• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Bataljonen på felt Z - Hvorfor?

Started by Willy Blikket, August 09, 2005, 14:04:22 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Willy Blikket

Hva er grunnen til at dere velger et felt der det allerede er etablert en syngende supporterskare? Er det fordi Bataljonen/SS er blitt så vanvittig mye dårligere de siste årene at dere ønsker å blande dere med gjengen på felt Z, eller er det fordi dere vil forsøke "ta over"?

Alexåsane

Satt bare å ventet på dette innlegget.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

hjallisen

Og når du var ferdig med å vente da-hva skal du da ?

Idiotisk kommentar...
ed beina plantet på bakken

Nixon

Nå pleier det ikke å være mye synging fra Felt Z på slike kamper. Jeg sitter aldri på felt Z på tidlige cupkamper og treningskamper. Som oftest står det feltet nærmest tomt.

Og jeg vil jo tro at BBB ikke kan velge og vrake i felt når de skal ha egen fast lavpris.
Rød makt på Hansa


Willy Blikket

Det kan ihvertfall ikke være plasseringen. Latterlig at organiserte supportere velger å plassere seg ute til kanten på det som ellers kommer til å være en glissen tribune.
Kommer nok ikke til å være mange av de som vanligvis har sitt sete på felt z som gidder å se kampen, men det gir ikke Bataljonen noen større grunn til å prøve å etablere seg på denne delen av tribunen!

Northside

Kanskje Brann/bataljonen tenkte at der er den en syngende gruppe fra før av men vil ikke fylle opp dette feltet denne gangen, dermed så fyller de det heller opp med flere syngende supportere. Du har vel ikke noe problem med at det kommer Brann supportere opp på det feltet?

Willy Blikket

Flott med flere syngende supportere på Hansa, men hvorfor ikke velge feltet ved siden av? Det er jo tross alt midt på! En klynge supportere oppe i hjørnet ser bare latterlig ut.

DJ_ADG

Levski SOfia kampen i 2001 sto BST på Felt Z, é vel blit UEFA tradisjon.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Nixon

Quote from: "Willy Blikket"Flott med flere syngende supportere på Hansa, men hvorfor ikke velge feltet ved siden av? Det er jo tross alt midt på! En klynge supportere oppe i hjørnet ser bare latterlig ut.


Som sagt kan det være at BBB ikke hadde anledning til å sperre et annet felt for vanlig salg.

Ellers blir det nok så lite folk på kampen at folk sikkert kan plassere seg hvor som helst på Hansa...
Rød makt på Hansa

enavgutta

Skal ta med oss kortstokken og buljongen og sette oss godt til rette oppe under taket på Hansa :-D

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

brannfrik

hvis det blir like lite folk som eg tror det blir e det bare å gjøre som sist vi spilte uefa cup. då var det meningen at vi skule stå på felt z i kampen mot suduva men vi flyttet oss ned på nedre del av felt æ siden så godt som hele hansa stod tom.. helt enig i at en supportergruppe ikkje hører hjemme i et hjørne. eg e for å "okkuppere" et annet felt.

Northside

Mener egentlig at vi ikke trenger noe eget felt til denne kampen, de kunne solgt unummererte plasser men fortsatt hatt det slik at bbb medlemmer får billetten for 100kr

Nixon

Quote from: "krøvel vellevold"Mens BBB ønsker at HELE Nedre Hansa blir for stående supportere. Da vil antagelig den syngende gjengen samle seg bak mål. Uansett nært nok til at øvre felt Z sikkert får fnatt av tanken på å få fjortisene så nærme... :)


I motsetning til deg som aldri har klart å løsrive deg fra de samme fjortisene?:)
Rød makt på Hansa

Tois

Fordi, Brann ikke lov å selge ståplass billetter i UEFA-Cup.. Derfor vi flytte til Z!

KNUDSEN

e det mulighet for folk som ikke e BBB medlem og få plass med de syngene supporterne under kamp mot Alliansi?
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

Nixon

Quote from: "KNUDSEN"e det mulighet for folk som ikke e BBB medlem og få plass med de syngene supporterne under kamp mot Alliansi?


Selvfølgelig! Man betaler 150 kroner for en plass på et av de andre feltene på nedre Hansa, og så er det bare å finne seg en ledig plass på felt Z.
Rød makt på Hansa

Nixon

Rød makt på Hansa

kabelmann

Lurer på om dette betyr walk-over eller om et annet finsk lag blir satt opp (hvis og om og dersom etc).
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

abe78

Det betyr walk-over.

