

Vil vente på oppdatering om de skadde spillerne før jeg spekulerer mer i hvem som skal starte. Guntveit, Andresen og Ludvigsen tilbake forandre jo alt.
Football is a game in which a handful of fit men run around for one and a half hours
watched by millions of people who could really use the exercise.`

Opacus

Trist at talenter som Dylan, Walde og andre må vente til "a-spillere" soner karantene før de får sjansen fra start. Gleder meg til å se litt ungdommelig innsatsvilje på laget igjen...
ttp://www.fotballsupporter.com/ - Norges supporterforum

hocey

Absolutt på tide at Dylan får sjansen, den hadde han jammen fortjent på et tidliggere tidspunkt. Bare så synd at det er karantene som må til før vi får bytte. Den uendelige tilliten spissene har fått av Mons viser nok en gang Mjelde sine svakheter. Dylan hadde fortjent mye mer spilletid enn han har fått I år!
tenhus kan lett bryte sammen når de er dårlig bygget

P-K

Dylan har ingenting på Brann å gjøre. Smågutter har mer spilleforståelse enn ham. Fysikken hans er grei, så også spensten, men han aner ikke hva han skal foreta seg med ballen. Heller ikke hva han må gjøre for å få tak i den.
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

hocey

Quote from: "P-K"Dylan har ingenting på Brann å gjøre. Smågutter har mer spilleforståelse enn ham. Fysikken hans er grei, så også spensten, men han aner ikke hva han skal foreta seg med ballen. Heller ikke hva han må gjøre for å få tak i den.


Så du kampen mot Odense? den viste at Dylan både har fotball forståelse og har noe å gjøre i tippeligaen.
tenhus kan lett bryte sammen når de er dårlig bygget

Xminator

Det hadde ikke gjort noe om denne Curier kommer og kaprer plassen fra Dylan mot FFK :p

KennethS

Quote from: "andreas27"e det låv å drømme så kan vi stille med dette laget.

opdal
sigurdson-bjarnason-soma-hanstveit
guntveit-scharner-andressen-v.moen
t.ludviksen(dylan)-winters


Erik Huseklepp bør spille! fyren e et funn.
tå på Brann

AtroZ

En spiss som ikke får masse tillit greier ikke score 10 -15 mål på en sesong. Mjelde kunne vært flinkere til å bytte på slutten av kampene. Og da mener jeg 20 - 30 min før slutt, ikke 5- 10. Det er greit å starte med winters/sæternes selv om de tydlig vis ikke er i form, men da må de byttes utover i kampen når det ikke går bra.
Football is a game in which a handful of fit men run around for one and a half hours
watched by millions of people who could really use the exercise.`

Xminator

Første innbytter or Brann får som regel 20-30 minutter på banen. Bytter i pausen er nesten uten unntak spillere med skade.

Det slår ikke noen at byttene ikke betyr den dritt denne sesongen? Det er jo ikke akkurat verdens beste fotballspillere som sliter benken. Superreserven Miller starter jo stort sett alle kamper :p Da er det ikke mye igjen.

jegløh

Quote from: "Xminator"Det slår ikke noen at byttene ikke betyr den dritt denne sesongen? Det er jo ikke akkurat verdens beste fotballspillere som sliter benken. Superreserven Miller starter jo stort sett alle kamper :p Da er det ikke mye igjen.


Kan ikke være uenig her, xminator. Men å beholde MK så lenge som han gjorde mot AaFK mener jeg var en tabbe. Jeg følte at utover kampen ville han ikke ha ballen. Gikk på selvtilliten løs. Da kunne AW/TS erstattet ham uten for store konsekvenser.
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

hocey

tenhus kan lett bryte sammen når de er dårlig bygget

Xminator

Du antyder samtidig at sprinterene uten dop springer fortere. Det gjør de jo ikke. Og alternativene til Sæternes/Winters/Miller har vert så langt fra å overbevise meg som overhode mulig.

hocey

Quote from: "Xminator"Du antyder samtidig at sprinterene uten dop springer fortere. Det gjør de jo ikke. Og alternativene til Sæternes/Winters/Miller har vert så langt fra å overbevise meg som overhode mulig.


Det som var antydningen var at sprintere på doping ikke løper naturlig. Mange kamper som har passet Dylan, i hvertfall når en tar med at spissene har vært helt ute. Må være frustrende å være på benken når en ikke får sjansen selv når spissene spiller forferdelig dårlig som mot VIf og Tromsø hjemme.
tenhus kan lett bryte sammen når de er dårlig bygget

jegløh

Quote from: "hocey"
Quote from: "Xminator"Du antyder samtidig at sprinterene uten dop springer fortere. Det gjør de jo ikke. Og alternativene til Sæternes/Winters/Miller har vert så langt fra å overbevise meg som overhode mulig.


