• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

hoseth takker nei

Started by Leffen, June 17, 2005, 20:42:13 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Leffen

FCK og brann var visstnok enig om overgangssum, men hoseth takket nei fordi han heller vil til vålerengen, når overgangsvinduet åpner.

ha. visste han var en tosk.

Brannfrelst

Hoseth er kanskje en god fotballspiller,men som mange andre moldensere er han en god klyse! Ville ikke hatt han i Brann.
2.10.07-Gullet kom hem!

SKB e BEST!!!

Hoseth liker menn- det e sikkart! hehe..
E ingen katastrofe at han ikkje kom til Brann nei..
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

Bombefar

Flott. Trenger ikke den superklysen i Brann

Nixon

Vi skriker over oss over at vi mister gullet når Raymond forsvinner. Men vi vil ikke erstatte han med en av Norges beste fotballspillere. Hvis ikke folk klarer å se forbi en hestehale og italienske dresser kan vi likegodt flytte Sanne over på venstre kant. Han er i alle fall sympatisk nok. Eller?
Rød makt på Hansa

Vestkanten

Dette er en gledens dag! At Hoseth ikke vet sitt eget beste passer oss utmerket. Dette er ikke en erstatter for Kvisvik. Han er en sleip ekkel pingle og passer derfor bedre inn hos Vif slik det ble antydet i tv2 sporten.
Heia Brann!

BL

Kor har folk dette fra? "Sikre" kilder eller?
Hansa-
Felt Z

Hansakongen

Quote from: "Brannfrelst"Hoseth er kanskje en god fotballspiller,men som mange andre moldensere er han en god klyse! Ville ikke hatt han i Brann.


kunne nesten tenke meg at han takket nei til brann siden han er moldenserklyse, så passer vel han bedre inn i klyselaget til vif enn det han gjør til brann så den saken er jo soleklar....

naitsirk

surt, men sant.
minner meg litt om ødegård greiene. og då fekk me jo andresen i stadenfor.

håpe og trur at me får ein erstattar til slutt som viser seg å vera betre.
skjønne heller ikkje kvifor so mange har lyst te vif.greit nok at brann ikkje e verdas navle, men ka faen!

ellers so får me håpa at kvisvik ikkje reiser endå og at tfl på høgrekanten går i boks.

men frykter at vif med hoseth har gullet halveis i lomma. han har vel da som vif mangle. kreativitet og framdrift i spelet.

sekto

Liker ikke Hoseth som person, men hadde han kommet til Brann, så tror jeg nok jeg kunne forandret mening. Martin Andresen mislikte jeg sterkt før han kom til Brann, nå er han en kjernekar.

Det som teller er om han kan spille fotball eller ikke. Ut i fra det jeg så av Hoseth i RL, så tror jeg han absolutt kunne forsterket Brann sin midtbane. Synd at han ikke vil til klubben, men håper i hvert fall at han har tenkt nøye over det. Hvis ikke, så bør Brann være frempå og høre med han hva det er som gjør at han heller vil til VIF.

Regner med at Hoseth var en av disse storspillerne som Brann håpet å hente. Lurer på hvor mange flere ess de har i ermet nå..

viks

Quote from: "Nixon"Vi skriker over oss over at vi mister gullet når Raymond forsvinner. Men vi vil ikke erstatte han med en av Norges beste fotballspillere. Hvis ikke folk klarer å se forbi en hestehale og italienske dresser kan vi likegodt flytte Sanne over på venstre kant. Han er i alle fall sympatisk nok. Eller?


Kunne ikke sagt det bedre selv. Med en gang mannen takker nei, så hagler skjellsordene om hvor patetisk mannen er. Herregud, han er en god fotballspiller som takket nei til Brann. Spillere som ikke ønsker og ikle seg den røde trøyen vil vi heller ikke ha til klubben. Det finnes nok av andre spillere som gjerne gjør det, så da vil jeg heller si det er synd for Magne, istedenfor og hudflette mannen for alt annet...
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

naitsirk

problemet e vel at da ikkej finst so utrulig mange gode v.kanta i norge.ikkje høgre heller.

nei no har eg skifta meining. drit i rutine og profiler.kjøp PVM, eg veit ikkje om nokon andre gode kanta.

kabelmann

Faen. Skulle gjerne sett Hoset i Brann.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Lurkin

Han takker nei til Brann for å gå til Enga? Er Enga i det hele tatt interessert i han da?

