• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Petter Vaagan Moen

Started by Per Anders, June 18, 2005, 15:38:12 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

espen

Quote from: "dex1974"


Sa de ikke nettopp at det var uaktuellt?
Jeg synest samtlige aviser har sitert Solbakken i det at han var mye dyrere en kvisvik, og at det var uaktuellt å selge for under 10 miller..

Men så er det ikke solbakken som bestemmer pris heller da..

Det hadde vært KNALL!

Xminator

Quote from: "dex1974"


Om dette er fakta så har de nok blingset litt mot prislappen til Kvisvik ja... :) Så får vi håpe Bratseth blir stoppet i radarkontroll på vei nedover E6 i 190 :p

viks

Høres jo for godt ut til og være sant...
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

viks

Var det samtaler om PVM i Oslo igår?

http://www.briskebybanden.no/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=476&sid=88537b95d7970caa2553b32ad82cfe4a

Var ikke POL og sportslig utvalg på Solstrand og hadde møte da?
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Nixon

Skikkelig irriterende at vi ikke vet hva POL driver med!:) Vi trodde jo at han var ens ærend i Danmark for å se på venstrekanten til Esbjerg. Men så viste det seg at han egentlig var og forhandlet overgang til Hoset siden Hoset hadde snakket med Mjelde og vært positiv.
SÃ¥ hvor er POL? Solstrand? Nadderud? Aberdeen? Hamar? Sotra?
Som sagt, de kunne jo lekket litt fra Idrettsveien!!
Rød makt på Hansa

R.I.P.Super-ray

POL gjør faktisk en fantastisk jobb. Husker fortsatt hvordan han fikset frem Bengten fra intet og lurte RBK trill rundt:)
7 SUPER RAY - LEGENDE

BL

Quote from: "R.I.P.Super-ray"POL gjør faktisk en fantastisk jobb. Husker fortsatt hvordan han fikset frem Bengten fra intet og lurte RBK trill rundt:)


Tror vi skal takke MIM eg. POL tar seg av papirene og agentene, Mons tar seg av spillerne.
Hansa-
Felt Z

viks

POL har mye bedre finter som sportslig leder, enn han noengang hadde som aktiv...

Er jo umulig og bli klok på noe. Men hadde han skulle i hemmelige forhandlinger så hadde han vel neppe trappet opp på Nadderud. Vel er det lite folk og ser på Stabæk, men noen av de håndfulle som tar turen vil vel dra kjensel på han, og han er jo listig. Så fester ikke så mye lit til påstanden om at han var der, selv om det er interessant:)
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Nixon

Quote from: "R.I.P.Super-ray"POL gjør faktisk en fantastisk jobb.


Sant nok. Men på denne tiden i fjor var folk (mange her inne også) i harnisk etter salget av Rønningen. "Dra hjem til Dalen" var vel det som stod på et banner på Hansa noen kamper etterpå. Så det snur fort gitt!
Rød makt på Hansa

KAMMA

lsker Kamma! 3 * VIF HAT.. i år så rykker enga ned hurra hurra.. og så var det jenta som spurte doktoren om det var mulig å bli gravid gjennom analsex, selvfølgelig svarte doktoren.. hvor tror du alle VIF supporterne kommer ifra?

BL

Hansa-
Felt Z

Høyrebacken

Mjelde har til nå vært relativt heldig med sine spillerkjøp, og skulle Petter Vaagan Moen komme ruslende inn på treningsfeltet på Nymark i sommer i rød Umbro-treningsdrakt, tror jeg vi kan karakterisere det som en god dag for SK Brann.
Husk på et par ting; Brann må tenke langsiktig. De kan ikke kjøpe alt for mange 29-åringer som de gir 2-årskontrakter.
Derfor anser jeg en spiller som Petter Vaagan Moen som en svært så positiv tilvekst til et Brannlag som er på full fart fremover. Skulle han komme, så gi han en femårskontrakt, med opsjon på to år til.
Jeg skal ikke fable for mye, men skal Brann ut i Europa er det viktig med gode spilere som bare kan bli enda bedre. Da må de gjerne også bruke eventuell UEFA-Cup eller CL som utstillingsvindu. Helt greit.
Tilbake til PVM - han er en ung og god spiller, og vi vet hva han står for. Han har sunne holdninger, og er profesjonell, trass ung alder. Jeg tror han er akkurat den rette til å fylle Super-Rays plass på venstresiden.
usk at det heter;
"For eg e' ekte Brannsupportar, eg kjempar helt te fløyten går", og ikke
"For eg e' ekte Brannsupportar, eg kjeftar helt te fløyten går".

RC

Leste på Ham-Kam sin side at Vaagan Moen er student. Kan det være en hindring? At han studerer der?

