• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Charlie Miller TIFO / FLAGG

Started by enavgutta, June 24, 2005, 23:29:14 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

abe78

.og husk!

Pi_Meson

Quote from: "enavgutta"Vi trenger over 40 bidragsytere ! Blir vi flere kan vi vurdere å utvide flagget!


Hva om 40 bidragsytere hadde malt hvert sitt flagg i stedet for å spleise på ett fabrikksydd flagg til nesten 5000 kroner?

Smitty

Quote from: "Pi_Meson"
Quote from: "enavgutta"Vi trenger over 40 bidragsytere ! Blir vi flere kan vi vurdere å utvide flagget!


Hva om 40 bidragsytere hadde malt hvert sitt flagg i stedet for å spleise på ett fabrikksydd flagg til nesten 5000 kroner?

90 prosent av de 40, gidd ikke/har ikke tid/osv til og mekke på flagg.

Er vel derfor fint og for oss andre og bidra på en annen måte!

BRANN gutten fra Os!

spytter fint inn 100kr eg;) det e jo ikkje all verden heller!

men kan jo kanskje prøve å få til flere sånne!?
RANN<3

Veggen

Ja, dette kan være en bra måte å invistere i tifo, det at vi betealer for ett flagg om gangen.

enavgutta, det hadde vært bra om du kunne oppdatere om hvor mye du har fått inn etter vært.

Mr_Soma

Hva er "potten" oppi nå da Enavgutta? Må jo være oppi en del etter så mange positive tilbakemeldinger.

Herlig initiativ forresten... stå på!

enavgutta

Jeg kommer til å sende ut en Privat Melding til alle som har meldt sin interesse for "prosjektet" ila dagen.
Så gir jeg dere løpende tilbakemeldinger på hvordan vi ligger an i pengebeholdningen.
Håper vi klarer dette !

hjallisen

Bra initiativ! Fortsett sånn! :)
ed beina plantet på bakken

sugarcane

Hvis det er ønskelig kan Dere få plassere flagget på første rad på øvre del av felt z. Vi er en gruppe på 6-7 personer som har partoutkort der sesongen 2006 som i 2005.

Brannmann10

Robbie er den som foreløpig har bidratt mest i Brann av de to skottene.
Det er en selvfølge at det må være bilde av dem begge. Jeg bidrar hvis både Robbie og Charlie er der, hvis ikke virker det som vi ikke setter pris på det Robbie har gjort.

Men for all del, godt tiltak!

enavgutta

Ingen tvil om at Robbie er en Brannfavoritt og har bidratt mye. Men i denne omgang snakker vi om folkehelten Charlie Miller. Håper folk e med på den !

abe78

Da har jeg betalt. Håper alle benytter sjangsen - så kjøper vi et flagg til Winters også.
.og husk!

enavgutta

Da har de fleste av dere som har meldt interesse for prosjektet fått en privat melding av meg.

Minner samtidig igjen at kontornummeret er:

5081 20 54314


Håper vi klarer å realisere dette, og at så mange som mulig bidrar. Hvis vi mot formodning ikke skulle få inn nok penger, vil jeg overføre beløpet til TIFO gruppen.

abe78

Quote from: "enavgutta"
Håper vi klarer å realisere dette, og at så mange som mulig bidrar. Hvis vi mot formodning ikke skulle få inn nok penger, vil jeg overføre beløpet til TIFO gruppen.


Bra poeng - Godt jobbet!
.og husk!

Pondan


enavgutta

Har ikke noen bilder av flagget når det ikke er ferdig nei...:-)

Pondan

Ingen tegninger av hvordan du planlegger flagget skal bli??

enavgutta

Ikke tegninger, men layouten er klar til å bestilles, og det er mulig å lage denne. Det er følgende:

Brannlogoen med Millers navn inni, 1 ulikt bilde på hver side.

Smitty

TIFO gruppen då? de vil vel bidra på å sette farge på tribunen, og en 500kr er vel ikke for mye å be.. eller?

