• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Bluss og røykbomber...

Started by Klaus_Brann, June 10, 2005, 20:56:31 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Northside

du får kjøpt det i båtbutikker  (må sikkert vise båt bevis) eller du kan kjøpe det på forskjellige nettbutikker.

Hva som skjer vet eg ikke, men straff blir det, det er denne røykbomben et eksempel på:

Klaus_Brann

Blir det bøter fra nff hvis man blusser på bortebane??
blir det pes for Brann?det hadde vært kjipt i så tilfelle...
noen som har peiling på dette??
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

pusuren

Quote from: "Klaus_Brann"Blir det bøter fra nff hvis man blusser på bortebane??
blir det pes for Brann?det hadde vært kjipt i så tilfelle...
noen som har peiling på dette??

tror brann får en liten bot, men viking får vel egentlig skylden begrunn av ansvar osv..

Northside

etter hva eg har hørt så er det hjemmelaget som får skylden pga dårlig vakthold...  Men dette har eg ikke fått bekreftet så ikke tro meg helt :wink:

Klaus_Brann

hvordan stiller Bataljonen seg til dette??er de positive til blussing?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

SKB e BEST!!!

Tviler på at Bataljonen e positiv til blussing, men kan tenke meg at en del av medlemmene e det .. Den uoffisielle ultras-gjengen e ihvertfall positiv til blussing..
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

sekto

Quote from: "Klaus_Brann"hvordan stiller Bataljonen seg til dette??er de positive til blussing?

http://www.bataljonen.no/forum/viewtopic.php?t=1465

Den som leter finner.. Står oppe på siden..


Stoffi

Latterlig politikk dette her, men er dessverre sant. Ingenting er stiligere enn bluss og røyk på tribuner.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

SKB e BEST!!!

Bluss og dvs. røyk e uten tvil det feteste noen kan gjøre på en tribune.. Bare synd at NøFF e noen potetskaller som skal være så jævlig tantete..
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

sekto

Det tøffeste man kan gjøre på en tribune er å skape noe som gir folk frysninger uten bruk av bluss og røyk.

Hele SS som hopper, synger og svinger skjerfene over hodet. DET hadde vært tøft. Det hadde faktisk vært mye tøffere enn om to stk vifter med et rødt lys.

SeTrE

Quote from: "sekto"Det tøffeste man kan gjøre på en tribune er å skape noe som gir folk frysninger uten bruk av bluss og røyk.

Hele SS som hopper, synger og svinger skjerfene over hodet. DET hadde vært tøft. Det hadde faktisk vært mye tøffere enn om to stk vifter med et rødt lys.


Ening med deg på mye her....

Men nå er det ike snakk om bare 2 typer som står med nødbluss i hånda, snakker om sikkelig røyk bomber...3 stykker som blir slept på nedre del ved muren...

OG da hadde vært kooooonge kult om hele store stå stod og hoppa og sang inni mellom røyken....

F.eks: Vi hater nff vi hater NFF vi hater NFF vi Hater NFF;)


Nixon

Mye fargerik røyk i alle fall. Og noe sier meg at dette passer best på tribuner uten tak. Hvis det er en vindstille dag på Stadion kommer de som sitter øverst oppe på felt C til å lide en langsom kvelningsdød...
Rød makt på Hansa

SKB e BEST!!!

Tror vi bare kan innse at det ikkje kommer til å bli noe røyk-kalas på Stadion i nærmeste fremtid..
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

BL

Quote from: "Klaus_Brann"Blir det bøter fra nff hvis man blusser på bortebane??
blir det pes for Brann?det hadde vært kjipt i så tilfelle...
noen som har peiling på dette??


Hjemmelaget for en bot for dårlig sikkerhet, hvis bortelaget blusser får hjemmelaget en litt mindre bot for dårlig sikkerhet og bortelaget for en liten bot for dårlig oppførselen. Kan eg tenke meg...
Hansa-
Felt Z

Northside

Quote from: "sekto"Det tøffeste man kan gjøre på en tribune er å skape noe som gir folk frysninger uten bruk av bluss og røyk.

Hele SS som hopper, synger og svinger skjerfene over hodet. DET hadde vært tøft. Det hadde faktisk vært mye tøffere enn om to stk vifter med et rødt lys.


hvorfor med skjerf? Ville det ikke vært mye fetere med maaaaaange flagg då?

Og som noen sa her, det er ikke snakk om bare 2 bluss :wink:
(selv om det ikke vil bli så mange som eksemplene som ble postet)

Brann-Peter!

Tenk så fett å se hele ss hoppe og synge, F. eks til River plate sangen som vi holder på å innføre...:) vi må få flere folk med på sånne ting - og ikke bare stå med armene i kryss og mumle byen e bergen..
ALLE må hoppe osv..
så skal vi vel ikke se bort fra at hansasvingen lar seg rive med og begynner å hoppe de også..(det er stemningsskapende!!)
orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

SKB e BEST!!!

