• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Charlie Miller TIFO / FLAGG

Started by enavgutta, June 24, 2005, 23:29:14 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

enavgutta

Takk for støtten abe78 !

Smittyen - håper selvsagt og bikke 3000 så jeg slipper å legge altfor mye over 1000 lappen selv...

Nix'en. Korrekt. Overfører pengene til TIFO gruppen om vi ikke klarer finansieringen.

Nixon

Gi beskjed når du mangler 200-300 kroner.
Så ordner vi dette!:)

Men da må noen andre også få fingern ut!!!
Rød makt på Hansa

Snublefot

greit.. jeg henger meg på nixon..

gi beskjed når du mangler 400-500, så får du 200 av meg, og 200-300 som nixon sier av han...

Pondan

No har jeg nett overført 200 kr.. Jeg syns Nixon og Snublefot + alle andre bør gjøre det samme.

Sitte og vente til siste liten er bare dumt. Vi trenger fortgang i dette..

Snublefot

jeg er student, har ikke så mye penger, og derfor sier jeg som sakt at om du har fått inn nok penger til at det lille siste bidraget fra meg holder til banner, så skal jeg fikse det..

men jeg har desverre ikke penger til noe tifo gruppe i øyeblikket.. og derfor synes jeg du heller skal respektere at jeg faktisk bruker penger på banneret istedenfor å klage på at jeg ikke gjør det raskt nok!!!!

Smitty

Quote from: "enavgutta"


Kontonummeret er 5081 20 54314



bare noen dager igjen no slik jeg har forstått det, så få ræven i gir folkens så dette blir noe av!

Colt

Quote from: "Smitty"
Quote from: "enavgutta"


Kontonummeret er 5081 20 54314



bare noen dager igjen no slik jeg har forstått det, så få ræven i gir folkens så dette blir noe av!


Kommer noen hundringser fra meg i løpet av de nærmeste dagene. Eier ikke nåla i veggen akkurat np, men lønn kommer i slutten av uken.

Skal prøve å få noen bidrag fra de andre gutta på felt F også. Chralie står høyt i kurs hos oss...

Snublefot

Hvor mye er det som mangler nå?  husk at nixon og meg er inne med 400-500 også, vi har bare ikke betalt enda, ettersom vi har sakt at vårt bidrag skal være det som fyller den siste slumpen!


Colt

Skulle overføre en liten hundrings til den kontoen der nå.. Men får feilmelding på kontonummeret i nettbanken?? Hva er status på dette nå? Er konnto avsluttet og innehaver reist på en finfin ferie til Bahamas, eller er flagg bestilt og konto avsluttet?

C@Bøe_79

Enavgutta skrev PM:
Quote


Endelig fått rotet meg til det no.
100kr er på vei inn på kontoen i dette øyeblikk!

Christian
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

C@Bøe_79

Snublefot skrev:
Quotemen jeg har desverre ikke penger til noe tifo gruppe i øyeblikket.. og derfor synes jeg du heller skal respektere at jeg faktisk bruker penger på banneret istedenfor å klage på at jeg ikke gjør det raskt nok!!!!


Dette til Nixon også: Går sikkert an å betale inn og gjøre en avtale med enavgutta om å få refundert sitt bidrag,fremfor at det går til Tifo-gruppen.


Mvh
Christian
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

abe78

Vet ikke helt om jeg liker trusselen om at pengene sendes til Tifo-gruppen om vi ikke får det til. Virker som om de ikke gjør noe fornuftig. De gjorde en fin jobb i fjor. Såklart alt kan bli bedre, men da må de ha resurser i form av penger og flere på dugnad.

Enavgutta - jeg er med på 100 til senere.
.og husk!

Colt

Quote from: "abe78"Vet ikke helt om jeg liker trusselen om at pengene sendes til Tifo-gruppen om vi ikke får det til. Virker som om de ikke gjør noe fornuftig. De gjorde en fin jobb i fjor. Såklart alt kan bli bedre, men da må de ha resurser i form av penger og flere på dugnad.

Enavgutta - jeg er med på 100 til senere.

Snublefot

Quote from: "Blautibaken"Jeeees...

