• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Scharner - Fussballgott

Started by ostraume, June 20, 2005, 09:21:29 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

ostraume

Burde være unødvendig å si, men Scharner Fussballgott må innføres på SS. Hansa hadde den et par ganger uten at SS fulgte opp. Sangen er enkel og genial og gir mye bedre trøkk enn "Scharner klapp klap klapp".
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

abe78

Godt jobbet av guttene! Herlig rop og snadder flagg!
.og husk!

Nemesis

Hvor kan mann få kjøpt/laget slike flagg?
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

JhonnyBeGood

Dette flagget er nok brukt en del tid å arbeid på...
Nøkkelord: - Transperang, symaskin, overhead
ow do you spell Pele three letters G.U.D!
Hvordan staver man Geirmund Brendesæter, fem bokstaver, G.E.D.D.I

BL

Quote from: "Nemesis"Hvor kan mann få kjøpt/laget slike flagg?


MÃ¥ nok lage selv ja.
Hansa-
Felt Z

Charmless Man

Slike flagg krever litt innsats og litt fantasi. Har skrevet det før her: fremsiden av Hansa bør dekkes med flagg. Ikke noe problem å henge opp der.
Ladish on the Foot

Nixon

Lag et tilsvarende med Charlie Miller og heng på andre siden av Hansa. Er vel god plass under Radio 1-balkongen? Hører du enavgutta?:)
Rød makt på Hansa

SKB e BEST!!!

Scharner Fussballgott har skikkelig trøkk i seg ja! Syns SS bør innføre den ogsÃ¥..  Godt jobbet pÃ¥ banneret!
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

Northside

trenger ikke silke stoff, kan funke med billig stoff på IKEA.
19kr for 1*1,40 meter :wink:

BL

Quote from: "NorthsideFCDH"trenger ikke silke stoff, kan funke med billig stoff på IKEA.
19kr for 1*1,40 meter :wink:


Ser MYE bedre ut med sånt stoff!
Hansa-
Felt Z

villaksen

Scharner Fussballgot kommer til å runge over hele Hansa neste hjemmekamp, Glimrende banner

Når det gjelder Charlie ( og Robbie) så vurderer jeg og bestille et skotsk flagg på nettet.

Charmless Man

Et svært skotsk flagg med skriften "Charlie's Angels"?
Ladish on the Foot

jegløh

Quote from: "Charmless Man"Et svært skotsk flagg med skriften "Charlie's Angels"?


Charlies Angels? Mener du at lagkameratene til CM bør kalles engler?

Du er vel en av de som sminker seg på ss, tenker jeg. Bare fordi et kjent uttrykk har ordet "Charlie" i seg må det ha hjemmel i fornuften.

Foresår da "Scotish Pride".
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Northside

Quote from: "BL"
Quote from: "NorthsideFCDH"trenger ikke silke stoff, kan funke med billig stoff på IKEA.
19kr for 1*1,40 meter :wink:


Ser MYE bedre ut med sånt stoff!


sant det, men det koster :(

Noen som vet hvor de fikk tak i dette og eventuelt pris?

Nemesis

Quote from: "jegløh"
Quote from: "Charmless Man"Et svært skotsk flagg med skriften "Charlie's Angels"?


Charlies Angels? Mener du at lagkameratene til CM bør kalles engler?

Du er vel en av de som sminker seg på ss, tenker jeg. Bare fordi et kjent uttrykk har ordet "Charlie" i seg må det ha hjemmel i fornuften.

Foresår da "Scotish Pride".


Tror hensikten var at det var "vi" som var Charlies engler...
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

jegløh

Quote from: "Nemesis"

Tror hensikten var at det var "vi" som var Charlies engler...


Aha. Ja da er jo alt OK.

Skal vi spørre noen menn hva de synes?
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Nemesis

Quote from: "jegløh"
Quote from: "Nemesis"

Tror hensikten var at det var "vi" som var Charlies engler...


Aha. Ja da er jo alt OK.

Skal vi spørre noen menn hva de synes?


Begynner å bli kraftig lei det dritet ditt.

At du og runarnormann er samme person vet alle her inne.  Alltid enig. Men sÃ¥ trodde du at du var kjempe smart ved Ã¥ la være Ã¥ bruke æ,ø,Ã¥ nÃ¥r du var innlogget som runarnormann, eneste dumme var at de første innleggene innehold nettopp disse bokstavene :-)

Hvis ikke du har noe konstruktivt å komme med, så er det bare å si til deg:

UT MED PAKKET!
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

jegløh

Quote from: "Nemesis"
Quote from: "jegløh"
Quote from: "Nemesis"

Tror hensikten var at det var "vi" som var Charlies engler...