Hele SS og Hansa opper og synger for full hals så tribunene holder på å få falle sammen! *sikle*
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

sekto

Quote from: "NorthsideFCDH"
Quote from: "sekto"Det tøffeste man kan gjøre på en tribune er å skape noe som gir folk frysninger uten bruk av bluss og røyk.

Hele SS som hopper, synger og svinger skjerfene over hodet. DET hadde vært tøft. Det hadde faktisk vært mye tøffere enn om to stk vifter med et rødt lys.


hvorfor med skjerf? Ville det ikke vært mye fetere med maaaaaange flagg då?

Det har litt med at jeg faktisk er realist. De fleste har med seg skjerf på kamp, langt mindre stiller opp med flagg. Folk gidder rett og slett ikke drasse det med seg.

Det er mye kult som kan gjøres, men de fleste er omtrent like realistisk som at griser kommer til å flakse i luftrommet over Stadion.

Folk må gjerne drømme, men jeg er mer opptatt av hva vi kan klare, og hva vi i så fall har lov til å gjøre. Hadde sett kult ut med 1000 flagg på SS, men så lenge ikke BBB står å deler dem ut, så skjer dette aldri. Det hadde sikkert vært artig med 500 røykbomber og 1000 bluss, men når vi endelig hadde fått slukket brannen på Stadion, så hadde det nok vært duket for noen saftige bøter.


Klaus_Brann

Det hadde vært sinnsykt fett om mange kjørte på med nødbluss på stadion på søndag ja!
I alle fall mot Løv ham..
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

rikstad

enda tøffere mot RBK! kampen går jo på tv!
vi vil jo vise at vi e de beste suporterne!
i e BRANN fra BERGEN

rødesk

det hadde vært stilig ja.. men det er desverre ingen som tør ;)
oen må gå...!

SeTrE

Joda....Viss en tørr, såå skal jeg love deg flere henger seg på.....;)

Men det beste hadde vært og hat mye røyk, for da hadde vaktene sett hvem som stod med blussene...

Stalin

Beviser jo bare at vi ikke er så tøffe som vi skal ha det til..

Erik

Alle som maser om å blusse og komme med røykbomber, skjer jo aldri.. bare bøtte med drittunger her som er stor i kjeften.. Ler den dagen en idiot tør kanskje å gjøre det.. Håper han blir tatt og brann sender boten til han..

Klaus_Brann

Sitat Erik: "Alle som maser om å blusse og komme med røykbomber, skjer jo aldri.. bare bøtte med drittunger her som er stor i kjeften.. Ler den dagen en idiot tør kanskje å gjøre det.. Håper han blir tatt og brann sender boten til han.."

Jeg tør det jeg, men jeg er ikke så veldig klar for å bli utestengt fra stadion et års tid.
Har du sett bluss å røykbomber blant supportere før eller? det er sinnsykt rått å se på, og stemningsskapende. jeg tror nok de fleste av Brann supportere (kanskje med unntak av deg da) hadde likt synet, av hele ss fylt med lys og røyk mot RBK!
Var på San Siro tidligere i vår, (vi kommer selvfølgelig aldri nærme en slik standard på bluss og røykbomber) med det gir frysninger nedover en hver fotballsupporters rygg å se dette, og i tillegg høy synging...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

rødesk

støtter den som vill fyre opp noe bluss/røyk fult ut.. de kommer alltid til å få min støtte!.. jeg vill ikkje være den første som fyrer opp, men blir det tilbnake til ville tilstander på ss vil jeg nok kanskje henge meg på en gang :).. men lykke til te alle som vurderer det.. dere har min fulle støtte! ;)
oen må gå...!

SeTrE

Quote from: "Erik"Alle som maser om å blusse og komme med røykbomber, skjer jo aldri.. bare bøtte med drittunger her som er stor i kjeften.. Ler den dagen en idiot tør kanskje å gjøre det.. Håper han blir tatt og brann sender boten til han..



Sånne som deg skulle hat sikkeli bank!!!

Tror ikke det var dritt unger som drev med dette på ss før i tiden, noen må ta over og da er det faen meg samma om man er 14 elller 32 alså!

Stalin

Skulle han hatt "skikkeli" bank!  :cry:

:lol:

Skulle ønske det var iaffal 13 års aldergrense på forumet
så idioter som dette ikke hadde vært her :)

Brannfrelst

Tror ikke noen som kommer til å blusse i det hele tatt,ingen som tør det. Men det er jo ikkje så farlig,om hele Store Stå står bak deg å støtter deg.
2.10.07-Gullet kom hem!

SeTrE

Quote from: "Stalin"Skulle han hatt "skikkeli" bank!  :cry:

:lol:

Skulle ønske det var iaffal 13 års aldergrense på forumet
så idioter som dette ikke hadde vært her :)



satt det kanskje litt på spissen.....men hater sånne negative folk, når folk prøver og ta litt intenativ her....

Folk som sladdrer er helt på trynnet.....
Se hvordan folk hjelper hvarandre når det blir gjordt litt faen skap....

Så en supporter til boca som løp ut på banen og slo til en spiller...Og de andre tilhengerne hjalp han opp på triubunen igjen, og holdt politiet unna!!!

