• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Hetsing av Flo

Started by Texas, July 27, 2005, 21:29:21 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

cm

Tro det ingen som har sammenlignet Flo-overgangen med Figo sin fra Barca til Real. Han kostet 440 mill, og hadde Brann fått det for Flo skulle jeg stilt på kampen på lørdag med "I love Flo" tatovert i pannen....

C@Bøe_79

No må ikke folk bla ut sitt kjærlighets liv og/eller sine syn på livet her.
Dette blir for dumt, supportere er som elefanter glemmer ikke før de har fått tatt et "oppgjør".
Mange supportere i Bergen mener de har nope usagt til Flo,og dette er hans første retur til Stadion.
Og dette er Brann-supporternes første mulighet til å ta det "oppgjøret" med Flo,og la no de for guds skyld gjøre det da..
Og for å svare Xminator: Hun hadde fått hørt det :)


Christian Bøe
For seg selv!
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

naitsirk

+ at flo aldri gjekk te feks rbk,vif.

får berre håpa at tifoen mot flo ikkje påvirke han motsatt.at han får lyst te å ta igjen.(då med scoringar).da e ihvertfall ein måte eg hadde reagert med, og eg trur ikkje mangen profesjonelle fotballspelara reagere med å spela dårlig.

uansett,flo har eg ikkje skjenkt ein tanke dei siste 4-5 åra. og sånn kjem da nok te å bli.

hocey

Til alle dere som skriver at vi som misliker Flo intenst oppfører oss aper:

For det første handler fotball om følelser; både posetive og negative. Flo frembringer kun negative tanker hos meg og hos andre som har vært Brann supportere I mange år. De 110 000 på Nou Camp som pep gjennom hele kampen mot Figo I returenen (selv om Real hadde betalt flust med penger for han), er de også aper? I de ligaene med de beste supporterne finnes det et sterkt engasjemant både for medspillerne, men også mot de som svikter laget totalt.

For det andre, Flo var en stor publikumshelt I Bergen som lurte både klubben og oss opp I stry. Derfor trekker jeg sammenligningen med Campbell som sa at han bare kunne gå til en storklubb på kontinentet rett før han skrev under for erkerivalen. Husker banneren på White Hart Lane når han retunerte: We hat you so much because we loved you so much.

Til slutt: Hvis ikke Flo saken engasjerer en Brann supporter mangler det også engasjement for klubben I det hele tatt. Hvis ikke vi kan håpe fra spillerne en hvis lojalitet mister hele tingen perspektiv. Derfor blir lojale spillere som Kvisvik hyllet som viser ekte følelser for klubben. Derfor bør vi også vise Flo hva vi mener om griskhet, falskhet og manglende klubb følelse. Derfor synes jeg banneret (uten at jeg vet hva som står på det) er helt på sin plass!
tenhus kan lett bryte sammen når de er dårlig bygget

naitsirk

nok ein gong!
flo overgangen vert samanlikna med figo og campell.flo gjekk aldri te ein rival, og hetsen e kun basert på økonomi og ingenting anna.da gjeld ikkje for dei andre sakane.

rødesk

Quote from: "naitsirk"nok ein gong!
flo overgangen vert samanlikna med figo og campell.flo gjekk aldri te ein rival, og hetsen e kun basert på økonomi og ingenting anna.da gjeld ikkje for dei andre sakane.


Han gikk ikkje til en rival nei, men han tenkte faen kun på seg selv og snøt Brann for millioner!!... Den kødden tenkte bare på seg sjøl !
oen må gå...!

Xminator

Quote from: "naitsirk"nok ein gong!
flo overgangen vert samanlikna med figo og campell.flo gjekk aldri te ein rival, og hetsen e kun basert på økonomi og ingenting anna.da gjeld ikkje for dei andre sakane.


Da har du misforstått litt.

Det er basert "litt" på økonomi, men mest på gjennomføringen. Flo og agenten brøt regelverket så åpenlyst at du må være advokat for å si at de var uskyldige. Det er enkelt og greit ikke mulig å skrive under en kontrakt som dette timer etter at han hadde mulighet til å "snakke" med andre klubber. Det skjedde bak Branns rygg, det skjedde til tross for at Brann fant minst like gode alternativer. Alternativer samme Flo brukte uker på å "tenke på". Millionene er skitt happens, gjennomføringen luktet dritt.

