• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Charlie Miller TIFO / FLAGG

Started by enavgutta, June 24, 2005, 23:29:14 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Xminator

Eurofoto lager store plakater av foto:
Polyweave bannermateriale, maks 96x1200cm    n/a    1250/m2
(http://www.eurofoto.no/page.php?subid=4)

Høres egentlig forferdelig dyrt ut. Og litt lite i forhold til det man her tenkte seg? Går sikkert å prute på den prisen der :p Eventuelt finnes det vel billigere alternativer. Materialet hørtes jo "litt" dyrt ut i utgangspunktet.

kabelmann

Tror man vil få rimeligere priser hos Flex Reklame. De har også forskjellige typer plottere til forskjellige bruksområder. Denne her for eksempel printer også flagg: http://www.flex.no/index.php?id=&action=sider&menuid=31059&menuidliste=31059&fil=1&collapse=&filnavn=VUTEK%203360&level=1&so=31059
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Nixon

Quote from: "kabelmann"Tror man vil få rimeligere priser hos Flex Reklame. De har også forskjellige typer plottere til forskjellige bruksområder. Denne her for eksempel printer også flagg: http://www.flex.no/index.php?id=&action=sider&menuid=31059&menuidliste=31059&fil=1&collapse=&filnavn=VUTEK%203360&level=1&so=31059


Flex Reklame leverer jo alt av reklamebannere på Stadion. Så det kan jo være at man kan få en god pris. Den storformatplotteren der virket jo veldig hendig:), 315 cm x ubegrenset er jo et godt utgangspunkt for å lage noe skikkelig stilig!
Hvis noen har penger og en god ide stiller jeg med InDesign og Photoshop!
Rød makt på Hansa

Nemesis

Sendte nettopp flex en mail, for å høre litt om priser.  La følgende til grunn:
Flagg/banner 2x3 meter, ensfarget (rød) bakgrunn, tekst oppe og nede, et motiv i midten.........  Dette var kun for å få tak i en pris, orker ikke noe diskusjon på at 2x3 meter er for lite etc...  :-)
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

kabelmann

Designet en banner for en kunde for en ukes tid siden, 4m x 75cm, 4 fargers-trykk. Tror prisen lå på et par tusen kroner hos Flex.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Roffarne

Med denne enorme interessen uten profitt må vel Flex snart ta seg betalt for å gi anbud.

enavgutta


Nixon

Quote from: "pusuren"Stiller opp med 400kr eller mer om jeg har det på odd kampen, skal til sverige om noen dager så vet ikke hvor mye jeg har igjen, men minst 400..


Høyner med 100 kroner og putter 500 i potten!
Og oppfordrer alle andre til å gjøre det samme!:)

Har du nok til å trykke på knappen nå enavgutta?
Rød makt på Hansa

BL

Hansa-
Felt Z

Nemesis

Quote from: "Nemesis"Sendte nettopp flex en mail, for å høre litt om priser.  La følgende til grunn:
Flagg/banner 2x3 meter, ensfarget (rød) bakgrunn, tekst oppe og nede, et motiv i midten.........  Dette var kun for å få tak i en pris, orker ikke noe diskusjon på at 2x3 meter er for lite etc...  :-)


intet svar, kanskje hotmail-mail går som djønk-mail..........

Jeg er på 200 foreløpig......   men spytter i mer ved krise....

Håper vi får brukt  flagget i høst...
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

Stoffi

Jeg bestiller skotsk flagg på Ebay nå, for rundt 8 dollar, 5x3 fot, altså 1,5 meter x 1 meter, pluss fraktkostnader.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

abe78

.og husk!

BL

Veldig bra at folk lager og bestiller/kjøper flagg og banner!! Farger på tribunen er konge! Men nå må folk bruke det også, kjedelig hvis det blir glemt hjemme.

Begynner jo å bli litt nå.  :D
Hansa-
Felt Z

Stoffi

QuoteCongratulations - You Are The Winning Buyer!  
 NEW 3X5 CROSS OF SAINT ANDREWS SCOTLAND FLAG SCOTTISH  



Polyester flagg som kan brukes utendørs og innendørs ifølge leverandøren.

