• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Kvisens mottakelse på Stadda Søndag

Started by hjallisen, June 17, 2005, 13:31:31 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

hjallisen

hvordan har folk tenkt Ã¥ motta Kvisen pÃ¥ hans kanskje siste kamp i vÃ¥r vakre røde trøye pÃ¥ vÃ¥r mindre vakre stadion pÃ¥ søndag-hørte pÃ¥  Krohnsminde igÃ¥r at noen buet pÃ¥ ham før start.. HÃ¥per ikke disse, etter min mening, Idiotene fÃ¥r gjort det slik at de blir hørt  pÃ¥ søndag. Det ville ha gitt meg en vond smak i munnen. Mannen har tross alt vært en av profilene i Brann og hvis han vil avslutte  karrieren i fødebyen sin sÃ¥ bør
vi vise nok respekt til å ikke bue ham ut!

"Takk for alt Kvisen-du vil bli dypt savnet"
ed beina plantet på bakken

mr-bolstad

jeg skal ihvertfall applaudere høflig og vise litt støtte!
som sagt så har han har spilt en stor rolle i laget de siste årene.
jeg blir litt provosert hvis folk begynner å bue og pipe!
get land, Eget Landslag.
Brann!!

SKB e BEST!!!

Skal nok appludere ham eg også, selv om skuffelsen over at han reiser e stor.. Håper buerne holder seg heme..
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

Super Hasund

La Folket Synge

*Feltz*

BrannSupporter

Vil ikke kalle Helstad en judas. Brann solgte han til Austria Wien fordi de var avhengige av pengene. Når han kom tilbake til Norge igjen var egentlig ikke Brann orntlig inne på banen, de satset heller på Sæternes i steden.

pusuren

Quote from: "Super Hasund"


Hallo? bue på en fyr som kansje har gjort mer enn det kvisvik har, scoret mål i bøtter og spann når han spilte for brann, toppscorer 2år på rad i tippeligaen...

kabelmann

Er Helstad også en judas?? Finnes det noen spillere som har forlatt Brann til fordel for andre klubber som _ikke_ er judas?
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

stla

Vil vel takke både Razanuskas, Kotilla og en del andre spillere for at de ikke lengre spiller i Brann...

pusuren

Eneste spillere jeg regner spesielt som judas er vel Runar Normann, Azar karadas og flo!

Stalin

Flo er jo kanskje en av de råeste spillerne noensinne!

Mer sympatisk og god spiller tror jeg neppe man finner..

SKB e BEST!!!

JA, Azar og Normann e virkelig to Judaser! Syns ikkje at Flo e det..

Hater,hater,Azer Karadas!
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

DJ_ADG

Det e viktig at vi viser Kvisvik kor mye han faktisk har betyd for oss siden 1998 uten om tiden i Wien. Så lenge Brann har hat Kvisvik har det bare gått bra..
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Super Hasund

Helstad e en stor judas sammen me de andre apekattene. Fyren ringte te rosenborg då han spilte nere i wien å sa at an ville spille for rosenborg. Kommer aldri te å tilgi an for d.
La Folket Synge

*Feltz*

Stalin

Tror han blir lei seg for det! Slutt å vær så lompen :(

Kristin

azar er forresten i byn i dag...møtte han på sats og han er blitt sett utenfor stadion med masse fotografer rundt seg
rann har hatt flere oppvaskmøter siden 3-2-tapet mot Bodø/Glimt på torsdag.

- Jeg har skjønt at det har vært mye snakk og styr. Jeg har vært på noen møter, men har ikke fulgt så nøye med, sier
tomålsscorer Sæternes.

lenuzen

raymond skal ha applaus og INGEN piping! han har gjort utrolig mye bra for brann og ingenting er jo helt sikkert med ffk endå, men det virker værtfall ikke kjekt å blir i brann dersom man blir buet av banen før noe er avgjort. det er trist dette men nå må vi tenke på alle de fine tingene raymond har gjort og takke han for det!
rann i våre hjerter

R.I.P.Super-ray

Quote from: "lenuzen"raymond skal ha applaus og INGEN piping! han har gjort utrolig mye bra for brann og ingenting er jo helt sikkert med ffk endå, men det virker værtfall ikke kjekt å blir i brann dersom man blir buet av banen før noe er avgjort. det er trist dette men nå må vi tenke på alle de fine tingene raymond har gjort og takke han for det!


