• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Kjaere Haakon Opdal

Started by runarnormann, June 25, 2005, 21:30:42 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

runarnormann

Kjaere Haakon Opdal

Jeg er blant dem som foer sesongen skrek etter en ny keeper for Brann.  Jeg mente at du var altfor urutinert og gjorde for mange tabber.  Jeg har ingen vansker med aa innroemme at jeg tok grundig feil.

Du har vaert blant de klart beste keeperne i tippeligaen saa langt i aar og forsvaret til Brann har helt klart tillit til deg.  Unskyld at jeg tvilte paa deg.

Jeg haaper du aksepterer at jeg fortsatt mener Brann boer kjoepe en ny keeper, men naa for aa stoette deg.  En som kan bidra med litt mer rutine, en back-up keeper.

Haaper du blir kvitt skaden snart.  Du maa jo begynne aa tenke paa VM-plass etter hvert?

Fra en ydmyk supporter
egenden Alf Dahl


Kristin

rann har hatt flere oppvaskmøter siden 3-2-tapet mot Bodø/Glimt på torsdag.

- Jeg har skjønt at det har vært mye snakk og styr. Jeg har vært på noen møter, men har ikke fulgt så nøye med, sier
tomålsscorer Sæternes.

hostesaft

Alle avisene snakket før sesongen om keeper problemet vårt. Har ikke høyrt so mye meir om da i da siste. I tillegg har reservekeepern vår vert fenomenal når Oppdal har vert ute.

Vg/Dagblad! Keeperproblem MY ARSE!
ut your nickers on and make me a cup of coffee!

evigRød

han er god, han er best, det er ingen protest--- kem faen e rønningen

keo_

Quote from: "runarnormann"Kjaere Haakon Opdal

Jeg er blant dem som foer sesongen skrek etter en ny keeper for Brann.  Jeg mente at du var altfor urutinert og gjorde for mange tabber.  Jeg har ingen vansker med aa innroemme at jeg tok grundig feil.

Du har vaert blant de klart beste keeperne i tippeligaen saa langt i aar og forsvaret til Brann har helt klart tillit til deg.  Unskyld at jeg tvilte paa deg.

Jeg haaper du aksepterer at jeg fortsatt mener Brann boer kjoepe en ny keeper, men naa for aa stoette deg.  En som kan bidra med litt mer rutine, en back-up keeper.

Haaper du blir kvitt skaden snart.  Du maa jo begynne aa tenke paa VM-plass etter hvert?

Fra en ydmyk supporter


Rørende!! Det er en grunn til at vi roper landslagskeeper!!!!!
b][size=18]I MEINE[/size][/b]

Leffen

i dag viste han meget gode takter. han er på vei til å bli en kanonkeeper

jegløh

Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

viks

Quote from: "runarnormann"Kjaere Haakon Opdal

Jeg er blant dem som foer sesongen skrek etter en ny keeper for Brann.  Jeg mente at du var altfor urutinert og gjorde for mange tabber.  Jeg har ingen vansker med aa innroemme at jeg tok grundig feil.

Du har vaert blant de klart beste keeperne i tippeligaen saa langt i aar og forsvaret til Brann har helt klart tillit til deg.  Unskyld at jeg tvilte paa deg.

Jeg haaper du aksepterer at jeg fortsatt mener Brann boer kjoepe en ny keeper, men naa for aa stoette deg.  En som kan bidra med litt mer rutine, en back-up keeper.

Haaper du blir kvitt skaden snart.  Du maa jo begynne aa tenke paa VM-plass etter hvert?

Fra en ydmyk supporter


Satser på at du kommer med en lignende innrømmelse i oktober/november. Der du beklager at du krevde Mjeldes hode på et fat i juni:)
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

runarnormann

Quote from: "viks"[

Satser på at du kommer med en lignende innrømmelse i oktober/november. Der du beklager at du krevde Mjeldes hode på et fat i juni:)


Tro meg Viks naar jeg sier at ingen haaper mer enn jeg at jeg maa komme med en slik beklagelse!
egenden Alf Dahl

Andrés

Viks: hehehe!