US $6.99 (45 kr)
pluss frakt.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

enavgutta

Vi nærmer oss nå folkens. Ser ut til at vi får meget gode bilder til å ha på banneret også. Satser på at 10 stykker til tegner seg så sender jeg ivei bestillingen !

Gnomen

nomen...

Nemesis

Som sagt før i denne tråden sendte jeg mail forespørsler på flagg til flex og maxprint. I dag fikk jeg følgende svar fra maxprint:
QuoteHei,

Vanlig utpris på 2 x 3m flaggstoff, ferdig kantsydd er 3587,-

Men siden det er brann du skal heie på så skal du få det for 1500 inkl
mva.


mvh

Frank
MaxPrint AS


Dette var jo hyggelig av de.....   Litt usikker på om 1500 er totalen, eller om trykk kommer utenom, ny mail er sendt!
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

Northside

Dersom trykk kommer utenom så e ikke det så mye dyrere så vitt eg vet, mener dette er billig og at det er stoffet som koster penger.

Uansett, hyggelig at folk får rabatter når de kjøper ting som skal brukes på stadion :D  Har selv opplevd dette noen ganger når eg kjøper trkstil stoff og maling :D

Stoffi

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=42380&item=3983155320&rd=1

Den der ser ganske lovende ut.



Her er liste over alle som kom opp når jeg søkte:

http://search.ebay.com/scottish-flag_W0QQfromZR40QQfrtsZ100QQfsooZ1QQfsopZ1QQsojsZ1

Er spent på kvaliteten på flaggene.

Jeg betaler nå ca 90 kr for et flagg inkludert frakt fra USA.

QuoteWe hope you enjoy your purchase. Your payment has been received for the
following item:

Item title: NEW 3X5 CROSS OF SAINT ANDREWS SCOTLAND FLAG SCOTTISH
Web Address: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3983251583
Item number: 3983251583
Buyer User ID: stoffihall
Seller User ID: fivepsales
Your total: $13.99

Thank you very much. Your business is much appreciated.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Oppreist

Nå må Brann få ut fingen og gi Charlie bedre kontrakt snarest. Det blir helt feil å betale 10 mill for PVM og flisespikke på småskillinger for Charlie. Han har vokst i Branndrakten og er mer verdt nå enn da han signerte eksisterende kontrakt.  At Kvisvik forlater skuten om kun kort tid gjør dette enda viktigere! Det er MINST like viktig å holde på eksisterende, gode spillere som å skaffe nye. Så POL - du vet hva du har å gjøre!!
Stein på stein blir Steinar.

Xminator

Miller har i utgangspunktet 1.5mill i lønn. Sinnsvakt mye penger. Og fikk neppe mindre i tilbudet nå. Er langt fra sikker på at skotten er verdt så mye.

ostraume

Om Miller er for storforlangende er det bare å la han gå.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Brannfrelst

La Miller bli i Brann,det er jo ingen klovner igjen i laget om han går også. Og det må vi ha :D Blir han så er banner helt flott til han!
2.10.07-Gullet kom hem!

BL

Quote from: "Brannfrelst"La Miller bli i Brann,det er jo ingen klovner igjen i laget om han går også. Og det må vi ha :D Blir han så er banner helt flott til han!


Klovn til over 1,5 i året er en forbanna dyr klovn!
Hansa-
Felt Z

BL

Ka skjer her hvis han forsvinner i sommer? Ser jo desverre ikkje bra ut for øyeblikket.
Hansa-
Felt Z

enavgutta

Vel, da blir det en litt mer heavy pengeinnsamling. Men skulle Per Ove drite seg ut så må vi nesten ta et tak for å holde Charlie i byn.

R.I.P.Super-ray

Quote from: "enavgutta"Vel, da blir det en litt mer heavy pengeinnsamling. Men skulle Per Ove drite seg ut så må vi nesten ta et tak for å holde Charlie i byn.


