• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

ødegaard igjen

Started by espen, July 05, 2005, 09:57:10 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

espen

Jeg vet det er mange her som ikke liker ødegaard så godt siden han valgte RBK framfor Brann. Men nå er han ivertfall en god spiller og kan kanskje tilføre Brann en god del.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=282902

Kanskje Peddien skal fokusere nordover en liten stund? hvis han allerede ikke har gjort det.. Da vil Brann ha Norges desidert beste midtbane hvis de allerede ikke har det..

Så kunne de anskaffet en forsvarspiller eller to så er gullet i boks ;)

Nixon

Rød makt på Hansa

viks

Alle kan gjøre feil, og ta feil valg. Det skal mer mot til og innrømme at du har gjort det...
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Skotten

 Sportsklubben Brann feirer i Ã¥r et noe spesielt jubileum, hvilket?

Trivial pursuit anno 2063.

Nemesis

et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

viks

Miller har spilt sin siste kamp som kantspiller. Dessuten skriver han ikke ny kontrakt blir han sannsynligvis solgt...
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

espen

det virker som Rbk er desperat etter å få frigjort litt lønnsbudsjett, så kanskje ødegaard går enda billigere?

Uansett vil jeg gjerne se ham i Brann drakt, og hvis det blir tilfelle vil jeg si at brann kommer sterket ut av sommeren. På spissfronten synest jeg vi ikke trenger noe mer, vi har allerede Miller, Sæternes, Winters, Tfl, Helgebe, Dylan som kan spille spiss.

Jeg vil si at vi kanskje har Norges beste midtbane fra før, og med ødegaard vil det nok se veldig lovende ut.

Forsvaret er det neste jeg ønsker å se forsterket, men til dems forsvar synest jeg de har skjerpet seg betraktelig i de siste kampene.

JEg tror personlig at peddien og Co har noen ess i ermet, så vi får smøre oss med tolmodighet.

Er det ingen som kjenner Vollvik da? send en sms og si at han kan gjøre opp for "tabben" han gjorde på cupfinale showet ;)

Skotten

Bedre med noen ess i ermet enn i ti i buksen.
 Sportsklubben Brann feirer i Ã¥r et noe spesielt jubileum, hvilket?

Trivial pursuit anno 2063.

jegløh

Quote from: "espen"
Jeg vil si at vi kanskje har Norges beste midtbane fra før, og med ødegaard vil det nok se veldig lovende ut.
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Gnomen

Quote from: "jegløh"
Quote from: "espen"
Jeg vil si at vi kanskje har Norges beste midtbane fra før, og med ødegaard vil det nok se veldig lovende ut.


A� er spiss/kantspiller i et 4-3-3 system, det har han alltid vært...
nomen...

stla

Det hadde jo ikke gjort noe med ødegaard i troppen da, men som mange poengterer her så er det venstrekanten som er prekær, men tfl eller Helgebe som jeg ikke har peiling på hva står for eller ødegaard må jo kunne omskolere seg for en halv sessong? Nå som Vålerengen har forsterket laget såpas og dette er Brann's første realistiske sjangs side 1963 til å vinne gullet så bør man jo strekke seg litt lengre etter de beste tilgjengelige spillerene.. (mener nå jeg..)

EMOM

anders millar

Brann, må ha det bare må ha det..

Gnomen

Quote from: "anders millar"


Hadde passet jævlig bra!
nomen...

SK BRANN

Tviler på at brann har så veldig stor stjerne hos robbie russel etter episoden i sogndal i fjor..
ill Shankly to Tommy Smith, who tried to explain that his bandaged knee was injured :
"Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It's Liverpool's knee!"

KEO

Quote from: "SK BRANN"Tviler på at brann har så veldig stor stjerne hos robbie russel etter episoden i sogndal i fjor..


Men hva skal vi med Russel da??
Nu kør vi!


Lurkin

Berømte Brann fra Bergen


YadaYada

Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

Go Up