• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Molde - Brann

Started by Skotten, July 19, 2005, 12:43:05 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

KEO

Quote from: "tintin"e vi berømte brann fra bergen, og vinner vi serien i år?:)


Ikke med denne innsatsen
Nu kør vi!

tintin

går d rett og slett på innsatsen, eller e vi dårligere no en før ferien?

KEO

Miller klarer jo faen ikke å legge ett innlegg en gang,, og denne mannen skal vi betale høy lønn til
Nu kør vi!

eksilbergenser

Vi mangler MA, det er tydelig at vi mangler en sjef!
lt for Brann!

Lennono8

Håper dette blir siste gang jeg heller har sett slutten på et sykkelritt enn slutten på en Brann-kamp. Jeg er flau. Med Start-seier i morgen er det 9 poeng opp. Det er bare å glemme gullet, og heller konse på RL-plass. Jeg gråter!

tintin

referere ikkje til denne kampen, men sånn generelt hvis noen har peiling, er tfl bra på dødball??+

nummer9

Innsats, helt klart. Mye slurv, mange dueller som ikke blir gitt 100% i fra Brann sin side. Utrolig irriterende. Miller sentralt fingerer ikke, går aaaaltfor treegt (er hele laget sin feil idag likevel).

tintin

at miller ikkje fungerer sentralt på midten er jo ikkje noe nytt, han har ikkje storspilt der før for brann... hvertfall ikkje i tl, dette veit jo mim og steffensen... rart at de setter sammen miller + scharner når de har uttalt før at  dette fungerte dårli

KEO

Må nok bare innse at denne kampen er tapt, til et Molde lag som er villig til å blø for drakten. Det har ikke Brann spillerene vist
Nu kør vi!

Tom C

50 kr rett i dass...
Aldri mer Obos....

Erik


StoreS gutt 16

Alt er jo ikke helt svart, Start vil nok slite mot Lillestroem borte. Viking har ogsaa bortekamp.

Dessuten er det mange kamper igjen, saa la oss ikke gi opp gullet helt enda.

eksilbergenser

Føler ikke med deg Tom C. Medgangssupportere trengs ikke
lt for Brann!

tintin

d har du rett i, men hvis vi skal ha gull, må laget forsterkes... hassan og evt øren inn så har vi en fair sjans...

Snorri

Dette skulle vært 4-1, kanskje 5-1.

Edit: Jeg ser at folk fremdeles snakker om gull. Jeg har aldri trodd på gull. At folk ikke ser at dette laget ikke vinner gull i serien etter denne kampen, skjønner jeg ikke. Brann har langt å gå før de kan tenke på gull.
I spent a lot of money on booze, birds, and fast cars. The rest i just squandered"
- George Best

nummer9


StoreS gutt 16

Snorri skrev :
QuoteEdit: Jeg ser at folk fremdeles snakker om gull. Jeg har aldri trodd på gull. At folk ikke ser at dette laget ikke vinner gull i serien etter denne kampen, skjønner jeg ikke. Brann har langt å gå før de kan tenke på gull.


Og hvilke andre lag i aarets serie er det som er saa mye bedre stillt til seriegull? Jeg mener Brann med litt flaks kan greie det, paa lik linje med 3-4 andre.

KEO

Banens desidert dårligste spiller må jo være Miller!! Traff vell ikke med 80% av pasningene sine og brukte jo faen meg en halv omg, på å sende ballen fra seg... Seternes var ikke mye å rope hurra for heller så dette bør få konsekvenser for lag uttaket til neste kamp. Kan ikke ha spillere der ute som ikke gjør jobben sin.  Side backene til Brann fungerte ikke tipp topp heller men det skyldes nok en dårlig dag på jobb og ikke innsatsen som en del andre slet med.
Nu kør vi!

Tom C

Quote from: "eksilbergenser"Føler ikke med deg Tom C. Medgangssupportere trengs ikke


Og du kan bare ryke og reise til helvete.

Forbeholder meg fremdeles retten til å bli sur når vi taper, spesielt når vi i tillegg spiller uten sjel og innsats.

