• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Halveis..

Started by Kristin, July 04, 2005, 13:29:02 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Kristin

Første Halvdelen av tippeligaen 2005 har vi etter mine øyner kommer svært godt ut av..
Vi har blitt kvitt det at vi taper nesten alt på Bortebanen-
-kun tapt to på bortebane og det var i mot to av di argeste konkurrentene våre VIF og Start
I fjor hadde på denne tiden hadde vi sluppet inn like mangen som vi hadde scoret men no viser det seg faktisk at vi har scoret dobbelt så mangen som vi har sluppet inn.. Vi er farlige i angrep men alikevel svært gjerrige bak.. Kem hadde trodd dette etter katastrofe kampen mot BG(forsvarsmessig) og den andre katastrofe kampen mot TIL (angrepsmessig)

Jeg er godt fornøyd å ha kommet halveis på 2.plass og spessielt når eg vet at Brann er et Høstlag..
rann har hatt flere oppvaskmøter siden 3-2-tapet mot Bodø/Glimt på torsdag.

- Jeg har skjønt at det har vært mye snakk og styr. Jeg har vært på noen møter, men har ikke fulgt så nøye med, sier
tomålsscorer Sæternes.

Northside

ganske fornøyd, hvertfall når vi ser at de påståtte konkurentene våre ligger bak oss, eneste negative e at Start som ingen hadde regnet med faktisk ligger over oss...

BL

På det beste er Brann seriemester, på det dårligste er de tabellfyll. For håpe de klarer å spille på sitt beste i mer enn 2 kamper på rad etter sommeren.

Alt i alt er vårsesongen grei nok. Men har tapt 3-4-5 poeng på tull.
Hansa-
Felt Z

KennethS

Laget etter pausen:

Opdal

Sigurdsson, Soma, Bjarnasson, Hanstveit

Ludvigsen, Andresen, Scharner, Helgebe

Sæternes, Winters
tå på Brann

naitsirk

"Jeg er godt fornøyd å ha kommet halveis på 2.plass og spessielt når eg vet at Brann er et Høstlag.."

kanskje lurt å sjekka fakta før du kjem med denne påstanden. stemme ikkje!!!

anders millar

Brann, må ha det bare må ha det..

Northside

Tore Andrè Flo? nei takk.

Alexåsane

laget etter pausen:

Opdal

Sigurdsson, Soma, Bjarnasson, Hanstveit

Ludvigsen, Andresen, Scharner, Helgebe

Sæternes, Winters

Lurer litt på om Mjelde klarer å sette ut Guntveit, eller om han setter han på høyrebacken. Min mening er at Sigurdsson er bedre enn Guntveit!
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

anders millar

Hvorfor ikke Tore Andrè Flo da ?? En av Norges beste spisser! Sånn er det.
Og han er da ingen judas med tanke på at han gikk til Chelsea.! Og det er mye bedre at vi har Sæternes og Flo enn at engen har Iversen og Flo!
Brann, må ha det bare må ha det..

Grey

Quote from: "naitsirk""Jeg er godt fornøyd å ha kommet halveis på 2.plass og spessielt når eg vet at Brann er et Høstlag.."

kanskje lurt å sjekka fakta før du kjem med denne påstanden. stemme ikkje!!!


Kanskje lurt å faktisk sjekke fakta før du skriker ut.

De siste to sesongene har Brann tatt fler poeng på de siste 13 kampene i forhold til de første 13.

2004:
1-13:
7. Brann  13  6 1 6  21-21  19p
14-26:
4. Brann  13  6 3 4  25-19  21p

2003:
1-13:
13. Brann  13  2 5 6  13-24  11p
14-26:
2. Brann 13  8 2 3  32-23  26p

Ellers så er det vel noen av oss som husker hvordan Geir Hasund blomstret da gresspollen-allergien slapp taket.
Maybe a Greyhound could be my way

Northside

Quote from: "anders millar"Hvorfor ikke Tore Andrè Flo da ?? En av Norges beste spisser! Sånn er det.
Og han er da ingen judas med tanke på at han gikk til Chelsea.! Og det er mye bedre at vi har Sæternes og Flo enn at engen har Iversen og Flo!