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

Xminator

Du blir en god tilvekst til Leppa og de andre på Gamle Sitte Krøvel :p Min far har foresten en plass i pensjonistsofaen, du kan finne en meningsfelle der.

P-K

Quote from: "krøvel vellevold"Det rare er jo at de fleste på Store Stå ikke engang var begynt på skolen da Flo spilte for Brann. Likevel skal de bry seg og bruke all energi på lørdag til å hate Flo.


Slik det ser ut på meg er det vi som var "for gamle" til å stå på Store Stå under Flosaken som misliker ham, mens den yngre garde ser ut til å tale for at han ikke er noe å bry seg med...

Det neste blir vel at vi skal slutte å hylle Ahlsen hver gang han tar turen også. Fordie det er så lenge siden... ( Motsatt sammenligning, men likevel... )
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

grei


uptas

Flo-saken er den største judas saken i Norsk fotball så lenge jeg kan huske. Eneste som kommer den saken til knærne er Bergdølsmo's overgang fra LSK til RBK.

Supportere som kun klapper og synger positivt og er glad i andre finnes det nok av i andre idretter. Fotball handler, ivertfall for meg, om følelser, både positive og negative. VIF er på listen over hatlag og skal selvfølgelig få sin posjon dritt iløpet av kampen. VIF's idiotspillere fra Molde og slikt no pakk skal selvfølgelig også få høre det. Men Flo er og forblir et annet kapittel. For de som ikke husker saken. Både han og agenten sa hele tiden at enten ble det ny kontrakt eller salg før Bosman dommen tredde i kraft. De presiserte flere ganger at Brann SKULLE få penger. Everton og andre bød rundt 40 millioner, men noen få dager betenkningstid var ikke nok. Alle vet hvordan historien endte og Brann vurderte lenge å politianmelde saken.

Horen av alle horer kommer til staddaen på lørdag og da skal han både få høre og lese hva vi mener om svinet.

megleren

Jeg er enig at Flo er den største Judasen som finnes i Branns historie. Men at en mann som spiller så dårlig som han gjør nå skal hetses skjønner jeg ikke. Vi burde heller være glad for at han har  funnet seg en annen melkeku enn Brann. Tenk om han den dårlige spilleren som han er nå hadde kommet hit og loppet oss for 5,5 mill. Og vært så dårlig som han er nå! Vi burde være glad visst han spiller mot oss. Han lopper tross alt Engen for cirka 100.000 kroner for hver kamp han spiller for de. Forbigå den mannen i stillhet og la oss heller håpe han spiller. Han er så dårlig nå at han ikke hadde spilt på Branns 2 lag. Rekdal trodde han kjøpte en topp internasjonal spiss. Jeg gleder meg til å le mannen ut av våres vakre stadion. Se for dere han prøver seg på Oppdal og han redder Flos skudd og hele stadion ler av karikaturen Flo. Nei, gjør som jeg støtt vårt eget lag mot Engen. Og la Flo seile sin egen sjø.
r og blir et sittesvin på Hansa

krøvel vellevold

Quote from: "Xminator"Du blir en god tilvekst til Leppa og de andre på Gamle Sitte Krøvel :p Min far har foresten en plass i pensjonistsofaen, du kan finne en meningsfelle der.


Poenget mitt er IKKE at jeg ønsker noen pusestemning. Selvsagt skal det være rom for hets. Men det får holde med 10% hets. Folk er jo mer opptatt av motstanderen enn av Brann. Og på lørdag kommer det til å ta helt av. Da er det så mye å hate at det knapt blir tid til annet. Og både når det gjelder x-damer, motstandersupportere og judasspillere, så er det beste middelet å fullstendig overse dem! Da føler de seg totalt verdiløse! Når vi kommer til å ha alt fokus rettet mot Klanen og spillerne i blått, tror jeg nok de vil føle seg betydningsfulle. Det er ingen som gidder å hate noen som er helt talentløse eller betydningsløse. Når Klanen klarer å lire av seg "Hater Bergen By" 25 ganger i løpet av en kamp (og til og med da de var i Newcastle), skjønner jeg at de har komplekser for vår by.

Og bare så det er klart: Jeg liker heller ikke Flo, VIF, Klanen, Hulsker, Hoseth, Gashi, Rekdal, etc. Men mitt fokus er på Brann!
Legg ned hele klubben!