Hva er det forresten som gjør meg til en medgangssupporter? Fordi jeg ikke sier: " Jaja gutter. Det var jammen fint å se dere spankulere rundt på Molde stadion i dag... Synd dere ikke var klar over at det var en fotballkamp i gang der ute..."

Jævla dust.
Aldri mer Obos....

Mort1

Quote from: "KEO"Banens desidert dårligste spiller må jo være Miller!! Traff vell ikke med 80% av pasningene sine og brukte jo faen meg en halv omg, på å sende ballen fra seg... Seternes var ikke mye å rope hurra for heller så dette bør få konsekvenser for lag uttaket til neste kamp. Kan ikke ha spillere der ute som ikke gjør jobben sin.  Side backene til Brann fungerte ikke tipp topp heller men det skyldes nok en dårlig dag på jobb og ikke innsatsen som en del andre slet med.


Gå og legg deg, Miller var den eneste som gadd og ta tak, selv om han ikke hadde dagen. Så var han den som utmerket seg på et svakt Brann lag.
lt For Bergen!

naitsirk

fy faen for ein innsats

Tom C

Aldri mer Obos....

KEO

[Gå og legg deg Miller var den eneste som gadd og ta tak, selv om han ikke hadde dagen. Så var han den som utmerket seg på et svakt Brann lag.[/quote]

Ikke vet jeg ka kamp du har sett, men når du er en sentral midtbane spiller og skal fordele baller videre fremover så er jobben din å treffe medspillere når de går på løp og det gjorde han nesten aldri. Vet ikke hvor mange cornere Brann hadde men det var ikke mye presisjon der uten om 2 stk. innsatsen til Miller har jeg ikke sagt noe negativt om! Men det er kvaliteten på det han gjør. Spiller ikke noe rolle om du jobber 110% i kampen når du faen ikke gjør noe nytte for deg. miller drepte mange overganger for Brann med å bruke for lang tid med ballen. Og når man spiller på borte bane så har man ikke tid til å dulle med ballen. og spesielt ikke når vi ligger under.
Nu kør vi!

naitsirk

+ at sæternes ikkje fortjene ein plass på laget, sånn som han har spelt i da sista.

ps.veit at han hadde ein assist.

Snorri

Quote from: "StoreS gutt 16"
Og hvilke andre lag i aarets serie er det som er saa mye bedre stillt til seriegull? Jeg mener Brann med litt flaks kan greie det, paa lik linje med 3-4 andre.

VIF og Start, for å nevne to. VIF er konger på overangsmarkedet, selv om de ikke har noe geni som trener. Start har fått til mye mer enn Brann med mindre penger en Volvik bruker på bilen sin, og har mer vinnervilje enn hele tippeligaen tilsammen.

I tillegg har jeg ikke utelukket RBK, selv om det Uruguay-prosjektet er gambling. De kan komme tilbake og ihvertfall ta igjen Brann. Husk: RBK kommer alltid sterkt tilbake på høst-sesongen om de har hatt en dårlig vårsesong.

Så har Viking tippeligaens beste trener.
I spent a lot of money on booze, birds, and fast cars. The rest i just squandered"
- George Best

BL

Quote from: "naitsirk"+ at sæternes ikkje fortjene ein plass på laget, sånn som han har spelt i da sista.

ps.veit at han hadde ein assist.


Ja, inn med Mc"gidder ikkje skrive resten av navnet"!! Då blir det fart på.......offsiden
Hansa-
Felt Z

Nixon

Quote from: "Tom C"50 kr rett i dass...


Prøv 3000,-....

Ellers er jeg styrket i mitt syn på at vi trenger Hassan etter å ha overvært kampen i Molde i dag. Kamper uten Andresen og/eller Scharner kan skje altfor ofte utover høsten. Og da trenger vi noen som er bedre enn Miller sentralt.

Ellers skjønner jeg ikke helt vitsen med å kjøpe TFL hvis vi ikke skal bruke ham. Han var jo ledig stort sett hele kampen. Men skapte noe de få gangene han fikk ballen.
Rød makt på Hansa

Snorri

Helt riktig Nixon.

