• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Burde Opdal vært i landslagstroppen?

Started by Lurkin, August 15, 2005, 02:59:58 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Lurkin

I følge media blir han pekt ut som Brann's beste mot Glimt, og han har spilt som den eneste gode spilleren den siste tiden og har vel kanskje vært vår beste spiller denne sesongen.

Grunnen til at jeg stiller spørsmålet er at jeg ser at Odd's Rune Jarstein blir tatt ut i troppen som erstatter for Espen "Bærtur" Johnsen. Greit at han spilte bra i vår mot oss, men han slapp inn 5 mål mot Glimt som ikke var så imponerende, og slapp inn ganske klumsete mål mot LSK. Han virker fryktelig variabel og urutinert. På tide å satse på Håkon?
Berømte Brann fra Bergen

R.I.P.Super-ray

Helt klart. Håkon har tatt mange STORE steg denne sesongen og burde vært belønnet med plass i landslagstroppen.. Ufattelig at Jarstein tas ut før Håkon..
7 SUPER RAY - LEGENDE

Xminator

Espen Johnsen har meldt forfall, men tviler sterkt på at Opdal står først i køen.

el-diego

Tror nok han må være jevnere over lengre tid får å være med.  Men tror ikke han er så langt unna.   AT Bærtur Johnsen er på landslaget er jo en stor vits......
udere est facere

Andrés

I de kampene jeg har vært på etter sommerferien, så er Håkon Oppdal den ENESTE
niagara fossen, london og paris -  ka e det mot bergen, nordens paradis?

naitsirk

opdal må prestera betre enn dei fleste andre keeperane i tl for i da heila tatt å bli vurdert.
hareide liker jo vif og rbk, men aller helst meinigane te vg.

Charlie Winters

Terje Skjeldestad burde stått fast på landslaget, og vi burde kjøpt han.
RANN vinner!

naitsirk


Northside

Opdal spiller i Brann, derfor får han ikke komme på landslaget så lett. Det hjelper jo ikke at VG og andre medier gir han dårlige karakterer hver gang, selvom han spiller drit bra!

Nixon

Like bra at Opdal ikke blir smittet av landslagssyndromet...
Rød makt på Hansa

Geir

VG er jo heller ikke så glade i Brann, så om Fritjof ser der, kommer aldri Håkon på noe landslag. VG presterte jo å gi Espen Johnsen og Håkon samme karakter (5), da Håkon storspilte mot Tromsø og Johnsen var på opptill flere bærturer mot FFK.
ndelig SERIEMESTER

krøvel vellevold

Håkon Opdal vil jeg nesten regne som årets positive overraskelse på Brann! Før sesongen ble han regnet som lagets svakeste punkt og sannsynligvis den som ville koste oss gullet. Det er mulig jeg har fortrengt et par episoder tidligere i sesongen, men jeg syns Håkon Opdal har fremstått som solid i år og kanskje en av de beste spillerne jevnt over. Spesielt feltarbeidet har han bedret betraktelig fra fjorårssesongen. Kommer det en høy ball inn i feltet, så føler jeg meg i hvert fall langt mer trygg på at han skal holde den nå, enn jeg var i fjor... I tillegg har han hatt et vesentlig antall kanonredninger i løpet av sesongen, og flere ganger har han stått frem som den matchvinnerkeeper som vi misunte RBK og VIF for å ha før sesongen. Han har i hvert fall reddet mer poeng enn han har gitt vekk, for å si det sånn...
Legg ned hele klubben!

Xminator

Hva fant Opdal på i 1. omgang som fortjener karakteren 5? Dette må jo være en klar 6'er for Opdal :p Og det på en skala som går helt til 10... Kanskje VG sender musikk og filmanmeldere til Branns kamper?

Geir

Opdal får aldri over 5 i VG, uansett hva han gjør. Hvorfor må du spørre disse såkalte sportsreporterne i VG om.
ndelig SERIEMESTER

SeTrE

Jaja, har sagt det før, sier det igjen....Jeg sa brann burde prøve og henta Jarstein allerede i sommer...men hva fikk jeg tilbake....Nå tenker jeg pipa har fått en annen låt jeg ;)

Jarstein I brann buret i 2007 ;)

Geir

Her er ingen piper som får andre låter SeTre. Det er ikke Opdal som er skyld i all elendigheten nå. Han har vært bra han. Men endel andre spillere, trenere og folk fra støtteapparatet bør gå litt i seg sjøl.