Nemesis

Hovedfokuset bør alltid ligge på å støtte laget/heie det frem. Men selvfølgelig skal motstanderen merke at de spiller på bortebane, og ikke minst at gjester Brann stadion; piping, buing, hånd gester, ut med pakket osv osv... er på sin plass.  

Slutt med snillisme og det å være politisk korrekt, vi er fotballsupportere og ikke minst Brann supportere! Den almene oppfatning av oss er jo at vi er noen uhøflige høylytte ignorante idioter som drikker altfor mye øl. Så begynn å oppfør dere som det!!  Når Hoseth tar corner så skal han høre: "du e ekkel", "stygge homo" eller "eg har pult din mor!". Det er sånn det skal være! Vi skal være ufordragelig med motstanderen så lenge det ikke går på bekostning av vårt eget lags støtte.
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

Truls

Jeg skriver nesten aldri noe her inne.. Men denne saken klarer jeg ikke bare å passere. Stalin dette er andre gang jeg ser deg skrive "hvorfor bry seg om FLo, hva er vitsen med å hetse han?" Og dette er andre gang jeg sier til deg: Om du ikke fatter det sviket Flo utførte, de ulovlighetene som han og Kjenner begikk så kan du bare være på borteseksjonen, flytte til Oslo og bli klansmedlem! Du er en skam for Bergen og Brann, det gjelder alle dere andre som mener det ikke er noen grunn for å hetse Flo.

Jeg er direkte skuffet over at dere kan si: "det er gått åtte år"
Hva faen med 2. verdenskrig... Skal vi drite i den? "Det er jo gått 60 år siden den var ferdig, hvorfor bry oss om at en 6 millioner jøder, sigøynere, homofile etc.. ble gasset?"

Da takker jeg for meg denne gangen.

tifo klar for lørdag. Ta med egne steiner.
kal de aldri slutte å plage oss om Søndagen ?

hjallisen

ed beina plantet på bakken

Kenny

Sammenligner du at en kar fra Stryn gikk fra en by til annen by for å spille fotball, med at 6 millioner mennesker ble drept?  :shock:

Hvem er lille Flo, og hvorfor bry oss om han??
Vi har nok med å backe opp 11 spillere som skal gi alt for den røde trøyen på lørdag i stedet! Se å få det rette fokus her folkens!!!!

DJ_ADG

Veldig komisk dette. Avisene skriver som vi skulle hatt en draps trussel, men egentlig det så og si ingen som vet ka som skal stå på det. Ge kan si så mye som at det é harmløst iforhold te Kråkesvingen mot Kvisvik i sinn tid.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Nemesis

Quote from: "DJ_ADG"Veldig komisk dette. Avisene skriver som vi skulle hatt en draps trussel, men egentlig det så og si ingen som vet ka som skal stå på det. Ge kan si så mye som at det é harmløst iforhold te Kråkesvingen mot Kvisvik i sinn tid.


Gikk rykter om at banneret var et bilde av "reka" som nettopp hadde dratt pikken sin ut av toeren på hoseth. pikken var tegnet som et hode av Flo, og med snakke boble fra reka: ay ay, jeg tror  jeg har utFLOd!!  
Stemmer dette?
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

Mr_Soma

Håper TIFO-gruppen har baller nok til å gi faen i hva POL osv sier og smeller opp banneret på lørdag!

Måtte han brenne i helv....

Helge

Var på denne dugnaden i går til Tifo-gruppen, og det arbeidet handlet ikke en dritt om Flo i det hele tatt! Skyt no ikke Tifo-gruppen før folk vet ka tifo det blir på lørdag
å på en smell og reis deg igjen!

paf

Ser mange drar sammenligninger med overgangen til Figo på en eller annen måte her. En ting som er sikkert er at Barcelona og Brann har en ting felles: De legger ned forbud mot grove bannere, etc. Men Barcelona definerte grovt ganske vidt, og syntes at betegnelser som "Quisling", "Hore" og "Judas" var godt innenfor det som kunne aksepteres.

Jeg er en av de få her inne som faktisk var på pressekonferansen til Flo 1. mai 1997. Det var ingen behagelig opplevelse. Flo visste han satt og løy og hadde åpenbart ekstremt dårlig samvittighet overfor klubben. Jeg glemmer ikke så lett de som svikter Brann, og er det en spiller i moderne tid som har gjort det er det ham. Jeg ønsker selvsagt ikke å ha en person med hans egenskaper i klubben vår, men jeg mener han snøt Brann, Tromsø, Sogndal og Stryn for veldig mye penger, pisset på lagkamerater, klubb og alle de som hadde hjulpet ham dit han var. Noe er vanskeligere å tilgi enn annet...