Brann spilte som de har gjort så mange ganger før - de unngikk høyre-siden, som har vært vår svakeste side. Brann prøvde gang på gang å bygge opp angrepet gjennom Tom Sanne på venstre-siden, men det gikk ikke (kanskje med unntak av et veldig flott løp Sanne hadde med ballen i 1. omgang). Men nå har vi solgt Kvisvik, og kjøpt TFL. Og frem til vi får PVM på venstre-siden, så må vi bygge opp angrepene i midten og på høyre-siden.
I spent a lot of money on booze, birds, and fast cars. The rest i just squandered"
- George Best

KEO

[Ellers skjønner jeg ikke helt vitsen med å kjøpe TFL hvis vi ikke skal bruke ham. Han var jo ledig stort sett hele kampen. Men skapte noe de få gangene han fikk ballen.[/quote]

Skjønner og skjønner? det sier jo seg selv at en som spiller på kanten oss Brann får ett stort problem når Miller på Midbanen må bruke 5 trekk mer en nødvendig og skal hele tiden spille opp i midten så han kan få vegg for å komme til egne mål sjanser. Miller er en genial teknikker men noen stor lagspiller er vell han ikke. Etter denne kampen kan vi vell konkludere med at miller passer på en plass i Brann og det er som spiss.

Mener han har vist i det siste at han ikke takler midbane rollen så godt.

VI TRENGER HASSAN!
Nu kør vi!

KEO

Ser at BT har Miller som Brann sin beste spiller i dag???
ikke vet jeg hva kamp denne BT journalisten.

Men den eneste konklusjonen jeg kan komme med er vell at han sitter i Hansa svingen på Brann sine hjemme kamper!!
Nu kør vi!

Mgy

Hva med A ta miller pa venstre?

Xminator

Quote from: "Snorri"Dette skulle vært 4-1, kanskje 5-1.

Edit: Jeg ser at folk fremdeles snakker om gull. Jeg har aldri trodd på gull. At folk ikke ser at dette laget ikke vinner gull i serien etter denne kampen, skjønner jeg ikke. Brann har langt å gå før de kan tenke på gull.

BrannSupporter

Mulig jeg tar feil, men er ikke dette første gang vi taper en seriekamp med mer enn 1 mål siden 1-5 for LSK i fjor? Den kampen ble så hvitt jeg hukser spilt i slutten av juni i fjor.

Men andre ord, vår dårligste kamp i serien resultatmessig på 13 mnd!

Dette skal revasnjeres mot VIF!

naitsirk

ser ihvertfall klart i dag at alle som har meint andresen ikkje leve opp te forventningane,tar grundig feil.

med andresen på banen i dag so hadde aldri berg hestad,rudi og kihlberg dominert midtbanen.
ser og at scharner ikkje fungere i lag med andre enn andresen

BrannSupporter

Charlie, som spilte sentral midtbane i dag, var etter min mening en av Branns beste.

naitsirk

seie kanskje litt meir om dei andre enn om miller

McClane

Miller va den enste som gjorde nåkke kreativt med ballen! Nei, uten Miller har vi ikke mange som kan finne på noe kreativt og skape noe fra intet! Vi trenger spillere med teknikk!

AtroZ

Etter min mening hjalp dommeren mode ta 3 poeng mot et tafatt brann lag. Den ene dytten 10- 15 minutter før slutt med strake armer er alene bevis for det.
Football is a game in which a handful of fit men run around for one and a half hours
watched by millions of people who could really use the exercise.`

Mort1

Quote from: "KEO"Ser at BT har Miller som Brann sin beste spiller i dag???
ikke vet jeg hva kamp denne BT journalisten.

Men den eneste konklusjonen jeg kan komme med er vell at han sitter i Hansa svingen på Brann sine hjemme kamper!!


Det er ihvertfall en som har mer peiling på fotball enn deg.
lt For Bergen!

naitsirk

miller kjempa og dribla og fyrte av skot, men for det meste av tida so sinka han brann angrepa og overgangane.