Nå virker det ikke som om det er aktuelt at klubben mister lisensen. Forbundet truer bare klubben til å gjøre en hel del endringer.
.og husk!

Xminator

Det blir i så fall walkover. Vet ikke helt hva jeg skal håpe på. På den ene siden trenger vi 110% friske ben i Bodø, og vi trenger ikke en ydmykelse på stadion nå, på den andre siden hadde det vert forbannet greit å få en kanonseier selv mot ett drittlag.

Det er uansett best å vinne ved å vinne kampen, så jeg håper vi får spille...

Northside

Lurer litt på hvor god dette laget er, har en følelse av de fleste tror vi skal feie de tilbake til Finland, men hvorfor? har dere noe grunn egentlig?
Har sett på de siste kampene de har spilt (20 siste) og det er ikke mye tap å finne der! For meg virker de som et solid lag, til tross for skandalen, men så må man tenke på hvilken serie de spiller i, Finland er jo ikke kjent for å ha så god serie akkurat.

Nixon

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=4283

Svært få billetter solgt og Brann frykter køer ved billettlukene.
Så hvis man vil unngå kø kan det være lurt å ta turen innom en Narvesenkiosk.
Rød makt på Hansa

GamleErik

Quote from: "Nixon"http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=4283

Svært få billetter solgt og Brann frykter køer ved billettlukene.
Så hvis man vil unngå kø kan det være lurt å ta turen innom en Narvesenkiosk.


Eller fotballpuben/administrasjonen på Brann Stadion for BBB-medlemmer
ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

Nixon

Opdal
Sigurdsson, Bjarnason, Soma, Hanstveit
Knudsen, Haugen, Scharner, Walde
Winters, Sæternes

Laget Brann stiller med i morgen.
Rød makt på Hansa

Northside

Har vi ikke et annet valg enn å starte med Knudsen? Han var jo en skam sist gang og burde glatt startet på benken!

Xminator

Det er nok det vi har ja. Alternativet er Sanne :)

Timbaa

Styret i BBB, viser nok en gang at de ikke har peiling, la vi som sitter/står på felt z ha feltet for oss selv, er jo en grunn til at vi ikke er på BBB-feltet til vanlig, drittunger er det nok av på stadion!!

Dra å syng med lyse toner på ett annet felt, så slipper vi å ødelegge det positive som har utviklet seg på Brann stadion den siste tiden.

Ender opp med at fjortisene liker seg der og aldri vender tilbake...

Og da er det ikke folk igjen til å fylle SS!!
ansa Z

Nixon

Quote from: "Xminator"Det er nok det vi har ja. Alternativet er Sanne :)


Et annet alternativ er Spurkeland. Hadde vært gøy å sett hva han kunne utrettet på kanten Litt uferdig selvsagt som spiller, men med en sinnsyk teknikk.
Rød makt på Hansa

DJ_ADG

Quote from: "Timbaa"Styret i BBB, viser nok en gang at de ikke har peiling, la vi som sitter/står på felt z ha feltet for oss selv, er jo en grunn til at vi ikke er på BBB-feltet til vanlig, drittunger er det nok av på stadion!!

Dra å syng med lyse toner på ett annet felt, så slipper vi å ødelegge det positive som har utviklet seg på Brann stadion den siste tiden.

Ender opp med at fjortisene liker seg der og aldri vender tilbake...

Og da er det ikke folk igjen til å fylle SS!!


ta dette opp med UEFA., de som tvinger oss opp pÃ¥ en sitte tribunne, og spør Brann kofor FeltZ. eg tror  det é vel kansje de biligste plassene pÃ¥ Stadda.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Northside

Quote from: "Timbaa"Styret i BBB, viser nok en gang at de ikke har peiling, la vi som sitter/står på felt z ha feltet for oss selv, er jo en grunn til at vi ikke er på BBB-feltet til vanlig, drittunger er det nok av på stadion!!

Dra å syng med lyse toner på ett annet felt, så slipper vi å ødelegge det positive som har utviklet seg på Brann stadion den siste tiden.

Ender opp med at fjortisene liker seg der og aldri vender tilbake...

Og da er det ikke folk igjen til å fylle SS!!


