• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Tromsø - Brann

Started by Xminator, July 31, 2005, 18:19:58 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Lurkin

Kalven er skadet.

Virker som det blir Cato og Knudsen på vingene, med Helge og Paul sentralt.
Berømte Brann fra Bergen

UnnamedFeeling

Quote from: "Lurkin"Kalven er skadet.

Virker som det blir Cato og Knudsen på vingene, med Helge og Paul sentralt.


"Forøvrig reiste Brann nordover uten kaptein Cato Guntveit. Han er hjemme ettersom familieforøkelse er like om hjørnet. " - sitat Brann.no
quot;Det er godt med alt som er gjort", sa mannen. Han tørket seg i ræven før han dreit.

Lurkin

Vel, skyt meg, jeg mente Sanne.. Tror ikke Helegbe får starte.
Berømte Brann fra Bergen

Xminator

På BTV skulle Mjelde jobbe med "Miller-problematikken". For de som ikke har fått med seg etter kampen der, så er de diskvalifisert fra videre diskusjon :p En fin gjeng er det ihvertfall, og de virket langt fra slagne.

Tror det vil sitte veldig langt inne for Mjelde å vrake Miller fra start...

Sharpy

En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

KEO

Quote from: "Sharpy"Hva ble sagt?


Mjelde antyder vell at Winters blir vraket!!
Nu kør vi!

KennethS

Knudsen og Sanne på vingene? uff ja ja.. e ikkje noen stor optimist forann morgendagens kamp.
tå på Brann

Lurkin

Sanne på vingen er en skade i seg selv.

Robbie på vingen sier jeg.
Berømte Brann fra Bergen

Green shirt mush

Dagens brann lag:(sakset fra bt.no)

Brann (4-4-2): Håkon Opdal - Kristjan Sigurdsson, Olafur Bjarnason, Ragnvald Soma, Erlend Hanstveit - Martin Knudsen, Helge Haugen, Paul Scharner, Robbie Winters - Charlie Miller, Bengt Sæternes.

Winters på vingen,meget interessant faktisk.
Aner vi to målgivende fra Robbie i dag?
i!
ACAB

Xminator

QuoteMatin Andresen trener godt, men ifølge Mjelde er han tidligst klar til bortekampen mot Bodø/Glimt neste søndag.

Redningen er nær! :) Haugen har 2 kamper på seg til å bli uunværlig :p

Nemesis

Spenstig og spennende med Winters på kant.  Ser to negative sider ved det da: Defensiv jobbing/kvaliteter og Patrice Bernier som høyrekant fro Tromsø.......... Ellers håper jeg på at Winters får det skikkelig til på kanten!!
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

Nixon

Synes også Winters kan bli bra på kanten. Men nå syntes jeg også at 4-3-1-2 mot VIF virket som en god ide. Så meg skal man ikke høre for mye på...

Men jeg vet at Mjelde har lekte lenge med tanken. Så forhåpentligvis har Winters øvd seg litt på rollen på trening også.
Rød makt på Hansa

Toa

Quote from: "Nixon"Synes også Winters kan bli bra på kanten. Men nå syntes jeg også at 4-3-1-2 mot VIF virket som en god ide. Så meg skal man ikke høre for mye på...

Men jeg vet at Mjelde har lekte lenge med tanken. Så forhåpentligvis har Winters øvd seg litt på rollen på trening også.


Winters på kanten ble vel også diskutert litt når høyresiden ble diskutert i vår. Tror det kan fungere veldig bra.

4-3-1-2 mot VIF, derimot, var jeg veldig skeptisk til. Det har vist seg hver gang at 4-4-2 er det Brann er best på.
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

Skotten

Winters har mange av de kvalitene en vingspiller trenger. Han er sikkert med ball, flink til å utfordre, og har en god og smart innleggsfot. Det er også på venstrekanten av angrepet han er flink til å skjære inn i feltet, komme til målsjansen for seg selv og andre. At han er en av Norges beste på assist er også et tegn på at dette kan gå bra.

Det eneste er det defensive, ser ikke for meg Winters på defensive løp for å hjelpe Hanstveit. Men Hanstveit var vant med Kvisvik, så å være alene på venstrebacken er ikke en ny situasjon for ham.