Nixon

Quote from: "Smitty"TIFO gruppen då? de vil vel bidra på å sette farge på tribunen, og en 500kr er vel ikke for mye å be.. eller?


TIFO-gruppen er ikke interessert så lenge prosjektet ikke involverer laken og sprittusj...

Og jeg er meget skeptisk til at pengene jeg har gitt til prosjektet skal bli overført til TIFO-gruppen. Da betaler jeg heller litt til!
Rød makt på Hansa

Nemesis

Quote from: "rødesk"lagheller ett med både miller og winters på.. föler at winters blir helt glemt!..


Det er allerede laget hvis ikke jeg tar feil, noen som kan bekrefte?
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

Brannfrelst

Er vel bare et skottlandsflagg med miller og winters inni. Tror eg da.
2.10.07-Gullet kom hem!

enavgutta

Nei, det er det ikke. Som forklart tidligere. Det er et mye større banner med Brannlogoen hvor "BRANN" er byttet ut med "MILLER" med bilder av Miller på sidene. Så er det klart en gang for alle. Skottlandflagg er det allerede en del av på tribunene. Dette vil bli mye mer synlig.

Brannfrelst

Quote from: "enavgutta"Nei, det er det ikke. Som forklart tidligere. Det er et mye større banner med Brannlogoen hvor "BRANN" er byttet ut med "MILLER" med bilder av Miller på sidene. Så er det klart en gang for alle. Skottlandflagg er det allerede en del av på tribunene. Dette vil bli mye mer synlig.


Det vet eg enavgutta,men nemesis spurte om det ikke var laget et flagg med miller og winters på allerede,noe eg mener stemmer,men det er bare et vanlig skotsk flagg med påskriften Miller og Winters :wink: Capice?
2.10.07-Gullet kom hem!

enavgutta

Oppdatering !

Vi har nå fått inn 500 kr.

Kontonummer : 5081 20 54314

Smitty

Quote from: "enavgutta"Oppdatering !

Vi har nå fått inn 500 kr.

Kontonummer : 5081 20 54314

Skulle trodd det skulle vært mer.
Bare fra 2 av de som har sagt de skal bidra blir det 900kr
(Pusuren - 400kr) (Nixon - 500kr)

Men uansett eg høyner med 100kr så blir det 300kr fra meg.
håper dette blir noe av, så forhåpentligvis kan man gjennomføre noe slikt igjen.

enavgutta

Kanskje en del folk har tatt "en pause" fra forumet, ærlig sak det.
Men håper pengene kommer raskere inn da det hadde vært greit å ha flagget i boks i god tid før seriestarten!

Nixon

Quote from: "Smitty"
Skulle trodd det skulle vært mer.
Bare fra 2 av de som har sagt de skal bidra blir det 900kr
(Pusuren - 400kr) (Nixon - 500kr)


He he. Nå måtte jeg lese gjennom tråden, og sannelig lovet ikke jeg 500 kroner den 28. juni i fjor. Hadde jeg helt glemt, men så er det jo en stund siden. Må ha vært i et eplekjekt øyeblikk!:)

Nå har jeg allerede betalt inn en hundrings, og oppfordrer alle andre aktive her inne til å gjøre det samme. Hvis ikke det skulle være nok kan jeg alltids knuse sparegrisen...:)
Rød makt på Hansa

enavgutta

Vi er nå oppe i 1300 KRONER.

Så dette går sakte, men sikkert fremover :-)

Takker tm for det siste generøse bidraget :-)

Lennono8

Hvor lang tid tar det fra du bestiller flagget til det er klart? Er det noe siste frist hvis vi ønsker å ha det klart til seriestart (første hjemmekamp)?

enavgutta

Vi bør bikke 3000 før vi sender avgårde bestillingen ...målet er å ha det klart til seriestart ja.

abe78

Dette er bra. Kom igjen forum folk!
.og husk!


