• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Spørsmål

Started by Stoffi, July 05, 2005, 15:08:05 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Stoffi

Og jeg prøver igjen, begynner å bli irritert på sensuren....

BBB karene med kort rundt halsen, hva er deres funksjon på SS? Er det å si fra til vaktene om "ulovlige" ting som skjer, eller bare være synlige representanter?


Vær vennlig og ikke slett denne gangen. Det er et spørsmål som jeg undrer på. Det er ikke off topic, ikke banneord, ikke usaklig, og heller ikke krenkende.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

espen

hva med å sende pm til noen i styret om dette emnet?

Stoffi

Jeg kan jo gjøre det og, men vil foreløpig ikke forstyrre dem. De har jo så mye å gjøre, så like greit å spørre her i stedet, hvis noen vet.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

arild

Trodde det var Tifo folka som går rundt med sånne kort. Mener de slipper inn gratis med de.. men e ikke helt sikker..

Northside

Helt på fjeset at det andre innlegget ditt ble slettet, skulle tro de var redd for å svare på det! Kanskje de faktisk e det siden de ikke gadd å svare men bare slettet det.

Men dersom det stemmer at bbb har slike "vakter" for å passe på oss så takker eg for en fin sesong og flytter et annet sted neste år. Må virkelig holde med ekte politi, lekepoliti og kamera.

R.I.P.Super-ray

Hva er det med disse BBB folka? hvorfor slette stoffis innlegg?

er dere redd for noe eller?

Spille med åpne kort, hørt om det?

om dere ikke ser meg her igjen skjønner dere vel alle grunnen..

SKANDALE!
7 SUPER RAY - LEGENDE

sekto

For å svare på spørsmålet, så tipper jeg at disse kortene får man utdelt slik at man kan gå inn og ut av Stadion uten å måtte stoppe å vise billett hver gang man skal inn en dør. Regner med at disse som går med kortene jobber litt i kuliseene før kampen, og derfor får dem utdelt.

Motyka

Quote from: "Stoffi"Og jeg prøver igjen, begynner å bli irritert på sensuren....



Dette er kanskje "off topic" Stoffi, men finner det merkelig at DU klager på sensuren. Du er jo den første til å skrike at tråder skal stenges om du mener at noe av innholdet ikke sømmer seg.

Selvsagt er sletting av helt legitime innlegg en uting. Ser ingenting galt med spørsmålet ditt som burde føre til sletting, kanskje bare at det var drepende kjedelig som vanlig.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Bataljonen

Quote from: "sekto"For å svare på spørsmålet, så tipper jeg at disse kortene får man utdelt slik at man kan gå inn og ut av Stadion uten å måtte stoppe å vise billett hver gang man skal inn en dør. Regner med at disse som går med kortene jobber litt i kuliseene før kampen, og derfor får dem utdelt.


dette er helt riktig Sekto, vi har sikkerhetsmøter bla, ut og inn i administrasjonen om vi skal bringe/hente noe, etc etc. Disse kortene er for å lette vårt arbeide. Og når det gjelder "vår" rolle på SS er det på lik linje med alle andre som står der, vi er der for å støtte Brann.

Håper alle fikk svar på sine spørsmål slik at vi kan legge denne diskusjonen død. Om det er noe annet man lurer på kan man sende mail eller PM.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Lurkin

Quote from: "NorthsideFCDH"Helt på fjeset at det andre innlegget ditt ble slettet, skulle tro de var redd for å svare på det! Kanskje de faktisk e det siden de ikke gadd å svare men bare slettet det.

Men dersom det stemmer at bbb har slike "vakter" for å passe på oss så takker eg for en fin sesong og flytter et annet sted neste år. Må virkelig holde med ekte politi, lekepoliti og kamera.


Litt off-topic, men hvem er det med kamera der inne? Ser ut som en NRK-reporter med jævla lavt budsjett. Er dette for Brann, BBB eller noe annet?
Berømte Brann fra Bergen

Laxevaag

Hvis svaret på det han lurte på var så uskyldig, greit og likefremt som Tore Larsen sier, er det jo meget rart at det opprinnelige innlegget ble slettet. Var det virkelig i Bataljonens interesse å slette inlegget, fremfor å svare så greit som dere gjorde nettopp? Det kan jo virke som dere måtte tenke litt for å komme opp med en plausibel forklaring. Dette øker ikke akkurat min tillit til Bataljonen. I den grad Bataljonen har hatt noen tillit hos meg...

abe78

Et lite tips: Ikke baser bastante konklusjoner på "kanskje" - "jeg har hørt at" - "det kan virke som".