Men om dette hjelper i Tromsø? Aldri i livet. Tromsø med ti kamper uten seier, kombinert med det faktum at lag som sparker trenere midt i sesongen IKKE pleier å vinne neste kamp, gjør dette til årets sikreste Branntap for min del.

Brann har altfor gode odds til ikke å gjøre dem til skamme.
 Sportsklubben Brann feirer i år et noe spesielt jubileum, hvilket?

Trivial pursuit anno 2063.

chris_henrik

Første halvdel av 2004 sesongen kom Winters alltid forbi eller fikk lagt inn fra venstrekant. Har stor tro på dette trekket.
<BRANN> ..... DKFM

Toa

Nesten litt skremmende at det er Winters selv, og ikke Mjelde som har funnet ut at dette kan virke...
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

KEO

Quote from: "Toa"Nesten litt skremmende at det er Winters selv, og ikke Mjelde som har funnet ut at dette kan virke...


Litt skremmende??   mye spør du meg
Nu kør vi!

hocey

Det bør nå ikke komme som en overraskelse på noen at det er ikke Mjelde som har kommet på dette trekket.

Etter å ha sett på videoen av brann - vif uttalte nevnte Mjelde at Scharner er best sentralt i en offansiv rolle. Trenger ikke være romfartsingenør for å skjønne det, selv uten videobeviset til Mjelde.

Glad for at Mjelde går tilbake til 4 4 2, men frykter et nytt tap i dag.
tenhus kan lett bryte sammen når de er dårlig bygget

Nixon

Quote from: "hocey"Det bør nå ikke komme som en overraskelse på noen at det er ikke Mjelde som har kommet på dette trekket.


Hvor har du det fra? Jeg leste for mange uker siden (da Kvisvik-saken ble kjent) at Mjelde kunne tenke seg å prøve Winters på kanten. Poenget her er vel at Mjelde nå roser Winters fordi skotten har lyst til å spille på kanten. Det er noe helt annet.
Rød makt på Hansa

hocey

Det var en kommentar på innlegget over, så har vel egentlig ikke noen gode kilder, så du har rett i det. Men uansett hadde nok Winters spilt der i stedet for å sitte på benken (som Miller) selv om dette ikke hadde vært favoritt posisjonen så Mjelde har jo hatt muligheten til dette trekket i lang tid.
tenhus kan lett bryte sammen når de er dårlig bygget

KEO

Quote from: "Nixon"
Quote from: "hocey"Det bør nå ikke komme som en overraskelse på noen at det er ikke Mjelde som har kommet på dette trekket.


Hvor har du det fra? Jeg leste for mange uker siden (da Kvisvik-saken ble kjent) at Mjelde kunne tenke seg å prøve Winters på kanten. Poenget her er vel at Mjelde nå roser Winters fordi skotten har lyst til å spille på kanten. Det er noe helt annet.


oki!  men han brukte vell Sharner på kant uten at spilleren var så veldig lysten på det?? eller?
Nu kør vi!

Nixon

Rød makt på Hansa

hocey

Godt poeng Nixon, men kan jo kanskje ha noe med hvordan formasjonendringene blir gjort. Uansett så passer 4 4 2 best for Brann med de spillerne vi har. Håper for all del at TFL kan løfte vingspillet når han blir frisk og at Winters kan bli en suksess. Da kan vi få litt av et offansivt spill
tenhus kan lett bryte sammen når de er dårlig bygget

megleren

Dagens kamp er viktig å vinne fordi da finner de troen på at det går å ha et godt lag etter Kvisvik sin avgang. Og skal vi henge med sånn noenlunde til slutt. Og ikke minst troen på seg selv. Det har gått litt i mot i det siste og vi trenger en opptur nå!
r og blir et sittesvin på Hansa

BrannSupporter

Jeg har i hvertfall større tro på Robbie på venstre kant enn Charlie på høyre når han spilte der.

Sharpy

Quote from: "Sharpy"Mitt lag:

Opdal
Sigurdsson, Bjarnason, Soma, Hanstveit
Knudsen, Scharner, Haugen, Winters (tja, hvorfor ikke?)
Miller
Sæternes


Huff da! Man stiller seg lagelig til for hogg. Det er ikke meningen at Brann skal stille den førsteelleveren jeg foreslo tidlig i debatten! Mye bedre at de stiller med et par endringer, sånn at jeg har noen å klage på når det går galt.
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

anders millar

Går kampen på Tv idag ??
Brann, må ha det bare må ha det..

