• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Stemmer det at Mjelde ikke ser Brann2 i kamp???

Started by power, August 11, 2005, 23:02:08 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

power

Hørte at Mjelde ikke ser Brann2 spille kamp, ikke engang hjemmekampene. Noen som vet om dette stemmer???  isåfall Ka FA** er det for noe Ikke rart det går dårlig med Brann 2 når ikke sjefen gidder å se på. Veldig motiverende for gutta som kjemper om en plass på laget at Mjelde prioriterer trening med småguttelaget til Haus. Nytter ikke at Mjelde er 70 % trener.

enavgutta

Det er korrekt. Steffensen har ansvaret for andrelaget.

Northside

Quote from: "power"Hørte at Mjelde ikke ser Brann2 spille kamp, ikke engang hjemmekampene. Noen som vet om dette stemmer???  isåfall Ka FA** er det for noe Ikke rart det går dårlig med Brann 2 når ikke sjefen gidder å se på. Veldig motiverende for gutta som kjemper om en plass på laget at Mjelde prioriterer trening med småguttelaget til Haus. Nytter ikke at Mjelde er 70 % trener.


Sjefen deres er Steffensen, tror han ser kampene. Ka Mjelde gjør driter eg i, han skal kunne stole nok på Steffensen til å slippe disse kampene, tror faktisk Mjelde trener 1 laget, dermed så skal han holde seg der.

Mico

Det er vanlig at sjefen prioriterer andre ting, og mottar rapporter fra andre trenere.
Men om han aldri ser noen kamper høres det jo litt merkelig ut...

jegløh

Quote from: "NorthsideFCDH"Sjefen deres er Steffensen, tror han ser kampene. Ka Mjelde gjør driter eg i, han skal kunne stole nok på Steffensen til å slippe disse kampene, tror faktisk Mjelde trener 1 laget, dermed så skal han holde seg der.


Du kan ikke mene dette, Northside. Tenk motivasjonen til unge spillere på Brann 2 når MIM gir så lite interessant å se dem selv.
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Are

Eneste Brann2 kampen jeg har vært på i år, var Hovding-Brann i mai/juni. Da var MIM der, men gikk etter første omgang. Så han er nå der av og til i hvert fall. Kampen endte 1-1 forøvrig, hvis noen lurte

Northside

Quote from: "jegløh"
Quote from: "NorthsideFCDH"Sjefen deres er Steffensen, tror han ser kampene. Ka Mjelde gjør driter eg i, han skal kunne stole nok på Steffensen til å slippe disse kampene, tror faktisk Mjelde trener 1 laget, dermed så skal han holde seg der.


Du kan ikke mene dette, Northside. Tenk motivasjonen til unge spillere på Brann 2 når MIM gir så lite interessant å se dem selv.


tja, eg vet ikke. Sjefen deres er jo ikke MIM når de spiller på Brann2. Tror heller ikke det er vanlig at treneren for 1 laget ser 2 laget spille kamper, tror de forstår det. Men som han over her sa så var no MIM litt på den ene kampen, tror han kommer innom av og til så de har nok kontroll :wink:

Men det er sikkert litt motiverende dersom MIM hadde stått på siden å jublet når en av de unge scorer, helt sikkert motiverende det, men skal du være proff så skal du tåle at han som leder 1 laget ikke trenger å se på. Han har sikkert i tillegg mye annet å gjøre på...

Truls

Northside hold deg til tifo og flagg...

Det er helt IDIOTISK av MIM og ikke møte på  Brann 2 kamper.  Da hadde han sett hvem som kanskje kunne kommet inn og piffet opp Brann litt når de sliter. Skal man ha noe gjort, må man gjøre det selv. Men siden Steffensen og Mjelde brukte 1 år på å forstå at dødball også er fotball, så forventer jeg ikke særlig mye.
Om han hadde sett Brann 2 - Sandnes/Ulf så hadde han aldri og da mener jeg ALDRI satt innpå Surferboy mot VIF.  
Tenker MIM leste rapporten "hmm surferboy 1 mål" oi han er jo knall!


Nei, på mandag er det Brann 2 - Haugesund jeg lurer på om MIM glimrer med sitt fravær på den også....
kal de aldri slutte å plage oss om Søndagen ?

brann gal jente

det e rett at Mjelde ikkje e der.. eg e ofte på Brann 2 kamp... Steffensen og Sanden e der!!! og Per Ove Ludvigsen ser no ofte...
ull til Bergen!

tj00m

Slutt å dum deg ut Truls.. e jo samme kem som e der så lenge Mjelde kan stole på Steffensen å at han får de rapportene fra kampene som han trenger.
Brann Bergens Stolthet!

YadaYada

Brann 2 spilte 4-4 mot FKH idag. Scharner ble banens beste. Dylan, Huseklepp og Sanne spilte også bl.a
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

andreas27

4-4 mot seriefavoritten e brukbart det.
mye uavgjort kamper i det siste.

Nixon

Bra kamp av Brann2 til en forandring. Mål av Scharner, Spurkeland, Misje og Macallister. Håper de tar med seg denne plutselige skåringslysten til lørdag!
Rød makt på Hansa

power

Mons var selvfølgelig IKKE til stede og så Branns unggutter spille uavgjort mot serielederen.

Spesielt overrasket unge Misje positivt, han gjorde en meget bra kamp på sentral midtbane. Ellers var Dylan, Spurkeland og Scharner bra på Brann.

Go Up