• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Fakiri. Mer enn bare rykter...?

Started by Tom C, July 02, 2005, 09:24:03 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

naitsirk

i morgon so bør da koma eit nytt namn opp av POLs store hatt. ellers so kan me jo ikkje bruka den spelaren i uefa-cupen.
so eg kjem sikkert te å gå og venta i heila måro på ein nye stor spelar.

veit ikkje kven eg har mest lyst på, men pvm no og hassan hadde vore snacks. ein ny midtstoppar hadde vel heller ikkje vore å forakta.

SK BRANN

det eneste negative med hassan er vel at han ikke har bekledd den sentrale midtbane plassen siden han var i brann, og det er jo  år siden.
I monaco har han for det meste vært på benken, på backen eller på en av kantene. Samme gjelder i rosenborg og på landslaget.
Og han har jo sagt at han vil gå til en klubb som satser på han som sentral midtbane mann, håper MIM og POL har en plan med han om han kommer, for tviler på at han kommer til Brann for å være backup på midten eller høyreback...Jeg vil bare ha hassan om han er villig til å blø for å spille seg inn på laget, ikke at han kommer her og tror han er den største stjernen på laget og skal gå rett inn i første 11'eren, for det komme han garantert ikke å gjøre og då kommer vi vel til å lese i BA hver dag om hvor misfornøyd hassen er med å ikke spille.
Nå når vi har såpass mye stjerne i laget trenger vi sultne spillere som løper dobbelt så mye og takler dobbelt så hardt som de andre for å kjempe seg inn på laget, ikke spillere som tror de kan komme her å spankulere rett i på laget. Vi trenger spillere med guts og den rette innstillingen, og selvsagt ferdigheter...
ill Shankly to Tommy Smith, who tried to explain that his bandaged knee was injured :
"Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It's Liverpool's knee!"

enavgutta

Nettopp. Nå Hassanfanatikerne innse at Fakiri ikke har noe å gjøre på dagens Brannlag. Det er ikke noen posisjoner han kan bekle på en slik måte at han tilfører noe pr. dags dato, slik jeg ser det. Håper flere også innser dette.

Nixon

Og her konkluderer man bare med at Hassan ikke har guts og den rette innstillingen? Noe relevant litteratur som kan underbygge dette? Eller var det noe dere drømte?

Scharner og Andresen kommer til å måtte stå over kamper pga skader og karantener. Hvem vil dere ha først i køen? Jeg sier Hassan!

Venstrekanten er fortsatt et ubesvart spørsmål. Hvem vil vi ha der? Guntveit? Jeg sier TFL og Hassan tar høyrekanten!

Vi ser at VIF og Viking forsterker lagene sine. RBK kan komme til å gjøre det. Og så skal vi ikke ha plass for en Hassan som styrker Brannstallen betraktelig?

Og Hassan kan komme til å bli her i flere år. I motsetning til en Miller som nok ikke vil spille i rødt neste år. Og glem heller ikke at Scharner har større ambisjoner enn å spille i Brann.

Hassan er mer en velkommen!
Rød makt på Hansa

Xminator

Tror ikke vi skal vente noen spillere i dag. Og har ikke 1. runde i uefacupen egen innmelding av spillere?

Tom C

Har nå ikke hørt så mye klaging fra Hassan fra benken i Monaco...?

(Ikke det at jeg har fulgt så nøye med på Monacos lokalaviser men....)
Aldri mer Obos....

Xminator

Han har ikke hatt noe å klage på. Han har ventet på at kontrakten skulle løpe ut, og stikke en fet sign-on-fee i egen lomme. Du kan tåle mye for noen millioner :p

B.B.

Hassan vil gå rett inn på laget, det e eg rimelig sikker på! At han har sotte på benken i det siste får så være...Monaco har jo vunnet CL siden han kom til klubben, så det sier vel litt om kvaliteten i det laget?

enavguttas husk fra sist Hassan var er e jo rett og slett håpløs. Brann dominerte stort i vårsesongen (10 kamper) og knivet vel relativt likt med RBK når han dro. Vi hadde en grå dag i siste kampen mot Stabæk, men ellers e vel det en av de beste vårsesongen vi har gjordt de siste 20 årene?? Høsten var svakere og vi endte vel en god del poeng bak RBK.