KNUDSEN

kampen vises på web-tv men ikke på vanlig tv
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

KEO

Quote from: "Sharpy"
Quote from: "Sharpy"Mitt lag:

Opdal
Sigurdsson, Bjarnason, Soma, Hanstveit
Knudsen, Scharner, Haugen, Winters (tja, hvorfor ikke?)
Miller
Sæternes


Huff da! Man stiller seg lagelig til for hogg. Det er ikke meningen at Brann skal stille den førsteelleveren jeg foreslo tidlig i debatten! Mye bedre at de stiller med et par endringer, sånn at jeg har noen å klage på når det går galt.


Får håpe du kan komme medf kvasse kritikker i fremtiden,, for det vil vell si at laget ditt var vellykket. lol
Nu kør vi!

anders millar

ka må til får å se en kamp på web-tv da ??
Brann, må ha det bare må ha det..

KEO

Quote from: "anders millar"ka må til får å se en kamp på web-tv da ??


Gå inn her å registrer deg.på web! og etter det så kjøper du en enkel kamp med Brann- tromsø
http://pub.tv2.no/TV2/video/
Nu kør vi!

Lurkin

Ja, da ønsker jeg alle med-supportere lykke til.
Berømte Brann fra Bergen

Lennono8

Bare jeg som har problemer med NRK? Står at direktesendingen er ferdig...

KEO

Er det blitt mørke tid i tromsø nå??? er jo svart på ene halv delen av banen,, ser jo ikke en dritt
Nu kør vi!

domrot

Quote from: "Lennono8"Bare jeg som har problemer med NRK? Står at direktesendingen er ferdig...


Samme greiene her. Utrolig irriterende.

chris_henrik

Quote from: "tormoddf"
Quote from: "Lennono8"Bare jeg som har problemer med NRK? Står at direktesendingen er ferdig...


Samme greiene her. Utrolig irriterende.


Samme her. Bernander må gå!
<BRANN> ..... DKFM

Leffen

tv2 har kommentator. nesten som tv det her altså.

herregud, hvorfor er vi så redd for tromsø? vi spiller jo helt etter deres pipe.
og bengt: slutt å gå i offside 99 av 100 ganger!

domrot

Quote from: "Leffen"tv2 har kommentator. nesten som tv det her altså


Faen altså - må vel kjøpe tilgang til tv2 også nå.

KEO

er det andre som har problemer med at tv2 hakker noe jævlig
Nu kør vi!

pusuren

1-0 til brann, robbie winters:)

Xminator

Wiiiiiiiiiiiiiinters!

Lurkin

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

Robbie! Kant! Jeg har sagt det hele tiden!!
Berømte Brann fra Bergen

KEO

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Nu kør vi!

`Nisse

JAAAAAAAAA!! eg dør!! noen som ser kampen som kan si om Brann er det beste laget?? Ser det ut som om det blir seier for øyeblikket??

Lurkin

Tromsø åpnet best, men Brann har blitt bedre..
Berømte Brann fra Bergen

Xminator

Opdal og Haugen best i første del, Miller kom sterkt mot slutten. Scharner har vert like usynlig som de to forrige kampene. Litt rot i forsvarsspillet, men eller godkjent -.

Leffen

1-0,greit resultat.
sleit i starten av kampen, altfor pinglete i duellene(som vanlig), og lite kretivt spill. løftet seg utover omgangen.
robbie, ok på venstre.
spiller vi vårt eget spill, kan vi vinne med flere mål. dette tromsø-laget er ingenting å legge seg bakpå for.

domrot

Quote from: "KEO"er det andre som har problemer med at tv2 hakker noe jævlig


Hakker ikke her. Men han kommentatoren er helt elendig.

Lennono8

Kommentatoren er fra Bergen, men holder tydeligvis med Tromsø. Merkelig type...

Lurkin

..skummelt... men ingenting slår kommentatoren til TV Norge under Brann - OB (oooooog DER skyter Opdal ut ballen).

Uansett, 4300 tilskuere? Fy skam..
Berømte Brann fra Bergen

Go Up