BL

Quote from: "RC"Leste på Ham-Kam sin side at Vaagan Moen er student. Kan det være en hindring? At han studerer der?


Med lønnen han vil få i Brann tar han nok fort en pause fra det.
Hansa-
Felt Z

jinxter

Tviler på at det er bedre studiemuligheter i Hamar enn Bergen

enavgutta

Studenten Sanne har ordnet seg greit. Noen hundretusener i året fra Brann isteden for de 100 000 Lånekassen gir.

Skulle gjerne vært i hans sko - men selvsagt på et annet og bedre nivå :-)

Endre


Xminator


B.B.

n Brannspiller skal være en trofast soldat som ofrer alt for laget, klubben og byen!!

Først då blir vi ett topplag!!

Xminator


Nemesis

I følge Hamar arbeiderblad hadde Hareide uttalt et debutten på landslaget var like om hjørnet, og Semb rådet ham å bli i hamkam en stund til.............
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

Northside

http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=80935

Ser BT også skriver at en overgang nærmer seg, håper bare ikke de går på en smell når de skal betale så mange millioner som det snakkes om.

krøvel vellevold

Quote from: "Xminator"


Bratseth er en luring. Taktikk i dette utspillet. Plutselig står RBK der med et sjekkhefte og 15 millioner inn på HamKam sin konto. Uansett er Hamkams prisforlangende helt vilt. Det ble jo skandale da Brann kunne finne på å betale 12 mill for en landslagskaptein med god del å vise til. Vaagan Moen er et sjansespill à la Alexander �degaard. Han har ingen meritter, spiller ikke på A-landslaget, er ung og kan plutselig stagnere eller ikke takle forventningene i en stor klubb.
Legg ned hele klubben!

BrannSupporter

Quote from: "RC"Leste på Ham-Kam sin side at Vaagan Moen er student. Kan det være en hindring? At han studerer der?


Den infoen er nok gammel. Så vidt jeg vet er nå nå fotballspiller på heltid. Han gikk ut vgs i fjor, (samme skole som meg) som idrettselev tok han vgs på 4 år.

enavgutta

Jeg frykter at Peddien nå roter til TFL overgangen !

Dette må vi ikke la gå upåaktet hen !

Xminator

Selv om TFL vil sette Miller på benken? :)

Superjack

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article1639597.ece

Bratseth fornekter seg ikke...
For dyr for RBK, ikke for Brann? HÃ¥per RBK sparer seg strake veien ned i 2. divisjon!

Rosenborg kan se ut som de har ett lite problem. De siste årene har de kunnet diktere prisene på innenlands spillere, siden de var de eneste med penger. Så kanskje vi kan få en situasjon der de fleste lagene, UTENOM RBK, forsterker?
Brannsupporter.

Xminator

Forsterker RBK ved å kjøpe PVM? Skjønner ikke helt hvorfor de trenger nye spillere der i trøndelag. Ikke selger de noen, og ikke legger de opp heller.

naitsirk

da mest irriterande e at PVM sikkert kjem på bekostning av TFL.
får håpa dei tar te fornuft og hente begge.ska me vinna serien so må da vera betre folk enn guntveit på høgrekanten.


Eikeland

Nå kommer TFL til å koste oss så godt som ingenting, så om den overgangen ikke går i boks kan du kalle meg en krakk, eller peddi.

Når det gjelder PVM synes jeg det blir galskar å punge ut med over 10 mill. Må gå ann å sette seg ned å se på spillere utenfor landet. Tror vi kan finne mye rart for en billigere penge ute i Europa.

Ps. Ikke det at jeg tror på alt som kommer ut av kjeften på den godeste Bratseth eller står i "østlendingen"
eir Hasund


Xminator

Men ikke før 1. november. Kan det bety at Kvisvik blir ut sesongen?

cm

alt tyder på det nå.

Nixon

Quote from: "Xminator"Men ikke før 1. november. Kan det bety at Kvisvik blir ut sesongen?


Ikke nødvendigvis. HamKam vil sikkert ikke risikere å rykke ned uten PVM på laget. Og han selv kan jo selv ønske å spille ut sesongen for å bidra til at de holder plassen. Noe som forsåvidt er en god egenskap.

Vil jo også tro at prisen synker ganske kraftig med denne vrien.
Rød makt på Hansa

cm

men skulle VI ønske å kvitte oss med Kvisvik nå når vi vet at erstatteren ikke er klar før til neste sesong? Så lenge ingenting er signert med FFK tror jeg Brann venter med Kvisvik nå, ettersom de har brukt såpass mye penger på Moen. Da får det barre være om vi får tre istedet for seks mill for Raymond

Oppreist

Dette var gode nyheter - PVM blir en spennende forsterkning for Brann, bra at man klarer Ã¥ sikre seg noen yngre lovende spillere ogsÃ¥.  Hvis PVM leser dette forumet vil jeg ønske ham hjertelig velkommen!