---
Ni av ti horer velger Engen

No.16

E det sånn å skjønnet at ekstremt mangen av mener vi skal holde kjeft fodi han ikke gikk t en rivaliserende klubb???..

Fyren svek oss for 8 år siden og han hadde fått høre det visst han hadde spillt i Bergen før dette,men siden han ikke har så bør vi fortelle ka vi mener på lørdag..

Det er ikke bare Brann som hetser spillere(selv etter 8 år),er faktisk ganske normalt..
Bare se rundt om i Norge og resten av verden,sviker du en klubb sånn som han gjorde med oss så fortjener han å få høre det..

Northside

Quote from: "Mr_Soma"Håper TIFO-gruppen har baller nok til å gi faen i hva POL osv sier og smeller opp banneret på lørdag!

Måtte han brenne i helv....



Baller har de nok, er ikke bare kvinner der... Tror ikke det er de som bestemmer om det skal inn eller ikke, er nok lekepoliti det, og de er jo ikke kjent for å la oss ha det gøy.

Mitt forslag er dersom vi ikke får det inn:
Vi stiller oss på gratishaugen med banneret, fyrer opp noe røyk og bluss bak slik at det blir filmet opp der, og vips, media fyrer opp dagen etter om kor mye vi hater Flo osv :)

Strilen

Det som slår meg etter å ha lest alle tidligere innleggene i denne tråden er hvor mange som skal fortelle hva andre skal mene og tenke.

Dersom noen mener at Flo-svinet (så fikk jeg sagt hvor jeg står i denne saken) fortjener hets og vil bruke tid og ressurser på det, så er da det deres sak. Og dersom andre igjen mener at det ikke er verdt det og at man må glemme noe som skjedde for 8 år siden, så er det jo ingen som tvinger dere til noe annet.

I det store og hele er det vel snakk om ca. 10-20 stykker som har vært med å lage ett banner som de mener er greit nok å bruke tid og ressurer på. Det er jo ikke akkurat samtlige 16-17 tusen som skal på kampen som står bak dette.

At noen mener at Flo-svinet ikke er verdt å bruke tid og ressurser på både aksepterer og respekterer jeg fullt ut, men at andre skal fortelle meg hva jeg skal mene og tenke i denne saken godtar jeg ikke.

Northside

Quote from: "Strilen"Det som slår meg etter å ha lest alle tidligere innleggene i denne tråden er hvor mange som skal fortelle hva andre skal mene og tenke.


Grunnen til at folk nesten sier ka andre skal mene og tenke er vel at veldig mange her inne rett og slett ikke er klar over hele historien og kanskje ikke har forstått hvor mye de millionene Brann kunne fått ville betydd for klubben den gangen. Det er jo nesten forferdelig at folk kan si at vi bare skal drite i denne mannen, det var liksom ikke så gale...  

Tror ikke alle her som har uttalt seg vet så mye om denne saken, bare det at han blir hatet litt og gjorde noe dumt for noen år tilbake når de selv var liten unge og ikke fulgte så gått med.


Men det som forbauser meg mest er egentlig at Brann rett og slett driter i Flo, og ikke minst at de motarbeider oss supportere når vi vil vise litt av hatet mot han. (noe som ikke bryter noe norske lover etc). Skulle nesten tro at Brann var blottet for hukommelse eller historie! Hadde Flo valgt en klubb som var villig til å gi millioner så ville Brann sin historie sikkert vært en annen de siste 8 årene, som f.eks pengekrisen og nesten nedryk.

Xminator

Brann ønsker å fremstå somm 100% ærlige og opptre moralsk riktig. Har ingen problemer med å skjønne Brann. Bortsett fra at det skjedde under ett helt annet regime på Stadion, så føyer det seg fint inn i rekken av "dette tar vi på kammerset".

Hva jeg mener står andre steder i denne tråden. Han var uansett for gammel for Brann. La oss ta oppgjøret nå, vise det vi tenkte og sa for 8 år siden, og så er vi ferdige med saken. Det er ikke nødvendig med tifo til neste år for å si det slik :p

Nixon

Såvidt jeg skjønte av innslaget i NRK Hordaland nettopp har Brann uttalt seg på generelt grunnlag. De vil ikke ha grov hets av Flo.