Sportslig sett er det synd, men Enga kan jo like greit kalle seg Molde 2 snart. Mangler bare Solskjær og Rudi..
Berømte Brann fra Bergen

BL

Quote from: "Lurkin"Han takker nei til Brann for å gå til Enga? Er Enga i det hele tatt interessert i han da?

Sportslig sett er det synd, men Enga kan jo like greit kalle seg Molde 2 snart. Mangler bare Solskjær og Rudi..


For håpe det for Hoset sin skyld! Ellers kan dette bli flaut for han.

Ser ingen grunn til at Enga skal bruke +/- 10 mill på en midtbanespiller, de har jo relativt god dekning der. Så mye penger har de ikkje!
Hansa-
Felt Z

Skotten

Jeg driter i hvordan han ser ut, eller om han er en bygdetulling, han er flink å spille fotball og ville gjort en god jobb her i hovedstaden. Velger han vålerengen fremfor Brann er han imidlertid en simpel fitte. Sportslig sett.
 Sportsklubben Brann feirer i år et noe spesielt jubileum, hvilket?

Trivial pursuit anno 2063.

johsmag

Fy faen for en dritt. Jeg var ok med at Brann og FCK hadde kommet til enighet. Jeg var ok med at han ikke ville gå til Brann. Men, for faen, at han heller ville til Vålerenga og det var faen meg derfor han sa nei til Brann er så forbannade irriterende. Ka faen e det som gjør VIF en så jævla mye bedre fotballklubb å spille for enn SKB?

Gleder meg bare til den dagen han går til Vålerenga, hvor Brann kommer forran dem på tabellen.
Aldri om jeg vil se den ekkle moldenseren i branndrakt.

Det positive med denne nyheten er at Brann tydeligvis har greid og samle sammen en god del millioner til erstatter for Raymond. Det kan ikke ha vært rent lite de måtte ut for Hoset.

Hater virkelig VIF og Hoset.

stig

ikke Hiseth i utgangspunktet en sentral midtbanespiller? Nå følger ikke jeg med på dansk fotball,emn det har vel ikke fungert veldig bra for han på venstrekant. trives vel best i midten hvorn han kan styre spillet litt. Kan ikke se helt at han skulle kunne erstatte Kvisvik.
Nettsideansvarlig

BRANN gutten fra Os!

hmmm..
vil ikkje folk ha Hoset??? han e ein av Norges beste midtbane spillerer og dere meiner at han ikkje kan erstatte Kvisvik?? Hoset e vel så god som Kvisvik som spiller, men utefor banen e det bedre å ha Kvisvik!!

eg syns det e SYND at han ikkje kommer!!
RANN<3

engaoveralt

det har vært ganske mye snakk om hvor mye dere ville ha hoseth, når han nevner at han vil til enga i steden så plutselig vil dere ikke ha han? dere må jo klare å bestemme dere for en ting. ikke endre mening etter som media skriver rykter. ingen ting vil glede meg mer en at magne hoseth kommer til st.hallvards menn. ja han kan være klyse,men han er faen meg en av norges beste midtbane spillere. etter grindheim og doffen. martin andresen blir jo bare skadet hele tia. se hvor lurt det var å kjøpe han. eller hva brann?

Nixon

Quote from: "engaoveralt"det har vært ganske mye snakk om hvor mye dere ville ha hoseth, når han nevner at han vil til enga i steden så plutselig vil dere ikke ha han? dere må jo klare å bestemme dere for en ting. ikke endre mening etter som media skriver rykter.


Vel, nå har det vel vært svært delte meninger om Hoseth før ryktene ble bekreftet. Og mitt inntrykk er at de som ville ha en av norges beste spillere synes det var dumt at han sa nei, og de som ikke ville ha "klysen" er bare glad til. Så her har få skiftet mening!
Rød makt på Hansa

Mr_Soma

Alle klysene finner jo hverandre!