Hvis jeg nå spytter i en høvding, stjeler jeg da æren fra snublefot og blir vedkommende som dro prosjektet i land?


herrelol man....  er det galt å faktisk ønske å bidra til noe, men kun om det går til den saken man ønsker å bidra på nå??

dette har absolut ikke noe med at jeg og nixon ønsker å "være heltene som gav den siste krona"...  dette har med at jeg ihvertfall ikke har så jævlig mye penger om dagen.. som student.. og med mitt partourkort ligger jeg allerede godt på visadelen.. så hvis du ikke har bedre ting å gjøre en å komme med spydigheter mot folk som faktisk ønsker å bidra, så kan du heller holde still...


så til den som styrer dette.. kan man nå få en oversikt over eksakt hvor mye som er betalt inn?? og hvor mye som mangler før vi har banneret?? vil gjerne ha det på plass til første hjemmekamp!

Smitty

Noen opdatering, enavgutta?

C@Bøe_79

Hallo?
Oppdatering?
Enavgutta?
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Snublefot

ganske utrolig at vi ikke har fått noen som helst oppdatering selv om vi har bedt om det i ca. 1 ukes tid nå?  var dette seriøst? eller har folk sendt inn penger til en som ikke lenger gidder å bry seg?

er ikke meningen å være krass..  eller sint eller noe, og ikke er jeg det heller, men hadde bare vært veldig kjekt med en oppdatering, og vi har jo faktisk spurt om dette ganske lenge nå.

enavgutta

Bra at dere er utholdmodige. For det er jeg også, har bare vært litt opptatt de siste dagene :-)

Ser ut til at vi klarer dette da jeg nylig ble kontaktet av noen "tyngre investorer". Skal sette meg ned og se på sakene mtp grafikk, pris og bestilling i morgen. Ny tilbakemelding da!

Snublefot

kjempeflott=) godt å se at du er i driv=)

Colt

Quote from: "enavgutta"Bra at dere er utholdmodige. For det er jeg også, har bare vært litt opptatt de siste dagene :-)

Ser ut til at vi klarer dette da jeg nylig ble kontaktet av noen "tyngre investorer". Skal sette meg ned og se på sakene mtp grafikk, pris og bestilling i morgen. Ny tilbakemelding da!


Godt å se at du har kontrollen enavgutta. Bra initiativ.. Gleder meg til å se banner:)

Xminator

Så det blir Chess på flagget da? ;)

delucasSCF

rann Bergen
Feyenoord Rotterdam

... From the heart.

C@Bøe_79

Xminator skrev:
QuoteSå det blir Chess på flagget da? ;)


Tar jeg rett så er det ikke noen som skal profileres på flagget som har gitt et bidrag..

PS:Savner svar på PM(enavgutta)
Christian
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Colt

Quote from: "enavgutta"Bra at dere er utholdmodige. For det er jeg også, har bare vært litt opptatt de siste dagene :-)

Ser ut til at vi klarer dette da jeg nylig ble kontaktet av noen "tyngre investorer". Skal sette meg ned og se på sakene mtp grafikk, pris og bestilling i morgen. Ny tilbakemelding da!


Savner tilbakemelding på stååa. Er litt spente oss som har spyttet noen peng i dette prosjektet.. Og interessert i å se en skisse over banner.

C@Bøe_79

enavgutta er bortreist,men snakket med han på PM.
Han har i overkant av 2500kr,mangler ca 2000kr.
Det ordner seg med penger,og han bestiller flagget mest sannsynlig rundt helgen....

Christian
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Colt

Quote from: "C@Bøe_79"enavgutta er bortreist,men snakket med han på PM.
Han har i overkant av 2500kr,mangler ca 2000kr.
Det ordner seg med penger,og han bestiller flagget mest sannsynlig rundt helgen....

Christian


Noe mer info om dette? Vi venter i spenning på skisse av flagget, og bekreftelse på bestilling.

Pondan

Syns det er jæv... rart at det ikke finnes noe skisse eller tegning av banneren som er under planlegging, Her gir folk penger men får ikke en dritt igjen.. Syns det er på tide noe skjer..

Helginho

Han samler nok inn penger til en danskebåttur..