Men de vet ikke engang hva som står på banneret. Så sjansen er absolutt tilstede at banneret går gjennom sensuren. For av det jeg kunne lese av TV-bildene (fikk ikke se hele banneret) var det en variant av det jeg skrev i et innlegg på mandag, "Du skylder oss penger Flo". Og det kan vel knapt kalles for hets. Så jeg tror nok det vil ordne seg.

Men det kan være lurt av de banneransvarlige å få godkjenning i god tid.  En diskusjon i døren med en kom-aldri-inn-på-politiskolen-vekter kvart på syv er ikke særlig smart.
Rød makt på Hansa

Gud

Tviler på at det banneret kommer inn på Stadion, uavhengig av hva som står skrevet på det. Per-Ove virket ganske klar på at banneret ikke fikk komme inn, men selvfølgelig, man vet jo aldri...

DJ_ADG

Per-Ove é sportselig ansvarlig og har vel ingen ting med ette å gjøre. Det é Knut Ivarsen som har med dette å gjøre. Og eg håer og tror alt går bra.

Quote
Arrangement og sikkerhetsansvarlig i Brann, Knut Iversen, vil prøve å komme frem til en løs-ning med supporterne.

- Vi synes ikke det hørtes noe smart ut, så jeg tror vi må ta en liten prat med supporterne våre. En rimelig løsning er vel helst at banneret ikke kommer opp, men det får vi ta med dem sier han til NRK.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

enavgutta

"Flo - du skylder oss millioner av kroner" mener jeg å ha observert av oppslaget. Ellers vil jeg føye meg inn i rekken og si at de som vil tone dette ned er totalt historieløse.

Ellers så lærte jeg noe i min oppvekst som for meg alltid har vært en viktig rettesnor: VERDIGHET. Som nevnt i lys av flere ting i denne tråden har ikke dette Flopakket hatt noe av dette. Han og advokaten førte alle bak lyset. De sitter igjen med milloner av kroner, men er svertet for alltid. Utrolig at man kan leve med noe slikt egentlig.

Imorgen skal de få høre det. Og et fullsatt Stadion kan ikke advokatløgneren føre bak lyset på noen måte, det er en realitet fra en opinion som forteller sannheten ! Sannheten om svindlerene Kjenner og Flo.

Det er godt vi tør å stå på vårt folkens, gammel som ung - det er noe som bør kjennetegne Brannsupportere nå og videre i fremtiden !

DJ_ADG

EG é imot hetsing av andre spillere. Men dette é anderledes, Flo ble en judas for 8år siden og lørdag é første gang vi(supporterene)har sjangse te å si ifra ka vi synnes.. Og dette banneret vill eg ikkje kalle hets, men et sakelig banner.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Nixon

Banneret (hvis enavgutta har rett) burde ligge langt innenfor det som bør kunne godtas. Noe annet ville være veldig rart.

Ellers synes jeg ikke Flo sin "hjemkomst" bør gå helt upåaktet hen. Men jeg er likevel redd for at dette blir hovedfokus under kampen. Sammen med annen generell VIF-hets vil det bli altfor mye. Det vil kanskje få mange supportere til å føle seg bedre. Men jeg tror neppe våre egne spillere vil spille bedre...
Rød makt på Hansa

Northside

Liten drøm eg har hatt siden Flo signerte for Enga:

Bannere på hver eneste bro fra Flesland og hele veien til stadion! det skal stå kun dritt om han. Tror han ville blitt litt lei seg dersom det stod dritt om han hele veien fra Flesland :twisted:

Men dette er jo ganske urealistisk, vi må jo heller bry oss om Brann.....

Mr_Soma

Du kan ta å lage en stor millionsjekk i hver rundkjøring frem til Stadion.

Nixon

Quote from: "NorthsideFCDH"Men dette er jo ganske urealistisk, vi må jo heller bry oss om Brann.....


Her ser man hvor langt det har gått når man skriver slike lett ironiserende innlegg...
Rød makt på Hansa

J.Odfjell

Håper flo koser seg med sine 30 sølvpenger....Jævla bonde Judas.
Han skulle vært bundet fast naken til en flaggstang på stadion, så kunne vi pælmet kråkeboller på faenskapet!
eT ska skje, for SKB...

