• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

FOLKEASKJON MOT AT KVISVIK BLIR SOLGT!

Started by Stoffi, June 10, 2005, 10:59:27 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Stoffi

La oss få ha Kvisvik i fred, Per Ove!

Vær så snill og ikke selg. 4-5 millioner er uansett uhørt. 15 millioner, ok, kanskje, men alt under det er å skyte seg selv i foten.

La Kvisvik bli i Brann!
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Brannfrelst

2.10.07-Gullet kom hem!

Stoffi

Tviler sterkt på det, er nok ikke de samme følelsene involvert her. :-)

Pluss at Kvisvik selv vil kanskje vekk, men han er Brann sin eiendom, enkelt for Brann og si NEI tidlig, og drepe alle spekulasjoner.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Nixon

Rød makt på Hansa

Xminator

POL bør gjøre som i RIMI-reklamen, dele av kontoret sitt så Kvisvik får plass også etter at Mjelde plasserer han på tribunen for godt :)

SKB e BEST!!!

Hehe;) HAr eg hørt riktig skal vel Kvisvik jobbe for Chess når han legger skoene på hyllen
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

BL

Hørte eg noen som sa "Kvisvik-tifo" mot rbk? En liten oh i hansa kanskje?
Hansa-
Felt Z

Mico

Om man først skulle hylle en spiller med tifo må det vel være bedre å hylle en som ikke egentlig ønsker å spille for en annen norsk klubb.....

Brann-Peter!

Jeg foreslår heller at man lager et tekstbanner - enkelt og lage, samtidig som det er billig.. Sløsing med penger å lage en OH..
orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

Geir

Eller vi kan sende han en haug med e-maiks der vi veldig pent og ydmykt ber han bli i Bergen en stund til. Selv super-ray er vel svak for smiger
ndelig SERIEMESTER

Kararay

For de av dere som har fulgt nøye med så har Raymond sagt at han vil avslutte karrieren sin i FFK. Han har hus der og vil over dit ja. Når tiden er moden for det! han vil være i klubben så lenge han kan før "kone og barn" sier nok... Skal dere uttale dere så må dere ha faktaene klar...
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Stoffi

Quote from: "Kararay"For de av dere som har fulgt nøye med så har Raymond sagt at han vil avslutte karrieren sin i FFK. Han har hus der og vil over dit ja. Når tiden er moden for det! han vil være i klubben så lenge han kan før "kone og barn" sier nok... Skal dere uttale dere så må dere ha faktaene klar...
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

nummer9

Det er klart greit å komme med bastante uttalelser om at Kvisvik ikke er til salgs, men hvor dumt ser det da ikke ut om han forsvinner ut porten 1. juli.

Kvisvik har sagt han vil hjem. Brann kan, men vil nok ikke, holde Kvisvik i Bergen mot sin vilje. Hva er vitsen edm en uinnspirert Kvisvik tuslende på venstrekanten?

Vil Kvisvik hjem i sommer, så er det nok store sjanser for at han får "trumfet" det igjennom. Sad but true!

Ikke svikt oss Kvisvik!

Stoffi

Noen andre som irriterer seg over "10 millioners" budet BA slår opp om?

De hauser opp hele greien, og hvis man leser litt så ser man at budet er på langt nær så høyt. Vi vil vite hvor mye penger BRANN får, ikke hvor mye FFK må i så fall betale til Kvisvik de neste 4 årene. Lønnen taes da virkelig aldri med i regnestykket i overgangssaker.
Overgangssummen er interessant, jeg driter virkelig i hvor mye Kvisvik KAN tjene i FFK.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Klaus_Brann

Er det snakk om at Brann skal få 4 (FIRE!) lusne millioner for en spiller som Kvisvik, så er det bare å droppe det.
Det blir vel litt korttenkt igjen...
Skal vi selge en spiller får lite penger (4 millioner er lite penger for en mann som Kvisvik) til et konkurrerende lag?!
Da skaper vi et nytt problem, for hvem i dagens Brann stall skal kunne erstatte Kvisvik???
Dette her er helt bak mål, hvis Brann selger han nå i sommer...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

DJ_ADG

Dersom vi gir han sikkelig stor støte fra tribunnen blir det vanskeligere ågå fra Brann. Personelig bidrar eg med et to-pins flagg.

Quote from: "Mico"Om man først skulle hylle en spiller med tifo må det vel være bedre å hylle en som ikke egentlig ønsker å spille for en annen norsk klubb.....
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

_owenz_

http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20050610/FFK/231580385

Registrerer at FFK mener hele saken er oppspinn fra ende til annen. De har iaf ikke utalt seg noe om Kvisvik. Brann har ikke hørt noe fra FFK osv. At F-b ikke vil dementere saken sier vel litt om seriøsiteten der i bygden. Men at BT og BA fortsatt kjører saken er en skandale.

Hele saken er ren fantasi, bør dementeres asap. Eller vil det vel ikke være noen vits i å kjøpe aviser lengre, hvis man ikke kan vite om det som står der en oppspinn eller ikke. Litt Se&Hør over dette...

