• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Sikkerheten/berusete folk

Started by brannsupporteren:-D, June 19, 2005, 22:04:11 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

brannsupporteren:-D

Jeg lurer litt på om securitas i det hele tatt gjør jobben de er satt til? Det står tydelig og klart stort sett alle steder (uten for stadion, på billetten osv) at berusete folk ikke skal inn på stadion men alikevel så opplever jeg å bli spyttet rett i trynet av en sørpe full kjerring (unnskyld ordet) som står bak meg og hyler og skriker og ødelegger for alle rundt seg. Jeg ba henne enkelt og greit om å holde kjeft men da fikk jeg tilbake: "Helvetes jævla hore hold no kjeft sjøl, faens kjerring!!"og en saftig spytt klatt rett i trynet. Og ikke nok med dette; etterhvert begynte hun og å kaste brukte tyggegummier rett i trynet på meg. Jeg ga beskjed til vaktene men kaster de henne ut? NEI! Hvordan er det mulig egentlig? Folk som det der burde aldri blitt sluppet inn på kamp! Securitas bør skjerpe seg for jeg betaler faen meg ikke 100 kr for å en spytt klatt i trynet!! *Forbanna*
url=http://www.bergenck.net]BCK HJEMMESIDE[/url]

Northside

Likestilling! Gi horen en saftig en reff på fjeset :wink:

BL

Hvis det er hun eg tror du snakker om så var hun en skikkelig kvise langt inni analen ja!! Maken til plagsomt kvinnemenneske skal man leite lenge etter! Katten til naboen plaget meg mindre kl 7 i dag tidlig!

Vekterene må begynne å gjøre det de blir betalt for!
Hansa-
Felt Z

Skotten

Dette er en skandale, intet mindre intet mer. Her må toppledelsen i securitas stilles til ansvar. Og Brann bør selvsagt refundere hundrelappen med en klekkelig kompensasjon.

At denne situasjonen ikke ble avverget før den eskalerte synes å være intet mindre enn et menneskerettighetsbrudd. La oss koble in Haag. Ja, la oss gjøre det.

Barnekonvensjonen kan muligens også legges til grunn, det kommer ann på fornærmedes alder.

Vil også legge til at jeg egentlig ikke forstår ironi.
 Sportsklubben Brann feirer i Ã¥r et noe spesielt jubileum, hvilket?

Trivial pursuit anno 2063.

Snorri

Klag til SK Brann. Securitas er en gjeng med hjerneløse apekatter som ikke hadde hørt på sin mor ved dødsleiet. Jeg opplevde at en full jævel tok kvelertak på meg og skrek inn i øret mitt i gledesrus når Brann scoret mot VIF i fjor. Greit nok å gjøre dette med kompiser som er med på det, men med fremmede bør man faen meg beherske seg. Var jævla skummelt en stund faktisk.
I spent a lot of money on booze, birds, and fast cars. The rest i just squandered"
- George Best

Lurkin

Stod en fyr framfor meg å røykte, ikke at det bryr meg som er røyker selv, men lekesnuten så dette og gjorde ingenting..

16. mai = greit
resten av sesongen = litt plagsomt
Berømte Brann fra Bergen

Brann_Askøy

Quote from: "Lurkin"Stod en fyr framfor meg å røykte, ikke at det bryr meg som er røyker selv, men lekesnuten så dette og gjorde ingenting..

16. mai = greit
resten av sesongen = litt plagsomt

Lurkin

Nei, skjønner det, mener ikke at han skal bli kastet ut og lynsjet etterpå. Men jeg sto med en som ikke liker at folk røyker, og da kan kanskje lekesnuten be han stumpe røyken. Eller gå ut å røyke. Når man står så tett som i dag, på et sted der det skal være røykfritt og røyker så...ja, u see..

Ungene som hopper over burde blitt lynsjet..
Berømte Brann fra Bergen

Brann_Askøy

Quote from: "Lurkin"Nei, skjønner det, mener ikke at han skal bli kastet ut og lynsjet etterpå. Men jeg sto med en som ikke liker at folk røyker, og da kan kanskje lekesnuten be han stumpe røyken. Eller gå ut å røyke. Når man står så tett som i dag, på et sted der det skal være røykfritt og røyker så...ja, u see..

