• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Oslo-kvart fainlen: Ullevaall

Started by erik1, August 15, 2005, 21:22:50 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Kruxleiven

Enig i det KS, men jeg er så lei så lei. Stått på SS i 5 år. Hva jeg vil er å få noen nye sanger som fenger. Våre egne sanger om Brann (først og fremst "Byen e Bergen",  "så kom igjen...", "jobbe Brann...", Hater Ros berg ballklubb, hater Vik og viff", "Vi bor mellom fjell..." og Vi e Brann, vi e Brann...") vil alltid bestå , men nå er det på tide med noe nytt. Nye melodier, nye tekster, nye sanger som kun gjelder for en kamp er godt nok. Vi kan ikke gjenta oss til det uendelige. Derfor har da også "eg e fra Bergen", "eg en ekte Brannsupportar" og "Bergen til eg dør" dødd ut. Hvilket minner meg om den berømte Hammarby/kanaris låten. Hvor ble den av?

Northside

Quote from: "Kruxleiven"Enig i det KS, men jeg er så lei så lei. Stått på SS i 5 år. Hva jeg vil er å få noen nye sanger som fenger. Våre egne sanger om Brann (først og fremst "Byen e Bergen",  "så kom igjen...", "jobbe Brann...", Hater Ros berg ballklubb, hater Vik og viff", "Vi bor mellom fjell..." og Vi e Brann, vi e Brann...") vil alltid bestå , men nå er det på tide med noe nytt. Nye melodier, nye tekster, nye sanger som kun gjelder for en kamp er godt nok. Vi kan ikke gjenta oss til det uendelige. Derfor har da også "eg e fra Bergen", "eg en ekte Brannsupportar" og "Bergen til eg dør" dødd ut. Hvilket minner meg om den berømte Hammarby/kanaris låten. Hvor ble den av?


SKB SK Brann
syng no med alle mann
syng for Bergen og Brann
SkB SK Brann

Genial sang (litt av river sangen). Kan hoppe til den, bruke flagg, er bra trøkk og lett å lære. Kan også synges i det uendelige.

Håper folk synger med på den i morgen!!

purolatino

Her e et forslag til nytt rop.

Kom igjenn Brann,
SK Brann

Kom igjenn Brann,
Bergen Brann

osv.........

R.I.P.Super-ray

Quote from: "purolatino"Her e et forslag til nytt rop.

Kom igjenn Brann,
SK Brann

Kom igjenn Brann,
Bergen Brann

osv.........


DEN VA BRA!!
7 SUPER RAY - LEGENDE

SKB e BEST!!!

Den sangen med riversmelodien hadde vært konge! Perfekt hoppe/vaie med flagg sang!
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

Charlie Winters

Kor mange BRANNsupportere skal på kampen???
RANN vinner!

Erik


Stoffi

Quote from: "KennethS"

Bruk heller energien på Brann og Brann spillerne. Støtt eget lag istedenfor og bruk energien på Vif. Dessuten ser eg ikkje ka du vil oppnå med denne sangen, tror du vif spiller dårligere fordet om du synger noe så tåplig? nei få opp øynene og bruk stemmen på Brann.



Tåpelig utsagn. Selvfølgelig skal man synge litt dritt til motstanderen.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Leffen

dermed er sesongen komplett. deilig.

Lurkin

Berømte Brann fra Bergen

Northside

oppmøtet var også bra i går!
http://www.sandem.no/vif/2005/cupen/vif-brann-20082005/tribune/index_2.htm
(3 bilder som beviser det).

Skuffende fra enga sin side og vi hadde en skuffende 1 omgang spillermessig!

BrannSupporter

Vi var ca det samme i VG-nedre som i seriekampen i april tror jeg. (Rundt 1600-1700)  Dessutten så jeg mange rødkledde på norsk tipping tribunen.

Når vi møttes i serien var det en kar fra VG-øvre som kastet et brus-beger ned på oss i VG-nedre. I går derimot var det en Brann-supporter som satt kun et par rader over meg som kastet et beger ned på banen som landet inne i målet. Greit at vi ligger under og folk er frustrerte, men sånt synes jeg vi bør holde oss for god til!

Ellers var det hyggelig å se så mange Brannsupportere i Oslo sentrum før kampen, spesielt gøy var det å gå forbi Sir Winston å høre et par 100 rødkledde rope "ut med pakket"  :lol:
Det var også flere Brannsupportere som tok toget til Lillehammer i går kveld, mange av de gikk av på Hamar. Hyggelig å vite at det er flere av oss her i byen!

Northside

var nok ikke bare 1 brusbeger som ble kastet, registrerte 2 til pluss noe annet...

BrannSupporter

Vi var forøvrig 1588 på VG-nedre i går. Ca 100 mindre enn i seriekampen.

cyp

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "KennethS"

Bruk heller energien på Brann og Brann spillerne. Støtt eget lag istedenfor og bruk energien på Vif. Dessuten ser eg ikkje ka du vil oppnå med denne sangen, tror du vif spiller dårligere fordet om du synger noe så tåplig? nei få opp øynene og bruk stemmen på Brann.



Tåpelig utsagn. Selvfølgelig skal man synge litt dritt til motstanderen.


Må si meg enig med KennethS her altså. Bruk energien på Brann, drit i motstandernes lag!
elt O e snobbete!!

Andrés

Litt av poenget med å være supporter er jo å synge imot motstanderlaget, så at det blir for dumt å ikke synge "mobbesanger" til motstanderlaget blir... for dumt :-P

Dessuten synes jeg vår gashi-hetsesang var bedre:

Gashi spikrer paller, shalalalala
Gashi spikrer paller, shalalalalalalalala
Gashi spikrer paller, shalalalala
Gashi spikrer paller dagen lang shalala
niagara fossen, london og paris -  ka e det mot bergen, nordens paradis?

tj00m

Helt enig med Andrès. Her er det ikke bare kamp mellom Vålerenga og Brann, men klanen mot bataljonen også! :D
Brann Bergens Stolthet!

krøvel vellevold

Quote from: "BrannSupporter"Når vi møttes i serien var det en kar fra VG-øvre som kastet et brus-beger ned på oss i VG-nedre. I går derimot var det en Brann-supporter som satt kun et par rader over meg som kastet et beger ned på banen som landet inne i målet. Greit at vi ligger under og folk er frustrerte, men sånt synes jeg vi bør holde oss for god til!


En annen ting vi burde holde oss for gode til er homohets. Observerte en gjeng som sang homosanger om Hulsker og Hoseth. Syns det blir for barnslig og dumt. Det handler ikke om "stakkars Hoseth" eller "stakkars Hulsker", for akkurat de to fortjener all hets de kan få. Men jeg syns mer synd på eventuelle homser på tribunen som må høre på dette pisset. Hvorfor skal deres legning gjøres til skjellsord? Og kanskje verst av alt; hvorfor skal de settes i bås med to så kvalme spillere? :) Uansett er det ikke bra hvis pressen får nyss i sånt, da blir det bare enda mer negativ omtale à la Russel-saken.
Legg ned hele klubben!

Andrés

Det var vel en 2-3 stykker som ble tatt ut av stadion av politiet, men om det var fordi det ble kastet noe er eg ikkje sikker på...

Observerte at polisen var oppe på tribuna og hentet et par stykker...

Hoseth og Hulsker er nokken svin.. Sikkert derfor, men kan vere enig i at det kan virke litt lite gjennomtenkt.. Vi får komme opp med nokke bedre til neste år..
niagara fossen, london og paris -  ka e det mot bergen, nordens paradis?

Go Up