Har det blitt utviklet noe positivt med at dere flyttet opp på et eget felt? Neppe.

Stemningen sank, den syngende gruppen synger ikke så høyt lenger (ss), det blir kun 2 stemt de gangene vi prøver å synge med dere på felt Z.

noe positivt finner ikke eg, kanskje du kan dra det frem?

Nixon

Quote from: "NorthsideFCDH"Har det blitt utviklet noe positivt med at dere flyttet opp på et eget felt? Neppe.

Stemningen sank, den syngende gruppen synger ikke så høyt lenger (ss), det blir kun 2 stemt de gangene vi prøver å synge med dere på felt Z.

noe positivt finner ikke eg, kanskje du kan dra det frem?


Man kan ikke ha vært mye på Stadion de siste 4-5 årene for å ikke finne mye positivt i det som har skjedd de par siste årene.

Stemningen har til tider vært bedre i år enn på lenge. Og det mye takket være at det blir sunget på flere steder enn på SS. Og stemningen på SS har også i år til tider vært bedre enn på lenge.

Men det er jo typisk at man husker best det siste. Og stemningen mot Aafk var jo rævva. Men hadde jo trodd at hukommelsen til folk her skulle være bedre.

For saken her er ikke om det er positivt at vi har flyttet. For det er en "tapt" sak. Det skjedde ikke i fjor for å si det slik. Saken her er om SS og Hansa kan fungere sammen. Og min oppfatning er at når det svikter litt på SS så legger man på en måte skylden på Hansa. Uforståelig nok. For her må de som faktisk står på SS ta litt ansvar og gjøre noe med situasjonen. Om de trenger forsangere, trommer, roperter eller å ta med seg pappaene sine vet ikke jeg. Men å legge skylden på oss som har avtjent vår tid på SS er bare for dumt.
Rød makt på Hansa

Bataljonen

Quote from: "Timbaa"Styret i BBB, viser nok en gang at de ikke har peiling, la vi som sitter/står på felt z ha feltet for oss selv, er jo en grunn til at vi ikke er på BBB-feltet til vanlig, drittunger er det nok av på stadion!!

Dra å syng med lyse toner på ett annet felt, så slipper vi å ødelegge det positive som har utviklet seg på Brann stadion den siste tiden.

Ender opp med at fjortisene liker seg der og aldri vender tilbake...

Og da er det ikke folk igjen til å fylle SS!!



For det første, om du føler du kan gjøre en bedre jobb enn sittende styre i BBB er du hjertelig velkommen til å stille til valg neste år.

For det andre så fikk vi tildelt Felt Z av Brann da det ikke tillates ståplasser i denne turneringen.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Timbaa

Quote from: "Bataljonen"
Quote from: "Timbaa"Styret i BBB, viser nok en gang at de ikke har peiling, la vi som sitter/står på felt z ha feltet for oss selv, er jo en grunn til at vi ikke er på BBB-feltet til vanlig, drittunger er det nok av på stadion!!

Dra å syng med lyse toner på ett annet felt, så slipper vi å ødelegge det positive som har utviklet seg på Brann stadion den siste tiden.

Ender opp med at fjortisene liker seg der og aldri vender tilbake...

Og da er det ikke folk igjen til å fylle SS!!



For det første, om du føler du kan gjøre en bedre jobb enn sittende styre i BBB er du hjertelig velkommen til å stille til valg neste år.

For det andre så fikk vi tildelt Felt Z av Brann da det ikke tillates ståplasser i denne turneringen.



Kjære Tore, vet ikke om du forstår, men det er en grunn til at jeg ikke står på SS men holder meg til Felt Z, men ellers takk for tilbudet..

Uansett, hadde ikke vært noe problem for dere å få flyttet dette, tenker du deg om så skjønner du det sikkert. men tiltak og tenkning er ikke noe alle kan være gode til.
ansa Z

Erik

Dette er 1 kamp... Er det så jævla mye å grine over?? Om Timbaa er så voksen så bør jo han finne gammletribunen eller noe.. Stadion er åpen for alle..

DJ_ADG

Timbaa, vellkomen på Store Stå en kamp, eg skal ihvertfall ta godt i mot deg. Så takk fo atdu tar oss godt i mot.

Uansett Hansa blir nok noelund tomt så, vi står vel en annen plass.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Go Up