• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Kondolanse protokoll

Started by XPen, July 29, 2005, 17:09:24 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

XPen

Det var med dyp sorg vi i dag mottok budskapet om Per Olav Jonassen sin bortgang. Per Olav har vert aktiv i bst og bataljonen miljøet i mange år. Han ble bare 23 år.

Per Olav omkom i den tragiske lastebilulykken på Haugastøl igår i 12.30 tiden.  Det er ikke sikkert alle kjenner navnet, men han har et kjent ansikt, for de som er faste storestå gjengere, og de som reiser på bortekamper. Per Olav elsket Brann!

Våre tanker går nå til familie og venner som sitter igjen på Sotra med bare gode minner om en blid og koselig gutt.

Takk, Per Olav


Mvh

Espen P

KEO

måtte Brann knuse VIF til ære for han!!
Nu kør vi!


Andrés

Kondolerer... :-(

Ingen fortjener slike skjebner... Håper vi vinner for ham i mårra!
niagara fossen, london og paris -  ka e det mot bergen, nordens paradis?

SuperBrann

Fred over Per Olavs minne, du vil alltid være med oss. Masse kondolanser til famile og venner, vi føler med dere. RIP
VH Rune Nilsen            
          Brann Bataljonen Bergen
                Mob: 95025303

        for bilder: www.runenilsen.dk
mail: rune@bataljonen.no / rune@runenilsen.dk

arild


mr-bolstad

kondolerer

synd at sånt skal skje!

1 min stillhet imorgen!
get land, Eget Landslag.
Brann!!

rødesk

jeg vet ikke bestemp hvem han er, men vist han gikk fast på store stå hadde jeg sikkert kjent han igjen..

Men jeg kondolerer..

Og i respekt synest jeg det burde blitt gjenommført 1min stillhet i måren på kampen..
oen må gå...!

Grey

Jeg skriver meg inn i protokollen :|
Maybe a Greyhound could be my way

Barode

Henger meg på jeg også.

Kondulerer. Trist når sånt skjer. Håper han sitter på en sky i morgen og ser Brann banke Engen.

Lurkin

1 min stillhet.

Hvil i fred.
Berømte Brann fra Bergen

Erik

Kjente godt Per Olav.. Kjører selv lastebil og har jobbet med han.. Misje og resten av nordre del av Sotra er i sorg i dag.. Synd han ikke fikk oppleve brann ta seriegull.. Jeg kommer til å gå med sørgebånd på kampen i morgen i minne for Per Olav... Hvil i fred..

sekto

Kan ikke si jeg kjenner navnet, men vet sikkert godt hvem han er om han var fast på Store Stå. Uansett er det helt fryktelig trist. Om folk er seriøse med at de vil ha en minutts stillhet, så må noen ringe Brann i morgen og gi beskjed om dette.

Noen som tar på seg det ansvaret?

Brann/Bergen

Grusomt at slike ting skjer. Veldig trist...

Kondolerer til familie, venner og alle som kjente han.
R.I.P

Synes noen burde ringt Brann, siden denne mannen elsket Brann, har nok han stilt mye opp på  kamper og støttet Brann i tykt å tynt.. Hadde blitt et fint til minne om mannen.
et er en tilstand som går ut over all forstand, hjertet hamrer og banker for byen og Brann <3

Mr_Soma

Synes det bør markeres - hva med Bjørn Dahl?

Er vel lovlig sent, men uansett.


bd@brann.no

megleren

Stiller meg i rekken av de som kondolerer. Jeg aner ikke hvem gutten er. Men håper at familie og venner tar godt vare på minne om han. Og at Brann kan vise han den siste respekt og holde et minutt stilhet for han. R.I.P.
r og blir et sittesvin på Hansa

paperboy

Har du en fotball, så har du alt!

XPen

Hei!

Til de som lurer på hvem Per Olav er:

Trykk på denne linken: http://bt.no/sport/article.jhtml?articleID=301373 , trykk så på videoen Stein på Stein.

Når de synger "Stein på stein ut for å røyke", så kommer Per Olav i bildet, og han står og røyker. Det er forøvrig eg som står rett ved siden av!

BrannSupporter


Gud

R.I.P Per Olav. Måtte Brann vise deg den respekten du fortjener ved å gi deg 1 minutts stillhet i morgen til minne om deg.

KEO

Håper at F-puben markere Per-Olav sin bort gang i morgen også.
Blir ikke det samme å gå på puben nå, for Per-Olav var en av de som laget mest liv.
Håper mangen vil hedre Per-Olav med å gå med sørge bind på drakten i morgen.

R:I:P    Per-Olav
Nu kør vi!

supporter

Kondolerer

syntes også at 1 min stillhet vært en fin måte å markere hans bortgang på

AtroZ

Football is a game in which a handful of fit men run around for one and a half hours
watched by millions of people who could really use the exercise.`

Asbjørn

Quote from: "XPen"

Våre tanker går nå til familie og venner som sitter igjen på Sotra med bare gode minner om en blid og koselig gutt.