Oppdal har vokst seg stor, og jeg er en av de som mente før sesongen og mener fortsatt at HO var landslagskeeper innen 2006-07 sesongen. Jeg er enig i at vi trenger en back-up keeper med litt mer erfaring enn Johan Thorbjørnsen, men all ære til Tobben.. Han har spilt som en 33 åring med 150 kamper på røven de to kampene han har spilt, but still...
niagara fossen, london og paris -  ka e det mot bergen, nordens paradis?

Xminator

Opdal er blitt mye bedre ja, samtidig har han litt englehår av type gull også... En del av de utrusingene i feltet var typisk det som gikk inn i fjor høst. Samme gjelder Thorbjørsen. Har vert en av Opdals forsvarere lenge, ser ingen grunn til å endre det, men takker ja til Myhre i Brann :p

runarnormann

Quote from: "Andrés"Viks: hehehe!

Oppdal har vokst seg stor, og jeg er en av de som mente før sesongen og mener fortsatt at HO var landslagskeeper innen 2006-07 sesongen. Jeg er enig i at vi trenger en back-up keeper med litt mer erfaring enn Johan Thorbjørnsen, men all ære til Tobben.. Han har spilt som en 33 åring med 150 kamper på røven de to kampene han har spilt, but still...


Jeg er ogsaa imponert over JT, men mener det vil vaere for mye aa forlange slikt spill over lang tid.  Hvis HO blir langtids-skadet ville det varet urettferdig aa be JT vaere foerstekeeper.  Brann boer hente inn en erfaren keeper som kan gi de to unge keeprene tips og veiledning.  Understeker igjen at dette ikke er kritikk mot noen av Branns keepre.
egenden Alf Dahl

runarnormann

Mener det er paa sin plass aa dra denne traaden i gang igjen.  HO spiller nok en stor kamp for Brann.  Ka e det som feiler Hareide som ikke vurderer ham?  Hadde han spilt for Rosenborg, hadde han sikkert hatt hullklokke alt!
egenden Alf Dahl

Stoffi

Quote from: "runarnormann"Kjaere Haakon Opdal

Jeg er blant dem som foer sesongen skrek etter en ny keeper for Brann.  Jeg mente at du var altfor urutinert og gjorde for mange tabber.  Jeg har ingen vansker med aa innroemme at jeg tok grundig feil.



Tok feil? Hvordan tok vi feil? Alle visste at han kom til å bli en god keeper, noe som han er nå. Det var da Rønningen stakk vi mente han ikke var klar, og det kostet oss muligens et seriegull takket være Opdal's tabber.
Det var ingen tvil at han kom til å bli god, men det var feil arena å øve seg på.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

jako

Ikke enig med deg. Brann gjorde rett i å satse på Opdal, men de burde ventet til etter 2004 sesongen.

Ellers synes jeg Opdla har vært vår beste spiller så langt i år. Sammen med Sigurdsson og Miller.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

runarnormann

Greit at folk vil krangle om ting her, men var det mulig aa skrive svar paa innlegg fra i dag (13.05.06), istedenfor innlegg jeg skrev 25 juni i fjor?
egenden Alf Dahl

Gud

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "runarnormann"Kjaere Haakon Opdal

Jeg er blant dem som foer sesongen skrek etter en ny keeper for Brann.  Jeg mente at du var altfor urutinert og gjorde for mange tabber.  Jeg har ingen vansker med aa innroemme at jeg tok grundig feil.



Tok feil? Hvordan tok vi feil? Alle visste at han kom til å bli en god keeper, noe som han er nå. Det var da Rønningen stakk vi mente han ikke var klar, og det kostet oss muligens et seriegull takket være Opdal's tabber.
Det var ingen tvil at han kom til å bli god, men det var feil arena å øve seg på.


Grunnen til at vi tapte gullet var at en viss skotte og egersunder var meget ineffektive. Brann tok flere poeng med Opdal enn med Rønningen.

Xminator

Vi venter vel snart på "Kjaere Mons-Ivar Mjelde" tråden ;)

Lurkin

^^Hehe.

