• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Petter Vaagan Moen

Started by Per Anders, June 18, 2005, 15:38:12 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Leffen

kvisvik drar, og venstrekanten står tom?
er det ingen andre som ser at vi må få inn en ny så fort som overhodet mulig?
har troen på at JK er på vei. han kan bekle begge kantposisjonene, og POL og co er ikke så dumme at de selger kvsvik før de har en erstatter på plass, som kan spille venstre til PVM kommer.

hvis de ikke da velger å satse på komboen Helge B/Knudsen. huff.

maximus1963

Kvisvik drar etter vårsesongen , det er nå klart.

http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=80960

Synd, skal Helgbe spille på den plassen til PVM er klar ?
Kniksen var kongen

enavgutta

Ville jo vært latterlig om en afrikaner vi vet lite om skal fylle rutinen til Brann største spiller gjennom mange år. Vi SKAL ha erstatter på plass nå.

sekto

Helge B kommer, og han tipper jeg er tiltenkt rollen som konkurrent til hvem det nå enn er som Brann vurderer å hente. Hadde ikke skadet å få inn en rutinert spiller. Vi har et stort talent på vei, og Helegbe kan nok vise gode takter, men en klassespiller med noen år igjen kunne vært godt å få i stallen.

sekto

Er vel kanskje ikke det smarteste å legge ut nr. til Raymond her.. Er kanskje ikke alle som vil sende han bare lykkeønskninger. Og sikkert veldig koselig for han å få telefoner kl. 4 på natten fra fulle, sure supportere. Tenk deg litt om mann!

Det er kanskje en grunn til at de fleste Brannspillerne har hemmelignr.

R.I.P.Super-ray

Quote from: "sekto"Er vel kanskje ikke det smarteste å legge ut nr. til Raymond her.. Er kanskje ikke alle som vil sende han bare lykkeønskninger. Og sikkert veldig koselig for han å få telefoner kl. 4 på natten fra fulle, sure supportere. Tenk deg litt om mann!

Det er kanskje en grunn til at de fleste Brannspillerne har hemmelignr.


Ok. Har fjernet nr.. Men ser ikke problemet, om folk vil ha nr hans så er det ikke akkurat noe problem å finne det..
7 SUPER RAY - LEGENDE

sekto

Kan skaffe nummerne til de fleste Brannspillerne om man virkelig vil, men skal ikke legge dem i fanget på folk heller. Sitter på de fleste nummerne selv, men ville aldri finne på å legge dem ut. Nok av idioter på dette forumet som kan finne på dritt.

Kristin

femårs kontrakt er jo genialt med en så god og ung spiller!
hurra for idreetsveien
rann har hatt flere oppvaskmøter siden 3-2-tapet mot Bodø/Glimt på torsdag.

- Jeg har skjønt at det har vært mye snakk og styr. Jeg har vært på noen møter, men har ikke fulgt så nøye med, sier
tomålsscorer Sæternes.

BrannSupporter

Nå håper jeg alle klapper/jubler når Hanøy roper opp navnet hans den 3 juli. For all del, mens spillet pågår er han som motstander og regne så hvis han scorer kan vi liksom ikke aplaudere han, men en liten gest når navnet ropes opp er absolutt en bra ting å gjøre.

BrannSupporter

På TV2 sporten nå sto det at Ham-Kam får 7 mill nå og 3 mill senere. Altså en overgang på 10 millioner, det burde ikke ha vært mer etter min mening.

Subbler

Quote from: "sekto"Vi burde utstyre POL med en GPS sender, slik at vi kunne holde styr på hvor han var i Norge, og verden til enhver tid.


Ikke noe problem det, er enten på travebanen eller i sentralbadet med tlfèn i hånden.

KennethS

Merklig at vi selger Kvisvik og kjøper PVM til neste sesong? tror vi solgte gullet ut døren. Brann har per dags dato ingen venstre kanter. Helgebe som kommer i slutten av juli må ha mye i seg hvis vi skal være gull kanidat. Frykter at Martin K skal spille venstre kant.
tå på Brann

Xminator


Alexåsane

Quote from: "Xminator"

Opdal
Ã?rn2 - Ã?rn - Soma - Hanstveit
Winters - Scharner - Andresen - Helgebe
Miller - Sæternes

Der har du vinner laget.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Xminator

For meg er det laget der noe man gjør på FM. Har sett Winters som høyrekant før, håper det aldri skjer igjen. Da heller Miller. Og vår nye afrikaner skal få spille seg inn på laget før han figurerer i en eneste startoppstilling for min del. Kan godt begynne å grave litt i arkivet etter diverse "gull-lag" med Ystaas i diverse roller.

BRANN gutten fra Os!

RANN<3

Alexåsane

Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

monzilla

hvis brann møter hamkam i en cupfinale, hvem spiller PVM for da?

nummer9

Tja, er vel blitt nevnt i tråden: "Får Kvisvik medalje viss Brann vinner serien?"