Det som var antydningen var at sprintere på doping ikke løper naturlig. Mange kamper som har passet Dylan, i hvertfall når en tar med at spissene har vært helt ute. Må være frustrende å være på benken når en ikke får sjansen selv når spissene spiller forferdelig dårlig som mot VIf og Tromsø hjemme.


Så det er dette du mener. Mye fornuftig her.

Enkle sjeler som meg skjønte ikke bæret av dette med dopte sprintere. Skal du bruke metaforer her inne må de være enkle. Eksempelvis "lur som en rev".
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Xminator

Igjen, hverken Dylan eller Walde har vist noe som skulle tilsi at de er bedre enn Sæternes/Winters/Miller - selv med de 3 nevnte totalt ute av form.

hocey

Quote from: "Xminator"Igjen, hverken Dylan eller Walde har vist noe som skulle tilsi at de er bedre enn Sæternes/Winters/Miller - selv med de 3 nevnte totalt ute av form.


Og hvordan vet du det når Dylan aldri får sjansen på toppnivå? Ikke lett å utrette noe på et 5 min innhopp. Speseilt når Brann pumper langt er det rart at mannen ikke kan få I det minste sjansen til å vise seg verdig eller ikke verdig. Det han viste mot Odense (teknikk) var I hvertfall mye,mye bedre enn det vi har sett I mange av kampene fra spissene.
tenhus kan lett bryte sammen når de er dårlig bygget

Nixon

Vet ikke hvordan det er med dere andre. Men jeg har sett en del Brann2-kamper og der har hverken Dylan eller Arve markert seg på en måte som tilsier at de skal utrette noe på toppnivå.
Rød makt på Hansa

jegløh

Sæternes/Winters er jo drømmeparet fra i fjor. De er det beste spissparet Brann har når de er i form (muligens også når de ikke er i form).

MEN mener bestemt at en følelse av at de må prestere for å starte hadde vært positvt.

For mange med klippekort.
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

enavgutta

Jeg har aldri hatt sansen for Dylan i det hele tatt. Jeg mener vi burde løst ham fra kontrakten for lenge siden, isteden for å binde opp en direktørlønnning til en "student" fra Australia.

Men i det situasjonen vi er kommet i nå, når gullet er utenfor rekkevidde, så synes jeg godt vi kan gi ham muligheten. Vi er bltt middelshavsfarere igjen og for meg kunne godt Kaj Eskelinen spilt på topp.

Toa

En spiller som stuper inn på Pudding-Hagen sin hat-liste med strake bein fortjener medalje.

Dylan kjemper 10 ganger mer enn Sæternes. Er kanskje noe slik vi trenger nå. Slo litt feil mot finnene sist, men Sæternes hadde aldri giddet løpe etter mannen en gang. Bedre å være overivrig, enn overpassiv.
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

kongen_av_bergen

vi kan jo bruke walde å då.

AtroZ

Jeg har ikke sett Brann2 kamper. Jeg vet ikke så mye om hva de andre står for. Jeg vet at winters/sæternes er det beste spiss paret vi har når de er i form. Men når de er ute av form og begynner å gå tom på slutten av kampen må det ikke nøles med å sette innpå NOEN andre. Jeg vet ikke HVEM, men ofte skal det ikke mer enn nye krefter til. Hadde vært spennende å slippe til Helegbe, Walde, spurkeland, eller huseklepp på topp i slutten av en kamp. Jeg vet ikke for mye om noen av dem, så valget om HVEM skal mjelde få ta, men NOEN må inn når superduen har gjort det de kan.
Football is a game in which a handful of fit men run around for one and a half hours
watched by millions of people who could really use the exercise.`

Klaus_Brann

Det er ingen som har tenkt på at det at spissene våre ikke feier inn mål, også kan ha noe å gjøre med at de som kommer bak de ikke alltid er helt på topp de heller..

Hadde resten av lagdelene funket kjempebra, hadde det jo ikke vært mye problem, da hadde vi jo fått masse sjanser, og guttene hadde puttet masse...

Selv om de har bommet på noen store sjanser i år, og ikke spilt like bra som forventet, blir det litt feil å bare legge skylden på at de ikke presterer...
En del av sjansene skaper de jo ut av ingenting, og på egenhånd, men de har ikke helt hatt for vane å treffe buret hemningsløst i år...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

oppedal

La no Dylan få spille. Problemet er bare at han aldri scorer. Han jobber hardt og fortjener litt mer kamper i beina.
g e' ikkje fra Norge, eg e' fra Bergen!

Go Up