• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Er Mons en pudding?

Started by BL, July 02, 2005, 01:26:45 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

BL

Hadde EGEG vært trenar i Brann.

(nei, dette er ikkje seriøst kids)
Hansa-
Felt Z

sekto

Hadde eg vært Brann trener så hadde eg vært avhengig av valium og store mengder alkohol for å komme meg igjennom dagene.

BL

Quote from: "sekto"Hadde eg vært Brann trener så hadde eg vært avhengig av valium og store mengder alkohol for å komme meg igjennom dagene.


Som Teitur?
Hansa-
Felt Z

Gnomen

Hadde EG vært trenar i Brann så hadde jeg kjøpt Kvisvik fra FFK!
nomen...

lillebjørn

blander du de to tingene sektor så sovner du,men jeg håper at ikke at du vil at brannspilleren skal sovne????? sekto.........

Nixon

Hadde BL vært trener i Brann burde han sovet klokken halv to om natten istedet for å skrive innlegg på nettet...
Rød makt på Hansa

BrannSupporter

"For å være trener i Brann må du enten være gal eller i hvertfall nokså tett i pappen" Ove Thue.

Green shirt mush

Når vi først snakker om løping......
Er det bare meg som har lagt merke til at når Winters løper(og forsåvidt når han går og) så ser det ut som han har dritte i buksen?

Jævli tidig egentlig...........
i!
ACAB


BL

Quote from: "Bolsen"


Han hopper  :D

Quote from: "Nixon"Hadde BL vært trener i Brann burde han sovet klokken halv to om natten istedet for å skrive innlegg på nettet...


Som trenar i Brann er man alltid våken :wink:
Hansa-
Felt Z

Gnomen

Quote from: "Bolsen"


ja, har reagert på det samme.. for ikke å snakke om Soma :)
nomen...

rødesk

når soma løper ser det ut så kassen hannes holder på å sprenge.. og ørn2 ser ut så en liten høne som løper etter mat..
oen må gå...!


Gnomen

nomen...

Kristin

Quote from: "Gnomen"
¨

jepp og er dette den måten di løper best på så kan di versegod få løpe sånn di vil!! soma er foresten hot når han løper eller egentlig uansett hva han gjør
rann har hatt flere oppvaskmøter siden 3-2-tapet mot Bodø/Glimt på torsdag.

- Jeg har skjønt at det har vært mye snakk og styr. Jeg har vært på noen møter, men har ikke fulgt så nøye med, sier
tomålsscorer Sæternes.

Forza

Quote from: "Gnomen"

x2

Når vi er inne på morsomme løpemetoder til fotballspillerer har jeg alltid vært facinert av løpingen til Frank Strandli. Der hadde du en fotballspiller som kunne løpe...

Lurkin

Quote from: "BL"Hadde EGEG vært trenar i Brann.

(nei, dette er ikkje seriøst kids)


Bra du hadde den lille skriften på slutten der. :-)

Jeg hadde lært Winters OG supporterene norsk.
Berømte Brann fra Bergen

Tois

Quote from: "Gnomen"Hadde EG vært trenar i Brann så hadde jeg kjøpt Kvisvik fra FFK!

eller overtalt han å værende her ut sesongen..

Jonasbrann1

Da hadde jeg beholdt denne frisyren:
Blod e tjukkare enn vann

Bhreannnrik

Hadde jeg vært trenger i SK brann så skulle jeg tatt meg en tur opp på Lerkendal og pekt på alle jeg så og sagt: Haha dere suger jo!! :P

zyntax

Så hadde jeg ikke hatt tid til å henge på forumet....

Go Up