Aha. Ja da er jo alt OK.

Skal vi spørre noen menn hva de synes?


Begynner å bli kraftig lei det dritet ditt.

At du og runarnormann er samme person vet alle her inne.  Alltid enig. Men sÃ¥ trodde du at du var kjempe smart ved Ã¥ la være Ã¥ bruke æ,ø,Ã¥ nÃ¥r du var innlogget som runarnormann, eneste dumme var at de første innleggene innehold nettopp disse bokstavene :-)

Hvis ikke du har noe konstruktivt å komme med, så er det bare å si til deg:

UT MED PAKKET!


Mener jeg så deg i en Inspector Morse episode.

Hvis BBB skal titulere seg med engler blir det nok flere enn meg som vil finne det underlig. Men hvis du absolutt vil bli kalt engel, Nemesis, skal jeg ikke blande meg inn i ditt privat5liv.
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Nemesis

Det er jo ikke snakk om at BBB skal skifte navn til Charlies Angels.

Vil heller tro at det er et par stykker som digger Miller og som har lyst å lage en hyllest til ham. Et skottsk flagg med Charlies Angels på er en fin måte å vise det på.

Istedenfor å kritisere alt og alle, så kan jo du komme opp med noe konstruktivt, som f.eks en måte vi kan hylle vår helt Miller på....
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

Charmless Man

Vet jegløh betydningen av ironi? Charlie's Angels var det første jeg kom på, det hadde vært morsomt i forhold til hans image som fyllefant, samt vårt image som fyllefanter. Scotish Pride høres litt nazi ut. Da er det evt bedre med Pride of Scotland.
Ladish on the Foot

brannsupporteren:-D

Quote from: "ostraume"Burde være unødvendig å si, men Scharner Fussballgott må innføres på SS. Hansa hadde den et par ganger uten at SS fulgte opp. Sangen er enkel og genial og gir mye bedre trøkk enn "Scharner klapp klap klapp".


Jeg har tydeligvis gått glipp av noe her.. Noen som gidd å si meg kossn den går?

PS. Folk e utrolig dyktige til å gå offtopic i dette forumet.. :wink:
url=http://www.bergenck.net]BCK HJEMMESIDE[/url]

Skumling

Den går nøyaktig som "Scharner klapp klapp klapp", bortsett fra at man roper Fussballgott i stedet for å klappe.

runarnormann

Quote from: "Nemesis"
Quote from: "jegløh"
Quote from: "Nemesis"

Tror hensikten var at det var "vi" som var Charlies engler...


Aha. Ja da er jo alt OK.

Skal vi spørre noen menn hva de synes?


Begynner å bli kraftig lei det dritet ditt.

At du og runarnormann er samme person vet alle her inne.  Alltid enig. Men sÃ¥ trodde du at du var kjempe smart ved Ã¥ la være Ã¥ bruke æ,ø,Ã¥ nÃ¥r du var innlogget som runarnormann, eneste dumme var at de første innleggene innehold nettopp disse bokstavene :-)

Hvis ikke du har noe konstruktivt å komme med, så er det bare å si til deg:

UT MED PAKKET!


Har ikke helt peiling paa hva denne traaden dreier seg om, men Nemesis er jo alltid god for en god latter.  Maken til sammelsvereglsesteorier har man ikke hoert om siden JFK saken.  Husk Nemesis, at bare fordi du er paranoid, betyr det ikke at de ikke er ute etter deg...
egenden Alf Dahl

viks

For og komme tilbake til saken her, nemlig ropet, så syntes jeg dette er bra, og bør innføres på SS også...
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

brannsupporteren:-D

Quote from: "Skumling"Den går nøyaktig som "Scharner klapp klapp klapp", bortsett fra at man roper Fussballgott i stedet for å klappe.


Høres jo bra ut det der! Er sÃ¥ lei av all klappingen pÃ¥ mange av spillerne, blir liksom ikke noe særpreg pÃ¥ sangene deres noe som jeg synes er trist for som supportere mener jeg at vi alle fall bør finne pÃ¥ noe mer enn Ã¥ si navnet og sÃ¥ klappe og av og til skal det ikke mer til enn feks dette til scharner nÃ¥. Men jeg skal ikke kritisere noen for at ikek alle spillerne har sin sang, jeg er i alle fall ikke kreativ nok til Ã¥ finne pÃ¥ noe sÃ¥ egentlig har jeg ikke sÃ¥ mye jeg skulle ha sagt :D  :wink:
url=http://www.bergenck.net]BCK HJEMMESIDE[/url]