Nixon

Quote from: "Pondan"Syns det er jæv... rart at det ikke finnes noe skisse eller tegning av banneren som er under planlegging, Her gir folk penger men får ikke en dritt igjen.. Syns det er på tide noe skjer..


Skjønner ikke hvorfor folk ber om å få en skisse. Et banner skal jo avdukes på kamp. Og ikke før.

Men ikke for det. Enavgutta har nå "mast" om dette banneret i snart et år. Så jeg forventer at det er bra. Meget bra!:)
Med en design som får tifo-gruppen sine skriblerier til å ligne på det som blir laget i en barnehage...
Rød makt på Hansa

enavgutta

Pondan: Som jeg har sagt tidligere har jeg vært bortreist en del dager og derfor ikke kunne effektuere noen ordre før nå. Selvom jeg legger MYE i Brann finnes det andre plikter her også ;-)

Ingen har foreløpig kunne lage en tegning av produktet, men som jeg utallige ganger har poengert som vil dette bli Brann logoen med Miller, og bilder av ham på sidene.

Nå er jeg altså tilbake så vi får bestilt flagget denne uken.

Pr. nå har vi 2500 og oppfordrer de siste nå og bidra i 12. time.

Kontonummeret er 5081 20 54314 .

Er det ønskelig kan jeg gjerne ta med flagget til en lokal pub i byen og vise det fram før serieåpningen mot Lillestrøm, og gjerne diskutere bruk og hvor det kan henges.

MyWay

kan melde at vi har en flagg-konkurranse gående her for de som ikke har fått det med seg:
http://www.takeforum.com/forum/viewtopic.php?t=33&mforum=tribunelivbrann

1000,- i potten til beste flagg/banner 06. Men her må det altså males og syes selv ;)

Hansakongen

mens dere diskuterer miller så kom jeg over et veldig bra innslag fra bt.no i dag.. miller ble rundlurt:) så det holder.. vert å se :D


http://www.bt.no/btv/triplet/article257992.ece

enavgutta

Okei folkens ! Da er jeg i kontakt med leverandører igjen.

Eneste lille ting er at vi muligens trenger bilder i enda større og bedre oppløsning / kvalitet. Noen som kan bidra ??? ( Det er snakk om 2 stk)

Colt

Quote from: "enavgutta"Okei folkens ! Da er jeg i kontakt med leverandører igjen.

Eneste lille ting er at vi muligens trenger bilder i enda større og bedre oppløsning / kvalitet. Noen som kan bidra ??? ( Det er snakk om 2 stk)


Kan ikke gutta bak skbrann.org bidra med noe? Eller kanskje BA kan sponse med et bilde eller to av god kvalitet?

Bare noen tips, da jeg dessverre ikke kan bidre med noe bilder selv.

abe78

Jo høyere oppløsning jo bedre. Enig med Colt, hør med BA eller BT eller Brann.
.og husk!

enavgutta

Jeg har hørt med skbrann.org tidligere og de kan ikke bidra med bedre bilder enn "nettkvalitet". Gif fungerer ikke. Her trenger vi noe bedre.
Tilbudet fra leverandøren, Flex Reklame som valget tilslutt falt på er på 3600 eks mva. Det klarer vi !

Hør rundt dere også folkens ! BT og BA skal visstnok være vanskelige på å dele bilder. Vi bør løse dette ila morgendagen så vi er sikre på at vi har flagget på plass til neste helg.

Colt

Quote from: "enavgutta"Jeg har hørt med skbrann.org tidligere og de kan ikke bidra med bedre bilder enn "nettkvalitet". Gif fungerer ikke. Her trenger vi noe bedre.
Tilbudet fra leverandøren, Flex Reklame som valget tilslutt falt på er på 3600 eks mva. Det klarer vi !

Hør rundt dere også folkens ! BT og BA skal visstnok være vanskelige på å dele bilder. Vi bør løse dette ila morgendagen så vi er sikre på at vi har flagget på plass til neste helg.


OK..vi får tenke litt hele gjengen da. BA bør kunne sponse med noen bilder om man kontakter Gorm f.eks eller noen andre...

Vi får oppdatere hverandre her imorgen:)

Endre

Skal overføre 100 kr nå med en gang, vil ta del i dette. Bra tiltak :)

Snublefot

kan ikke noe kontakte doddo?  han bør vell være interesert i å skaffe noen bilder fra BT redaksjonen til dette formålet??