Snart på tide at BA og BT begynner å betale moms for skribleriene?



Registerer at BA også har forandret på virkeligheten og farer med direkte løgn.

I f-b.no sin opprinnelige artikkel så finner vi

QuoteTvert imot. FFK jobber nemlig intenst med å skaffe midler til spillerkjøp.


Dette har BA fått til å bli:

QuoteTvert imot jobber klubben nå intenst med å frigi østfoldingen fra Brann allerede når overgangsvinduet er åpent i sommer.




owenz

Stoffi

Hvis det stemmer er det helt uhørt og skandaløst av BA/BT og produsere sine egne historier som ikke har røtter i virkeligheten!
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

megleren

La oss få litt fakta her i denne saken.. Storyen starter i Fredrikstad avisen.. Kvisvik selv har ikke hørt ett pip fra Fredrikstad.. Han selv sier at huset ikke er bygget enda.. Han selv sier han tenker på å fornye med Brann.. Tanken er ikke fremmed for han.. Med andre ord.. Han blir gjerne ut kontrakten.. Han skal avslutte hjemme sier han.. Men som han sier.. Alt kan skje innen foppball.. Men han vil vinne serien med Brann og håper det skjer i år.. Så jeg tror denne saken er dette agurknyheter.. Spør Kvisvik selv og dere får det samme svaret som før.. Denne saken er ikke noe sak.. Og han blir kraftig irritert når han blir spurt.. "Tull og tøys.. Jeg blir her jeg er"! Var svaret hans når noen spurte om hans mening..
r og blir et sittesvin på Hansa

Stoffi

Quote from: "megleren"La oss få litt fakta her i denne saken.. Storyen starter i Fredrikstad avisen.. Kvisvik selv har ikke hørt ett pip fra Fredrikstad.. Han selv sier at huset ikke er bygget enda.. Han selv sier han tenker på å fornye med Brann.. Tanken er ikke fremmed for han.. Med andre ord.. Han blir gjerne ut kontrakten.. Han skal avslutte hjemme sier han.. Men som han sier.. Alt kan skje innen foppball.. Men han vil vinne serien med Brann og håper det skjer i år.. Så jeg tror denne saken er dette agurknyheter.. Spør Kvisvik selv og dere får det samme svaret som før.. Denne saken er ikke noe sak.. Og han blir kraftig irritert når han blir spurt.. "Tull og tøys.. Jeg blir her jeg er"! Var svaret hans når noen spurte om hans mening..


Takk for oppklaring. Irriterende med så mange feilkilder, spesielt avisene
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Mick

Selvfølgelig er Fredrikstad intressert i Kvisvik. Det er ingen nyhet, men det er jo visse aviser som liker å lage en sak ut av ingenting. For det første skal det godt gjøres at Fredrikstad skaffer 10 mill., når de bare har frigjordt 3-5mill. Og for det andre er vel ikke Kvisvik intressert i å dra fullt enda(ihvertfall ikke når han har mulighet til å delta i gullkampen). For det tredje er vel ikke Brann intressert i å selge en kantspiller, når de ettertrykkelig har uttalt at vi mangler dekke på kantene. Jeg mener å huske at han uttalte seg om at han skulle avslutte som spillende trener i Greåker om ca. 5år. Fredrikstad var vistnok bare en (aktuell) mulighet  og at han ikke utelukket å bli i Brann helt frem til han går til Greåker.
He who makes a beast of himself gets rid of the pain of being a man. Dr.Samuel Johnson

Tom C

Jeg synes ikke at denne saken burde forbigås i stillhet. Noen burde få på pukkelen for å ta sitater fra FFK-personer, og så bruke fri fantasi når man skal gjengi det i avisen. Det holder faen meg ikke for en avis som vil fremstå som noenlunde seriøs. Greit nok at journalister er irriterende vesener som alltid prøver å fremprovosere uttalelser som de kan sette med store bokstaver i avisen. Men når de rett og slett bløffer om hva som blir sagtr, blir jeg forbannet. SPESIELT når de prøver å ødeleggge for Brann!

Quote from: "_owenz_"http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20050610/FFK/231580385

Registrerer at FFK mener hele saken er oppspinn fra ende til annen. De har iaf ikke utalt seg noe om Kvisvik. Brann har ikke hørt noe fra FFK osv. At F-b ikke vil dementere saken sier vel litt om seriøsiteten der i bygden. Men at BT og BA fortsatt kjører saken er en skandale.

Hele saken er ren fantasi, bør dementeres asap. Eller vil det vel ikke være noen vits i å kjøpe aviser lengre, hvis man ikke kan vite om det som står der en oppspinn eller ikke. Litt Se&Hør over dette...

Snart på tide at BA og BT begynner å betale moms for skribleriene?



Registerer at BA også har forandret på virkeligheten og farer med direkte løgn.

I f-b.no sin opprinnelige artikkel så finner vi

QuoteTvert imot. FFK jobber nemlig intenst med å skaffe midler til spillerkjøp.