Ungene som hopper over burde blitt lynsjet..


Prøv å si ifra til vedkommende da. Som oftest så stumper de røyken sin. Securitas kan ikke se på personen du sto med at han ikke liker røyk. Men skjønner poenget ditt.

Lurkin

Vi gjorde det, men han hadde tydeligvis drukket og brydde seg ikke..
Berømte Brann fra Bergen

abe78

Oppsummert:

Det kommer en del bygdetullinger som skal se to kamper hvert år. 16 mai og Rosenborg. Disse lager kvalme og er så harry at det gir oss som alltid går på stadion en flau, kvalmende smak i munnen...

Det at vaktene ikke gjør noe når en del slike personer ikke klarer å holde seg på matten er en skandale. Hvorfor er de der egentlig?

Har bare et råd - send e-post til Brann og forklar problemet på en saklig måte. De vil nok sette slike saker på dagsorden...
.og husk!

sekto

Jeg støtter det som er blitt sagt tidligere. I morgen ringer du til Brann, og forteller dem om denne episoden og gir dem klar beskjed om at du forventer at de tar dette opp med Securitas, og spesielt den eller de vaktene som befant seg på det området du var.

Vær sakelig og rolig, men krev at de gir deg en forklaring på hvordan dette kan skje.

Alexåsane

når vi først snakker om sikkerhet og berusede personer. Jeg fikk høre at utenfor fotball puben ble en trønder banket og drakten ble revet av og tent fyr på. Er dette sant? skandale
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

R.I.P.Super-ray

Quote from: "Alexåsane"når vi først snakker om sikkerhet og berusede personer. Jeg fikk høre at utenfor fotball puben ble en trønder banket og drakten ble revet av og tent fyr på. Er dette sant? skandale


Ja det var jeg som gjorde det. Neida, om det skjedde, stå på videre :)
7 SUPER RAY - LEGENDE

KennethS

Quote from: "Alexåsane"når vi først snakker om sikkerhet og berusede personer. Jeg fikk høre at utenfor fotball puben ble en trønder banket og drakten ble revet av og tent fyr på. Er dette sant? skandale


En Rbk drakt ble brendt opp utenfor puben ja. Men ingen ble banket opp.
tå på Brann

sekto

Quote from: "R.I.P.Super-ray"
Quote from: "Alexåsane"når vi først snakker om sikkerhet og berusede personer. Jeg fikk høre at utenfor fotball puben ble en trønder banket og drakten ble revet av og tent fyr på. Er dette sant? skandale


Ja det var jeg som gjorde det. Neida, om det skjedde, stå på videre :)

Stå på videre?

Slik oppførsel kan vi aldri akseptere, og bør vi ta sterk avstand fra. Men når det er sagt, så regner jeg med dette kun er et rykte.


BL

Når vi først er inne på offtopic-sti her... Ka skjedde på felt-z før kampen begynte? En trønder som hadde fått seg litt dum plass kanskje?
Hansa-
Felt Z

TcK

#1: Knall å brenne rbk-drakt.

#2: ja, hva var det der på øvre feltz før kampen?

#3: Knall med "Scharner / Fussballgott" både som banner og rop på Hansa.. (selv om flerspråklige ting ikke kommer inn på SS...)

tck
Jesus elsker alle barna

Nixon

Quote from: "BL"Når vi først er inne på offtopic-sti her... Ka skjedde på felt-z før kampen begynte? En trønder som hadde fått seg litt dum plass kanskje?


Bare en trønder som hadde fått plass så og si midt blant Guttene. Ikke særlig populært kan man si. Og der satt han ikke lenge...
Rød makt på Hansa

Mr_Soma

Hahaha.... det er det tøffeste - tipper han ble lettere sjokkert ? hehe.

Kai-Olai

Når vi er inne på dette med sikkerhet, og securitas;

Hva i HELVETE gjør en RBk,supporter på SS???? Var ihvertfall en der inne..
Med skjerf of greier!!
Kunne blitt stygt!!

