• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Få Andresen hjem!

Started by Xminator, June 04, 2005, 14:21:20 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Xminator

I følge dagens BA spiller Andresen med skade. Ny lyskeskade som han har holdt "hemmelig" de siste 14 dagene. Så viktig er ikke denne Italiakampen. Andresen burde sittet på behandlinsbenken, langt fra landslaget om han faktisk vurderer å spille med smerter!

slang

Tror nok ikkje Andresen ville spilt hvis han var skadet no! Han har vært med på dette gamet såpass lenge at han vet ka han tåler..
ansa 08

Xminator

Du mener slik innsikt som han viste sist høst?

slang

Då holdt laget hannes på å rykke ned.. En helt annen situasjon enn i dag.
ansa 08

Nixon

En slik kamp som denne mot Italia er nok ikke det letteste å i nei til. Så jeg deler Xminator sin bekymring. Og han bør uansett ikke spille kampen mot Sverige på onsdag.
Rød makt på Hansa

SKB e BEST!!!

Andresen e faen meg ofte skadet..
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

enavgutta

Problemet er at når man først er kommet inn i skadekarusellen så er det ikke lett å komme ut igjen helskinnet. Dette er noe jeg husker fra da jeg selv spilte fotball. Spillere blir skadet, er ute i flere uker, men blir friskmeldt for tidlig.. Ergo, skaden slåes opp igjen når man skal gi det lille ekstra i en duell , takling eller fraløp.

janjan

Nå står dette i Norges mest useriøse avis etter SøndagSøndag.

Stoffi

Quote from: "janjan"Nå står dette i Norges mest useriøse avis etter SøndagSøndag.


Dagbladet gjetter jeg.

Men hvis dette er fakta, så er det rett og slett litt skandaløst at brann lar ham spille
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

BrannMann

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "janjan"Nå står dette i Norges mest useriøse avis etter SøndagSøndag.


Dagbladet gjetter jeg.

Men hvis dette er fakta, så er det rett og slett litt skandaløst at brann lar ham spille


Er ikke Brann sin avgjørelse nå lenger... regner med at landslagslegen ikke sender ham utpå hvis han ikke er fit nok for det..
jokomelk og brød og seriegull!!!

Stoffi

Han spilte nå ganske ok, så ikke ut som om han hadde noen problemer.

Ble voldsomt overrasket over det meget uforutsette 0-0 resultatet forresten. Man kunne ta og føle på spenningen i den kampen ja.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

azul

Martin spilte en god første, og en grei andre omgang. Burde kanskje vært byttet ut etter 73 minutter, da begynte han å gjøre merkelige feil, men nå spiller han jo på "73 minutters Laget" te vanlig....

SKB e BEST!!!

Syns Andresen spilte dårlig, rett og slett!
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

el-diego

Han spilte jo 90 min mot italia. ikke tro alt dere leser  i aviser...   At Martin spiller mot ett av verdens beste lag , italia , kan BARE være positivt!!
udere est facere

Eikeland

Er det og positivt om han har presset seg for hardt og skaden har blitt slått opp igjen slik at han er ute for Brann i lang tid?
eir Hasund

Xminator

Spiller han ikke mot Viking og RBK så har landslaget lekt med pengene som er invistert i Andresen. For en 0-0 kamp der Hareide ikke gjorde annet enn å satse på ett heldig mål. Om han faktisk ville vinne hadde han spilt med Kvisvik og Sæternes fra start.

Xminator som ikke er overrasket over at Norge ikke scorer mål.

Yngve

Quote from: "SKB e BEST!!!"Syns Andresen spilte dårlig, rett og slett!


Han spelte akkurat som han har gjort for Brann. vs han imponerte ingen. Utanom dei som vert imponert av støttepassningar og ufarlege vendingar på midtbanen.

viks

Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

lewis

I følge Gazzeta dello sport (eller noe sånt), var andresen norges/banens beste spiller med karakteren 7. Italias(verdens?) største sportsavis burde jo vite hva de snakker om...

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/fotball/landslaget/article402082.ece

BrennEFoRBranN

Det jg lurer på er hvordan man kan sette en 6'er på iversen..... han gikk jo bare rundt å klaga på dommeren og alle andre.... han fortjente ikke en 5'er engang...... gjorde ikke en dritt for laget
En dag skal det skje*

naitsirk

typisk iversen da veit du.

han får aldri dårligare enn 5 på børsen uansett korleis han spele. Han e jo frelsaren te vif!!!!!!!!!!!

KennethS

Quote from: "viks"http://www.fotball.no/t2.aspx?p=749&x=1&a=135901

Da kommer Martin hjem:)


Helstad inn?? Sæternes da?
tå på Brann

Xminator

Sæternes er vel fortsatt full av melkesyre :)

jegløh

Quote from: "Xminator"Sæternes er vel fortsatt full av melkesyre :)


Da BS aldri har spilt en god landskamp er det vel strengt tatt ikke oversakende at han sitter hjemme.
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

enavgutta


Go Up