Xminator

Miller var drit dårlig i de periodene Brann var dårlig. For hver avdribling og vending der han lyktes mistet han ballen 2 ganger og slo støttepasning til markert medspiller etter å ha oversett vingspillere med kjemperom i 10 sekunder.

Offensiv kraft ja, men prisen å betale er altfor høy. Og som sentral midtbane må man jo pokker ta meg legge igjen "litt" innsats hjemover også. Ikke bare i hvert 3. løp... Miller har omtrent like mye å gjøre på midtbanen til ett Brannlag på medaljejakt som vår kjære venn Knarvik.

Det er enkelt og greit klasseforskjell på Miller og Andresen.

naitsirk

ja,har sagt det tidligare:andresen e viktigare enn da ser ut som.
mangen har kritisert han,men trur dei får bita i da sura eple no

KEO

Det er ihvertfall en som har mer peiling på fotball enn deg.[/quote]

Ser ut som det er flere på denne siden som så det samme som meg at Miller bruker alt for lang tid med ballen. Og når det er tillfelle så ødlegger han all offansiv kraft for brann!! og det synest du han skal få brann beste pris for??? Er det Brann du liker eller er det Miller?? av og til så kan man jo lure på enkelte her inne!!
Nu kør vi!

naitsirk

miller e pop for tida.
grei fotballspelar,men ingen frelsar.
trur enkelte på felt Z har fått seg ein ny religion

Leffen

min glede i dag begrenser seg til at t.a flo fikk 2 på dagbladet-børsen, mens PVM fikk 7.
og at etter at vi har rundjult engen neste helg, er vi igjen a poeng.

axon

Mr. Miller var den beste Brannspilleren på lørdag! Han og Scharner er et ypperlig par på midten, Moldes midtbane var bare litt bedre. Jeg er fra Molde og jeg synes media overdriver med at Molde "overkjørte" Brann - kampen kunne fort ha endt anderledes...  Synes dere er utrolig negative her på forumet. Jeg tror Brann blir nr. 2 i serien, etter Viking.

Andrés

Scharner var langt ifra det beste han kan i går. Eneste SKB spiller som har godkjent i blokken fra min side er Håkon Oppdal. For det er et faktum at målle overkjørte oss de 20 første minutta i går, og hadde det ikkje vært for Oppdal, hadde vi lagt under 5-0 etter 20-30 minutt.

Enkelt og greit. Men resten av kampen hadde vi god feeling, bare så synd at kallio scora rett etter vi hadde scora..

Men dokke hadde dommeren med dere også da, la det være sagt.. alseth burde legge opp, helst i fjor
niagara fossen, london og paris -  ka e det mot bergen, nordens paradis?

pags

Ikke rart vi taper selv brann.no ligger jo opp til det...

Fortsatt feriefotball
19.07.2005
Trener Mons Ivar Mjelde var ikke fornøyd med innsatsen fra spillerne i starten av kampen mot Molde.
- Vi sov de første 20 minuttene og kom bak på med en gang. Dermed gjorde vi det vanskelig for oss selv med tanke på å komme inn i kampen.
[ Les hele saken ]

Bare 4 dager fot tidlig med den saken. De var vist eninge om tapet allerede onsdag....[/b]

power

Lemping av høye baller mot Winters og Sæternes er jo dømt til å mislykkes, skal en spille høyt og langt er det merkelig at Dylan sliter benken i 86 minutter. Desverre er Mjelde er svak trener på det taktiske plan.

Xminator

Kan ikke si jeg syntest Brann lempet spesielt mye langt. Noen lange baller blir det, men ikke mer enn naturlig så lenge Molde overbefolker midtbanen som de gjør. Det er middelet når man vil flytte opp laget mot lag med 5 på midten. Og fungerer med en midtbane som er noenlunde tilstede.

Det jeg savnet var forsøkene på å snu spillet. Spesielt utover i andre omgang gikk høyresiden vår med en hel flyplass for seg selv.

Go Up