Northside

Kjøp et stort banner, mal det skotse flagget som er ganske enkelt å male.

Så skriver du Winters + Miller= superpower (bare for å gi et dårlig eksempel).

Ser ikke poenget i å betale så sykt mye for noe som er så enkelt å lage...

abe78

Quote from: "Blautibaken"
På den annen side... Hvis det nå dukker opp mye skotsk tifo på stadion, så blir vel flagget mitt litt smør på flesk??


Ja - for Guds skyld'! Vi har bestemt at det skal maksimalt være 10 skotske flagg på stadion. Blir det mer en dette blir det jo ALT for mye.

Har du tenkt å skrive katolske eller protestantiske slagord på flagget? Hvorfor det? Skriv heller noe som relaterer til Bergen og Brann..
.og husk!

Yngve

Quote from: "Blautibaken"


Cherlie eller charlie, som me andre likar å kalle han, er tidlegare Rangers-spelar. Om det skulle seie deg noko..

enavgutta


Har nå fått inn 1450 KRONER


Takker for alle bidrag så langt og håper flere ønsker "å kjøpe en aksje i prosjektet"

Minner samtidig igjen at kontornummeret er:

5081 20 54314

enavgutta

Status. Har nå fått inn 1550 kroner.

Håper flere kan ta et tak. Vi bør ha over 2000 inn før jeg kan sende ivei bestillingen, og det begynner å haste nå ..

Kom igjen folkens ! La oss gi folkehelten Charlie det han fortjener !! :-)

Brann69

En hundrings er betalt via nettbanken i dag, så da er du iallefall oppe i 1650,-

DJ_ADG

http://www.barmyflags.co.uk/flagdesigner.php?flagid=

Her é en nettside der man kan bestile flagg og ha noe skrevet på de. Alt fra små flagg te veldig store.

Her é eks på kordan man kan få et flagg te å se ut dersom man bestiller fra den siden;
http://img331.imageshack.us/img331/1658/untitled4ss1.png

Lykke til med prosjektet
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

enavgutta

5081 20 54314

Kommer det ikke flere bidrag er jeg redd vi må skrinlegge det hele, og det ville jo vært ekstremt kjedelig.

Ricky

Quote from: "DJ_ADG"Her é eks på kordan man kan få et flagg te å se ut dersom man bestiller fra den siden;
http://img331.imageshack.us/img331/1658/untitled4ss1.png



Imponerende... meget imponerende..

Nixon

Quote from: "Ricky"
Quote from: "DJ_ADG"Her é eks på kordan man kan få et flagg te å se ut dersom man bestiller fra den siden;
http://img331.imageshack.us/img331/1658/untitled4ss1.png



Imponerende... meget imponerende..


Skulle tro DJ_ADHD var med i TIFO-gruppen.
Der har de jo gjort rettskriving til en kunstart...
Rød makt på Hansa

abe78

Hvordan er utviklingen her?
.og husk!

Smitty

Ja hadde vært fint med en liten opdatering!

enavgutta

Vi ligger nå i 2150 !

Håper bidragene fortsetter ! Vi lar det gå en uke til !

Pondan

Hva skjer om du ikke får nokk inn da?

Nixon

Jeg kan putte på noen hundrelapper til hvis det får prosjektet i havn.
Men da vil jeg ha garanti på at det blir banner. For pengene skal jo gå til tifo-gruppen hvis det ikke blir noe av. Og da har jeg bedre ting å bruke pengene på...
Rød makt på Hansa

Smitty

Quote from: "enavgutta"Vi ligger nå i 2150 !

Håper bidragene fortsetter ! Vi lar det gå en uke til !

Hvor mye må du ha inn før du bestiller flagget? leser videre opp i tråden, der står det både 2000 kr og 3000kr..

abe78

Quote from: "enavgutta"


Kontonummeret er 5081 20 54314




Kan ikke folk få fingeren ut? Hadde vært så deilig med et skikkelig banner for Charlie Miller! ;-)
.og husk!

Go Up