• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Molde - Brann

Started by Skotten, July 19, 2005, 12:43:05 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

arild

Miller har vert bra..

tintin

tfl?? spent på han eg

Eivind

og dere som ser kampen, kor ser dere han?

Lennono8

Jaja, hva annet kan man forvente med 9 timer trening i uken (jfr. artikkelen i Dagbladet).

I morgen kan vi nok en gang lese om at Mjelde er lei seg for at spillerne ikke var lojale mot planen hans. Nå har han sagt det så mange ganger, at det kanskje er på tide å tenke igjennom hvorfor det blir sånn... Det er ingen grunn til at vi ikke skal spille jevnt med Molde!!

Inn med BigMac. Han stupheader inn ett eller to... ;-) Ut med Sæternes (scorte mål, men det var før).

Lennono8

Godkjent: Opdal, Sanne og Miller.

tintin

hørt på radioen at opdal hadde skyld i siste målet... stemmer dette???!!! hater å ikkje se sjøl:)

Bruiser

Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

nummer9


apop

Vi se kampen på web-tv (jeg ser på denpå nrk.no)

Miller har vært bra i banespillet, men dødballene hans har det ikke vært futt over. Og det er ganske leit når han skal ta alle dødballene til brann.

TFL har vært usynlig store deler av kampen, men det gjelder begge kantene.       vi må komme høyere opp på banen og bre spillet ut litt mer.

Jeg synes vi skal ta ut Sæternes, sette in Haugen, Få Miller på topp og la Haugen og Scharner styre sentralt.

Da blir ikke det defensive ansvaret for Scharner så stort og han kan leke seg mer fremover.

skip

En ting som jeg ikke helt skjønner som Brann prøver på stadig vekk. Hvor mange ganger må de prøve på korte cornere før de skjønner at det ikke går lengre. Tre ganger gjorde de det i første omgang, uten noen som helst form for resultat. Jeg bare lurer.

Bruiser

Quote from: "nummer9"http://go.nrk.no/ego/2100/http://www7.nrk.no/nrkplayer/default.aspx?Hovedkategori_id=2

Koster 50 kr pr kamp

Det koster 50 pr 24 timer. Så vidt eg kan forstå så kan man sjå fleire kamper på den samme femtilappen.
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

Mort1

Har alle lest artikkelen i BT i dag og synes synd på sanne, han har vært møkk. Miller og Opdal er eneste som har vært godkjent.
lt For Bergen!

tintin

blir hvertfall tøft fremover, vif kommer desverre til å slå kamma på tullevål i kveld...

Lennono8

Jeg er på tv2.no. Funker bra her også. Er det kommentator på nrk? Det er ikke det på tv2.

apop

Sanne har ikke vært møkk. Han har skaffet oss flere corner og i det hele tatt vært mye bedre enn jeg fryktet.

Er f**n ikke lett å spille venstrekant når man kun kan spille med høyrefoten.

Vi må bli flinkere til å bruke begge kanbtene i andre omgang, gjerne la strande komme i løpsdueller med Sanne, da sanne her mer fart i lilletåen enn strande har totalt.

Ludvigsen må også brukes mer. han fikk to max tre ganger ballen ute på kanten i første omgang. Bruk gutten mer han er god nok ballen til å lage kaos for molde der ute.

anita

det går an å håpe på et lite mirakel :)

anita

haugen inn for ludvigsen

tintin

er ikkje mirakel om brann skulle snudd dette, men sterkt etter sånn som første omgangen ble... brann skal slå dette laget. sjøl uten super ray og andresen

tintin

miller på høyre då?

apop

ser ut som Scharner har tuslet ut på kanten gitt

tintin


Timbaa

jaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ansa Z

anita


apop

Winters Wonderland. Håper dette viser at han er formen inne

tintin

scharner på kant?? jaja, så lenge vi vinner så:)

KEO

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa   WINTERS
Nu kør vi!

anita


tintin

"ser" kampen på vg live, noen som vet om nettsider som oppdaterer kjappere??

apop

3-1 ikke eksisternede forsvar

Leffen

hva faaaaaaaen er det forsvarte driver på med?

tintin


anita

Quote from: "tintin""ser" kampen på vg live, noen som vet om nettsider som oppdaterer kjappere??


ba sin oppdatering e ganske grei.

StoreS gutt 16

BT og brann.no sin er enda bedre

tintin


anita

Knudsen inn for sigurdsson

Lennono8


tintin

bra... knudsen slår bedre pasninger en ørn2

Snorri

Bataljonen.no/forum sin oppdatering er ihvertfall overflødig. Ser ut som noen vil ha flere poster på forumet. Jeg slenger meg på.

Soma legger en pasning som fører til ingenting.
I spent a lot of money on booze, birds, and fast cars. The rest i just squandered"
- George Best

Leffen

hva skjer med cornerene? herregud

KEO

tror vi kan glemme 3 poeng her i kveld,, med litt flaks 1
Nu kør vi!

nummer9

Greier ikke Miller å løfte ballen inn i feltet? Korte cornere blir nesten aldri noe farlig utav.

tintin


Lennono8

Quote from: "tintin"d e for dårli...


Hehe...dagens mest overflødige kommentar. Det er vel vi alle strengt tatt enige om. ;-)

apop

er det meg eller har  miller gått over på venstre og sanne trukket inn i midten?

tintin

ca et par og tjue igjen?? kommer brann seg inn i kampen igjen?? eller er løpet kjørt?

brann-mann

tror løpet er kjørt, ser ut som de er gitt opp! desverre
oma é vår mann!

tintin

Quote from: "Lennono8"
Quote from: "tintin"d e for dårli...


Hehe...dagens mest overflødige kommentar. Det er vel vi alle strengt tatt enige om. ;-)



oki då, gir meg på tap m den:) frustrasjon... refererte faktisk til noen cornere tidligere... men sløv kommentar, øl brillene sitter løst:)

KEO

Ferie fotball er alltid like gøy å se på
Nu kør vi!

brann-mann

svær sjanse til brann, winters sentret til miller som skjøt utenfor
oma é vår mann!

tintin

e vi berømte brann fra bergen, og vinner vi serien i år?:)

Go Up