• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Stavanger-tur

Started by Brann-jenten, May 19, 2005, 15:17:46 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Brann-jenten

Lurte på om d er mange som har meldt seg på turen til stavanger?
EIA BRANN ------- Super Ray-----

PrebeN

Har faktisk akkurat fått avklart at jeg ikke har eksamen den mandagen og tok derfor studiedag så nå er det bare til å bestille :)
n som er medlem av SportsKlubben Brann skal respekteres og støttes, whatsoever!

Timbaa

Stavanger here we come!!

Ehhh, ihvertfall ikke en mnd til nå lenger=)
ansa Z

Bombefar

Er det 18 års aldersgrense på denne turen? Blir ikke 18 før 15 juni så det hadde vært jævla typisk

Brann-jenten

Det er nok ikke 18års grense. var med på denne turen i fjor og er selv ikke blitt 18 år ennå..........
EIA BRANN ------- Super Ray-----

Alexåsane

det e vel ølsalg på båten??? dermed 18! kanksje eg tar feil,.. men men
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

KennethS

Quote from: "Alexåsane"det e vel ølsalg på båten??? dermed 18! kanksje eg tar feil,.. men men
tå på Brann

PrebeN

Quote from: "PrebeN"Har faktisk akkurat fått avklart at jeg ikke har eksamen den mandagen og tok derfor studiedag så nå er det bare til å bestille :)

Jeg mener det er slik at du må ha underskrift fra foresatte. Jeg er ikke sikker, men dette er sikkert for sikkerhet, forsikring osv. Husker ikke hvor jeg leste det men tror det var på www.brann.no et sted.
n som er medlem av SportsKlubben Brann skal respekteres og støttes, whatsoever!

`Nisse

Dette er kanskje et sinnsykt teit og irriterende spørsmål, men hvor kan man kjøpe billetter til kampen? Kan man kjøpe gjennom bataljonen?

johsmag

Jeg og minst fem andre kompiser skal ned.

Kommer det mange? hadde vært drit kult og fylle hele kortsiden på stavanger stadion med rød makt!

Meld dere tidlig på, så bataljonen kan finne ut om det trengs flere båter. Hvis ikke så ta bil, bus eller noe så blir det en heidundranes bortetur!

Vestlandets stolthet står på spill!

Erik

SÃ¥nn.. No har jeg og en kompis sendt mail.. HÃ¥per sÃ¥ mangen sÃ¥ mulig drar.. helst litt fler enn i fjor.. Skal bli fett med Ã¥rets eneste bÃ¥ttur  :D

Nemesis

Helvetes mandagskamper........

God tur til dere som har anledning..........
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

PrebeN

Kan man ta med bil på båten? Vist ja, hva er prisen på dette? Vi er 3-4 kamerater som skal ta båten ned.

Quote from: "Nisse"Dette er kanskje et sinnsykt teit og irriterende spørsmål, men hvor kan man kjøpe billetter til kampen? Kan man kjøpe gjennom bataljonen?

Billetter til turen bestilles på følgende måte: På telefon 41 10 59 00 (08:00 - 21:00) eller via epost til viking@bataljonen.no.
n som er medlem av SportsKlubben Brann skal respekteres og støttes, whatsoever!

Bataljonen

Quote from: "PrebeN"Kan man ta med bil på båten? Vist ja, hva er prisen på dette? Vi er 3-4 kamerater som skal ta båten ned.


Nå har vi ikke akkurat leid Fjor Line sin båt så nei bil kan ikke medbringes på båten.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

mr-bolstad

blir det bare leid en båt? tenker hvis det blir veldig stor interesse for turen.

jeg har det problemet at jeg muligens melder meg på i siste liten.
er under 18 og lite råd, men har virkelig lyst til å reise!
get land, Eget Landslag.
Brann!!

Brannfrelst

Om det skulle bli stor interesse for turen blir det nok leid en båt til om den første fylles. Eller kanskje en buss. Tror nok at alle som ønsker å reise med bataljonen denne kampen får lov til det.
2.10.07-Gullet kom hem!

Mar1us

Har nå meldt meg på Stavanger turen.

Men er det sånn at prisen 500,- er uten billett til kampen? Og i såfall;

Må vi kjøpe billett til kampen i stavanger da eller må vi gjøre det på forhånd?
kte brann supporter som vil ha brann logo på Køllen

Go Up