NÃ¥r det er sagt - det er nuet som teller i fotball, dersom Kvisvik gÃ¥r nÃ¥ i juli har vi fremdeles et stort hull Ã¥ fylle DENNE SESONGEN.  Jeg krysser fingre og tær for at Kvisvik blir! Han var sterkt involvert i RBK-seieren og er uvurderlig i tette kamper med mye pÃ¥ spill.  

VIF har allerede forsterket seg - det har Viking ogsÃ¥. RBK har fra før en veldig bred stall.  Med karantener og skader utover høsten mÃ¥ man handle kortsiktig ogsÃ¥.  

Og - gud forby at Miller ikke signerer!
Stein på stein blir Steinar.

Nixon

Quote from: "cm"men skulle VI ønske å kvitte oss med Kvisvik nå når vi vet at erstatteren ikke er klar før til neste sesong? Så lenge ingenting er signert med FFK tror jeg Brann venter med Kvisvik nå, ettersom de har brukt såpass mye penger på Moen. Da får det barre være om vi får tre istedet for seks mill for Raymond


Helt enig! Vi kan gi han gratis etter sesongen bare vi vinner gull med Kvisvik på laget! Et gull er verdt 6 mill!
Rød makt på Hansa

naitsirk

eg kan personlig kjøra flyttebilen ned til fredrikstad om kvisvik blir ut sesongen.

sekto

Gledelig at den første forsterkningen er på plass, men med tanke på at de andre topplagene får inn forsterkninger som er klar til 1. juli, så håper jeg virkelig at Brann har noen andre toppspillere på vei.

Uansett, en meget god spiller og en mann for fremtiden. Kan vise seg å være en god investering dette.

BrannSupporter

Briskebybanden antal at summen er på 15 mill! Dette kan umulig være riktig, hvis dette stemmer har i så fall Brann betalt kraftig overpris. Tipper overgangen er maks 10 mill, sannsynlivis under det også.

http://kamma.no/modules.php?name=News&file=article&sid=310

enavgutta

Krysser fingrene for at TFL blir klar nå også !

Da snakker vi GULL

Oppreist

og jeg skal personlig passe ungen hans hvis han eller konen har behov for avlastning.  Bleieskift fÃ¥r dere andre ta dere av :)
Stein på stein blir Steinar.

sekto

Vi burde utstyre POL med en GPS sender, slik at vi kunne holde styr på hvor han var i Norge, og verden til enhver tid.

slang

Siden PVM ikkje kommer før 1. november, så blir kviskvik nesten sikkert ut sessongen! Dette e den beste løsningen vi kunne fått!! må berømme brann for dette! Og når ham-kam kommer på stadda 3. juli skal vi vise PVM kor velkommen han e!!
ansa 08

Oppreist

Quote from: "sekto"Vi burde utstyre POL med en GPS sender, slik at vi kunne holde styr på hvor han var i Norge, og verden til enhver tid.


Det var ingen god idé - det ville bare gjøre Brannkjøpene enda dyrere.  Da har POL Bratseth og Siem i hurtig gange bak seg og budrundene blir heftige...

Det er av og til underlig hvor godt informert BT er....
Stein på stein blir Steinar.

BrannSupporter

Jeg kom plutselig til å tenke på siste serierunde på Briskeby. Da skal jo PVM spille for Kamma mot Brann. Hva hvis kampen avgjør vårt seriegull og PVM ødelegger det for oss ved å score for Ham-Kam, det skulle tatt seg ut!

Nixon

Quote from: "BrannSupporter"Jeg kom plutselig til å tenke på siste serierunde på Briskeby. Da skal jo PVM spille for Kamma mot Brann. Hva hvis kampen avgjør vårt seriegull og PVM ødelegger det for oss ved å score for Ham-Kam, det skulle tatt seg ut!


Ekstra pikant blir det dersom HamKam spiller for å unngå nedrykk...
Rød makt på Hansa

Xminator

Det går sterke rykter fra endel på VG Diskusjon som sier at denne dansken også er på vei. Og at det er dette som skal dekke problemet når Kvisvik går. MBS(vg disk.) nevner også at Kristiansen helst vil spille høyrekant og at dette er noe av grunnen til at han vurderer Brann.

Vi får se.

Nemesis

Faen, blir ikke TFL nÃ¥ heller da.....  

Noen som e med Ã¥ kjøpe/lønne TFL?    

Jeg stiller med en 500 -lapp...
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

Go Up