Den redningen Opdal viser i dag er jo i verdensklasse. Og det er vel eneste gangen jeg har vært enig med Semb om noe. Det som imponerer meg mest er feltarbeidet. Han står helt i ro på cornere, ingen mulighet for å ta sats når han skal opp å plukke, og Sandefjord-spillerene som prøver seg kan like godt ta løpefart og hoppe inn i en vegg.

Hareide kan putte fingeren i ræven, keepertrener Jørn Jamfall kommer sikkert til å ødelegge han.
Berømte Brann fra Bergen

slang

Vår kjære håkon kom ENDELIG på tv2's rundens lag i dag! Herlig! E bare et tidsspørsmål før han e på landslaget! Oppdal e per dags dato en klassekeeper og kommer til å bli endå bedre!
ansa 08

Bruiser

Håkon er for god for landslaget. Hareide kan gå å kysse seg sjøl i den sure sytekjeftesmelleræva si, for eg nekter å la et elendig landslag ødelegge all den fine sjølvtilliten Håkon har fått av å stå i mål for et Brann-lag som tør å spele fotball, i stor motsetning til "Nye Norge" som er meir destruktive og elendige enn nokon gong.

Dei er faktisk so trøsteslaust elendige at eg har gløymt kor grufulle dei var under Semb, og det seier ikkje fint lite. 0-3 kampen mot Spania var som brent i hornhinnene. No er alt eg klarer å sjå for meg kamper som Norge-Sveits, Norge - Skottland, Norge - Italia, Norge - Moldova, USA - Norge, Senegal - Norge etc etc.

Eg veit Hareide er en felles sunnmøring, men han kan ærlig talt berre hoppe i Molde-fjorden og svømme til kyrne kjem heim.

All ære til Håkon, men han blir ikkje noke bedre av å spele på landslaget med det koppelet av trenera som styrer landslagsskuta lengre og lengre ned i djupet.
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

Stoffi

Quote from: "Bruiser"Håkon er for god for landslaget.


Jeg trodde han allerede spilte for landslaget.  :wink:  Det bergenske landslaget.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Snublefot

MonsaMjelden tarover etter hareida=)  da kommer Opdal på laget;)

Stalin

MonsaMjelden?

Kunne dere ikke funnet opp et litt styggere kallenavn?

dudo

...kommer det fra mannen som kaller seg Stalin...  :roll:
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

kih

Quote from: "slang"Vår kjære håkon kom ENDELIG på tv2's rundens lag i dag!


der var han da allerede etter første runde

kabelmann

Quote from: "Stalin"MonsaMjelden?

Kunne dere ikke funnet opp et litt styggere kallenavn?


Sløvt? Ja. Men Den 12. Mann skal vel ha sin del av "æren" for dette kallenavnet - i låten Stein på stein.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Yngve

Han har no vel alltid vorte kalt monsamjelden. Så langt til bakar som eg kan hugse har me no kalt han det. Sløvt? kanskje, men kor mange kallenamn som ikkje er sløve då, Stalin..?

runarnormann

Quote from: "Xminator"Vi venter vel snart på "Kjaere Mons-Ivar Mjelde" tråden ;)


Tvilsomt, i og med at jeg ikke tror at Branns plassering har noe med Mjelde aa gjoere.  Men hvis jeg forandret mening, saa ja, jeg ville vaert mann nok til aa innroemme det.  Du derimot, hadde antagelig vaert for pysete til aa innroemme at du tok feil om Mjelde selv ved et eventuelt nedrykk.

Men dette var ment som en hyllesttraad til HO, ikke nok en evinnelig debatt om bonden.  Saa den traaden faar du fortsette i din egen lille verden, mens jeg og andre folk klarer aa hylle noen andre enn den helten din.

Gratulere med innsatsen Haakon, og jeg er sikker paa at Xminator mener det ogsaa, selv om han valgte aa bruke traaden din for aa starte nok en traad mot en mann som lot deg staa alene da det herjet som verst i din foerste sesong.  Igjen beklager at jeg var blant dem som kritiserte deg.  