Dette har BA fått til å bli:

QuoteTvert imot jobber klubben nå intenst med å frigi østfoldingen fra Brann allerede når overgangsvinduet er åpent i sommer.




owenz
Aldri mer Obos....

kabelmann

Skjønner BA godt jeg. Nå har de ikke hatt en Brann-skandale å skrive om på årevis, så da begynner abstinensene å slå inn. Det begynner med en liten hvit løgn, deretter utvikler de seg sakte men sikkert til lystløgnere som ikke lenger vet om det de skriver er sant eller ikke. Ikke bryr de seg om det er sant eller ikke, heller.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Stoffi

Quote from: "Mick"Selvfølgelig er Fredrikstad intressert i Kvisvik. Det er ingen nyhet, men det er jo visse aviser som liker å lage en sak ut av ingenting. For det første skal det godt gjøres at Fredrikstad skaffer 10 mill., når de bare har frigjordt 3-5mill.


Nå høres du ut som BA.

FFK trenger IKKE 10 millioner for å kjøpe Kvisvik. Prisen ligger rundt 4-5 mill.
I tillegg kommer lønn, som vi driter i, men som strekker seg over MANGE år, ikke en sum utbetalt når og hvis de kjøper han.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Nixon

Quote from: "Stoffi"FFK trenger IKKE 10 millioner for å kjøpe Kvisvik. Prisen ligger rundt 4-5 mill.
I tillegg kommer lønn, som vi driter i, men som strekker seg over MANGE år, ikke en sum utbetalt når og hvis de kjøper han.
Rød makt på Hansa

Motyka

Gratulerer Stoffi! Dette må jo være tidenes mest patetiske tråd. Hvordan ser du for deg at denne folkeaksjoen skal gjennomføres?
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Stoffi

Quote from: "Motyka"Gratulerer Stoffi! Dette må jo være tidenes mest patetiske tråd. Hvordan ser du for deg at denne folkeaksjoen skal gjennomføres?


Ta det med en klype salt, og hold deg ute av tråden hvis du ikke har noe vettugt å si, smarten.


http://www.bataljonen.no/forum/viewtopic.php?t=4478

Det gir vel deg svar på spørsmålet i denne "patetiske" saken.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Motyka

Quote from: "Stoffi"
Ta det med en klype salt, og hold deg ute av tråden hvis du ikke har noe vettugt å si, smarten.


OJ, beklager, kom jeg til å si noe ufint om et av dine überfornuftige innlegg?
Du er jo bare med på å hive bensin på bålet når du lager slike tråder for noe som kanskje ikke er et tema hos POL og RK engang.
Du beklager deg over BA som hauser opp denne saken, nå er jo en elendig tabloidavis som lever av slike saker. Men hvorfor du skal bidra med like tabloidaktige tråder her kan jeg ikke helt forstå.
Det var det fornuftige jeg hadde å si om den saken.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

monzilla

går RK midt i sesongen uten at brann har en spiller på lur som ville ha satt RK ut av laget kan vi si farvel til gullkampen. Har derimot POL en fyr på gang som ville ha satt RK ut av laget ser jeg ingen problemer med å la han gå. Ingen spillere hever seg over laget, uansett.

KEO

Quote from: "monzilla"går RK midt i sesongen uten at brann har en spiller på lur som ville ha satt RK ut av laget kan vi si farvel til gullkampen. Har derimot POL en fyr på gang som ville ha satt RK ut av laget ser jeg ingen problemer med å la han gå. Ingen spillere hever seg over laget, uansett.


RK forsvinner i Juli, det er det ingen tvil om lenger! 5-mil for en 30 år gammel spiller er bra betalt. Tror nok at RK kan være god ut denne sesongen, men da tror jeg nedturen hans starter. Det finnes nok bedre venstre kanter ute på markede nå!
Nu kør vi!


BrannSupporter

Nå begynner jeg virkelig å tvile på at vi får beholde han. Han reiser nok dessverre til FFK i sommer ja.

Bombefar

Like greit å selge han for noen millioner hvis han skal fortsette å spille like dårlig som denne sesongen

BrannSupporter

Quote from: "Bombefar"Like greit å selge han for noen millioner hvis han skal fortsette å spille like dårlig som denne sesongen


Vel, synes ikke vi skal ta hele sesongen under en kappe så langt. Jeg vil påstå at vi har vært Tippeliganes beste lag offensivt så langt og keeperspillet har bedret seg fra i fjor, men fortsatt litt mye rusk i forsvaret ja.  

Men hvis vi først skal miste Kvisvik kan vi like så godt få noen mill for han ja.

28966mustang

Hvordan yter en spiller som vil bort fra klubben? Det er vel ingen som tror at Raymond har tenkt å bli gammel i Bergen. La oss unne RK å flytte hjem og avslutte karrieren i FFK. Han har gitt oss mange fine stunder. Ta pengene og bruk dem på unge talenter.
Hvil i fred- 1963!

Go Up