Xminator

Ble det stygt? Nei... Som i taxi/pølsekø er det helt enkle regler som gjelder. Trådstarter fulgte ikke disse og bør klart passe på at munnen er koblet til hjernen i neste taxikø.

krøvel vellevold

Quote from: "brannsupporteren:-D"Jeg lurer litt på om securitas i det hele tatt gjør jobben de er satt til? Det står tydelig og klart stort sett alle steder (uten for stadion, på billetten osv) at berusete folk ikke skal inn på stadion men alikevel så opplever jeg å bli spyttet rett i trynet av en sørpe full kjerring (unnskyld ordet) som står bak meg og hyler og skriker og ødelegger for alle rundt seg. Jeg ba henne enkelt og greit om å holde kjeft men da fikk jeg tilbake: "Helvetes jævla hore hold no kjeft sjøl, faens kjerring!!"og en saftig spytt klatt rett i trynet. Og ikke nok med dette; etterhvert begynte hun og å kaste brukte tyggegummier rett i trynet på meg. Jeg ga beskjed til vaktene men kaster de henne ut? NEI! Hvordan er det mulig egentlig? Folk som det der burde aldri blitt sluppet inn på kamp! Securitas bør skjerpe seg for jeg betaler faen meg ikke 100 kr for å en spytt klatt i trynet!! *Forbanna*


Snakker vi her om hun (i grunn søte) 16-17-åringen som stod på BBB-feltet et stykke bak og omtrent midt på halvdelen nærmest Klokkesvingen? Hun stod drita full og hyyyylte Brann-sanger med en helt forferdelig skjærende stemme. Og på tostemt-ropet klarte hun å rope samtidig med Hansa. Og med den stemmen hørte vi nesten ikke svaret fra Hansa, så vi kom jo helt i utakt. Hun fikk klar beskjed flere ganger om å holde kjeft, men til liten nytte! Husker jeg ikke feil, var det samme greien med henne på 16.mai. Leit at stemningen på SS skal bli ødelagt av drita fulle kjerringer!
Legg ned hele klubben!

gamlefar

Ja, dette merket jeg meg også, jævli irriterende skjærende stemme

brannsupporteren:-D

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "brannsupporteren:-D"Jeg lurer litt på om securitas i det hele tatt gjør jobben de er satt til? Det står tydelig og klart stort sett alle steder (uten for stadion, på billetten osv) at berusete folk ikke skal inn på stadion men alikevel så opplever jeg å bli spyttet rett i trynet av en sørpe full kjerring (unnskyld ordet) som står bak meg og hyler og skriker og ødelegger for alle rundt seg. Jeg ba henne enkelt og greit om å holde kjeft men da fikk jeg tilbake: "Helvetes jævla hore hold no kjeft sjøl, faens kjerring!!"og en saftig spytt klatt rett i trynet. Og ikke nok med dette; etterhvert begynte hun og å kaste brukte tyggegummier rett i trynet på meg. Jeg ga beskjed til vaktene men kaster de henne ut? NEI! Hvordan er det mulig egentlig? Folk som det der burde aldri blitt sluppet inn på kamp! Securitas bør skjerpe seg for jeg betaler faen meg ikke 100 kr for å en spytt klatt i trynet!! *Forbanna*


Snakker vi her om hun (i grunn søte) 16-17-åringen som stod på BBB-feltet et stykke bak og omtrent midt på halvdelen nærmest Klokkesvingen? Hun stod drita full og hyyyylte Brann-sanger med en helt forferdelig skjærende stemme. Og på tostemt-ropet klarte hun å rope samtidig med Hansa. Og med den stemmen hørte vi nesten ikke svaret fra Hansa, så vi kom jo helt i utakt. Hun fikk klar beskjed flere ganger om å holde kjeft, men til liten nytte! Husker jeg ikke feil, var det samme greien med henne på 16.mai. Leit at stemningen på SS skal bli ødelagt av drita fulle kjerringer!


