• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Ã?ren vil til Brann

Started by tab, June 25, 2005, 10:28:16 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

tab


Geir

Såvidt jeg har skjønt så selger ikke Sogndal nå pga at mesteparten av stallen er skadet. Ikke umulig at han kommer litt senere når SIL har litt flere spillere tilgjengelig.
ndelig SERIEMESTER

Nixon

Rød makt på Hansa

nummer9

I Sogndal sitt tilfelle skjønner jeg det godt. Om skadesituasjonen er så prekær, så må de holde på de spillerne som kan starte inntil de har dekning på plassene. Har ikke fulgt med på Sogndal, så jeg kan ikke uttale meg om dette er noe som er konstruert av ledelsen, eller fakta.

Kan være de ikke har reelle sjanser på opprykk lengre, og det er nok tungt nok å svelge for de i saftbygden. Likevel er kanskje nedrykksspøkelset ikke langt unna med dagens skadesituasjon. Ville nok være krise om de rykket ned i 2. div med dagens pengeforbruk.

winters7

Håper han får gå til Brann!!
Han er jo en forsterkning!!
b][size=18]Robbie Winters!![/size][/b]

Skotten

Quote from: "winters7"Håper han får gå til Brann!!
Han er jo en forsterkning!!


Er han egentlig det? For all del, kunne vært grei å ha i stallen, men jeg vurderer ham ikke god nok til å ta over den midlertidige rollen som kreativ kraft på venstrekanten. Men hvis Mjelde er åpen for dette, så skal jeg være den første til å medgi at jeg stoler mer på Mjelde sine vurderinger enn mine egne.
 Sportsklubben Brann feirer i Ã¥r et noe spesielt jubileum, hvilket?

Trivial pursuit anno 2063.

viks

Jeg har faktisk stor tro på at han kan blomstre i Brann. Et miljøskifte kan faktisk gjøre underverker. Tror han har gått seg litt fast i saftbygden etter 8 år, skulle han komme, så er det virkelig en forsterkning. Og et steg nærmere en komplett Brann stall med dobbel dekning på alle plasser...
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

naitsirk

ka faen har øren vist oss på fotballbanen!!!!!

på ein heldig dag so e han på nivå med knudsen. "talent" meg i ræve.
dårligare enn ødegård og sjå korleis da går med han.

nei, for guds skuld ikkje hent han, sånne spelar kjøp får klubbar som hamkam,odd,glimt etc stå for.
i brann ska me henta kvalitet, og i dette tilfellet ikkje eingong kvantitet.

Geir

ndelig SERIEMESTER


Go Up