Ergo de velger Enga

- Hulsker
- Hoseth
- Gashi
- Dos Santos
- F.Holm
- Morten Berre
- Iversen

Skal jeg gidde å fortsette?

Ricky

Quote from: "BL"
Quote from: "Lurkin"Han takker nei til Brann for å gå til Enga? Er Enga i det hele tatt interessert i han da?


For håpe det for Hoset sin skyld! Ellers kan dette bli flaut for han.
Ser ingen grunn til at Enga skal bruke +/- 10 mill på en midtbanespiller, de har jo relativt god dekning der. Så mye penger har de ikkje!


Om ikke Engen (John Fredriksen) er klar for å hoste opp 7-10 mill for (enda) en midtbanespiller, så må han nok fortsette i FCK. Kan jo bli spennende det, siden Hoset vil vekk og FCK er klare for å selge. Bare tre klubber i Norge har mulighet til å bla opp slike summer for en spiller... Engen, som er godt besatt med offensive midtbanespillere, Rosenborg (Hosets hatklubb?), og Brann, hvor han definitivt har brent alle broer.

Eneste sjansen for Hoset nå er vel om Gashi dumpes i sommer.

BL

Quote from: "Ricky"
Quote from: "BL"
Quote from: "Lurkin"Han takker nei til Brann for å gå til Enga? Er Enga i det hele tatt interessert i han da?


For håpe det for Hoset sin skyld! Ellers kan dette bli flaut for han.
Ser ingen grunn til at Enga skal bruke +/- 10 mill på en midtbanespiller, de har jo relativt god dekning der. Så mye penger har de ikkje!


Om ikke Engen (John Fredriksen) er klar for å hoste opp 7-10 mill for (enda) en midtbanespiller, så må han nok fortsette i FCK. Kan jo bli spennende det, siden Hoset vil vekk og FCK er klare for å selge. Bare tre klubber i Norge har mulighet til å bla opp slike summer for en spiller... Engen, som er godt besatt med offensive midtbanespillere, Rosenborg (Hosets hatklubb?), og Brann, hvor han definitivt har brent alle broer.

Eneste sjansen for Hoset nå er vel om Gashi dumpes i sommer.


Når man ser på VIF sin handleliste så oser det vel ikkje av store navn og store summer. Bortsett fra Iversen. Så det kan se ut som de mangler litt kronasjer eller viljen til å bruke de.

Gashi er ikkje noen het spiller lenger, så et salg av han klarer nok ikkje å dra inn nok penger til å hente Hoseth. Og Hoseth har uten tvil brent alle broer til Brann ja. POL og Mons ser like mye etter de rette typene som kvalitene, og ha en spiller som går til sitt andrevalg vil nok ingen av de.  

Er litt spent på hvordan dette ender.
Hansa-
Felt Z

Candyman

Quote from: "Mr_Soma"Alle klysene finner jo hverandre!

Ergo de velger Enga

- Hulsker
- Hoseth
- Gashi
- Dos Santos
- F.Holm
- Morten Berre
- Iversen

Skal jeg gidde å fortsette?

Trenger vel ikke å fortsette, blir bare kvalm av å lese det du har kommet frem til allerede. Skal jammen si at klysene finner hverandre ja. Det er vel derfor han vil dit, til klysemiljøet, slik at han kan være en ekkel klyse sammen med andre klysetryner. Snart kjøper de vel Runar Nordmann og....skulle vel laget være komplett. Bare tenk dere hvordan det er i VIF garderoben, så mange ufordragelige typer på en plass. Når jeg tenker på det, så får jeg den samme følelsen i kroppen som den jeg hadde på slutten av forrige sydentur om morgenen når du kjenner at hele leiligheten stinker tequila!! KVALM
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

fettnok

tenk deg lagbildet til enga. hoseth, hulsker og brocken etter fulgt av de finfine arrene til ivers.
ette går aaaaaldri bra!

Blææ

Quote from: "fettnok"tenk deg lagbildet til enga. hoseth, hulsker og brocken etter fulgt av de finfine arrene til ivers.