Ja det er hun jeg snakker om ja.
url=http://www.bergenck.net]BCK HJEMMESIDE[/url]

espen

forøvrig så var det flere som klaget på henne.. Og jeg vet at flere med meg var meget nær å kaste henne ut..

SÃ¥ moralen er:

At hvis noen plager deg på den måten er det bare å gi beskjed til de rundt deg, sannsyligheten for at du er alene om å bli plaget er liten.
Hun stilte seg en del forran oss så vi fikk ikke med oss det som skjedde med deg.

Men jeg vet av erfaring at Thomas ikke er fremmed for å gi henne en lusing.. Hahaha!

Men fra spøk til revolver, spør noen "voksne mannfolk" om de kan hjelpe så går det nok bra. Jeg tror de fleste ønsker slikt pakk vekk fra stadion..

My two cents

krøvel vellevold

Quote from: "espen"forøvrig så var det flere som klaget på henne.. Og jeg vet at flere med meg var meget nær å kaste henne ut..

SÃ¥ moralen er:

At hvis noen plager deg på den måten er det bare å gi beskjed til de rundt deg, sannsyligheten for at du er alene om å bli plaget er liten.
Hun stilte seg en del forran oss så vi fikk ikke med oss det som skjedde med deg.

Men jeg vet av erfaring at Thomas ikke er fremmed for å gi henne en lusing.. Hahaha!

Men fra spøk til revolver, spør noen "voksne mannfolk" om de kan hjelpe så går det nok bra. Jeg tror de fleste ønsker slikt pakk vekk fra stadion..

My two cents


Det ryktes i miljøet at hun hadde kjæresten ved sin side, så det skulle nok blitt spetakkel om noen hadde prøvd å bære henne ut.
Legg ned hele klubben!

BL

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "espen"forøvrig så var det flere som klaget på henne.. Og jeg vet at flere med meg var meget nær å kaste henne ut..

SÃ¥ moralen er:

At hvis noen plager deg på den måten er det bare å gi beskjed til de rundt deg, sannsyligheten for at du er alene om å bli plaget er liten.
Hun stilte seg en del forran oss så vi fikk ikke med oss det som skjedde med deg.

Men jeg vet av erfaring at Thomas ikke er fremmed for å gi henne en lusing.. Hahaha!

Men fra spøk til revolver, spør noen "voksne mannfolk" om de kan hjelpe så går det nok bra. Jeg tror de fleste ønsker slikt pakk vekk fra stadion..

My two cents


Det ryktes i miljøet at hun hadde kjæresten ved sin side, så det skulle nok blitt spetakkel om noen hadde prøvd å bære henne ut.


Han var en liten pingle så det hadde ikkje vært noe stress.
Hansa-
Felt Z

KEO

Vist dere ikke klarer å leie en 16 år gammel jente ut av SS?? da er det vell store muligheter for at hun ikke var den eneste som var drita.

Men istedenfor å syte her inne på forumet, så gjør noe med det. Kan ikke regne med at alle skal sy puter under ræven på dere hele livet.
Nu kør vi!

Stalin

Det var vel ikke det som var poenget her heller da, shitkiddie!
Poenget var jo at det er mange andre berusede også som skaper
problemer, og vekterne gjør ikke det de er satt til å gjøre!

KEO

Quote from: "Stalin"Det var vel ikke det som var poenget her heller da, shitkiddie!
Poenget var jo at det er mange andre berusede også som skaper
problemer, og vekterne gjør ikke det de er satt til å gjøre!


Dette problemet her gjelder nok i store grader SS.
Så det kan vell ikke være det store problemet å geleide folk bort til vaktene vist de ikke har en noe lunde normal oppførsel??
Nu kør vi!

brannsupporteren:-D

Quote from: "KEO"
Dette problemet her gjelder nok i store grader SS.
Så det kan vell ikke være det store problemet å geleide folk bort til vaktene vist de ikke har en noe lunde normal oppførsel??


