• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Glimt - Brann

Started by Xminator, August 08, 2005, 08:15:13 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down


AtroZ

Gutnveit skulle bli testet før kampen i går. Regner derfor med at han er klar neste gang, vist han ikke blir skadet på torsdag da..

Andresen blir muligens med til bodø, det går vist fremover om dagen  :D

Hvordan ligger det ann med TFL? Rett etter han ble skadet var det snakk om B/G kampen, eventuelt kampen etter det.
Football is a game in which a handful of fit men run around for one and a half hours
watched by millions of people who could really use the exercise.`

Xminator


Tom C

Er enig i at det er på tide vi får se den lille teknikeren fra Ghana. Det må jo være en bra spiller, når han er kaptein på det Ghanesiske U-21 landslaget i en alder av 19 år. Han fortjener ihvertfall muligheten til å vise seg fram, og jeg kan ikke se noe grunn til å ikke prøve ham når andre spillere ikke leverer varene allikevel.

Han kan jo ikke bli vant med nivået og spillestilen uten å la ham få sjansen.

Kunne forøvrig også tenkt meg å gi Kalvenes muligheten på venstreback istedenfor Hanstveit, som jeg synes spiller elendig for tiden.

Er det forresten ikke mulig å gi Soma kapteinsbindet? Ser ikke poenget med at Hanstveit skal være kaptein når han verken motiverer sine medspillere eller går foran med et godt eksempel. Soma spiller jo også de fleste kampene i motsetning til Guntveit, Andresen, m.fl
Aldri mer Obos....

Xminator

Først 30 poeng, så kan Mjelde eksperimentere til han blir blå i trynet denne sesongen. For min del er gull og medaljetoget gått for lenge siden. Da må gjerne Helgbe, Walde, Spurkeland og hva de nå har på benken får vise seg frem.

KEO

Quote from: "Xminator"Først 30 poeng, så kan Mjelde eksperimentere til han blir blå i trynet denne sesongen. For min del er gull og medaljetoget gått for lenge siden. Da må gjerne Helgbe, Walde, Spurkeland og hva de nå har på benken får vise seg frem.


Har ikke troen på noe medalje jeg heller, men fotball kan være rar.
Brann kan få 53 poeng totalt i år og det vi holde til Gull. Så man vet da aldri?
Nu kør vi!

Xminator

53 poeng vil være en sensasjon. Jeg ser egentlig mitt eget mål om 48 forsvinne akkurat nå :p

KEO

Ingen ting er umulig!
Nu kør vi!

Tom C

Vil vel ikke kalle det eksperimentering å gi Helegbe sjansen når Scharner allikevel må stå over. Vi må ha fire stykker på midten uansett (hvis vi fremdeles skal spille 4-4-2), og da mener jeg at man like gjerne kan satse på en med talent i motsetning til visse andre. Kan han egentlig gjøre det så mye dårligere enn Knudsen gjorde det i går?

Uansett så får vi håpe at ihvertfall en av de skadde midtbanespillerne våre er friskmeldt til Glimt-kampen, sli kat vi kan ha en midtbane som består av f.eks:

Guntveit - Miller - Haugen - Helegbe

Sæternes virker avhengig av å ha Winters i tospann med seg for å komme til noe som helst av sjanser.
Aldri mer Obos....

Xminator

Nå er en halvskadet Miller omtrent det vi trenger minst på midtbanen :p Når Scharner går ut er det en sentral midtbanespiller som mangler. Soma opp på midten og Guntveit på høyre om han er klar. Winters har langt fra gjort seg bort på venstre, så ser ingen grunn til å bytte noen der.

Tom C

Quote from: "Xminator"Nå er en halvskadet Miller omtrent det vi trenger minst på midtbanen :p Når Scharner går ut er det en sentral midtbanespiller som mangler. Soma opp på midten og Guntveit på høyre om han er klar. Winters har langt fra gjort seg bort på venstre, så ser ingen grunn til å bytte noen der.