Legg på Gashi,DF Holm og Rekdal så har vi den mest komplette samling av ufordragelige klysete klessetryner Norge noengang har sett,det hjelper heller ikke på at de spiller for Vif da....pffføy!
ont follow me,Im lost too

KEO

Det at Hoseth har sagt nei til Brann kan være mange grunner,vet at VIF er inne i bildet her og som fotball spiller så vil man jo se hva de forskellige klubbene har å tilby. Sitter her med en følelse på at han har takket nei til kontrakts tilbudet Brann har gitt han. Det er vell ikke med sikkerhet at Brann har gitt opp Hoseth av den grunn. Det er jo ikke så lenge siden at Hoseth gikk ut i media og sa at Brann er en klubb han kunne tenke seg å spille for. Skjønner godt Hoseth jeg at han vil vente å se ka andre klubber kan tilby han. Men at han har sagt nei til å spille for Brann tviler jeg på.
Nu kør vi!

Realisten

Quote from: "SKB e BEST!!!"Hoseth liker menn- det e sikkart!


Er det derfor han ikke vil til Brann? ;)

megleren

Vi alle vet at Hoseth er en klyse.. Og at han kan spille foppball.. Men at Brann som klubb skal vente på svar fra han er ikke noe alternativ.. Dropp han og finn noe annet.. Han vil til Engen fordi han passer best der..Og jeg personlig er glad for at han ikke kommer hit.. Han passer ikke inn i Brann med store selvbilde han har av seg selv.. Han setter seg selv foran klubben.. La oss heller kjøpe Trond ludvigsen og Petter vågan Moen.. De to tilsammen vil koste det Hoseth koster.. Og vi får spillere som ikke setter sitt ego foran klubben..
r og blir et sittesvin på Hansa

KEO

Quote from: "megleren"Vi alle vet at Hoseth er en klyse.. Og at han kan spille foppball.. Men at Brann som klubb skal vente på svar fra han er ikke noe alternativ.. Dropp han og finn noe annet.. Han vil til Engen fordi han passer best der..Og jeg personlig er glad for at han ikke kommer hit.. Han passer ikke inn i Brann med store selvbilde han har av seg selv.. Han setter seg selv foran klubben.. La oss heller kjøpe Trond ludvigsen og Petter vågan Moen.. De to tilsammen vil koste det Hoseth koster.. Og vi får spillere som ikke setter sitt ego foran klubben..


En klubb som Brann bør aldri takke nei til en spiller med kvaliteter som Hoseth.  Skulle Hoseth nå havne i VIF så er det kansje det som gjør at vi ikke vinner TL.
Nu kør vi!

Skotten

Quote from: "engaoveralt"det har vært ganske mye snakk om hvor mye dere ville ha hoseth, når han nevner at han vil til enga i steden så plutselig vil dere ikke ha han? dere må jo klare å bestemme dere for en ting. ikke endre mening etter som media skriver rykter. ingen ting vil glede meg mer en at magne hoseth kommer til st.hallvards menn. ja han kan være klyse,men han er faen meg en av norges beste midtbane spillere. etter grindheim og doffen. martin andresen blir jo bare skadet hele tia. se hvor lurt det var å kjøpe han. eller hva brann?


Veldig glad vi stiller med Andresen sentralt fremfor Grindheim, men vi kunne også hatt Grindheim vet du. Brann var hans førstevalg, men slik det er i dag ville han sittet på benken. Kanskje vi kan kjøpe ham etter han har bevist noe over tid for dine st. Halfdans menn.

At han er tykk gjør ingenting, det liker vi.
 Sportsklubben Brann feirer i år et noe spesielt jubileum, hvilket?

Trivial pursuit anno 2063.

Xminator

Ett rykte er ett rykte er ett rykte er ett rykte ....

Og magefølelsen sier PVM istedenfor Hoseth. Og tviler veldig sterkt på at dette ryktet har altfor mye hold i seg. Stiller meg enda mer tvilsom til at det allerede var enighet om overgangssum.