Enig enig enig.
7 SUPER RAY - LEGENDE

dex1974

Quote from: "Super Hasund"Helstad e en stor judas sammen me de andre apekattene. Fyren ringte te rosenborg då han spilte nere i wien å sa at an ville spille for rosenborg. Kommer aldri te å tilgi an for d.
Ekte lidelse fra 1982 frem til no!

Nemesis

et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

pusuren

Quote from: "Super Hasund"Helstad e en stor judas sammen me de andre apekattene. Fyren ringte te rosenborg då han spilte nere i wien å sa at an ville spille for rosenborg. Kommer aldri te å tilgi an for d.

Jævla tulling! eneste apekatt her e nok deg. bra du støtter gamle storheter!!!

abe78

Helt enig med de tre siste posterene her.

Oppsumert Helstad og Azar er ikke Judaser. I hvertfall ikke Helstad! Azar gjorde en del ting som kunne virke litt ego, men han bør tilgis snart.

Konklusjon. Både Helstad og Kvisvik bør få en skikkelig mottagelse på kampen. De har vært med på å gi Brann mye.
.og husk!

kabelmann

Quote from: "pusuren"Eneste spillere jeg regner spesielt som judas er vel Runar Normann, Azar karadas og flo!


Runar Normann er ingen judas. Han er bare stokk dum. Altså, sånn skikkelig dum. Han kan ikke stilles til ansvar for sine handlinger. Han glemmer hvor mange klubbskifter han har gjort et år og går i fra bra lønn i Brann og til fotballkarantene med dagpenger fra aetat.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Lurkin

Kvisvik = JUBEL!

Helstad kommer jeg til å klappe for. Azar ville jeg klappet for.

Rønningen derimot...jeg skal le...
Berømte Brann fra Bergen

`Nisse

Både Helstad og Kvisvik fortjener applaus! Uansett så er ingenting avgjort og på søndag er Kvisvik (fortsatt) Brann spiller!

Mr_Soma

"Super Ray" skal RUNGE fra SS på søndag - gjerne Hansa også!


Kvisvik elsker Bergen og Brann, og vi elsker Kvisvik!

Vi må bare akseptere at familiere ting går forran fotballen enkelte ganger! - Thats life!

Hadde forstått "hylekoret" om det var en overgang til RBK eller VIF - men FFK? Herregud... de e jo ikke noen utfordrere til oss de.

La oss applaudere og hylle Raymond på søndag og vise vår evige takknemmelighet ovenfor han!

Hvis noen i rød drakt på tribunen piper på han på søndag så er det noe alvorlig i veien med de!

Grey

Den mannen fortjener bare det beste.. Hva han har gjort for Brann kan vi ikke takke han nok for.
Maybe a Greyhound could be my way

BL

Regner med alle husker avskjeden som Olofinjana fikk. Gang den med 3-4-5 så er det en verdig avskjed for Super-Ray.

Men er vi så sikre på at dette blir hans siste kamp? Leste i BT at siste kampen kunne bli hjemme mot Ham-Kamp. Blir litt dumt å gi han en avskjed på søndag så spiller han fra start mot Ham-Kam også.
Hansa-
Felt Z

sekto

Bør ikke gjøre klart noe avskjed før det er bekreftet at han reiser. Brann kan jo finne på å holde på Kvisvik til en erstatter har skrevet under. En overgang trenger ikke være endelig dagen overgangsvinduet åpner.