Står på brann.no at han er klar for Brann 1. November, får håpe det ikke blir en realistisk problemstilling, at Ham-Kam kommer til finalen altså ;)

SK BRANN

Er det ikke slik at spillere som har spilt cup-kamper for ett lag kan ikke spille cup-kamper for sitt nye lag (cup-tied på engelsk, fant ikke på ett norsk ord) altså at man ikke kan spille i cupen for to forskjellige lag. Eller gjelder dette bare england?
ill Shankly to Tommy Smith, who tried to explain that his bandaged knee was injured :
"Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It's Liverpool's knee!"

Xminator

Som Nixon påpeker i den andre tråden kan ikke PVM spille kamp for Brann før etter 15. november pga overgangsvindu.

Nemesis

PVM har 2 gule kort denne sesongen, la oss krysse fingrene for at han får et tredje i neste kamp, så slpper vi at han senker Brann på stadion :-)
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

Nixon

På en annen side: Hvis HamKam er (så og si) sikret plassen 31. august kan det jo være at de slipper han da.

Koster sikkert litt mer. Men det kan det være verdt!

Er jo lov å håpe...:)
Rød makt på Hansa

Xminator

Om Hamkam har skaffet 30 poeng til 31. august så har de nok planer om å skaffer medaljer i samme slengen :p

Xminator

Vil ellers berømme POL og Branns ledelse med å sette våre konkurrenter så til de grader i offside som her :)

BrannSupporter

Quote from: "Nixon"På en annen side: Hvis HamKam er (så og si) sikret plassen 31. august kan det jo være at de slipper han da.

Koster sikkert litt mer. Men det kan det være verdt!

Er jo lov å håpe...:)


http://www.ostlendingen.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20050623/OSPORT/106231007/-1/OL

Nixon

Da var jeg ikke på bærtur slik jeg trodde...

Ironisk nok kan vi hjelpe på selv ved å avgi poeng til Hamkam 3. juli. Men det spørs vel om det er et alternativ for Mjelde...:)
Rød makt på Hansa

enavgutta

Ifølge ordet på gaten er det helt uaktuelt for Solbakken å slippe PVM før.

R.I.P.Super-ray

Quote from: "enavgutta"Ifølge ordet på gaten er det helt uaktuelt for Solbakken å slippe PVM før.


Nå er det faktisk ikke Solbakken som har noe med det å gjøre.
7 SUPER RAY - LEGENDE

KennethS

Quote from: "BrannSupporter"
Quote from: "Nixon"På en annen side: Hvis HamKam er (så og si) sikret plassen 31. august kan det jo være at de slipper han da.

Koster sikkert litt mer. Men det kan det være verdt!

Er jo lov å håpe...:)


http://www.ostlendingen.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20050623/OSPORT/106231007/-1/OL


Får håpe de vinner alle kampene etter 3 juli da:), De har jo Vif borte kampen etter Brann 3 poeng der og noen flott mål av PVM hadde gjort seg:).
tå på Brann

Kagain


janjan

Forskjellen denne gang er at klubbene faktisk har pengene det koster å kjøpe spillerne. Dette gjelder i alle fall VIF, RBK og SKB. Det er i stor grad investorer som har tatt ansvar for store investeringer og min oppfatning er at de fleste klubbene driver i sunn balanse. Unntaket er kanskje LSK, der virker det som om de lever litt over evne. Utviklingen vi ser vil føre til, etter min mening, at vi får et større skille mellom topp og bunn i norsk toppfotball.

chris_henrik

Brann-investor Idar Vollvik er klar til å bla opp mer penger for å få Petter Vaagan Moen (21) til Brann allerede i sommer.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=281981
<BRANN> ..... DKFM

Nixon

Klarer han det skifter jeg mobilabonnement på flekken!:)
Rød makt på Hansa

Northside

Quote from: "chris_henrik"Brann-investor Idar Vollvik er klar til å bla opp mer penger for å få Petter Vaagan Moen (21) til Brann allerede i sommer.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=281981


digg!

Håper vi får dette til...!!!

Geir

Quote from: "Nixon"Klarer han det skifter jeg mobilabonnement på flekken!:)


Burde du uansett ha gjort for lenge siden, hvertfall om du har telenor eller netcom.
ndelig SERIEMESTER

Candyman

Quote from: "Nixon"Klarer han det skifter jeg mobilabonnement på flekken!:)
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Skotten

Hadde vært tilnærmet genialt ja. Men det er vel slik at forutsetningen for salget var at Vaagan Moen skulle bli ut sesongen, og at Ham-Kam trenger ham mer enn de trenger noen ekstra millioner nå i sommer. Men hvem vet, har fått inntrykk av at en del Ham-Kam tilhengere stempler Vaagan Moen som en sviker, kan vi håpe at negative reaksjoner mot ham får ledelsen i Ham-Kam til å tenke på hans eget beste, nemlig å sende ham snarest mulig over til sin nye favorittby og klubb.
 Sportsklubben Brann feirer i Ã¥r et noe spesielt jubileum, hvilket?

Trivial pursuit anno 2063.

Northside

Ja, det er en del Ham Kam folk som mener PWM e en sviker, uansett, tror ikke Ham Kam sitt styre bryr seg om det.

Men dersom Vollvik kommer med noe mer penger for å få han over til sommeren så sier de ikke nei til det, tror ikke de kan det pga penger e noen den klubben trenger.

Tois

De får mer penger for PVM da KAN de kjøpe inn ny kant!!

Go Up