Om Hoseth skriver under for Brann så er det fordi han faktisk vil til Brann. Vil han heller til VIF, så synd for han. Det finnes flere fotballspillere som kan gjøre en like god eller bedre jobb på venstrekanten.

naitsirk

enig med den ja, men problemet e vel heller at da ikkje kryr av gode venstre vingar i norge.

trur faktisk da e berre PVM som kan forsterka brann, slik at me har mulighet til gull.
får håpa han vil til brann då og ikkje alle hiv seg på vif hypen

Ricky

Vi trenger vel ikke absolutt å hente en venstreving fra Norge hvis de ikke er gode nok..? Vil tro det er en del folk "der ute" som kan forsterke Brann på kantene.

haar

Beckham wannabe!! da e da han e

KennethS

kem bryr seg om Hoseth? ka skal vi med han? nok et stallfyl?
tå på Brann

nummer9

Stallfyll? Hoseth? No e du morsom. Alle her inne kan vel med hånden på hjertet si at Hoseth er en spiller med bedre fotball-kvaliteter større enn endel av spillerne som har startet kamper for Brann denne sesongen.

At mannen kan virke høy på pæren, arrogant osv osv, er vel egenskaper vi liker blannt våre egne, men hater hos motstanderen, spesiellt om de kan brilljere på banen som Hoseth i tillegg.

Synes hele saken er litt rar, Hoseth har ryddet ut av skapet sitt: http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml;jsessionid=ZDLDF5YTAFFZPQFIMUNCFEQ?articleID=80714, men samtidig er det visstnok ikke vært samtaler med VIF enda: http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=80720

Enten er dette lurendreierspill fra Hoseth oh VIF sin side, eller hva om det er POL sin ide hele greien, og han virkelig kommer til Brann likevel? Bare tiden vil vise...

naitsirk

sa på sporten i kveld at vif skulle ta kontakt.
ser ihvertfall ut som om dei treng han!!!!

Jomo

Så John Arne Riise på Metro igår, han er helt sikkert i forhandlinger med Brann, så da får vi vår redningsmann..........  :)

tussler

Ser i aftenposten i dag at Hoseth hentet en sekk med baller i skapet sitt,  han pakket ikke sakene sine, og at han trives og vil bli i København.

Vg skriver at han er på vei til Vif for seks mill. Men de skriver og at TA Flo, Lange, Occean og Moen er på vei. Blir dyrt for Vif om de skal kjøpe fem nye for hvert tap.

Kristin

Quote from: "Blææ"
Quote from: "fettnok"tenk deg lagbildet til enga. hoseth, hulsker og brocken etter fulgt av de finfine arrene til ivers.


Legg på Gashi,DF Holm og Rekdal så har vi den mest komplette samling av ufordragelige klysete klessetryner Norge noengang har sett,det hjelper heller ikke på at de spiller for Vif da....pffføy!


litt kult at vi slipper di der klysetrynene, på faktisk ganske sympatiske brann.vi har ingen spillere som andre lag hater og synest er arrogant som vif har samlet opp alle..

leste en gang mangen Vif-supportere som ikke tålte tryne på kvisvik men det kan vell skylles han tidig kommentarer han gir i media...
rann har hatt flere oppvaskmøter siden 3-2-tapet mot Bodø/Glimt på torsdag.

- Jeg har skjønt at det har vært mye snakk og styr. Jeg har vært på noen møter, men har ikke fulgt så nøye med, sier
tomålsscorer Sæternes.

andy

Andy

*Soma kom og hjelp meg for bart e alt eg ser!*

naitsirk


Xminator

Trenger ikke være rakettforsker for å se hva som har skjedd her. Hoseth og VIF har i praksis vært enige om overgang i flere uker. Så kommer Brann på banen (noe uventet!) og de blir nødt til å gjøre ting litt mer offentlig. Forhåpentligvis kostet flørten vår VIF ett par millioner.

Skal også vedde på at personer i miljøet rundt VIF har vist om dette lenge. Derfra til pressen er kort, og de har hatt saken liggende lenge. Hele greien stinker egentlig.