Alexåsane

Helstad er INGEN judas, at noen i det heletatt kan si noe sånt!! Jeg skal gi han applaus å søndag, om han spiller. DET fortjener han.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

hocey

Få spillere har betydd mer for Brann de siste 10 årene både økonomisk og sportslig enn Helstad. At Brann valgte Sæternes foran han er ikke hans skyld. Derfor blir det latterlig å kalle han Judas. Han ville sikkert til Brann selv!
tenhus kan lett bryte sammen når de er dårlig bygget

Klaus_Brann

Helstad var også å så på Brann-FFK ifjor...
Men Azar kan holde seg vekk..
Og at noen i det hele tatt vurderer å bue på Super Ray er helt sinnsykt!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Mr_Soma

Azar sa jo i ett intervju for ikke mange ukene siden  - hvor TV2 hadde en "case" nede i Portugal at han mer enn gjerne ville avslutte karrieren i Brann.

- Delte meninger om den ja?

Alexåsane

For min del er Azar mer enn velkommen. Selvom han gikk til RBK så reddet han Brann for å gå konkurs, og jeg tror han ble litt presset av brann styret til å gå. Azar er en fin person og en god fotball spiller.

Regner med at jeg blir lynsjet for den komentaren.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Nixon

Quote from: "Mr_Soma"Azar sa jo i ett intervju for ikke mange ukene siden  - hvor TV2 hadde en "case" nede i Portugal at han mer enn gjerne ville avslutte karrieren i Brann.
- Delte meninger om den ja?


Jeg vil tro at det nærmest er 100% sikkert at Azar returnerer til Brann. Han føler, etter det jeg har forstått, at han har noe ugjort her i Brann.
Og jeg for min del ønsker han selvsagt hjertlig velkommen tilbake!
Rød makt på Hansa

Mr_Soma

Jeg elsket Azar  - han og Kvisvik var som erteris, og skapte utrolig mye liv i Brannleiren.

Showman med andre ord som også virkelig blødde for drakten!

Han kommer nok tilbake til Brann, og bosetter seg i Bergen sammen med Therese og den lille.

JOHNNY67

Er ikke alle som forlater BRANN frivillig judaser,så Raymond bør pipes
ut på søndag.Selv om han har vært en stor spiller for BRANN,så forlater man ikke klubben midt i en sesong som ga gi gull.Charlie Miller e vår mann!

Candyman

Quote from: "Alexåsane"For min del er Azar mer enn velkommen. Selvom han gikk til RBK så reddet han Brann for å gå konkurs, og jeg tror han ble litt presset av brann styret til å gå. Azar er en fin person og en god fotball spiller.

Regner med at jeg blir lynsjet for den komentaren.

Skal ikke lynsje deg for den kommentaren, men de jeg gjerne kan lynsje er de som våger å åpne kjeften og pipe på Kvisvik i hans siste kamp. De trenger ikke å vise trynet sitt på stadion igjen. Vi har enormt mye å takke Raymond for! Enormt mye!
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

fettnok

de som piper på super-ray fortjener juling. nevn en spiller som har betyd mer for brann i nyere tid.
ette går aaaaaldri bra!

KEO

Fotball handler om mangen ting. følelser,glede og sorg. Men i bunn og grunn penger. Tror ikke Kvisvik synes det er det rette tidspunktet å forlate Brann på, men det er nok ikke bare han som styrer dette. Dette er nok den eneste sjansen for Kvisvik til å vinne ett TL Gull, og det at han forlater klubben vår da sier nok det meste om at her er det mange faktorer som spiller inn. Kvisvik bør og skal bli behandlet som alle andre Brann spillere når han har den røde drakten på. Dette gjelder også eventuelt andre spillere som kommer tilbake til klubben vår. Og si at Azar er en Judas er tull prat fra første ord. Azar er tross alt Brann supporter på sin hals. Og jeg tror nok de fleste som står på SS og sitter på stadion hadde spilt for RBK vist de hadde fått muligheten for det. Tross alt så er det pengene som bestemmer.
Nu kør vi!

Charlie Winters

Quote from: "fettnok"de som piper på super-ray fortjener juling. nevn en spiller som har betyd mer for brann i nyere tid.
RANN vinner!