Når de er så pisset off og utilregnelig som denne jenten var + at hun hadde en 6-7 gutter med seg så var faktisk dette ett problem i denne sammenhengen.
url=http://www.bergenck.net]BCK HJEMMESIDE[/url]

BL

Quote from: "brannsupporteren:-D"
Quote from: "KEO"
Dette problemet her gjelder nok i store grader SS.
Så det kan vell ikke være det store problemet å geleide folk bort til vaktene vist de ikke har en noe lunde normal oppførsel??


Når de var så pisset off og utilregnelig som henne + at hun hadde en 6-7 gutter med seg så var faktisk dette ett problem i denne sammenhengen.


Stod så og si rett bak de, og var ikkje mer enn et par (små)gutter der. Men ser nok ikkje denne gjengen igjen før 16 mai neste år, eventuelt mot rbk hvis den kampen kommer først.
Hansa-
Felt Z

monzilla

hvorfor ropte dere ikke ut med pakket? dere er jo veldig glad i Ã¥ kaste ut egne der nede  :roll:

Stalin

ja.. sålenge man ikke har et kort der det står BBB på er man på ingen måte brannsupporter å fortjener ikke stå i midten med de hardcore fansa på 12 og 13 år!

Skyscraper

Nei da er det bedre å sette på dem gebiss, og flytte dem til Hansa...
Ã¥ skal det skje... Nei, vent... NÃ¥

Stalin

Fyllingsdalen.. bombe  :lol:

Skyscraper

hm... antydning til sjÃ¥venisme der stalin?  :lol:

Hvor bor så du, hvis man skal forsette den geografiske lokaliseringen?:P

Ikke at jeg egentlig bryr meg, men vil bare ha sjansen til å skrive det samme som det deg...
Ã¥ skal det skje... Nei, vent... NÃ¥

Stalin


Snublefot

når det gjelder temaet securitas sin holdning og utøving av arbeidet.....

Det at berusede mennesker ikke skal slippe inn på stadion er jo noe som må vurderes fra person til person... desverre er det noen som ødelegger for andre, og det er disse få menneskene som i såfall vi må prøve å luke ut, selv om jeg vet det ikke er lett..

selv elsker jeg å drikke noen øl..(eller 10) før en kamp.. var faktisk edru for første gang på brannkamp på søndag, mot rosenborg, og det gjorde meg ingen ting.. men jeg trives med noen pils før kampen.. noe som ikke fører til annet en at jeg kanskje i gledesrus over ett mål kan gi sidemannen en real klem for så å finne ut at han kjenner jeg jo ikke, men samme karen får en skikkelig kos etter neste målet også..

det er jo ikke sÃ¥ ille;)  men forstÃ¥r veldig godt det en fortalte her, om han som tok kvelertak og skreik inn i øret.. hadde noen gjort det pÃ¥ meg hadde jeg enten blitt redd eller sinna..  og reagert forsellig ut ifra det, men slikt bør man vell ikke gjøre...  og hun "hora" som spyttet sÃ¥ fælt og var ei skikkelig bitch..  slike bør man fÃ¥ securitas til Ã¥ kaste ut..  skal ikke opptre sÃ¥nn..


nÃ¥r det gjelder røyking.. jeg skal ærlig innrømme at jeg tok en røyk nÃ¥r brann gikk opp til 3-1 over RBK.. jeg lovet meg selv at om brann gikk opp til 3-1 istedet for at RBK slo tilbake med 2-2, sÃ¥ skulle det feires med en røyk, men nÃ¥ skal det sant sies at jeg var shitnervøs for Ã¥ bli tatt;) hehe, og stÃ¥ helt nede ved gjerdet, slik at det ikke plaget sÃ¥ mange rundt meg.. har tidligere tent 1 røyk pÃ¥ stadion, og da var det en dame 4 rader bak og 5 plasser til siden som av en eller annen grunn fikk en kar til Ã¥ prikke meg pÃ¥ skulderen , slik at hun kunne vise meg at hun plagdes med røyken.. jaja, synes det var litt fjernt sÃ¥ langt unna men slukket røyken og beklagde..  føler selv at sÃ¥ lenge vi stÃ¥r ute er ikke den røyken allverdens ille for folk rundt, men samtidig skal man jo ta hensyn..

håper ihvertfall ikke securitas blir heeelt ekstreme, og begynner å stoppe alle som kommer i ekstra godt "alko" humør.. for de fleste har det bare morro.. og oppfører seg!

krøvel vellevold

Quote from: "KEO"Vist dere ikke klarer å leie en 16 år gammel jente ut av SS?? da er det vell store muligheter for at hun ikke var den eneste som var drita.

