• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Stordrakt

Started by BL, June 01, 2005, 21:59:40 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

BL

Den gamle stordrakten har jo sett sine bedre dager. Hadde det kanskje vært en ide om folk hadde bidratt litt (cash) så kanskje tifo-gruppen kunne kjøpet inn en ny, kanskje endå større?? Eg bidrar hvertfall.

Sånn så den altså ut, for de som ikkje husker.
Hansa-
Felt Z

BL

Ingen som har noen hundrelapper til overs? Eller lever hele forumet på ukelønn fra mamma kanskje...?
Hansa-
Felt Z

Brann-Peter!

Altså, for å si det enkelt så er det ikke mulig å kjøpe en stordrakt..
den må lages (males, og syes) slik som alle andre vanlige bannere..
Men folk kan gjerne gi penger til Tifo-Gruppen alikevel!

Kontonummer: 3628.52.72631
orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

Brann-Peter!

Quote from: "BL"Ingen som har noen hundrelapper til overs? Eller lever hele forumet på ukelønn fra mamma kanskje...?


Er det virkelig det du tror, eller følte du kun en personlig tilfredstillelse når du konstanterte at du var uavhengig av dine foreldre? bare lurer jeg altså.. jeg tror flesteparten av folk på forumet ikke har noen problemer med å donere noen lapper til tifo-gruppen.. tror det går mere på lysten og formålet.. synd men sant!
orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

BL

Quote from: "Brann-Peter!"
Quote from: "BL"Ingen som har noen hundrelapper til overs? Eller lever hele forumet på ukelønn fra mamma kanskje...?


Er det virkelig det du tror, eller følte du kun en personlig tilfredstillelse når du konstanterte at du var uavhengig av dine foreldre? bare lurer jeg altså.. jeg tror flesteparten av folk på forumet ikke har noen problemer med å donere noen lapper til tifo-gruppen.. tror det går mere på lysten og formålet.. synd men sant!


Det var vel heller et forsøk på å provosere folk sånn at de gadd lese/svare på denne tråden, og du er jo et bevis på at eg fikk det til.
Hansa-
Felt Z

Super Hasund

ser sånn ut jah....hehe
La Folket Synge

*Feltz*

Northside

ja en drakt skulle vi hatt... bare til¨å begynne å male :wink:

Go Up