• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Andresen

Started by tintin, June 19, 2005, 15:37:33 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

tintin

Spiller Andresen i kveld?? noen som vet??

Charlie Winters

Quote from: "tintin"Spiller Andresen i kveld?? noen som vet??


<De skal teste han før kampstart
RANN vinner!

tab

Han er stor i dag. Legger jo RBk sin midtbane død etter 15 minutter og han og Scharner leker seg resten av kampen. Vi har en utrolig god midtbane. Den beste i landet vil jeg si

nummer9

Utrolig bra innsats av samtlige idag, de to sentralt på midten gjør en kjempekamp! Deilig å se ting gå Brann sin vei i nesten samtlige 93 minutter. Så nesten ut som om rbk hadde glemt igjen midtbanen i Trondheim.

Endre

Andresen vokser og vokser.. han kommer til å bli en legende i Brann, merk mine ord ;)

Nixon

Håper han klarer i alle fall en kamp til mot Odd. Så kan han heller sitte på benken mot Aalesund og HamKam og komme inn hvis det trengs. For en frisk Andresen kan være helt avgjørende når det drar seg til utpå høsten!
Rød makt på Hansa

KennethS

Quote from: "tintin"Spiller Andresen i kveld?? noen som vet??


Ja. han storspiller :D
tå på Brann

Endre

Var det flere som fikk meg seg corner-situasjonen i Hansa-svingen der en supporter ropte til Martin at han måtte ta tak i kampen og jobbe hardt?
Martin kikket opp og hørte på hele tiden før han lo litt og pekte på hodet sitt som svar (hva han mente med det vet jeg ikke).
Artig liten situasjon, ikke ofte en spiller tar seg tid til å høre så godt etter hva  tilskuerne roper, hehe.

Per Anders

Satt for en gangs skyld på nedre del av Hansatribunen og fikk det med meg ja. Det var tydelig at Andresen hørte nøye etter, og smilte opp mot vedkommende. Det var ikke snakk om et halvt sekund, men to-tre sekunder da han faktisk hørte godt etter. Tidi episode!

Go Up