Charlie Winters

Quote from: "JOHNNY67"Er ikke alle som forlater BRANN frivillig judaser,så Raymond bør pipes
ut på søndag.Selv om han har vært en stor spiller for BRANN,så forlater man ikke klubben midt i en sesong som ga gi gull.Charlie Miller e vår mann!


helt enig

Alle som forlater Brann e judas
RANN vinner!

erikdale

Sier bare = FÃ¥ Normann tebake..

Mest geniale spilleren brann har hatt.. Kunne hentet seriegullet på egenhånd han! Bare spør han sjøl, han e garantert enig..

Nei, forbanna tulling e han.. Men d e ikkje Azar, Helstad og de andre.. Rønningen teller ikk som de andre!!
f you're in the penalty area and don't know what to do with the ball, put it in the net and we'll discuss the options later

Lurkin

Rønningen er patetisk, vil gjerne møte han og spørre hvordan det føles å sitte på benken for et lag som ligger under Brann på tabellen.

Tipper Raymond spiller en storkamp i kveld.
Berømte Brann fra Bergen

SKB e BEST!!!

Du e ikkje alene om den Lurkin! Ville gjerne møtt ham og spurt han om en del ting eg også..
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

eksilbergenser

For meg blir det helt feil å bejuble spillere på motstanderens lag, uansett om dette er gamle brannspillere eller ikke. Spiller de på RBK eller et annet lag representerer de motstanderen. Hvem faen heier på hatobjekt nr. 1 (2) i Norge??
lt for Brann!

Henki

Quote from: "eksilbergenser"For meg blir det helt feil å bejuble spillere på motstanderens lag, uansett om dette er gamle brannspillere eller ikke. Spiller de på RBK eller et annet lag representerer de motstanderen. Hvem faen heier på hatobjekt nr. 1 (2) i Norge??


Enig der. At Helstad var en utrolig viktig og god spiller for oss er det ingen tvil om. Men når han entrer banen senere i dag synes jeg ikke han skal få applaus. Er ikke nødvendig å pipe på ham eller hetse ham, men å klappe for ham blir på mange måter å klappe for Rosenborgdrakten og det blir jo bare helt feil.
Ballen skal fremover!

tintin

Tror ikkje d blir noe problem m piping mot super ray i kveld. Tror de aller fleste ønsker  Raymond lykke til videre uansett, en ting hadde vært om han "stakk" fra brann for Ã¥ spille for RBK eller Vif, men han gÃ¥r til en klubb som er heldige hvis de kommer blant de 6 beste i TL. Alle bør her forstÃ¥ at Kviso ikkje drar pga sportslige grunner. Fotballen er enkel; spillere kommer og spillere gÃ¥r. Super Ray har hjertet sitt i Brann, det er eg rimelig sikker pÃ¥, vær no skikkelige supportere og støtt opp om vÃ¥r lille "gud"!!!

SKB e BEST!!!

Som eg skulle sagt det selv tintin;) Og IKKJE klapp for Helstad!
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

pusuren

Leste i BA idag at han(helstad) ikke vil juble om han scorer begrunn av respekt til brann og fansen, og at brann fansen har vært fantastiske.

Mener denne fyren fortjener all aplaus han kan få. jeg skal uansett klappe for han, og tror neppe jeg blir aleine, og lurer egentlig på hvortid disse som vil bue på ham begynte og heie på brann?!

R.I.P.Super-ray

Hvorfor i alle dager bue på Helstad?

I England og andre store fotball land får alltid spillere som har spilt for klubb stående applaus når de returnerer til stadion de spilte på tidligere.

Helstad var fantastisk i Brann, gav oss viktige penger ved overgangen og bør så absolutt få en applaus når navnet hans leses opp.

Om eg husker riktig ville vel også Helstad til Brann som heller valgte Sæternes. Når RBK i etterkant kommer med et tilbud er vel ikke det så vanskelig å takke nei til...
7 SUPER RAY - LEGENDE

Go Up