• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

DVD fra semifinalen i cupen 1995, mfl....

Started by Mr_Z, July 22, 2005, 18:07:25 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Mr_Z

Snublet tilfeldigvis over noen godbiter i dag. For de som vil ha tak i DVD'er fra Brannkamper GRATIS kan dette være noe:

Brann -Lillestrøm 16 mai i år:
http://thepiratebay.org/details.php?id=3359520

Brann -Lillestrøm Semifinalen 1995:
http://thepiratebay.org/details.php?id=3359538

Brann-Malmø:
http://thepiratebay.org/details.php?id=3359556

Har ikke fått lastet de ned selv enda (slikt tar jo litt tid), så jeg kan ikke gå god for kvaliteten, men jeg krysser fingrene.

Til slutt et lite tips: ikke lukk nedlastningen etter at du er ferdig å laste ned, men la den ligge åpen et par dager, slik at andre og kan få tak i disse godbitene!

SKB e BEST!!!

Holder på å laste ned no og gleder meg til å se om kvaliteten duger!:)
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

Helginho


Helginho

Jevli treig pc...Bare 6dager og 4 timer til 16 mai kampen er lastet ned no..
Gleder meg til torsdag

SKB e BEST!!!

Gikk jævla treigt for meg også..Har lastet ned 5 % no på ørten timer..
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

KjellMo

Lastet ned alt i formiddag på en ca 1,5 timer.
Er noe dårlig kvalitet, men dette må jo være et gammelt VHS opptak og da kan en ikke forvente det bedre.
GGG Travel

Gud

Lastet ned hele greien på ti timer, men klarte ikke å åpne filen. Fikk bare frem et cover bilde av DVDen. Veldig frustrerende.

skip

Sliter med akkurat samme problem som deg Gud. Hadde virkelig gledet meg til å se denne kampen igjen!

Mr_Z

Quote from: "Gud"Lastet ned hele greien på ti timer, men klarte ikke å åpne filen. Fikk bare frem et cover bilde av DVDen. Veldig frustrerende.


Jeg fikk ned 2 filer. Den ene er et bilde (cover) mens den andre er en ISO-fil. Denne filen kan brennes ut med et dertil egnet program. Jeg brukte Nero og det virket som en kule.

At noen skal gjøre butikk på dette og selge filmen med fortjeneste på over 100kr synes jeg er på linje med svartebørssalget før cupfinalen, men det er nå bare min mening...

UnnamedFeeling

quot;Det er godt med alt som er gjort", sa mannen. Han tørket seg i ræven før han dreit.

Gud

Du må laste ned et program som heter Torrent. Gå innpå www.piratebay.org
og last det ned. Du kan kjøpe en del kamper av en viss herremann. Mailen hans er: brann@valentourettes.com. Han selger Brann-RBK kampen fra tidligere i vår pluss Brann-LSK semifinalen fra 1995. Han jobber med å skaffe et par andre godbiter og. Brann-Stabæk kampen som endte 8-1 og semifinalen mellom Brann-Molde i 99. Han går under navnet Estranged på dette forumet. Kontakt han hvis du vil ha Brann kamper på DVD.

UnnamedFeeling

quot;Det er godt med alt som er gjort", sa mannen. Han tørket seg i ræven før han dreit.

Brems

Kan noen forklare hvordan man får lyd på semifinalen fra 95?

Jeg bruker DVD2AVI og klarer ikke å få lyd på?!

Noen som har fått det til og kan hjelpe meg? :D


Brems

pusuren

Quote from: "Mr_Z"
Quote from: "Gud"Lastet ned hele greien på ti timer, men klarte ikke å åpne filen. Fikk bare frem et cover bilde av DVDen. Veldig frustrerende.


Jeg fikk ned 2 filer. Den ene er et bilde (cover) mens den andre er en ISO-fil. Denne filen kan brennes ut med et dertil egnet program. Jeg brukte Nero og det virket som en kule.
Hvordan spiller man av ISO-fil då?

Gud

Bare hyggelig å hjelpe UnnamedFeeling. Sitter selv og venter på Brann-LSK semifinalen fra 95. Gleder meg som en unge :D

Brems

Quote from: "Gud"Bare hyggelig å hjelpe UnnamedFeeling. Sitter selv og venter på Brann-LSK semifinalen fra 95. Gleder meg som en unge :D


Kunne du tenke deg å hjelpe flere da? *smiske*

Brrrems!

Slangen

For å spille av en ISO fil må den enten brennes ut, eller du kan bruke et program som Daemon Tools (http://www.daemon-tools.cc/dtcc/portal/portal.php) til å emulere et DVDdrev i Windows. Da kan du spille den av i Windows Media Player.

Brann69

Noen som kan forklare hvordan jeg kan lage DVD filmer av de kamper jeg har på VHS? Programvare og utstyr som trengs?  Har rundt 100 kamper og hjemmelagde sesongvideoer fra 1990 til i dag..

pusuren

Quote from: "Brann69"Noen som kan forklare hvordan jeg kan lage DVD filmer av de kamper jeg har på VHS? Programvare og utstyr som trengs?  Har rundt 100 kamper og hjemmelagde sesongvideoer fra 1990 til i dag..

Kjøp en dvd spiller med opptaker på, så tilkobler du videospilleren til dvden og tar opp!

mobli

Quote from: "Brann69"Noen som kan forklare hvordan jeg kan lage DVD filmer av de kamper jeg har på VHS? Programvare og utstyr som trengs?  Har rundt 100 kamper og hjemmelagde sesongvideoer fra 1990 til i dag..