Noe du vil si om Haakon X?
egenden Alf Dahl

runarnormann

Saa var han i landslagstroppen!
egenden Alf Dahl

BrannFa(e)n

Jeg sa etter RL-kampen mot VIF for et år siden: Innen to år er opdal på landslaget. Faen, jeg skal lete etter det innlegget nå.
rannfasiten

Chrisstah

opdal har fått mye urettferdig kritikk etter min mening
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

tormi

Quote from: "runarnormann"
Quote from: "Xminator"Vi venter vel snart på "Kjaere Mons-Ivar Mjelde" tråden ;)


Tvilsomt, i og med at jeg ikke tror at Branns plassering har noe med Mjelde aa gjoere.  Men hvis jeg forandret mening, saa ja, jeg ville vaert mann nok til aa innroemme det.  Du derimot, hadde antagelig vaert for pysete til aa innroemme at du tok feil om Mjelde selv ved et eventuelt nedrykk.

Men dette var ment som en hyllesttraad til HO, ikke nok en evinnelig debatt om bonden.  Saa den traaden faar du fortsette i din egen lille verden, mens jeg og andre folk klarer aa hylle noen andre enn den helten din.

Gratulere med innsatsen Haakon, og jeg er sikker paa at Xminator mener det ogsaa, selv om han valgte aa bruke traaden din for aa starte nok en traad mot en mann som lot deg staa alene da det herjet som verst i din foerste sesong.  Igjen beklager at jeg var blant dem som kritiserte deg.  

Noe du vil si om Haakon X?


Igjen bare lurer jeg på hvilket stoff du er ute på! Utrolig å ikke gi Mons noe av æren for tabellplasseringen.

Forøvrig grattis Håkon, jeg har forøvig alltid hatt troen på deg og aldri slengt drit slik som så mange andre her!
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

runarnormann

Quote from: "tormi"
Quote from: "runarnormann"
Quote from: "Xminator"Vi venter vel snart på "Kjaere Mons-Ivar Mjelde" tråden ;)


Tvilsomt, i og med at jeg ikke tror at Branns plassering har noe med Mjelde aa gjoere.  Men hvis jeg forandret mening, saa ja, jeg ville vaert mann nok til aa innroemme det.  Du derimot, hadde antagelig vaert for pysete til aa innroemme at du tok feil om Mjelde selv ved et eventuelt nedrykk.

Men dette var ment som en hyllesttraad til HO, ikke nok en evinnelig debatt om bonden.  Saa den traaden faar du fortsette i din egen lille verden, mens jeg og andre folk klarer aa hylle noen andre enn den helten din.

Gratulere med innsatsen Haakon, og jeg er sikker paa at Xminator mener det ogsaa, selv om han valgte aa bruke traaden din for aa starte nok en traad mot en mann som lot deg staa alene da det herjet som verst i din foerste sesong.  Igjen beklager at jeg var blant dem som kritiserte deg.  

Noe du vil si om Haakon X?


Igjen bare lurer jeg på hvilket stoff du er ute på! Utrolig å ikke gi Mons noe av æren for tabellplasseringen.

Forøvrig grattis Håkon, jeg har forøvig alltid hatt troen på deg og aldri slengt drit slik som så mange andre her!


Igjen minner jeg om, siden ingen i Bataljonen har giddet aa gjoere det, at dette er en side for Haakon Opdal.  Kommentarene om Mjelde kan dere ta i en av de utallige traadene om den mannen.  Det burde vaere mulig aa vaere enige og stolte av keeperen vaar uten aa ta opp denne evinnelige traaden om naar det er  nok med Mjelde.
egenden Alf Dahl

Knasen

Er stolt over å ha HO. Var på Brann stadion i fjor og så Brann, og Opdal hadde det ikke bra. Det var ikke lite dritt som ble slenkt, men jeg har alltid sakt at han er gode å stå i mål, men kanskje ikke det med å skyte ut, resten av tingene, men faen så god han har blitt. Det er en glede å se på. Og det med at vi ikke tok gull ifjor, kan vi ikke legge på Opdal. Hele Brann laget var ikke noe serlig bra.

Men, stå på Opdal, og resten av Brann laget

Go Up