Ville valgt en Miller med ett bein og begge hendene bundet på ryggen fremfor en Knudsen i toppform... ;)

For å være alvorlig så spiller selvsagt ikke Miller hvis han er skadet. Men det er uansett uaktuelt fra mitt ståsted å flytte klippen Soma vekk fra midtforsvaret. Da får vi heller prøve å flytte frem Hanstveit, som kanskje er bedre som midtbanespiller enn forsvarsspiller anyway...
Aldri mer Obos....

Xminator

Og hvem skal spiller venstreback da? Ikke glem at Kalvenes er skadet...

Nixon

Quote from: "Xminator"Og hvem skal spiller venstreback da? Ikke glem at Kalvenes er skadet...
Rød makt på Hansa

Xminator

Alternativet heter Sanne, eller i beste fall Guntveit :p Og regner strengt tatt Soma som en bedre midtbanespiller enn Hanstveit. Hanstveit hadde vel 2-3 kamper der i 98, Soma spilte tross alt mer eller mindre fast midtbane og ble hentet til oss som defensiv midtbane.

Hvorfor heller Soma enn Guntveit?
* 10 cm
* Minst like bra overblikk
* Bedre skudd
* Guntveit skal spille høyrekant for Knudsen om samme Guntveit er kampklar :p

Toa

Knudsen bør benkes til neste kamp. 1. omgangen hans igår var en skandale. 2. omgang var ikke stort bedre.
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

Lurkin

Og vi gjør vondt verre med Sanne..

                     Opdal

Sigurdsson - Bjarnason - Soma - Hanstveit

Helegbe - Miller - Haugen - Walde

                Winters - Sæternes
Berømte Brann fra Bergen

apop

Quote from: "Lurkin"Og vi gjør vondt verre med Sanne..

                     Opdal

Sigurdsson - Bjarnason - Soma - Hanstveit

Helegbe - Miller - Haugen - Walde

                Winters - Sæternes


Ikke dum den der, men jeg synes "Winters på kant"-eksperimentet har vært lovende nok til å fortsette med, og putter derfor Herr Walde frem på topp.

johsmag

for å gå litt vekk fra lagopstillingen. En ting må være klart, de kan ikke fortsette med de jævla langpassningene mot spissene i neste kampen. Glimt har to fyrtårn av noen stoppere. De tar alt i luften, men er relativt treige. Vi må slå gjennombrudspassninger langs bakken.

Xminator

Dritenkelt. Spissene for dagen må ta løpeturen ut mot kantene og en på midtbanen må ta løpene frem i midten. Enkelt ikke sant? :D

Lurkin

Quote from: "apop"
Quote from: "Lurkin"Og vi gjør vondt verre med Sanne..

                     Opdal

Sigurdsson - Bjarnason - Soma - Hanstveit

Helegbe - Miller - Haugen - Walde

                Winters - Sæternes


Ikke dum den der, men jeg synes "Winters på kant"-eksperimentet har vært lovende nok til å fortsette med, og putter derfor Herr Walde frem på topp.


Tenkte på det også, men vil heller at Bengt og Robbie skal få leke seg sammen. At de får tilbake tingen de hadde tidligere i år er det beste som kan skje oss nå. Men Walde på topp er også en løsning.
Berømte Brann fra Bergen

Xminator

Quote

Han hadde faen ikke tenkt på det engang :D Det blir Soma på midtbanen mot Glimt gutter! :)

jegløh

Quote from: "Xminator"
Quote

Han hadde faen ikke tenkt på det engang :D Det blir Soma på midtbanen mot Glimt gutter! :)


Tenkte det samme som deg, xminator. Virket ikke særlig profft eller tillitsvekkende.
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Xminator

Vi trenger helt klart ett eget forum med "Hjelp Mjelde med laget", hard moderering så klart så noen faktisk gidder å lese :p

Gud

Nå har jo Huseklepp signert for brann så kanskje vi får se han på høyrekanten mot Bodø/Glimt. Tør tippe han er et bedre alternativ enn Knudsen og Sanne.

Go Up