Han som har lagt ut Brann-LSK semien fra 95 har brukt Hauppauge WinTV 2000. Link: http://www.hauppauge.com/html/Wintv2000.htm

Jeg ville ha brukt utstyr fra Pinnacle Systems for koble videospilleren tl PCen din. Link: http://www.pinnaclesys.com/

dudo

http://prisguide.hardware.no/vis_kategori.php?cat_id=55

På linken over kan du bruke nær sagt hvilket som helst av kortene, selv om jeg personlig vil anbefale et som bruker PCI-grensesnitt, eller USB 2.0/FireWire om pcen din har det. Sjekk også at det er S-Video-inngang på kortet og -utgang på VHSen, så skal dette være en lek. Alt du trenger å gjøre etter det er å gi meg en lyd, så kopierer jeg det... ;)
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Mr_Z

Har "sporet opp" to nye Brann DVDer på nett:

Brann - Rosenborg 19.06.05
http://thepiratebay.org/details.php?id=3361250

Sesongvideo fra 97
http://thepiratebay.org/details.php?id=3361276

Har ikke fått disse ned enda, men er fra samme bruker som la ut de tre andre DVD'ene.

Helginho

nettopp lastet ned Brann.Lsk, er det stress å brenne dette slik at jeg kan se det på DVDen...?

har ikke så mye peil på sånnt

Mr_Z

Har du DVD-brenner i PC'en, en tom DVD-plate og et program til å brenne DVD'er med er dette enkelt. Jeg bruker selv brenneprogrammet Nero Express og velger "Disk image or saved project" fra menyen. Deretter får jeg beskjed om å velge fil, hvorpå jeg peker på iso filen (ikke coverbildet, men den andre).

Har du et annet brenneprogram gjøres det sikkert på en litt annen måte, men det er uansett snakk om å brenne ut et "image".

Helginho

Takk for hjelpen, skal følge instruksjonene dine til punkt og prikke

Lite problem; var ikke noe .iso fil bare en haug med .vob filer...
Noen andre som har fått til å brenne Brann-Lsk semien 95 over på dvd...

eksilbergenser

.vob filer brenner du ut med Nero. Du velger dvd-drevet ditt og legger alle vob-filene over til VIDEO-TS mappen. Husk å brenn som dvd-video!
lt for Brann!

2rB

Quote from: "Helginho"Takk for hjelpen, skal følge instruksjonene dine til punkt og prikke

Lite problem; var ikke noe .iso fil bare en haug med .vob filer...
Noen andre som har fått til å brenne Brann-Lsk semien 95 over på dvd...

Gud

Sitter nå og koser meg med Brann-LSK semifinalen fra 95. For en stemning og for en kamp!

Mr_Soma

Folk må være så snille å "Seede" etter at de er lastet ned - da går det både fortere og de er mye lettere å få tilgang på.


Last ned folkens og "Seed", altså del den med andre!

chris_henrik

Kampen i morgen går på TV2. Håper noen tar seg bryet å ta opp kampen og legge den ut da det blir satt stor pris på.

Sliter forøvrig med å få ned Malmø kampen, om noen kunne dele litt på den hadde jeg vært takknemmelig.
<BRANN> ..... DKFM

Mr_Soma

LSK kampen fra 95' går i elendig hastighet.... tar jo dager dette her -

Men hadde vært knall om noen kunne få kampen imorgen på tape og lagt den ut!

UnnamedFeeling

Quote from: "chris_henrik"Kampen i morgen går på TV2. Håper noen tar seg bryet å ta opp kampen og legge den ut da det blir satt stor pris på.

Jaja... Jeg har kampen på dvd, men det var plutselig ikke så interessant lenger. Elendig spill - fortjent tap...
quot;Det er godt med alt som er gjort", sa mannen. Han tørket seg i ræven før han dreit.

Mico

Ikke 100% til temaet, men nå har jeg hatt cupfinalen på 99,9% i over en uke... Det er ikke en snill sjel der ute som kan hjelpe meg?

YadaYada

Quote from: "Mico"Ikke 100% til temaet, men nå har jeg hatt cupfinalen på 99,9% i over en uke... Det er ikke en snill sjel der ute som kan hjelpe meg?


Er det disk1 eller disk2 av cupfinalen du mangler 0.1% av?
Jeg kan gjerne seede det for deg.
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

Mico

Quote from: "YadaYada"
Quote from: "Mico"Ikke 100% til temaet, men nå har jeg hatt cupfinalen på 99,9% i over en uke... Det er ikke en snill sjel der ute som kan hjelpe meg?


Er det disk1 eller disk2 av cupfinalen du mangler 0.1% av?
Jeg kan gjerne seede det for deg.


Disk1.
Hadde vært glimrende...

gamlefar

Var fantastisk å se den semifinalen igjen. Helt magisk.

Knasen

hvis dere er lure så laster alle ned samme filen samtidig. Veit ikke helt hvordan bdet funker, men når flere laster ned fra hverandre så går det fortere

Gud

Kan du være så snill og seede Disk 2 også. Så er du en engel;-)

AtroZ

Football is a game in which a handful of fit men run around for one and a half hours
watched by millions of people who could really use the exercise.`

nummer9

Noen som vet hvor denne disk 1 ble/blir seedet?

Min endte på 99.9% for ca 6 mnd siden og har stått der siden. Dette er en torrent fra en "tracker" hos "söta bror" som sikkert de fleste kjenner til :)

Go Up