Det har ikke noe med måten han forlot oss på, eg liker verken han eller spillerstilen, føler fyren e en oppskrytt person, eks. Landslaget hvor han gang på gang fikk spille men presterte nesten aldri

Tois


Tois

Quote from: "anders millar"



Du lever i drømmeverden!!

anders millar

Nei det var nok ingen særlig prestasjon og komme til 8.dels finale i Vm og slå Sølv laget Brasil 2-1 og til og med score i den kampen. Det må jo være på den tida det norske laget presterte dårlig.
Men nå er alt så meget bedre, kommer sikkert ikke til Vm en gang!
men fra tøv til alvor..Flo hadde absolutt styrka brann-laget per dags dato. Sæternes igår var jo ingenting å skryte av. Kanskje hans dårligeste kamp for Brann. Men Sæternes ER god! og eg håper det blir han på topp resten av sesongen for når han spellar som han kan e han den beste målsniken i vårt land!
Brann, må ha det bare må ha det..

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

Lurkin

Hvorfor spekulere i høstlaget når vi vet at folk kan dukke opp på noen minutter i ren Bengt-stil?
Berømte Brann fra Bergen

Xminator

QuoteSpillere som har skuffet: Hanstveit, Soma, Andresen (pga skadene?), Kvisvik og Winters.


Alle de du nevner har spilt seg opp og avsluttet siste kamp med stil.

Lurkin

Soma har vært glimrende på slutten, Robbie spilte bra i går med mål og assist, Andresen balanserer midtbanen på en glimrende måte (Scharner funker ikke offensivt uten Martin) og Erlend og Raymond har spilt bra i det siste også.
Berømte Brann fra Bergen

krøvel vellevold

Quote from: "Xminator"
QuoteSpillere som har skuffet: Hanstveit, Soma, Andresen (pga skadene?), Kvisvik og Winters.


Alle de du nevner har spilt seg opp og avsluttet siste kamp med stil.


Var ikke poenget å oppsummere vårsesongen som helhet? Ikke bare de siste kampene? At de har blitt bedre i det siste, er ikke godt nok til godkjent.
Legg ned hele klubben!

Eikeland

Har noen her inne sett denne Helegbe i aksjon? Tror unggutten skal få lov å prestere noe før vi tar det som en selvfølge at han skal starte. Nå må dere huske at han ble hentet til Brann som en mann for framtiden, og hensikten er ikke at han skal inn å forsterke Brann. Faktum er uansett at vi har et venstrekantproblem. Vi har i utgangspunktet også et luksusproblem på sentral midtbane og spissplass med tanke på Charlie og Helge som er satt på benken, men de kan vi alltids takle.
eir Hasund

naitsirk

grey skreiv:

Kanskje lurt å faktisk sjekke fakta før du skriker ut.

De siste to sesongene har Brann tatt fler poeng på de siste 13 kampene i forhold til de første 13.

2004:
1-13:
7. Brann 13 6 1 6 21-21 19p
14-26:
4. Brann 13 6 3 4 25-19 21p

2003:
1-13:
13. Brann 13 2 5 6 13-24 11p
14-26:
2. Brann 13 8 2 3 32-23 26p

Ellers så er det vel noen av oss som husker hvordan Geir Hasund blomstret da gresspollen-allergien slapp taket.



i fjor tok brann 2 poeng meir på haustsesongen.wow!!!
eg snakke ikkje om 2-3 poeng,men mykje meir som i 2003
utanom 2003 so har brann tatt ca lika mange poeng på våren og hausten.(1-3 poeng i forskjell)
e ein liten myte at brann e so gode på hausten, trudde da sjølv før, men sjekka da opp og fant ut at brann som regel tar 20 +/- i kvar halvdel.

Klaus_Brann

Quote from: "anders millar"


Ja la oss få vekk Charlie som har spilt så dårlig for Brann...
Og hvor ble det av Opdal???
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Go Up