• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

billetter til brann - kålenga

Started by oslo øst, July 26, 2005, 15:26:25 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

arild

Brann - Vålerenga, lør 30.juli   Ledig: 4286 plasser.. så det e en god del igjen.

Northside

Quote from: "arild"Brann - Vålerenga, lør 30.juli   Ledig: 4286 plasser.. så det e en god del igjen.


Sikkert bare stå plasser då... :wink:

Andrés

Jeg kjøpte nettopp billett til Store Stå til ængenkampen. Masse ledig rundt omkring på Stadionen og ikke bare på Store Stå ble jeg fortalt...
niagara fossen, london og paris -  ka e det mot bergen, nordens paradis?

Xminator

13214 solgte. Er ikke mange sitteplassene igjen da nei. Om Klanen klarer å fylle sin kvote blir det nok fullt hus :p Har de fått sine 5% eller får vi reprise på forspillet til 16. mai? Jeg tar gjerne dacapo på kampen ;)

Xminator

Det er nå solgt 13486 billetter. Noen sitterplasser igjen på W, ellers en del spredte enkeltseter, og mange ståplasser.

I følge værprognosen på Brann.no (levert av Storm) blir det Stor Sol, 17 grader og litt vind. Så våre tilreisende kan trygt legge igjen paraplyen i Oslo :p

dudo

Vet ikke om dette er lov, men here goes: Vi er en gjeng på 4 stk som ikke kan gå på kampen. Har plasser på felt D ledige, om noen er interessert selges disse (fortrinnsvis samlet) til kostpris, 230 tror jeg det er.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

feriejan

Quote from: "dudo"Vet ikke om dette er lov, men here goes: Vi er en gjeng på 4 stk som ikke kan gå på kampen. Har plasser på felt D ledige, om noen er interessert selges disse (fortrinnsvis samlet) til kostpris, 230 tror jeg det er.

Ring meg på 911 11 436 eg kjøper.

johsmag

Tipper det blir stinn brakke. Det blir kanon gøy. Vi må gi trøkk så det jomer etter. Det er da gutta spiller skikkelig fotball. spar stemmene til kampen folkens!

Kristin

desverre sitter eg nede på Kreta hvor di skal sende kampen på havanna club.. sikkert mangen stygge vif folk der også....
rann har hatt flere oppvaskmøter siden 3-2-tapet mot Bodø/Glimt på torsdag.

- Jeg har skjønt at det har vært mye snakk og styr. Jeg har vært på noen møter, men har ikke fulgt så nøye med, sier
tomålsscorer Sæternes.

R.I.P.Super-ray

Har billett til store stå. Er selv på Mallorca på lørdag. Om noen er intr i min billett send meg en PM.
7 SUPER RAY - LEGENDE

nummer9

Henger meg på her, er ute etter 2-3 sitteplasser ved sidenav hverandre. Er det noen som ikke kan komme på kampen og har biletter, send en PM ellerno :) (mobil 98 80 80 tretti-en).

paf

Ditto. Jeg har en Store Stå-billett tilgjengelig. Gies vekk under forutsetning av at BBB-medlemskapet er i orden hos mottaker. Send en PM.

Lennono8

Gud bedre for et navn på denne tråden. Hvilken alder ville du tippet trådstarter hadde hvis du kom inn på klanen sitt forum og det sto "Vann - Vålerenga"? Cirka så morsomt er tittelen på denne tråden...

Men bra at folk kan utveksle billetter. Dette er et bra tiltak, og langt ifra svartebørs...

Go Up