Men istedenfor å syte her inne på forumet, så gjør noe med det. Kan ikke regne med at alle skal sy puter under ræven på dere hele livet.


Hva? Det er ikke bare å leie noen ut fra SS! Ingen av oss har myndighet til å gjøre det. Dette er det Securitas sin jobb å gjøre. Folk er jo der for å se kampen, ikke for å drive med damebæring! Og hvis folk flest bare begynte å "leie folk ut" på eget initiativ, skulle det jaggu blitt tilstander! Hvis en vanlig supporter tok seg til rette og bar henne ut, kunne faktisk den som bar henne ut blitt anmeldt for frihetsberøvelse. Det må altså en vaktmyndighet (politi eller Securitas) for å gjøre det. Uansett hadde det selvsagt blitt bråk når heltene hennes skulle redde henne.
Legg ned hele klubben!

TjellFromHell

Desverre lang tid siden jeg var på Stadion , men att en liten jente har skremt hele SS er faen meg dråpen,,,jeg tror nok att det er sant det alle sier at det bare er kids på SS nå for tiden

SKB e BEST!!!

Kids å kids, hele feltet e jo dekket med fjortisser ihvertfall.. Uheldigvis!
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

Stoffi

Quote from: "TjellFromHell"Desverre lang tid siden jeg var på Stadion , men att en liten jente har skremt hele SS er faen meg dråpen,,,jeg tror nok att det er sant det alle sier at det bare er kids på SS nå for tiden


Fant meg heldigvis en spot der det sto beroligende mange mennesker i 20 årene og opp i de 40.

Nå slipper jeg en skikkelig bæsj her, men føler det er feil når man har så mange "unge" mennesker på Store Stå. Før turde ikke de mindre bevege seg bort på SS(inkludert meg selv), og sånn burde det fortsatt være. Blir trist og oppgitt av å se så mange 15-16 og rundt der -åringer, både gutter og jenter. Beklager, men det er min mening, jeg vet at mange er uenig.

Det ser nok ut til at det blir Hansa på meg og mine neste sesong, dessverre.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

SKB e BEST!!!

Synd hvis du flytter fra Hansa, vi trenger de få ``eldre`` vi har igjen der borte..
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

enavgutta


Northside

Quote from: "enavgutta"


*no sporer vi litt av...


Har sett en del eldre vende tilbake denne sesongen, det er også eneste måten å "fikse" ss på! hjelper ikke sitte her å sutre over fjortissene når du selv flytter over til Hansa, då blir ting bare verre desverre.

brannsupporteren:-D

Quote from: "Stoffi"Blir trist og oppgitt av å se så mange 15-16 og rundt der -åringer, både gutter og jenter.:

Egentlig skjønner jeg ikke hvorfor det er så forferdelig "trist" at folk i 15-16 års alderen står på SS. Vi må vel få lov å støtte laget vårt vi som alle andre? Greit nok at folk misliker de som bare står å hyler og nærmest sminker seg der og er mer opptatt av guttene der er på kampen med enn selve kampen men ærlig talt, det er da ikke verdens undergang med unge folk på SS? Stadion er da trossalt for alle og enhver :roll:
url=http://www.bergenck.net]BCK HJEMMESIDE[/url]

Nixon

Ikke trist i det hele tatt. Det "triste" er at dere er i flertall etter det jeg har forstått. Men slik blir det når supportere som knapt har fyllt 20 år med kun 2-4 år bak seg på SS flytter opp på Hansa.
Nei, det burde vært minst 10 pliktår på SS før plass på gamlehjemmet Hansa ble innvilget!:)
Rød makt på Hansa

Go Up