Mr_Soma

Flo krever sikkert politieskorte over alt når han kommer på lørdag -

Han har ihvertfall penger til å betale for seg.

grei

Quote from: "NorthsideFCDH"Liten drøm eg har hatt siden Flo signerte for Enga:

Bannere på hver eneste bro fra Flesland og hele veien til stadion!


Ingen dum idé dette. Fyr opp "hjem med pakket!"-meldinger på alle broer. Tifo-folket har vel ca et døgn på seg.

Engamann

Hva er det som gjør Flo til norgeshistoriens (som noen av dere vil ha det til) største Judas??
Jeg skal være den første til å innrømme at jeg ikke kjenner hele historien bak overgangen hans til Chelsea. Men likevel syns jeg denne planlagte hetsingen virker rimelig patetisk. Skulle Flo ha valgt klubb etter hvilken klubb som tilbydde mest penger til Brann, eller skulle han gå til den klubben han selv vil spille for/det beste laget som var interessert. Hvis en klubb som Chelsea er interessert, men samtidig ikke er interessert i å betale penger for spilleren; mener dere FLO skulle ha skrevet under ny kontrakt med Brann for så om mulig gå glipp av muligheten til å signere for en av Englands største klubber??

enavgutta

De fleste vil tjene seg bikkjerike, men måten du gjør det på forteller hvem du er. Nedtellingen har begynt folkens, dette bli blir en stor dag når vi bergensere samlet skal fortelle hva vi mener om å gjøre ting på bekostning av andre.

Jeg setter følgende tese ut på prøve:Flo og kanskje først og fremst Kjenners forretningsmetoder i denne saken som førte til at de og ikke Brann fikk millioner av kroner satte Branns økonmiske og sportslige utvikling tilbake med flere år. Vi kunne altså unngått fallgrubene og krisene og fått en mer solid økonomi og bedre spillermateriale på et tidligere tidspunkt, spilt i Mesterligaen; ergo vært en mer etablert storklubb idag. Muligens ville utviklingen sørget for at vi de fasilitetene vi håper står ferdige i 2008, hadde stått der idag uten BOB!!

Andrés

Quote from: "enavgutta"...Jeg setter følgende tese ut på prøve: Flo og kanskje først og fremst Kjenners forretningsmetoder i denne saken som førte til at de og ikke Brann fikk millioner av kroner satte Branns økonmiske og sportslige utvikling tilbake med flere år. Vi kunne altså unngått fallgrubene og krisene og fått en mer solid økonomi og bedre spillermateriale på et tidligere tidspunkt, spilt i Mesterligaen; ergo vært en mer etablert storklubb idag. Muligens ville utviklingen sørget for at vi de fasilitetene vi håper står ferdige i 2008, hadde stått der idag uten BOB!!


Til dere som ikke skjønner hvorfor vi hater flo...

Det er ikke fordi han skiftet klubb... Fyren må skifte klubb så mange ganger som han bare klarer for min del... Det er fordi at han grein seg til å dra til chelsea når han gjorde, og det medførte at vi fikk småpenger i klubbkassa. flo var favoritten min når han spilte på Stadda, men etter det han gjorde mot SKB, så mistet han alle stjernene i boka mi iallefall.. Everton og diverse andre lag var villige til å legge 20 mill + på bordet for å få han over til England. For de som kan litt matte, så skjønner vel alle at 20+ millioner norske kroner er mye bedre enn 3 lusne millioner i dette tilfellet... At spillere bytter klubb er hverdagen i fotballen, men på den tiden flo gikk til chelsea svidde det ekstra mye fordi vi var mer eller mindre rævkjørte økonomisk. Det er ikke takket være pengene vi fikk for flo at vi har karret oss opp igjen på trygg grunn. vålerængen og lørenskog nyter fortsatt godt av pengene de får hver gang carew bytter klubb. lørenskog har så langt fått utbetalt over 3 millioner og de har laget nytt anlegg der ute for de pengene og satset på utviklingen i klubben. Ka gjorde pengene vi fikk for flo? Skjønner dokke korfor vi mislika flo no? Jeg kommer ikke til å stå å spytte etter fyren eller gjøre noe dumt som det, men å slenge et eller 20 ukvemsord, hva er galt i det når han gjorde det han gjorde? Han spiller for fienden vår no, og han var allerede en folkefiende i denne byen etter det han gjorde, ka e galt me å la han få høre ka vi meina om han?
niagara fossen, london og paris -  ka e det mot bergen, nordens paradis?