Pondan

Doddo burde holdt seg lengst mulig unna alt som har med Brann og gjøre. Spør BT eller BA direkte eller noe?

Snublefot

Quote from: "Pondan"Doddo burde holdt seg lengst mulig unna alt som har med Brann og gjøre. Spør BT eller BA direkte eller noe?


er han så lite likt av brannsupporterne?

personlig har jeg ikke noe forhold til doddo, men kan du forklare hva han eventuelt gjør som er så ille?

C@Bøe_79

For å si det slik:Han bæsjet på leggen på Kvarteret igår.
Fin fyr,men noen skrudde tanker om Brann.
Han klarte å gi Raymond og Vollvik æren for cupfinalen 2004,pga flyet som Vollvik leide. Men glemte tydelighvis mannen Mjelde og POL trakk ut av hatten,for Sæternes gjorde ikke sitt for at vi vant.
Og så var det litt mer merkelig han sa,og i tillegg kommer bloggen som ikke akkurat er Brann-vennlig.
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Nixon

Quote from: "C@Bøe_79"Han klarte å gi Raymond og Vollvik æren for cupfinalen 2004,pga flyet som Vollvik leide.


Hvilket fly til hvilken kamp snakker vi om her?
Rød makt på Hansa

Snublefot

såpass ja..

hadde selv tenkt meg til kvarteret i går, men ble aldri noe av..

har sett litt på bloggen hans, og han har vell tatt seg opp litt i det siste..

er vell ikke lenge siden han skrev at nå måtte vi støtte laget, holde sammen etc..  var vell etter revheim uttalelsene..

men jeg ble veldig skuffa da jeg for første gang skrev en kommentar til quizen, om spm på hvor raskt huseklepp scoret sitt første mål..

jeg skrev 19 sekunder, men kom ikke opp i lista over de som hadde rett...hehe=)

C@Bøe_79

Flyet til/fra semifinalen.. Der han mente Kvisen kom inn og snudde kampen,når vi i virkeligheten ledet 1-0 og han kom inn for en svært dårlig Sanne etter 30min..

Christian
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Toa

Quote from: "Snublefot"
Quote from: "Pondan"Doddo burde holdt seg lengst mulig unna alt som har med Brann og gjøre. Spør BT eller BA direkte eller noe?


er han så lite likt av brannsupporterne?

personlig har jeg ikke noe forhold til doddo, men kan du forklare hva han eventuelt gjør som er så ille?


Han er en negativ amatør uten innsikt.
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

Nixon

Quote from: "C@Bøe_79"Flyet til/fra semifinalen.. Der han mente Kvisen kom inn og snudde kampen,når vi i virkeligheten ledet 1-0 og han kom inn for en svært dårlig Sanne etter 30min..


Det er pisspreik! Jeg husker godt at Kvisvik reiste med samme fly som meg til Oslo den ettermiddagen. Jeg sendte til og med noen SMS´er til Brannsupportere som hadde reist over med buss for å meddele den gode nyheten at Kvisvik kom likevel.

Merkelig fyr denne Duddo!
Rød makt på Hansa

Veggen

pluss at han bommet helt på resultatet i den kampen. Han sa vi lå under 3 -1 og at kvisvik kom inn å snudde kampen, men så måtte han spørre rundt seg om hva resultatet egentilg var... (stabæk - brann)

jako

Quote from: "Toa"
Quote from: "Snublefot"
Quote from: "Pondan"Doddo burde holdt seg lengst mulig unna alt som har med Brann og gjøre. Spør BT eller BA direkte eller noe?


er han så lite likt av brannsupporterne?

personlig har jeg ikke noe forhold til doddo, men kan du forklare hva han eventuelt gjør som er så ille?


Han er en negativ amatør uten innsikt.


Amatører er vi vel alle, og innsikt er vel alt etter hva øyet som ser.

Hans negativitet er vel mer spontan frustrasjon, og han er neppe den eneste brannsuporteren som er slik.

Forunderlig mange som skal idiotforklare alle som er litt uenige og annerledes enn dem selv.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Go Up