• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Guts og vilje

Started by Brannfrelst, July 31, 2005, 10:49:46 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Brannfrelst

http://www.skbrann.org/sesongen/kamp?kampID=692
Det de skriver om spillerne her på børsen er helt latterlig. Guntveit fikk 6. "Viste guts og vilje"?? Var jo passiv som bare... Det gjelder resten av laget også,istedenfor å bare klinke i står de å ser på og venter.
Trodde det var positivt at vi var det snilleste laget i Tippeligaen,men vi må bli mer rå. Se på VIF,se på Start,se på LSK. Se på Brann :(
2.10.07-Gullet kom hem!

Xminator

Jeg er litt enig med SKBrann.org der. Det får derimot holde med en 5'er på min børs :p

Alexåsane

den børsen må jo være noe av det dårligste eg har sett.. men greit nok vi har vel forskjellig syn
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Mr_Soma

Guntveit var en av de svakeste igår!

Og Sigurdsson? Bra grep på Fredheim Holm?

Han var jo rundingsbøye til tider!

Brannfrelst

Sigurdsson er helt håpløs for tiden. Men han kommer vel etterhvert vil eg tro.
2.10.07-Gullet kom hem!

howie

Børsen der var ikke så ille, men det som skjedde på stadion var ille!
Sæternes beste brann-spiller!?
Greit, han scorte et flott mål osv, men Opdal da?
Nå fikk ikke jeg med meg 2-1 målet til VIF da, var jo selfølgelig på dass, men straffen til 1-1 e grei. Opdal var litt uheldig med Iversen, og Iversen legger en fin straffe... Fikk som sagt ikke med meg andre målet til VIF men resten av det jeg så, så mener jeg Opdal var den spilleren som holdt mål i går!

Brannfrelst

Dommeren kunne latt ver å blåse straffe,Iversen hadde aldri nådd igjen den ballen!
2.10.07-Gullet kom hem!

Mr_Soma

Quote from: "Brannfrelst"Dommeren kunne latt ver å blåse straffe,Iversen hadde aldri nådd igjen den ballen!


Ikke når Opdal mister hodet å hiver seg i beina til trønderen - det er jo som å BE om straffe.

Hadde Opdal tenkt seg om så hadde han stått på streken.

Nixon

Quote from: "Mr_Soma"Hadde Opdal tenkt seg om så hadde han stått på streken.


Nå har ikke jeg sett episoden i reprise. Men Iversen kommer jo alene gjennom og har en berøring på ballen rett før Opdal kommer flygende. Det vil jo si at Iversen, dersom han ser at Opdal blir stående, kan endre vinkel på løpet sitt og gå rett på mål. Og da skårer jo han lett.
Rød makt på Hansa

Mr_Soma

Jeg har heller ikke sett situasjonen i reprise - men om det er sant som mange her inne påstår, at Iversen ikke hadde nådd ballen, så får Opdal ta det på sin kappe.

Men men, blir for dumt å klage over sånt i etterkant.

enavgutta

Selv på overtid drev man og spilte ball fram og tilbake i eget forsvar og tilbake til keeper. Sier litt om innsatsen og bevegelsen utpå der.

Yngve

Quote from: "Mr_Soma"Jeg har heller ikke sett situasjonen i reprise - men om det er sant som mange her inne påstår, at Iversen ikke hadde nådd ballen, så får Opdal ta det på sin kappe.

Men men, blir for dumt å klage over sånt i etterkant.


Opdal får ta det på rutinen. Ivers hadde ikkje sjangs å ta igjen den ballen etter ein dårleg touch. Men slikt skjer. Ivers har den rutina som Opdal endå ikkje har.

Nixon

Quote from: "Yngve"Opdal får ta det på rutinen. Ivers hadde ikkje sjangs å ta igjen den ballen etter ein dårleg touch. Men slikt skjer. Ivers har den rutina som Opdal endå ikkje har.


Poenget er vel at Iversen ser at Opdal kommer ut og får det travelt med å rekke ballen og får bare tuppet den videre. Hvis Opdal hadde blitt på streken (slik noen her ville foretrukket) hadde Iversen kunne tatt seg bedre tid og fått kontroll på ballen. Slik jeg ser det måtte Opdal gå ut.
Rød makt på Hansa

Bombefar

Enig med Nixon her. Iversen hadde aldri tatt imot ballen på samme måte hvis Opdal ikke hadde kommet ut

Toa

En bedre keeper hadde reagert 0.1 s raskere, og dermed vært først på ballen. Men men, dette er noe alle keepere gjør fra tid til annen.
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

Sharpy

Quote from: "Xminator"Jeg er litt enig med SKBrann.org der. Det får derimot holde med en 5'er på min børs :p


Totalt uenig med deg der. Guntveit var passiv, feilplassert og lite involvert. Var sammen med Sigurdsson og Scharner Branns svakeste spiller i mine øyne.

Min børs:

Opdal: 5
Sigurdsson: 2
Bjarnason: 4
Soma: 5
Hanstveit: 4
Scharner: 2
Haugen: 3
Guntveit: 2
Miller: 3
Sæternes: 3
Winters: 5

Fryktelig mye svakt utpå der. Spesielt offensivt.
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Bolsen

Så jo Kvisvik mot rbk...Tuppa ballen rett før keepern kom og tok han.

Xminator

Iversen burde jo uansett ikke fått den pasningen der. Om det var Miller eller Scharner som slapp markeringen på midtbanen i den situasjonen vet jeg ikke, at det var en av dem er jeg forbannet sikker på :p

Og landslagsmålvakt Myhre gav en retur mot Viking som ville gitt Opdal grisehets her inne etter kampen. Så alle keepere gjør feil, Og vi kan knapt klandre opdal så lengde han får motspiller alene igjennom mot seg. Alene med keeper er tross alt mål :p

Go Up