Alexåsane

Og samtidig så må Hansa begynne å synge "Charlie, Charlie, Charlie miller osv... " i stedet for "Charlie Miller klapp klapp klapp"
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

kabelmann

Får jeg også lov å prøve meg med et forslag? Bare sånn for gøy? En litt sånn klisje-greie etter en barnesang (men kan man bruke salmer så kan man vel bruke barnesanger? ;)

Mel: Min hatt den har tre kanter

Paul Scharner hater bønder
Og bønder hater Paul
Men kødder du med Scharner
Så svarer han med mål
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

mr-bolstad

Quote from: "kabelmann"Får jeg også lov å prøve meg med et forslag? Bare sånn for gøy? En litt sånn klisje-greie etter en barnesang (men kan man bruke salmer så kan man vel bruke barnesanger? ;)

Mel: Min hatt den har tre kanter

Paul Scharner hater bønder
Og bønder hater Paul
Men kødder du med Scharner
Så svarer han med mål


den var faen ikke dum!
get land, Eget Landslag.
Brann!!

Charmless Man

Eh...Jo den var litt dum.
Ladish on the Foot

brannsupporteren:-D

Quote from: "kabelmann"Får jeg også lov å prøve meg med et forslag? Bare sånn for gøy? En litt sånn klisje-greie etter en barnesang (men kan man bruke salmer så kan man vel bruke barnesanger? ;)

Mel: Min hatt den har tre kanter

Paul Scharner hater bønder
Og bønder hater Paul
Men kødder du med Scharner
Så svarer han med mål


personelig liker jeg Scharner Fussballgott bedre..
url=http://www.bergenck.net]BCK HJEMMESIDE[/url]

kabelmann

Det har jeg da ikke noe problem med :)

Gjorde dette hovedsaklig bare for å (kanskje) inspirere folk til å tenke litt annerledes - vise at man ikke _må_ bruke de samme gamle melodiene som enhver supportergruppering i hele verden bruker. Dog, hvis denne melodien er like vanlig som alle andre så var jo selvfølgelig eksperimentet mislykket.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

R.I.P.Super-ray

Quote from: "kabelmann"Får jeg også lov å prøve meg med et forslag? Bare sånn for gøy? En litt sånn klisje-greie etter en barnesang (men kan man bruke salmer så kan man vel bruke barnesanger? ;)

Mel: Min hatt den har tre kanter

Paul Scharner hater bønder
Og bønder hater Paul
Men kødder du med Scharner
Så svarer han med mål


Ikke gale den der..
7 SUPER RAY - LEGENDE

Skyscraper

Quote from: "kabelmann"Får jeg også lov å prøve meg med et forslag? Bare sånn for gøy? En litt sånn klisje-greie etter en barnesang (men kan man bruke salmer så kan man vel bruke barnesanger? ;)

Mel: Min hatt den har tre kanter

Paul Scharner hater bønder
Og bønder hater Paul
Men kødder du med Scharner
Så svarer han med mål


Hm... Likte den...
Ã¥ skal det skje... Nei, vent... NÃ¥

Snublefot

kabelmann..

jeg likte sangforslaget ditt. og tror den melodien kunne passet som sang til en av gutta.. men skal jeg være heeelt ærlig, så hadde det sikkert vært litt stas for scharner også.. å høre at hele bergen by synger at han er en fotballgud..

nå er det riktignok ikke mye sang i scharner, fusballgot.. men noe som er på hans eget språk synes jeg er litt artig da..

men sangen din var absolut bra..  du kunne ikke funnet opp noe pÃ¥ hÃ¥kon opdahl da? hehe..

han synes jeg er en fin kar..lol.. spessielt vÃ¥rt forhold til han..  Under RBK kampen hørte jeg alt fra elendige tilrop etter noen fatale utspark over sidelinjen.. til den vanlige HÃ¥kon Opdahl ,  klapp klapp klapp..og en noe overdrevet "verdens beste keeper"..hehe.  en blanding av dette vil nok bli bra;)  

eller så synes jeg det er sjelden vi synger gode gamle cato sangen..

Caaaato, du e jo kjæmpegod.. du finter alle mann, og ofrer alt for brann...

her også noe overdrevet om catos finte-egenskaper, men pyttsann;)

ellers trenger vell snart Martin Andresen en skikkelig oppkvikker av en sang;)

kabelmann

Hehe nei, tror ikke jeg skal prøve så veldig hardt på sanger for andre. Jeg er absolutt ikke noen sangforfatter (ref: klisjeer m/bønder o.l.) og det var bare egentlig en tilfeldighet at denne poppet opp i hodet når jeg satt og bladde i barnesangboken med ungen :)

Men at Scharner liker å være fotballgud, det tviler jeg ikke på :D
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Go Up