• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann dropper Helegbe og Hjelde

Started by Xminator, May 20, 2005, 11:13:37 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Xminator

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/article392367.ece

Enten har de regnet feil på busjettene, eller så er Sanne blitt venstreving, eller kanskje (som vi håper mest) betyr det storfisk til Brann i sommer?

Nixon

Rød makt på Hansa

AlexS

Nå bør jo dette gå begge veier. Hvorfor benke Guntveit når han har opptrådt som en solid høyreback så langt denne sesongen?

KNUDSEN

kansje fordi guntveit blir brukt som rundingsbøye av fleste parten av angriperne i tippeligaen
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

AlexS

Quote from: "KNUDSEN"kansje fordi guntveit blir brukt som rundingsbøye av fleste parten av angriperne i tippeligaen


Kanskje du ikke ser Brann-kamper?

Xminator

Ingen er fredet på Brannlaget om det finnes bedre spillere tilgjengelig.

Xminator


AlexS

Quote from: "Xminator"*hvorfor havnet denne her* :p


Det eneste jeg vet er at du bare kunne slettet ditt andre innlegg i denne tråden, og dermed droppet dette innlegget. ;)

Xminator

Så du mener seriøst at Guntveit er en bedre høyreback enn Bergdølmo?

AlexS

Quote from: "Xminator"Så du mener seriøst at Guntveit er en bedre høyreback enn Bergdølmo?


Hvor har jeg skrevet det?

Feil tråd, igjen?

Xminator

Det kan jo virke slik når du mener Guntveit har vert en solid høyreback. Han har vert back ja, solid, nei.

AlexS

Quote from: "Xminator"Det kan jo virke slik når du mener Guntveit har vert en solid høyreback. Han har vert back ja, solid, nei.


Kan det virke slik? Hvor da, i Xminator-land?

Guntveit har faktisk vært overraskende god denne sesongen. Fortsetter han slik, så er det en selvfølge at han får tillit som høyreback.

Xminator

Da ser du noe jeg, en del andre her og en stort sett samlet sportspresse ikke ser. Synest selv Guntveit fortsetter der han slapp i fjor, med feilpasninger og rare valg. Uten å overbevise defensivt heller.

viks

Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

PrebeN

Syntes ingen av de har gjort det best for å si det sånn. Begge har gjort gode ting og begge har gjort dårlige ting. Jeg vil ikke si hvem av de som burde spille fast. Syntes de er litt forskjellige i spillestilen, men jeg er uansett glad for at vi ikke har JTO på backen. Får se utover sesongen hvem som klarer å holde seg mest stabil!
n som er medlem av SportsKlubben Brann skal respekteres og støttes, whatsoever!

Ã?ge

Quote from: "PrebeN"Syntes ingen av de har gjort det best for å si det sånn. Begge har gjort gode ting og begge har gjort dårlige ting.

enavgutta


sekto

Han var vel på prøvespill i Brann en gang, og visste gode takter men overbeviste ikke helt, så Brann holdt han under oppsikt og lot han modne litt også hentet de han når de følte han var klar.

Syntes i starten at han gjorde sakene greit nok. Han gjorde det ikke bra, men var heller ikke dårlig. Litt mer trening på pasningsspillet, så har Brann en meget god spiller i Sigurdsson.

enavgutta

Apropos spillere som var en kort tur innom klubben vår... Noen som er oppdatert på hvordan det har gått med Løven i Walsall ? Er klar for litt sladder og snadder her :-)

sekto

Quote from: "enavgutta"Apropos spillere som var en kort tur innom klubben vår... Noen som er oppdatert på hvordan det har gått med Løven i Walsall ? Er klar for litt sladder og snadder her :-)

enavgutta

Merkelig. Hva har skjedd? Trodde det var gode penger å tjene for ham i Wallsall ? Virker som han gir helt blanke i muligheter mange ville dødd for å få....

Vel vel.. MÃ¥let hans mot Molde er likevel noe vi aldri glemmer :-)
Ta en titt på tv2webtv for de som vil se det igjen !

_owenz_

Quote from: "Xminator"http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/article392367.ece

Enten har de regnet feil på busjettene, eller så er Sanne blitt venstreving, eller kanskje (som vi håper mest) betyr det storfisk til Brann i sommer?


http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml;jsessionid=1U1VQKZPFJHNTQFIMUNCFEQ?articleID=78811

Er vel lett å tolke dette, en Ghaneser som ingen vil ha får avslag etter at Brann har sett på noen andre unge og håpfulle Gambiere...

Helegbe er sikkert en grei nok spiller for tippeligaen og jeg blir ikke overrasket hvis han havner i Odd eller noe...

Brann har sikkert funnet platinum i afrika denne gangen :)

owenz

arild


Kristin

Quote from: "arild"http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article1605327.ece

ser ut som vi får leie han ut sesongen...


høres jo ut som en kjempe avtale og en rimelig god spiller, noe han nok beviste på prøvespillingen....
rann har hatt flere oppvaskmøter siden 3-2-tapet mot Bodø/Glimt på torsdag.

- Jeg har skjønt at det har vært mye snakk og styr. Jeg har vært på noen møter, men har ikke fulgt så nøye med, sier
tomålsscorer Sæternes.

naitsirk


BrannMann

Quote from: "naitsirk"kor tid blir han speleklar?


hvis du leser artikkelen så står det ;

Alle formaliteter er ikke i orden, men jeg tror uansett vi kan vente ham hit i løpet av en uke eller to, sier han.
jokomelk og brød og seriegull!!!

Kristin

er det lov å leie spillere før sommeren....
rann har hatt flere oppvaskmøter siden 3-2-tapet mot Bodø/Glimt på torsdag.

- Jeg har skjønt at det har vært mye snakk og styr. Jeg har vært på noen møter, men har ikke fulgt så nøye med, sier
tomålsscorer Sæternes.

BrannMann

Han har vel ikke lov å spille før etter sommervinduet åpner 1.juli.. men regner med han kommer over tidligere for å venne seg til miljøet og trene med laget
jokomelk og brød og seriegull!!!

Skotten

Tror oppriktig at Brann hadde håpet å få Helegbe for underpris, og at de trakk seg ut når Liberty professionals faktisk ønsket en noenlunde hederlig kompensasjon for en spiller som de har oppfostret på både fotball og utdanning.

Liberty, en fin klubb som tenker på spillerens beste, tilbyr å leie ham ut, og Ludvigsen flirer som en kolonist over at leiebeløpet kan trekkes fra dersom Brann bestemmer seg for å kjøpe ham.

Gud forby at disse Afrikanerne skal få noe gratis!!
 Sportsklubben Brann feirer i Ã¥r et noe spesielt jubileum, hvilket?

Trivial pursuit anno 2063.


abe78

Han kan ikke spille kamper for Brann før 1. juli.
.og husk!

Go Up