Akkurat det samme ser vi i sverige og danmark...

SKB e BEST!!!

idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

SeTrE

jaaa, klart det var jo et EKSTREMT tilfelle da....men måtte bare ha et eksempel og komme;)
men når man blusser litt ulovlig sååå er det HELT klart at man skal støtte opp.....
Og håper faen meg de fleste her inne mener det samme!

SKB e BEST!!!

Men e helt enig i at supportere må støtte hverandre! Eg håper virkelig at noen har mot nok til å gjøre noe å ikkje bare si noe.. Stiller opp selv hvis flere e med på det, gidder ikkje være alene..
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

Stalin

Er det en eller anna drittunge som gjør noe han ikke har lov til
på SS og vaktene tar han skal jeg stå å le og peke på!

SeTrE

Stalin......Sååå tøff du er da!!!

Sånne som deg som ødelegger for folk som vil se pyro...

Og tror faktisk flesteparten på SS vil ha PYRO!!!


Men men....hadde vært moro og sett hvor tøff i trynnet du egentlig er!!

Brannfrelst

Tror ikkje det er så mange på store stå som vil ha pyro på tribunen eg. Det merker jo en med så dårlig engasjemant rundt dette,og når en jager ut en som fyrer opp røykbombe så sier vel det det meste. Personlig ville eg heller fyrt opp bluss på bortebane med dårlig sikkerhet,men sier ikke nei takk til bluss på store stå :D
2.10.07-Gullet kom hem!

Northside

Quote from: "Brannfrelst"Tror ikkje det er så mange på store stå som vil ha pyro på tribunen eg. Det merker jo en med så dårlig engasjemant rundt dette,og når en jager ut en som fyrer opp røykbombe så sier vel det det meste. Personlig ville eg heller fyrt opp bluss på bortebane med dårlig sikkerhet,men sier ikke nei takk til bluss på store stå :D


ingen som jaget ut han med røykbomben.... tror de fleste liker litt pyro, men du har alltid noen som skal peke ut de skyldige, disse få personene e nok til å ødelegge alt.

Stalin

Quote from: "SeTrE"Stalin......Sååå tøff du er da!!!

Sånne som deg som ødelegger for folk som vil se pyro...

Og tror faktisk flesteparten på SS vil ha PYRO!!!


Men men....hadde vært moro og sett hvor tøff i trynnet du egentlig er!!

pusuren

Quote from: "Stalin"Er det en eller anna drittunge som gjør noe han ikke har lov til på SS og vaktene tar han skal jeg stå å le og peke på!

God supporter du! hold deg på gamle sitte, du har ikke godt av SS..

jegløh

Enig med Stalin (er ikke ofte det er blitt sagt gjennom historien).

Hvis noen idioter handler slik at Brann vil lide mener jeg alle som elsker Brann bør utlevere dem.

Tilsynelatende er Stalin mye bedre supporter enn folk som bevisst bryter lovene og dermed volder Brann bry.

Du kan like reglene eller ikke, men storestå kan ikke velge å neglisjere dem.
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

mobli

Quote from: "pusuren"
Quote from: "Stalin"Er det en eller anna drittunge som gjør noe han ikke har lov til på SS og vaktene tar han skal jeg stå å le og peke på!

God supporter du! hold deg på gamle sitte, du har ikke godt av SS..


Så du mener at for å være en god supporter, eller å kunne stå på SS, så må du bryte så mange regler som mulig?

pusuren

Vi er jo faen ikke sølvguttene heller!!

Men jeg kommer nok ikke til å fyre på bluss så lenge det går utover brann, men og stå å peke og leke tøff kommmer jeg uansett ikke til og gjøre, det blir for dumt. kommer heller til og støtte disse som gjøre dette, for og si det sånn!

pusuren

Quote from: "mobli"
Quote from: "pusuren"
Quote from: "Stalin"Er det en eller anna drittunge som gjør noe han ikke har lov til på SS og vaktene tar han skal jeg stå å le og peke på!

God supporter du! hold deg på gamle sitte, du har ikke godt av SS..


Så du mener at for å være en god supporter, eller å kunne stå på SS, så må du bryte så mange regler som mulig?

Antyder jeg dette i inlegget over? nei! jeg sier at tystere som han, kansje deg, ikke har noe på ss eller på stadion å gjøre i det hele tatt..

SKB e BEST!!!

Ingen kan si; Du kan ikkje stå på SS for du e ikkje for blussing.
Men å stå og peke og le på en som gjør noe litt ulovlig blir jo bare for dumt.. SS begynner som sagt å ligne mer og mer på sølvguttene, uheldigvis..
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

jegløh

Quote from: "SKB e BEST!!!"SS begynner som sagt å ligne mer og mer på sølvguttene, uheldigvis..


Det er større innslag av humor i det sølvguttene synger, uheldigvis.
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Stalin

Ha sølvguttene på SS ville jo øket nivået med 90 %

SS er på vei nedenom og hjem

Go Up