Av spillere nevner jeg spesiellt MK, men også stjernespillere som Sæternes og Scharner bør tenke på hva som er feil.

Mjelde bør tenke litt på hvorfor han starter med MK hele tiden og på hvordan det taktiske skal forbedres, særlig mot slutten av kampene.

Revheim bør gå i seg selv og tenke på at han, med å snøre igjen pengesekken har fratatt Brann muligheten til CL-spill og nok millioner til både spillerkjøp og stadionbygging.
ndelig SERIEMESTER

SeTrE

hehe, har ikke sagt det heller jeg, men når norges reserve keeper som er 20 år er bosman spiller, da burde en klubb som brann gi lyd fra seg!!!

Jaaa, synes helt klart Mjelde burde tatt en Morinho...Abramovitsj skal jo ha rapport på hvorfor Han bruker den og den spiller og hvor han har den og den taktiken....virker som MJELDE ikke har noe plan eller noen ting....Og da blir det ikke lett for spillerne, for virker jo som om de bare flyr rundt ut på banen uten og vite helt hva de skal gjøre...

Neeei, få inn en sikkelig trener med autoritet og en sikkelig spillestill som han skal drille spillerne inn i!!!

Geir

Vi trenger ikke ny hovedtrener, men å få inn en assistenttrener med ansvar for det taktiske i kamper hadde ikke vært dumt.
ndelig SERIEMESTER

SeTrE

njaaaa, er litt usikker på det der rundt mjelde...men vi må se litt bak resultata, Mjelde blei jo genierklart bare for noen mnd siden...men det jeg mener er at brann har MANGE skader på viktig spiller pluss at vi mista kvisvik.....Og med det spiller matrialet mjelda har idag, ekkke bra, og det vejt vi alle.....men det jeg mener et at mjelde bruker MK og sanne istden for og satse på helgebe og huseklepp!  og det blir feil...INGEN kan gjøre en dårligere jobb en de!!!

Nixon

Quote from: "SeTrE".....men det jeg mener et at mjelde bruker MK og sanne istden for og satse på helgebe og huseklepp!  og det blir feil...INGEN kan gjøre en dårligere jobb en de!!!


Nå har Huseklepp vært spilleklar i en kamp, og der fikk han mye spilletid. Og Mjelde gikk langt i å antyde at Huseklepp gjorde sine saker såpass bra at han starter mot VIF. Så helt feil er det vel ikke...
Rød makt på Hansa

SeTrE

Hmm nixon...Huseklepp har jo trent med brann i mange mnd, og mjelde bør vite såpass mye om spillern....Så jeg mener helt ærlig at han kunne satt han rett inn!!

men vi får se nå mot enga hva mjelde gjør, tipper han gjør det feige SOM vanling!

Xminator

For å si det slik: "Nød lærer naken kvinne å spinne". Og det er den pene versjonen av ordtaket.

Bruiser

Lyst å holde oss til saka her? Svaret til spørsmålet er uansett enkel;

NEI. Om Håkon skal vere aktuell for landslaget i den nærmaste framtid må han ha eit akutt lynkurs i feltarbeid. Der er han dårligast i heile TL.
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

Northside

Quote from: "Bruiser"Lyst å holde oss til saka her? Svaret til spørsmålet er uansett enkel;

NEI. Om Håkon skal vere aktuell for landslaget i den nærmaste framtid må han ha eit akutt lynkurs i feltarbeid. Der er han dårligast i heile TL.


har ikke du sett noen kamper siden i fjor? Han gjør det faktisk bra i feltet no, før var eg drit nærvøs når han kom ut i feltet, no e eg så trygg som overhode mulig. Han e no hvertfall sikkrere i feltet enn burvokteren til RævBK

Geir

Quote from: "Bruiser"Lyst å holde oss til saka her? Svaret til spørsmålet er uansett enkel;

NEI. Om Håkon skal vere aktuell for landslaget i den nærmaste framtid må han ha eit akutt lynkurs i feltarbeid. Der er han dårligast i heile TL.


Og du har vel heller ikke sett Espen "Bart" Johnsen i aksjon heller.
ndelig SERIEMESTER

Lurkin

Berømte Brann fra Bergen

Go Up