Jeg håper dette fører til at vi får en venstrekant som faktisk er venstrekant. For der ligger usikkerheten med Hoseth, han er ikke best på venstrekanten, men sentralt. Frem med lommeboken Volleviken, PVM bør spille for Brann fra 4. juli!

engaoveralt

da er enga og køben enige om en avtale. hoseth lander kl 14 i oslo for medisinsk test og for å bli enig om den personlige avtalen. en gledens dag for oss som er gla i ordenlig fotball.
           leser jo også at dere trekker inn Brocken som klyse?? den er jo jævelig morsom. han er jo kun en belgisk okse som kjemper hardt og treffer rent i hver talkling.

men må jo si at soma,andresen er GANSKE STORE klyser de og. kan garantere dere en ting. hadde andresen gått til enga hadde dere vært her inne å grini over hvor stor klyse han er og hvor gla dere var for å ikke få han...


må gi skryt til hvordan dere kjørte over rævbk i går. veldig bra.


(la Bergen bli ett eget land, VI TRENGER IKKE DERE)

Nixon

Slik er det jo alltid. Hadde Hulsker gått til Brann hadde dere ledd over at vi hadde fått Norges største klyse på laget.
Ellers kunne jeg godt tenkt meg Hoset, men skjønner godt at han heller vil til sine likesinnede fra Romsdal i Oslo. Begynner det ikke å bli en del vestlendinger der borte nå?:)
Rød makt på Hansa

BL

Quote from: "engaoveralt"da er enga og køben enige om en avtale. hoseth lander kl 14 i oslo for medisinsk test og for å bli enig om den personlige avtalen. en gledens dag for oss som er gla i ordenlig fotball.
           leser jo også at dere trekker inn Brocken som klyse?? den er jo jævelig morsom. han er jo kun en belgisk okse som kjemper hardt og treffer rent i hver talkling.

men må jo si at soma,andresen er GANSKE STORE klyser de og. kan garantere dere en ting. hadde andresen gått til enga hadde dere vært her inne å grini over hvor stor klyse han er og hvor gla dere var for å ikke få han...


må gi skryt til hvordan dere kjørte over rævbk i går. veldig bra.


(la Bergen bli ett eget land, VI TRENGER IKKE DERE)
Hansa-
Felt Z

Kristin

Quote from: "BL"
Quote from: "engaoveralt"da er enga og køben enige om en avtale. hoseth lander kl 14 i oslo for medisinsk test og for å bli enig om den personlige avtalen. en gledens dag for oss som er gla i ordenlig fotball.
           leser jo også at dere trekker inn Brocken som klyse?? den er jo jævelig morsom. han er jo kun en belgisk okse som kjemper hardt og treffer rent i hver talkling.

men må jo si at soma,andresen er GANSKE STORE klyser de og. kan garantere dere en ting. hadde andresen gått til enga hadde dere vært her inne å grini over hvor stor klyse han er og hvor gla dere var for å ikke få han...


må gi skryt til hvordan dere kjørte over rævbk i går. veldig bra.


(la Bergen bli ett eget land, VI TRENGER IKKE DERE)


du glemte Berre, mega klyse nummer en...

og soma finnest ikke klysete! aldri
rann har hatt flere oppvaskmøter siden 3-2-tapet mot Bodø/Glimt på torsdag.

- Jeg har skjønt at det har vært mye snakk og styr. Jeg har vært på noen møter, men har ikke fulgt så nøye med, sier
tomålsscorer Sæternes.

jegløh

Quote from: "engaoveralt"
           leser jo også at dere trekker inn Brocken som klyse?? den er jo jævelig morsom. han er jo kun en belgisk okse som kjemper hardt og treffer rent i hver talkling.



(la Bergen bli ett eget land, VI TRENGER IKKE DERE)


Er nok litt misunnelige over at Hoseth valgte VIF foran SKB (Grindheim ville forøvrig helst til SKB).

Brocken er naturligvis ingen klyse og Freddy dos Santos kanskje tippeligaens mest sympatiske og veltalende.

MEN: Hulsker, Berre og Hoseth er vurdert som klyser blant alle supportere hvor de ikke spiller. Muligens mange misliker Andresen (vi elsker ham naturligvis). men Soma har vel aldri vært mislikt.
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Go Up