Eg e rimelig sikker på at vi hadde hatt store sjanser til gullet om vi ikkje hadde solgt Hassan det året. Så god var han!!
n Brannspiller skal være en trofast soldat som ofrer alt for laget, klubben og byen!!

Først då blir vi ett topplag!!

SK BRANN

QuoteOg her konkluderer man bare med at Hassan ikke har guts og den rette innstillingen? Noe relevant litteratur som kan underbygge dette? Eller var det noe dere drømte?

Scharner og Andresen kommer til å måtte stå over kamper pga skader og karantener. Hvem vil dere ha først i køen? Jeg sier Hassan!

Venstrekanten er fortsatt et ubesvart spørsmål. Hvem vil vi ha der? Guntveit? Jeg sier TFL og Hassan tar høyrekanten!

Vi ser at VIF og Viking forsterker lagene sine. RBK kan komme til å gjøre det. Og så skal vi ikke ha plass for en Hassan som styrker Brannstallen betraktelig?
ill Shankly to Tommy Smith, who tried to explain that his bandaged knee was injured :
"Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It's Liverpool's knee!"

Henki

Quote from: "B.B."Monaco har jo vunnet CL siden han kom til klubben, så det sier vel litt om kvaliteten i det laget?


Og når sånn cirka var det Monaco vant Champions League sa du???
Ballen skal fremover!

BrannSupporter

De tapte vel finalen mot Porto i 2004.

naitsirk

begynne å bli litt irritert no.kvisvik vekke og kanskje miller. får håpa brann har kontroll og hente ein god spiss som erstattning.

BL

Quote from: "naitsirk"begynne å bli litt irritert no.kvisvik vekke og kanskje miller. får håpa brann har kontroll og hente ein god spiss som erstattning.


En spiss? Ja, det er skikkelig smart. To vinger vekk og en spiss inn, må jo bare bli seriegull det.
Hansa-
Felt Z

naitsirk

miller fosvinn sikkert!!!!!!!
skikkelig god dekning på spissplass ja!!
på kanten kan me ihvertfall bruka knudsen (i nøden),guntveit,tfl,helegbe.
kan og bruka tfl elle helgbe på spiss, men då har me ikkje kantar igjen.

hadde me berre fått pvm so hadde alt vore mykje greiare, men da blir altfor dyrt.

Xminator

Fakiri trener nå med Kaiserslautern, som er på treningsleir. Ref BT på nett og dagens papir BA. Hvor reell interessen er er usikkert.

C@Bøe_79

Hassan har bekledd hele høyresiden i Monaco(Fra back-flanke),han har også vært def.mid....
Han er faktisk like anvendelig som Guntveit,bare med mye mer fotball i blodet..
Denne mannen har et SINNSYKT blikk for spillet...
La han komme..

Christian
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Brann_05

hent fakiri nå og bruker han på høgrekant. til neste år bruker vi han sentralt etter å ha solgt sharner til fc bayern for 30 mill. :)

Nummer10

Det er Sæternes for andre gang!"
Egil "Drillo" Olsen etter Sæternes` 3-1 scoring i cupfinalen 2004! FOR EIN KAMP! FOR EIN SPELAR!

SuperBrann

VH Rune Nilsen            
          Brann Bataljonen Bergen
                Mob: 95025303

        for bilder: www.runenilsen.dk
mail: rune@bataljonen.no / rune@runenilsen.dk

Brann/Bergen

Når det gjelder Fakiri hadde d ikkje vært meg imot at han kom t Brann, då hadde vi begynt å nærme oss d alle ønsker, en meget bra stall.
et er en tilstand som går ut over all forstand, hjertet hamrer og banker for byen og Brann <3

Go Up