naitsirk

"Hvis en klubb som Chelsea er interessert, men samtidig ikke er interessert i å betale penger for spilleren; mener dere FLO skulle ha skrevet under ny kontrakt med Brann for så om mulig gå glipp av muligheten til å signere for en av Englands største klubber??"

faktisk enig engamann.
blir for dumt når folk meiner at dei aldri hadde gjort da sama.chelsea vs everton!ehhhhh

Mr_Soma

La Flo høre ett HELVETES leven hver gang han berører ballen på lørdag.

Om han ikke blir berørt av det spillemessig driter jeg i  - men at vi sier klart ifra hva vi mener om sviket hans, synes jeg bør komme frem i lyset.

Ikke bare i mediasammenheng,men også nå på lørdag under kampen.

Noen som tar utfordringen med å tenne på en Chelseadrakt, for så å løpe ut på banen å tre den på han?

Vedkommende trenger nok en helvetes spenst.

megleren

r og blir et sittesvin på Hansa

Kallingen

Quote from: "Engamann"Hva er det som gjør Flo til norgeshistoriens (som noen av dere vil ha det til) største Judas??
Jeg skal være den første til å innrømme at jeg ikke kjenner hele historien bak overgangen hans til Chelsea. Men likevel syns jeg denne planlagte hetsingen virker rimelig patetisk. Skulle Flo ha valgt klubb etter hvilken klubb som tilbydde mest penger til Brann, eller skulle han gå til den klubben han selv vil spille for/det beste laget som var interessert. Hvis en klubb som Chelsea er interessert, men samtidig ikke er interessert i å betale penger for spilleren; mener dere FLO skulle ha skrevet under ny kontrakt med Brann for så om mulig gå glipp av muligheten til å signere for en av Englands største klubber??


Engamann, du bør kanskje lese noe av det som står i tråden tidligere? Vil anbefale deg å lese det meste på side 3. Der kommer reaksjonene på at enkelte mener vi ikke skal hate Flo mest av alle de grusomt ekle engenspillerene!  :shock:  Makan til drittstøvel finner du neppe, kanskje bortsett fra agenten hans. Bare synd Runar Normann forlot Engen, ellers hadde vi hatt norsk fotballs 6 mest grusomme skikkelser på ett og samme lag! Gashi, Hulsker, Berre, Hoseth og FLO! Yack! André Bergdølmo og Vidar Riseth klarer nesten å blande seg inn i toppen de óg, men kun nesten! Der har dere 2 aktuelle "forsterkninger" til neste års MiniMolde. Lykke til, og velkommen til Helvete Flo og co.

Engamann

Quote from: "enavgutta"De fleste vil tjene seg bikkjerike, men måten du gjør det på forteller hvem du er. Nedtellingen har begynt folkens, dette bli blir en stor dag når vi bergensere samlet skal fortelle hva vi mener om å gjøre ting på bekostning av andre.

Jeg setter følgende tese ut på prøve:Flo og kanskje først og fremst Kjenners forretningsmetoder i denne saken som førte til at de og ikke Brann fikk millioner av kroner satte Branns økonmiske og sportslige utvikling tilbake med flere år. Vi kunne altså unngått fallgrubene og krisene og fått en mer solid økonomi og bedre spillermateriale på et tidligere tidspunkt, spilt i Mesterligaen; ergo vært en mer etablert storklubb idag. Muligens ville utviklingen sørget for at vi de fasilitetene vi håper står ferdige i 2008, hadde stått der idag uten BOB!!

Mr_Soma

Quote from: "Engamann"


Nei det blir faen ikke enklere enn det!

Flo/Kjenner = Til helvete.

Andrés

Nå skyldte han nok ikke på flo, men han sa at om flo hadde valgt det andre alternativet, så hadde han vært med på å hjulpet klubben ut av det uføret vi var i...

all ære til dagens styre og vollviken.. de har bygd stein på stein til det vi er i dag, og SKB har vel aldri hatt så lyse utsikter på nesten 15 år..?

Herligt
niagara fossen, london og paris -  ka e det mot bergen, nordens paradis?

Go Up