På enkelte av dere kan det høres ut som Bataljonen er rimelig lik CIA.
.og husk!

Grey

I den prioriterte tråden "påminnelse - oppfriskning av regler" skriver Bjarte:

Vi fjerner ikke noe bare fordi vi er uenig med noen og i utgangspunktet fjerner vi ikke noen tema så lenge det er relatert til Brann eller Bataljonen. Derimot vil vi fjerne tema som ikke er relatert til Brann, som f.eks. fjern Semb-aksjonen.

Av og til virker det som om moderatorene har glemt sine egner regler..
Maybe a Greyhound could be my way

Bjarte

Quote from: "Grey"I den prioriterte tråden "påminnelse - oppfriskning av regler" skriver Bjarte:

Vi fjerner ikke noe bare fordi vi er uenig med noen og i utgangspunktet fjerner vi ikke noen tema så lenge det er relatert til Brann eller Bataljonen. Derimot vil vi fjerne tema som ikke er relatert til Brann, som f.eks. fjern Semb-aksjonen.

Av og til virker det som om moderatorene har glemt sine egner regler..


Jeg kjenner ikke til overnevnte sletting, men til deg Grei vil jeg bare spørre hvor moderatorene har glemt sine egne regler? Det står da helt klart og tydelig "og i utgangspunktet fjerner vi ikke noen tema så lenge det er relatert til Brann eller Bataljonen".

Hvor er det da at reglene ikke følges?

Xminator

Går ut fra at trådene ikke slettes, men flyttes til lukket forum. Generelt bør ikke tråder slettes fra ett forum. Da dukker alle de her "hvorfor ble tråden slettet" trådene. Skriv kommentar om hvorfor ting blir stengt, steng tråden og send eventuelt PM til de som har tråkket over. Mye ryddigere og gir ett sunnere blodtrykk for konspirasjonstenkerene :)

Og joda, jeg husker den forrige tråden, den er borte ja, og med mindre diskusjonen tok helt av etter at jeg leste den så var det liten grunn til sletting. Stenging kanskje, sletting nei.

Stoffi

Quote from: "Laxevaag"Hvis svaret på det han lurte på var så uskyldig, greit og likefremt som Tore Larsen sier, er det jo meget rart at det opprinnelige innlegget ble slettet. Var det virkelig i Bataljonens interesse å slette inlegget, fremfor å svare så greit som dere gjorde nettopp? Det kan jo virke som dere måtte tenke litt for å komme opp med en plausibel forklaring. Dette øker ikke akkurat min tillit til Bataljonen. I den grad Bataljonen har hatt noen tillit hos meg...


Mitt opprinnelige topic var litt mer bryskt enn det jeg la frem nå.

Men takk for svar.


QuoteDette er kanskje "off topic" Stoffi, men finner det merkelig at DU klager på sensuren. Du er jo den første til å skrike at tråder skal stenges om du mener at noe av innholdet ikke sømmer seg.


Når folk går over til personsjikanering og lager flere pålogg bare for faen, så er det på tide å stenge tråder, ja.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Grey

Quote from: "Bjarte"
Quote from: "Grey"I den prioriterte tråden "påminnelse - oppfriskning av regler" skriver Bjarte:

Vi fjerner ikke noe bare fordi vi er uenig med noen og i utgangspunktet fjerner vi ikke noen tema så lenge det er relatert til Brann eller Bataljonen. Derimot vil vi fjerne tema som ikke er relatert til Brann, som f.eks. fjern Semb-aksjonen.

Av og til virker det som om moderatorene har glemt sine egner regler..


Jeg kjenner ikke til overnevnte sletting, men til deg Grei vil jeg bare spørre hvor moderatorene har glemt sine egne regler? Det står da helt klart og tydelig "og i utgangspunktet fjerner vi ikke noen tema så lenge det er relatert til Brann eller Bataljonen".

Hvor er det da at reglene ikke følges?


Greit nok at den moderatoren som har slettet den tidligere tråden kan snu seg unna med "i utgangspunktet", men dette er virkelig ett tema som omhandler både Brann og BBB, og i tillegg er det et tema enkelte gjerne er nyfiken på. Hvorfor skal det da ikke tåle dagens lys?
Maybe a Greyhound could be my way

Go Up