Nå må du ikke snakke så masse "vi". Er vel bare du som er så kåt på Charlie, ikke oss andre.

Ingen er større enn laget Brann. Ikke raymond, charlie, ingen.

Går charlie fra Brann så er han for storforlangene og grisk og da får han bare gå. Men vi trenger han, så håper selvsagt han blir!
7 SUPER RAY - LEGENDE

Roffarne

Tipper Vollvik klør jeg til blods på baklommen for å få lov til å betale mellomlegget i Charlies lønn.
Men det kan Brann selvsagt ikke gå med på.

Brannfrelst

Quote from: "R.I.P.Super-ray"
Quote from: "enavgutta"Vel, da blir det en litt mer heavy pengeinnsamling. Men skulle Per Ove drite seg ut så må vi nesten ta et tak for å holde Charlie i byn.


Nå må du ikke snakke så masse "vi". Er vel bare du som er så kåt på Charlie, ikke oss andre.

Ingen er større enn laget Brann. Ikke raymond, charlie, ingen.

Går charlie fra Brann så er han for storforlangene og grisk og da får han bare gå. Men vi trenger han, så håper selvsagt han blir!


Tror nok nesten hele Hansa er kåt på Miller :D Skulle nesten iallefall tro det.
Men Miller en en publikumsspiller,ingen tvil.
2.10.07-Gullet kom hem!

Stoffi

Håper for all del Miller blir i Brann.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

enavgutta

Publikumsspiller? Det er sjelden jeg har hørt Hansa og Stadion så samtstemt ... det runget faktisk Charlie Miller i går.. og det var den eneste sangen alle var med på. Spesielt om vi skal selge enn slik spiller nå. Det der kommer aldri tilbake med Olsen, Hansen eller Ludviksen.

Det er Miller som gjelder. Og nå som han er i ferd med å bli en kjæledegge nesten helt inn på ordførerens kontor, ja da selger vi ! Fiiint det !! No ble eg virkelig klar for Kim Larsen her. !!!

viks

Quote from: "enavgutta"Publikumsspiller? Det er sjelden jeg har hørt Hansa og Stadion så samtstemt ... det runget faktisk Charlie Miller i går.. og det var den eneste sangen alle var med på. Spesielt om vi skal selge enn slik spiller nå. Det der kommer aldri tilbake med Olsen, Hansen eller Ludviksen.

Det er Miller som gjelder. Og nå som han er i ferd med å bli en kjæledegge nesten helt inn på ordførerens kontor, ja da selger vi ! Fiiint det !! No ble eg virkelig klar for Kim Larsen her. !!!


Du er ikke den eneste som digger Charlie, det gjør vel de fleste som ikler seg SKB drakt.

Likevel må vi stikke fingen i jorden. Vi kan ikke sprenge alle grenser, og sette en spiller over det resterende laget.

Hvis ikke det skjer noe, så er vel eneste løsningen og sende en stille bønn til Idar, og få med noen på og finansiere deler av lønnen hans. Ser i hvert fall mørkt ut mtp forlengelse. Ting kan uansett skje, både Viola, Miller og POL er luringer, så jeg tror nok uansett at det foregår et aldri så lite taktisk spill her...
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Roffarne

Quote from: "viks"Hvis ikke det skjer noe, så er vel eneste løsningen og sende en stille bønn til Idar, og få med noen på og finansiere deler av lønnen hans.

Som jeg skrev over så kan eller må ikke Brann gå med på delfinanisering av lønn til enkeltspillere. Da kommer man fort på ville veier hva lønnsforventinger, spilleradel og komersielle krefter angår.
Til nød kunne man jobbet med en sign-on-fee, men det blir jo passelig sløkket når mannen fremdeles er under kontrakt med Brann.

Enig i det du sier ellers.
Her skal man gjennom alle de sedvalige faser med skuespill og taktikkeri før det endelige resultat foreligger.

brannsupporteren:-D

Bidrar selvfølgelig med en hundrings
url=http://www.bergenck.net]BCK HJEMMESIDE[/url]

KongRudi

Hvis det skal være bilde av Miller på dette flagget, så er det ingen tvil hvilket jeg hadde syntes var morsomst..