Takk, Per Olav


Mvh

Espen P


Flott initiativ, Espen!

Ja, nå får vi bare ta vare på alle de gode minnene Per Olav gav oss...

RIP, Per Olav

BL

Dette var fryktelig trist! Han var et kjent ansikt på stadion.

Tankene går til familie og venner!
Hansa-
Felt Z

xena

Trist og ont! Sett mange glade Brann smil fra Per Olav.
Kondolerer til venner og familien på Misje.
Tenker masse på dere!

Linda

Tittis

fikk nyheten i dag, men klarer ikke å plassere ham... men mine kondulanser går til etterlatte, famile, venner og ellers alle som kjente ham. er sikker på at jeg ville kjent ham igjen om jeg så ham.

Kondulerer så mye.
Om det markeres på puben og/eller på stadion så setter jeg pris på det.

R.i.P

capp

mm...

Gud

Så sent som dagen før ulykken var det en artikkel på BT sin nettside om Per Olav Jonassen. http://www.bt.no/lokalt/bergen/article.jhtml?articleID=388097. Veldig trist å tenke på at han skulle lide en slik skjebne dagen etterpå.

lovebrann4ever

K Brann, det er på tide NO!

KennethS

Quote from: "KEO"Håper at F-puben markere Per-Olav sin bort gang i morgen også.
Blir ikke det samme å gå på puben nå, for Per-Olav var en av de som laget mest liv.
Håper mangen vil hedre Per-Olav med å gå med sørge bind på drakten i morgen.

R:I:P    Per-Olav


Det e så sant som det e sagt, vi kaldte han bare "duracell" for han var så livlig der han alltid stod på toppen av trappen. R.I.P. Alltid like jævlig når noen du vet godt kem e går så tragisk bort.
tå på Brann

cyp

En meget trist dag :(

Hvil i fred Per-Olav
elt O e snobbete!!

lillebjørn

hvil i fred per olav.
du var den mest sprudlende personer og en gledespreder som fantes.Du lagde alltid liv i leiren.ingen erstatter.d er obligatorisk med sørgebind rundt venstre arm idag.
hilsen meg og bømlo gjengen..................

d blir et minutt stillet på puben og stadion idag..

Geddi

Du vil bli dypt savnet. Større humørspreder skal en leite lenge etter. Tok ikke lange tiden etter ett tap å komme i godt humør igjen med ham i nærheten.
vh
Geir Tonning

eksilbergenser

Noen som har kontaktet Bjørn Dahl om dette?
lt for Brann!

abe78

Kondolerer.

La oss synge litt ekstra i dag...
.og husk!

Brannfrelst

Quote from: "abe78"Kondolerer.

La oss synge litt ekstra i dag...

Og et par hakk høyere. Kondolerer.
2.10.07-Gullet kom hem!

brannjente

RANN Bergens stolthet

DonCorlione

rann + Hansa = Ekte Bergenser

Nixon

Kondolerer.

Hvis det er han jeg tror det er (utfra "Stein på stein-linken) husker jeg han helt yr og gal fra supporterkonserten i Køben i vinter. Stod vel mer eller mindre og sang sammen med vokalisten under hele konserten.
Rød makt på Hansa

Erik

Han var en av våres beste... Han vil vere dypt savnet fra mitt syn.. Han var en Brannsuppoerter verdig fra topp til tå... Skal syge for han i dag... tro meg...

lillebjørn

Kommer til å savne humøret og smilet som du alltid hadde på lur.
Takk for alle gode minner. Du vil alltid være en del av oss.

kondolanser fra Jill, Marianne, June og Cathrine.

Truls

Jeg kondolerer!

Håper han hedres på en fin måte og at livet går videre for de etterlatte! Det beste vil vært Brann gull i år for å hedre han!
kal de aldri slutte å plage oss om Søndagen ?

johsmag


SKB e BEST!!!

Han og familien får mine kondolanser.

Kan ikkje si at eg kjenner han personlig, men det e likevel så fryktelig tragisk..
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

brannfrik

hvil i fred Per Olav...

gull05

Fryktelig trist, forferdelig for famile og venner og så klart hele Brann familien. Hvil i fred.
ød makt.

brannsupporteren:-D

Det er så fryktelig trist å høre om sånne forferdelige ting.

Mine kondolanser og tanker går til familien hans og venner.

Hvil i fred.
url=http://www.bergenck.net]BCK HJEMMESIDE[/url]

pimbolinn

Takker også til Frode som tok initiativ til 1minutt stillhet på puben før kampen. Gutten vil bli savnet...  Kondulerer                 -Linn-
Brann - Bergen - Hansa

Sissi

Kommer til å savne deg og ditt humør masse Per Olav. Håper du har det bra der du er nå.

Min dypeste medfølelse går til familien...

*Sissi*
Sissi*

Go Up