Husker det var engang et BA der de skulle ta lagbilde, alle sto fint oppstilt utenom Miller som sto med parably på lagbildet. :)
Det bildet var veldig morsomt, og i tillegg så viser det jo litt av regnbyen Bergen, der han hører hjemme.. :))

BL

Løfter denne eg. Nærmer du deg?
Hansa-
Felt Z

SK BRANN

man må jo nesten vite at han signerer ny kontrakt, er jo ikke vits å kjøpe banner for over 4000 kr, så stikker han i sommer...
ill Shankly to Tommy Smith, who tried to explain that his bandaged knee was injured :
"Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It's Liverpool's knee!"

rødesk

lagheller ett med både miller og winters på.. föler at winters blir helt glemt!..
oen må gå...!

Brannfrelst

Såg et skotsk flagg på felt B på Umbro idag. Mer av dette!
2.10.07-Gullet kom hem!

Stoffi

Kommer ett skotsk flagg til i posten denne uken, klar til neste kamp.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Nemesis

et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

Nixon

Mitt tips er at han spiller ut sesongen og deretter drar gratis til Dundee.
Rød makt på Hansa

Xminator

Om Miller signerer for Brann melder jeg meg straks inn den lokale Millermenigheten. Og håper han ikke gjør som i Dundee - spiller rævva så snart ny kontrakt er i boks :p

mobli

Jeg har bestilt to skotske flagg. Et vanlig ett og et "Rampant Lion"-flagg.

Mulig at jeg dropper å skrive Miller på det, og heller kun skriver Winters.
Har også lurt på å bestille et østerrisk flagg.

enavgutta

Godtfolk, bergensere, kjuagutter, bergenske kjik, Brannfans !

Nå er tiden kommet for å realisere flagget. Det er nå under 2 måneder til sesongstart og vi gleder oss som aldri før til avspark på Staddaen. Flaggaksjonen ble framskjøvet da det var en del styr rundt Charlie's kontrakt, men nå er tiden inne.

Jeg har opprettet en egen konto til innsamlingen:

Kontonummer : 5081 20 54314

Stemmningen landet på 100 kr per pers. Håper alle dere som har ivret for prosjektet tidligere blir med samt nye bidragsytere henger seg på!

For å gjenta meg selv fra sist. Flagget blir med Brannlogo med Miller som innskripsjon. 1 bilde på hver side, i hver kant.
1 bilde er allerede klart, men mangler et godt høyoppløselig eksemplar til den andre siden. Håper noen kan bidra !

Flagget vil bli supporternes eiendom og alle vil ved bidrag kjøpe seg "sin del av flagget". Planen er å overrekke flagget ildsjeler på Felt Z, Bataljonen eller TIFO gruppen en gang senere etter at flagget har vært brukt forskjellige steder på Hansatribunen.

Vi trenger over 40 bidragsytere ! Blir vi flere kan vi vurdere å utvide flagget!

Xminator

Hadde det ikke vert enda kulere med kombinert Winters/Miller flagg da? Skal noe til at ikke begge får spille samtidig :)

ostraume

Helt enig. Winters må jo helt klart og være med på dette flagget.

Det blir jo nesten en fornærmelse mot stakkars Robbie å utelate han fra et skotsk flagg.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

enavgutta

Hør! Jeg har selv Robbie Winters på drakten. Nå snakker vi om Charlie Miller.  Det er dessuten ikke snakk om et skotsk flagg som det snakkes om innimellom eldre innlegg her.
Det er snakk om et 6 meter langt banner / flagg hvor Brann er byttet ut med Miller i Brann logoen til Sk Brann og bilder av Charlie på sidene.

Derabilo

Hva med å skrive Scotland, og et bilde av de to heltene på hver side?
Bergen ut av Norge -

Veggen

jeg er uansett med! oppfordrer alle å gi ussle 100 kr til dette prosjektet! Den blir nok usansynlig stilig:)

Go Up